|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2022-01-12, 09:40 | #1 |
ATG.SE nere??
Är det bara jag som inte kan öppna atg.se?
Sidan vägrar öppna. Har försökt från flera olika enheter |
|
2022-01-12, 09:51 | #2 |
Samma här men efter omstart av datorn funkar det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
2022-01-12, 09:57 | #3 |
Hade samma problem för en stund sedan, men nu verkar ATG:s IT-avdelning vara tillbaka från fikarasten och det funkar igen...
|
|
2022-01-12, 12:29 | #4 |
De har säkert haft någon uppdatering. Ser nu en ruta längst ner efter varje lopp där det står speltips. Går det att välja bort den på något sätt? Känner bara att den stör och ingen har väl intresse av tips som är gjorda fyra-fem dagar i förväg?
|
|
2022-01-12, 14:31 | #5 |
Dessvärre är varje uppdatering, med råge, mycket sämre än den föregående. Nya algoritmer ska tampas med ett svagt fundament. Som Windows påbyggnader på DOS. Bakdörrarna står fortfarande och slänger och virus väller in för varje ny uppdatering. Man kan aldrig täppa till hålen.
Jag vill ex. inte göra bankaffärer över mobilen, den mest lätthackade av alla deviser. Jag gör 99% av dom över datorn/dosa. Med ATG har det varit mycket enkelt. Min bank till ATG kontot. Spets och slut. Numera ska jag först logga in, sedan logga in för att överföra och som grädde på moset kom det upp, från deras nya partner, Trustly, ytterligare en identifiering. Över mobilen! På Trustlys(undersöks av Finansinspektionen)hemsida kan man läsa att det genom data-mining(av oss ex,)går att får ut det mesta från oss. I.E. våra spelvanor etc. Hur mycket vi har i plånkan etc. ATG hjälper med sin nya partner gärna med att punktmarkera oss. Trustly samlar in. Det finns dom som tror på att detta görs för att stärka spel upplevelsen(sic!) eller för kundens bästa. Naivt! Således; manipulationerna fortsätter, vår integritet rammas och övervakningen så påfrestande att man undrar om det är värt det. Just nu, två pling i mobilen. Har du koll på spelandet? - gör en test. Denna test har egentligen inte med mig att göra eller ska vara hjälpsam. Den konstaterar bara att folk INTE gör några tester. Bon! Skönt att veta för spelbolagen. Så pling för att jag har artros i mitt knä. Efter att ha varit på Cityakuten för det i somras fick jag ett förslag på privat behandling när jag satt på bussen därifrån. A.I. hade redan data-minat min diagnos, sålt den till några företag som redan hade börjat bearbeta mig med sina produkter. Håller således på fortfarande. Folk får gärna lira i mobilen. Men det ska inte vara tvång. Om alla banker till 100% accepterar bankaffärer över datorn(som dom själva gör hela tiden dygnet runt)ska inte ATG bestämma att det inte ska gå. Snart ny uppdatering. |
|
|