|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-11-24, 18:01 | #1 |
Banned
|
2010-11-24 Truly Devoted - I Love Stacys Mom (Trav)
Datum: 2010-11-24
Tid: 19:40 Sport: Trav Land: Sverige Liga: Trav Match: Truly Devoted - I Love Stacys Mom Spel: I Love Stacys Mom (2) Insats: 3 Units (Medel) Odds: 1.95 Bolag: Expekt Motivering: Solvalla/Lopp 5: Truly Devoted - I Love Stacys Mom Här spelas I Love Stacys Mom på form, läge och speed... Båda har bra form men jag tror inte att TD varken kan eller vill köra i ledningen, i detta hårdare gäng än vad denne mött hittills. Är nöjd med en smygare... Hittar bara Rune Sörensen ner i banan och hittar ett utvändigt läge med ILSM så kommer hennes speed bita bra över upploppet. Då TD troligtvis sitter i vinnarhålet eller tredje invändigt när spurten dras upp och ILSM någonstans i andra till fjärde utvändigt så skall detta vara en skrattmatch för den senare då hon dels troligtvis har fritt spurtutrymme samt en vassare speed än TD. ILSM avslutade sylvasst senast, vilket hon även gjort tidigare... Nej, denna chans försitter inte Rune och vi kan glatt vinka åt publiken när ILSM lätt spurtar förbi TD över upploppet... Lycka till, den som följer! /Badass Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+1) |
2010-11-24, 18:12 | #2 |
Bra analys på förhand men bara 10 hästar i loppet nu gör att invändiga troligtvis får fritt och då kanske det inte räcker att ha bästa hästen om man kör i andraspår. Citatet från Sörensen på ATG.se gör det ännu mindre lockande, blir snarare inne på att spela emot.
|
|
2010-11-24, 18:17 | #3 | |
Banned
|
Citat:
Tror ändock inte att detta skall sätta ner henne så mycket så att hon inte speedar förbi TD på ett par steg - hon behöver ju inte vinna... Att tränare i förväg går ut och baissar är något jag knappt bryr mig om längre - det skall vara "värre" saker än detta för att jag skall avråda spel...! Men för säkerhets skull - kolla värmningen...! Edit: såg att samma rek går att få till 2.00 på Bet365... /Badass |
|
2010-11-24, 19:12 | #4 |
Banned
|
Värmning
I Love Stacys Mom såg jättefin ut i värmningen - allt väl alltså...!
/Badass |
2010-11-24, 20:11 | #5 |
Banned
|
Reken satt!
Denna rek satt med både tur och skicklighet...!
Truly Devoted hoppade från start och försvann... Rune Sörensen velade och hamnade i femte! invändigt - bra kört! Att dennes häst sedan avslutade bra i ett lopp där Solvallalunken bevisades gav inget svar på om reken var bra eller inte... Det är ifs trav det handlar om... Densatt till 1.95 gånger pengarna - det var det viktigaste i ett väldigt intetsägande lopp alá Solvalla! /Badass |
|