|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2022-02-19, 22:47 | #1 |
Skapa rätt- och räfsning i leden!
Tycker ansvariga skall ta tag i detta mer aktivt - spel som man vill visa skall redovisas INNAN spelstopp (skitsamma om det är en sekund innan spelstopp - att loppet går), inte efter - skit samma om det är med "rättningskod", vad hjälper detta mig och min plånbok om någon idiot lägger ut enkom de bongar som är vinnande, men makulerar nio av tio som är loserbongar och som vi aldrig får se?
Förslag! En tråd, per dag där allt avhandlas kring dagens spel och det man vill att andra skall få ta del av postar man här. Vill man skitposta, som jag ofta gör, gör det då i en separat tråd! Många klarar av detta, men de flesta inte! Kalla de trådar med kvalitet för ex. FÖRHANDSREDOVISNING AV TIPS (eller vad fasiken som helst) och den andra för SKITPOST - JAG VILL BARA BRILJERA, MED EFTERHANDSSPEL... Jag vet att ni tror att detta redan idag fungerar som sådant, men detta är såklart fel! SKÄRPNING!!! __________________ YNWA --------------------------------------------------- Sverige är förlorat - välkommen kaos!
2022-02-20, 10:33 | #2 |
Bra förslag! Jag hamnar ju mest i skitpost men det får man ta, briljera nja ytterst sällan
|
|
|