Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-01-30, 16:56   #46

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38055
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Wow, du vill verkligen framhålla att ditt eget spel är viktigare än hur hästarna behandlas. Charmigt. Men jag hade knappast väntat mig att du skulle ta avstånd från hästpiskandet, eftersom du inte har tagit chansen att göra det i något av dina skrytinlägg hittills.

Ha så kul med dina tusenlappar. Sov gott.
Du är verkligen barnslig. Jag skriver ett inlägg om hur han klarade av styrningen i loppet vilket var det stora frågetecknet med en orutinerad kusk, inte om drivningen över upploppet och du försöker direkt att få det till att handla om just drivningen, vilket vi kunde ha diskuterat separat.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-01-30, 16:56   #47

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ja, som jag skrev inledningsvis när jag startade tråden. Jag har spelat till fasta odds.
Ja , men ett fast odds ändras ju om det sker strykningar . Ditt spel måste vara ett förtidsspel innan du visste vilka som skulle starta och startspår. Härligt odds och grymt flyt spelmässigt att storfavoriten på förhand sedan försvann. Oddset lär ha blivit ett helt annat därefter.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-01-30, 16:57   #48

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja , men ett fast odds ändras ju om det sker strykningar . Ditt spel måste vara ett förtidsspel innan du visste vilka som skulle starta och startspår. Härligt odds och grymt flyt spelmässigt att storfavoriten på förhand sedan försvann. Oddset lär ha blivit ett helt annat därefter.
Jag spelade redan i måndags samt startade tråden i tisdags.
Gammal 2022-01-30, 17:03   #49

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Wow, du vill verkligen framhålla att ditt eget spel är viktigare än hur hästarna behandlas. Charmigt. Men jag hade knappast väntat mig att du skulle ta avstånd från hästpiskandet, eftersom du inte har tagit chansen att göra det i något av dina skrytinlägg hittills.

Ha så kul med dina tusenlappar. Sov gott.
Jag hade tänkt samma. Är ju inte shooters uppgift att se till att kuskarna behandlar hästarna väl som spelare . Är väl spelbolaget som borde fundera på om det är rätt att arrangera spel till länder med helt andra drivningsregler samtidigt som man inför regler här hemma som är stenhårda för att skydda hästen. Dom har ju dessutom hela veckan stenhårt marknadsfört spel till PDA.
Pengarna verkar vara viktigare än djurskyddet även för spelbolaget. Och vad jag läst är det vidriga drivningar även i Australien och dit arrangerar atg spel varje dag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-01-30, 17:08   #50

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag hade tänkt samma. Är ju inte shooters uppgift att se till att kuskarna behandlar hästarna väl som spelare . Är väl spelbolaget som borde fundera på om det är rätt att arrangera spel till länder med helt andra drivningsregler samtidigt som man inför regler här hemma som är stenhårda för att skydda hästen. Dom har ju dessutom hela veckan stenhårt marknadsfört spel till PDA.
Pengarna verkar vara viktigare än djurskyddet även för spelbolaget. Och vad jag läst är det vidriga drivningar även i Australien och dit arrangerar atg spel varje dag.
Det osar dålig förlorar om Spiritus som inte klarar av att diskutera två olika saker, utan försöker blanda ihop korten.
Gammal 2022-01-30, 17:10   #51
Banned

Sharp$: 76
Standard

Citat:
Slängde in ett par spel igår på Davidson du Pont. Fick 20 ggr vinnare och 4 ggr plats. Idag har det sjunkit till 11 ggr, resp. 3,25. Det krävs en hel del för att ta hem loppet tre ggr och jag är inte säker på att Face Time Bourbon har lekstuga i år.
Bra jobbat
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+50)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-01-30, 17:15   #52

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Kan inte släppa det här med utdelningen på V4.

Eventuella utdelningarna ligger kvar fortfarande.

V4 ska ge 279 339kr om 17 Davidson du Pont vinner avdelning 4.

Hur i H-v%@#e kan det då bli en utdelning på 171 374kr när Davidson du Pont har vunnit?

Ingen struken i loppet.

Hur får de ihop den matematiken.

Alt1. Det var fler än 16,4 system kvar efter 3 avdelningar och de hittade de extra rätta raderna först efter avd 4 körts klart?

Alt2. Det var 16,4 system efter 3 avdelningar och någon i kontrollrummet la in några extra rätta rader när V4 4 gått imål??

Detta ska inte kunna hända. För atgs datasystem kan väl inte räkna fel/rätta fel?
Luktar ju Unket lång väg.

Gå gärna in och fota eventuella utdelningen och den utdelning de betalar de som satt V4.
Ett gäng vinnare fick 108K för lite betalt…

*** edit

Inför fjärde V4 vet Atg att det blir 5 vinnade system om Davidsson du Pont vinner.

Sen redovisar de 8,15 system och en mycket lägre utdelning.

Hur kan de hitta 3,15 system?
DIF (+10)

Senast redigerad av Basse den 2022-01-30 klockan 18:52.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-01-30, 17:27   #53

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Citat:
Det osar dålig förlorar om Spiritus som inte klarar av att diskutera två olika saker, utan försöker blanda ihop korten.
Jaha, det ska bli väldigt spännande att höra vad du har att tillföra i diskussionen om "unge herr Bazires" drivning. Hittills har du ju bara hyllat honom.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-01-30, 17:28   #54

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 2524
Standard

Tja, detta rävspel. Spelade för någon månad sedan plats till 7 ggr - en tusenlapp - på Zacon Gio. Enligt uppgift från Liven var det JM Bazires val och den tränade som en demon.

Sedan Björn på den och eftersom jag vet att Bazire aldrig varit förtjust i Björn så tryckte väl ägarna på. JMB såg i alla fall till att Zacon inte var i form och han borde strukits efter värmningen. Var ju av på mitten.

Surt.
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-01-30, 17:46   #55

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 6176
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
Tja, detta rävspel. Spelade för någon månad sedan plats till 7 ggr - en tusenlapp - på Zacon Gio. Enligt uppgift från Liven var det JM Bazires val och den tränade som en demon.

Sedan Björn på den och eftersom jag vet att Bazire aldrig varit förtjust i Björn så tryckte väl ägarna på. JMB såg i alla fall till att Zacon inte var i form och han borde strukits efter värmningen. Var ju av på mitten.

Surt.
Har Björn tappat i status sen han blev av med styrningen av Facetime Bourbon?

Känns inte som han får så många bra styrningar eller vunnit så många lopp detta meetinget, som de senaste åren.

Eller så har han själv tappat formen litegrann. Tycker jag man kunde märka under hösten också iof.

Senast redigerad av Nobleflash den 2022-01-30 klockan 17:48.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-01-30, 17:52   #56

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1305

Lemon Dra
Stats: 1575 - 4962 - 219
ROI: 110.56%
Vinstprocent: 24.09%

Standard

Men det var ett jävla tjat om unge Bazires drivning, när Goop genom åren har drivit på samma sätt och även värre så är det ingen som har vågat sagt nåt.
satori är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-01-30, 18:01   #57
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3480
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg

Hur i H-v%@#e kan det då bli en utdelning på 171 374kr när Davidson du Pont har vunnit?

Ingen struken i loppet.

Alt1. Det var fler än 16,4 system kvar efter 3 avdelningar och de hittade de extra rätta raderna först efter avd 4 körts klart?

Alt2. Det var 16,4 system efter 3 avdelningar och någon i kontrollrummet la in några extra rätta rader när V4 4 gått imål??

Detta ska inte kunna hända. För atgs datasystem kan väl inte räkna fel/rätta fel?

Gå gärna in och fota eventuella utdelningen och den utdelning de betalar de som satt V4.

Ska bli intressant att höra deras förklaring, ATG.s reservhantering är verkligen kasst.
Vet inte om det fortfarande går att spela på nr som är högre än antal startande i loppen, förr i tiden gick detta att göra på filspel.
Basse (+5)
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-01-30, 18:01   #58

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 115
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av satori Visa inlägg
Men det var ett jävla tjat om unge Bazires drivning, när Goop genom åren har drivit på samma sätt och även värre så är det ingen som har vågat sagt nåt.
Vilket år tänker du på? Kan inte minnas att jag sett honom mata slag där han drar pisken ovanför axeln. Men minnet är kort
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-01-30, 19:38   #59
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg

Ingen struken i loppet.

*** edit

Inför fjärde V4 vet Atg att det blir 5 vinnade system om Davidsson du Pont vinner.

Sen redovisar de 8,15 system och en mycket lägre utdelning.

Hur kan de hitta 3,15 system?

Bifogar bilder enligt önskemål!

V4 Resultat
Spoiler:

V4 beräknad utdelning inför sista
Spoiler:

Hoppas detta kan hjälpa till!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Basse (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-01-30, 20:05   #60

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 2524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Har Björn tappat i status sen han blev av med styrningen av Facetime Bourbon?

Känns inte som han får så många bra styrningar eller vunnit så många lopp detta meetinget, som de senaste åren.

Eller så har han själv tappat formen litegrann. Tycker jag man kunde märka under hösten också iof.
Björns egentränade i Frankrike har varit helt under isen sedan förra vintermeetinget. Och han har haft väldigt få styrningar sedan han fick kicken. Självförtroende t har nog fått sig en rejäl kick. Tycker han kör lite vilset där nere. Alla kan ha svackor men det har verkligen gått åt pipsvängen det senaste året ich början på det nya. Idag riktiga bottenapp. Domage.
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td