Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-24, 17:04   #1
Banned

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 759
Standard

2010-11-24 New York Gangster - Nimbus Vang (107% SW)

Datum: 2010-11-24
Tid: 19:45
Sport: Trav
Land: Norge
Liga: 107% SW
Match: New York Gangster - Nimbus Vang

Spel: Annat
Insats: 1190u
Odds:
Bolag: Nordicbet/Bet365

Motivering:
Surewin 107% Trav-HtH Bjerke:
New York Gangster, 500u Nordicbet 2,55
Nimbus Vang, 690u Bet365 1,85
Nettovinst 85u

Man bör ha grundläggande kunskap om sw för att följa reken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Racksta (+5)
MultiSharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-24, 17:36   #2

Xamdams avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 6
Standard

Tack för tipset. Dock gick det inte att få in mer än 550 SEK på Nordicbet. Jag tjänade sammanlagt runt 40 sek. (Och det är det här som är så jävla farligt med surebetting, tur att jag kollade på Nordicbet först då jag misstänkte att de skulle vara bolaget som limiterade)

Hur hittade du detta btw? Såg du det själv?

Senast redigerad av Xamdam den 2010-11-24 klockan 17:41.
Xamdam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-24, 18:08   #3
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Racksta Visa inlägg
Tack för tipset. Dock gick det inte att få in mer än 550 SEK på Nordicbet. Jag tjänade sammanlagt runt 40 sek. (Och det är det här som är så jävla farligt med surebetting, tur att jag kollade på Nordicbet först då jag misstänkte att de skulle vara bolaget som limiterade)

Hur hittade du detta btw? Såg du det själv?
Ja, speciellt på norskt trav brukar Nordicbet ha tighta limits. Både de och Bet365 vek ner sig ganska snabbt i det här fallet. Reken kommer från en travoddsjämförelsewebbplats, bjuder på en till eftersom det bara är en månad kvar till julafton :
Bjerke:
Down Under, Nordicbet 2,4
Empress Tile, Bet365 1,9
Gammal 2010-11-24, 18:31   #4

Xamdams avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MultiSharp Visa inlägg
Ja, speciellt på norskt trav brukar Nordicbet ha tighta limits. Både de och Bet365 vek ner sig ganska snabbt i det här fallet. Reken kommer från en travoddsjämförelsewebbplats, bjuder på en till eftersom det bara är en månad kvar till julafton :
Bjerke:
Down Under, Nordicbet 2,4
Empress Tile, Bet365 1,9
Tack för den. Fick inte heller in mycket, cirka 550 på NB. Men 79 SEK surebet på den. Sammanlagt runt 167 i surebet just nu, bättre än inget. Tack

Vad är det för sida? Skulle gärna följa dessa surebets. Sedan ett tips till er som ska köra samma, lägg erat bet på Nordicbet först eftersom du kan se ditt maxbet på Bet365, vilket du inte kan på Nordicbet. Inte kul att ha 2000 levande på Bet365 och sedan få in två tjugolappar på Nordicbet för att man slarvade.

Senast redigerad av Xamdam den 2010-11-24 klockan 18:40.
Gammal 2010-11-24, 20:27   #5
Banned

Standard

Citat:
Vad är det för sida? Skulle gärna följa dessa surebets.
Moderatorn har dissat länkarna i tidigare inlägg men om du söker lite borde det inte vara något problem att hitta sidan.
Gammal 2010-11-24, 20:39   #6

Xamdams avatar

Standard

Citat:
Moderatorn har dissat länkarna i tidigare inlägg men om du söker lite borde det inte vara något problem att hitta sidan.
multiodds.com möjligen? Betaltjänst såklart. Men brukar det alltid vara surebets på norskt trav? Hittade inget på Solvalla.
Gammal 2010-11-24, 20:59   #7

Frikeers avatar

Sharp$: 64
Standard

Du får gärna PMa länken om du har lust!
Gammal 2010-11-24, 21:31   #8
Banned

Standard

Citat:
multiodds.com möjligen? Betaltjänst såklart. Men brukar det alltid vara surebets på norskt trav? Hittade inget på Solvalla.
Det är svårt att dementera din gissning . Det är oftast i svenska travlopp man hittar surewins men ibland uppstår det guldkorn i andra nordiska länder. Om man enbart är intresserad av surewins finns det flera andra tjänster på nätet som scannar odds på de större sporterna. Tyvärr är de som fungerar bra ofta ganska dyra.
Gammal 2010-11-24, 23:35   #9

Xamdams avatar

Standard

Citat:
Det är svårt att dementera din gissning . Det är oftast i svenska travlopp man hittar surewins men ibland uppstår det guldkorn i andra nordiska länder. Om man enbart är intresserad av surewins finns det flera andra tjänster på nätet som scannar odds på de större sporterna. Tyvärr är de som fungerar bra ofta ganska dyra.
Precis, de flesta andra tjänsterna fokuserar sig på större sporter. Värdelöst att surebetta på dessa då oddsen rör sig på tok för snabbt. De var lite lugnare i travet. Dessutom är tvåvägsspel the way to go, trevägsspel fungerar bara inte att surebetta på 3 olika bolag. Blev mycket exalterad över dagens surebets, synd bara att NB limiterade mig. Vore asnice om du orkade langa fler sådana här surebets.
Gammal 2010-11-25, 18:34   #10

Xamdams avatar

Standard

Mina spel blev annullerade, så jag gick minus tack vare insättningsavgiften på Nordicbet. Suck
Gammal 2010-11-25, 20:16   #11
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Mina spel blev annullerade, så jag gick minus tack vare insättningsavgiften på Nordicbet. Suck
Och där är anledningen till varför surebets är så gott som meningslöst nu förtiden.

Satsa för att vinna 70 spänn och riskera att ena bolaget voidar och du förlorar andra sidan *15
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-26, 20:00   #12
Banned

Standard

Citat:
Det var väl bara först sw:en som blev annullerad, i den andra gav väl Down Under vinst? Hur som helst verkar inläggen med sw-rekar skapa mer frustration än tacksamhet så nedanstående till Romme får bli sista:
Cash In Fun Zaz, Expekt 1,65
Hot Pot, Nordicbet 2,62
Ganska lågt ROI men limiten brukar vara högre i V75-loppen.
Svara

td