|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2022-02-04, 16:49 | #16 | |
Citat:
|
||
2022-02-04, 16:54 | #17 |
Adrian med Upper Face i dödens, andra utvändigt för Four Guys?
Jag spikade Sweetman sist, nu blir det utgång på Four Guys, kanske chansspik. anar ett litet formtapp på Sweetman, kan såklart vinna ändå men testar motbudet. |
|
2022-02-04, 17:12 | #18 | |
Citat:
Nu är Four Guys Dream en väldigt fin häst och ser ju bländande ut varje gång så vem vet han kan utvecklas och bli ännu bättre. Sweetman har det väl inte heller hackat för så svårt att misstro den med givna förutsättningar men sen det där att formen kan skifta... spelmässigt brukar andrahandarna bli bortglömda så Shooter har en poäng åtminstone innan loppet ! Enbart strecken ser jag mot Sweetman, och trav är trots allt trav, han var ju till och med duglig på lång distans för några månader sedan mot Christoffers kanon, den som hon Bergh sköter, minns inte namnet. Någonstans kan förstås favoriterna förlora och jag skulle nog vara mer konservativ och leta skrällen i lägsta klassen, mot olle och Lövgrens "Megastjärna" Lövgren är en mästare på att krångla till det med givna vinnare, vem minns inte när han svarade kanadensaren med Brioni för att han kunde när Brioni blev peppad av en omstart, istället för att följa med i draget på en nordamerikan som alltid kör undan (så tänkte jag när jag spikade Brioni i försöket den gången, kunde inte se att Brioni var snabb nog eeller att det fanns ågon anledning att svara men efter en omstart var han det..) och vinna enkelt. Nej han skulle svara, bli trött och placera sig femma för att sedermera profitera på en diskning, komma till final och vinna från spår åtta i ett Elitlopp där han till slut slog Rapide Lebel med en nos. En genomusel försöksstyrning som blev belönad med Elitloppsvinst, ett av de mest absurda utfallen av en dålig styrning någonsin, fyra till final och placerad femma..., därför kommer jag ihåg det hela. Det är inte lätt ! . Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-02-04 klockan 17:28. |
||
2022-02-04, 17:13 | #19 |
Varför formtapp på Sweetman? Har det antytts någonstans? Jag är själv inne på att ha med fler hästar i det här loppet, men Sweetman är klar förstahäst för mig (även om min personliga favorit i loppet är Eddy West).
|
|
2022-02-04, 17:22 | #20 |
Jag tyckte det sãg lite jobbigare ut till slut sist men läste precis tränarens förklaring på ATG. Blev för ryckigt kört, såklart bra chans, men hoppas ändå på Four Guys denna gång.
|
|
2022-02-04, 17:28 | #21 | |
Citat:
Själv spikar jag nog i sista avdelningen istället. Champ Lane blir nog för svår för de andra där, hoppas jag. Kruxet blir att hitta en spik till, bara Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2) |
||
2022-02-04, 17:51 | #22 |
Mycket surr ang V75 1. Jag tror så här. På pappret och även realistiskt är detta ett trehästarslopp. ( Särskrivning ? Tja kanske. ) Jag vill dock ha med fyra hästar.
Sweetman tar väl piken och Upper Face kan få dödens. Och om Lillludde kör all in bäddar det för Four Guys och Eddy. Men Upper Face är en grym häst som tål en tuff resa och hoppas Lilludde kör med insidan. Trixton och Lisa Amerika avkomma och Varenne som Morfar. Hur go ä den ? 2-4-5-6 är helgarderat oavsett löpningsförlopp. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10) Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-02-04 klockan 19:43. |
|
2022-02-04, 18:00 | #23 |
1: 1 2 5 6
2: 4 3: 4 4: 6 12 13 15 5: 3 4 7 10 6: 1 7: 2 3 4 5 9 12 |
|
2022-02-04, 18:33 | #24 |
Lilla julafton i morgon.
För första gången på 2 år kommer jag vara på plats på en travbana i Sverige. Kommer sitta i kongressen och kolla värmningar från tidigt i morgon förmiddag. Att se hästar live och se hur de rör sig är helt outständigt. Kommer in med rank och analys i morgon men kommer även kunna rapportera värmningar under hela dagen i morgon om någon önskar direkt info, Bara hojta till om det är någon häst som önskas. Trevlig kväll och nu tillbaka tilla arkiven och alla Guiden och intervjuer sedan 2020:-) /Jiwa Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+20), Gotland (+50), Staketkusken (+1), Difsteve (+10), znipstern (+7) |
|
2022-02-04, 18:35 | #25 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3136Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Typiskt! Goop spikar min idé i guld. Den som hade så låga procent på sig.
|
2022-02-04, 19:39 | #26 |
Jut nu, Fre 19,30 regnar det rätt friskt i Sumpan och har regnat ett tag redan.
|
|
2022-02-04, 20:28 | #27 |
Super Moderator
|
Det ska dra bort och bli klart i morgon.
2022-02-04, 21:04 | #28 |
fast det har nog regnat ganska bra . den lilla snö som fanns är helt borta - även de frusna strängar som låg efter man plogat är helt borta o de har legat där ett tag.
svårt avgöra men det är en ganska snabb omsvängning o kraftig avgörs av hur mycket snö o salt som fanns i banan hur långt det gåt ner i banan svaret kommer imorgon - men lite orolig |
|
2022-02-04, 21:22 | #29 |
Ursäkta förseningen.Kollade på På spåret...Jensa publicerades 20.05...
Jens Sjödén V75 Solvalla på Service Plays Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+20), Gotland (+5), bosseguldheden (+10), Henkezan (+5) |
|
2022-02-04, 21:34 | #30 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3136Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Du är ursäktad. Kollade oxå på På spåret. Bästa idag, San Fransisco på 8 poäng. Missa inte att kolla på gamla På spåret på svtplay öppet arkiv. Oldsberg och Hellberg går inte av för hackor. HoaHoa är underhållande och jävligt bra band (the Sleepers) med Thomas Olsson på trummor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+11) |
|