Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-02-19, 22:47   #1

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skapa rätt- och räfsning i leden!

Tycker ansvariga skall ta tag i detta mer aktivt - spel som man vill visa skall redovisas INNAN spelstopp (skitsamma om det är en sekund innan spelstopp - att loppet går), inte efter - skit samma om det är med "rättningskod", vad hjälper detta mig och min plånbok om någon idiot lägger ut enkom de bongar som är vinnande, men makulerar nio av tio som är loserbongar och som vi aldrig får se?

Förslag!

En tråd, per dag där allt avhandlas kring dagens spel och det man vill att andra skall få ta del av postar man här.

Vill man skitposta, som jag ofta gör, gör det då i en separat tråd! Många klarar av detta, men de flesta inte!

Kalla de trådar med kvalitet för ex. FÖRHANDSREDOVISNING AV TIPS (eller vad fasiken som helst) och den andra för SKITPOST - JAG VILL BARA BRILJERA, MED EFTERHANDSSPEL...

Jag vet att ni tror att detta redan idag fungerar som sådant, men detta är såklart fel!

SKÄRPNING!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-20, 10:33   #2

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4190
Standard

Bra förslag! Jag hamnar ju mest i skitpost men det får man ta, briljera nja ytterst sällan
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-20, 11:34   #3

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Töm forumet helt, alla tips är kassa.

Skapa trådar för kassa tips.

Jag gillar poster med rättningskod däremot skiter jag fullständigt i vad folk spelar innan och hur mycket de förlorar.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td