|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2022-01-11, 16:30 | #1 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3138Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
V75 Gävle 15 januari
LÄTTA TANKAR SOM LÄTTAT ANKAR för 8 kr.
Avd 1: Voltstart, jag tar alltid nr 1 där och den här veckan ser det t o m ut som en tänkbar spik! 1 SOUL TAN med Ohlsson kanske kan leda hela vägen. Avd 2: Oskar Kylin Blom blev både kusk- och tränarchampion på Gävle 2021. Han har nog vässat 7 BÄCKLÖS FARON till detta. Sen är det ju detta med norska kallblod som kommer till Sverige. 9 GOMNES FAKS har ju en strålande resultatrad och får komma med på kupongen. 14 NÅRJE är en annan norsk som vunnit en hel del i Sverige med samma kusk. Tänk på att det är spårtrappa här! Sen funderar jag på 10 SOLDHÖJDENS DRAKE. Förr sa man ju att man alltid skulle passa Torbjörn Jansson på kallblod. Gäller det fortfarande? Avd 3: Långlopp där jag bara har kryssat för 5 MR GOLDEN QUICK som är en följehäst som jag tvångsmässigt tar med. Men det lär väl krävas några fler än denna Jorma-skräll? Avd 4: Tänkbar spik på 13 CARRY CASH men eftersom jag alltid tar nr 1 i volt så måste 1 NIKKI MINAJ med. Avd 5: 1640 auto och Lex Jens säger 5 MR CARIOCA. Tja, varför inte? Avd 6: Klass I-lopp över dryga tre kilometer. Jag får ingen direkt känsla för någon här. Får nog invänta tankar från folket. Avd 7: Min följehäst 10 EDDY WEST åker så klart med. Sen har ju champion Kylin Blom en riktigt bra häst i 6 MOROTAI DEGATO som i dagsläget är streckad på 3%. Den får ett streck. Ja, detta var mina spontana start-tankar för 8 kr. Sen får det fyllas på under veckan. |
2022-01-14, 11:44 | #2 |
Gomneks Faks är struken. Det förändrar ju en del.
|
|
2022-01-14, 15:08 | #3 |
Daniel Berglund och Jens Sjödèn V75 Gävle på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10) Senast redigerad av hoola den 2022-01-14 klockan 17:56. |
|
2022-01-14, 23:43 | #4 |
Skall iväg så slängde in rätt rad ikväll
V75 Inlämnat: 2022-01-14, 23:36 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Kostnad: 432,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 7, 8 (11, 4) 2: 7, 10, 14, 15 (13, 4) 3: 3 Milligan's School (7, 11) 4: 1, 2, 8, 10, 12, 13 (11, 5) 5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (2, 3) 6: 3 Borups Tornado (4, 5) 7: 10 Eddy West (5, 9) 3x4x1x6x12x1x1 = 864 rader. 864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr. Totalt: 432,00 kr. Rättningskod: KKL TKS STB
2022-01-15, 10:00 | #5 |
Spelvärde hintar om singelstreck på lågtprocentare i avd 6. Nyfiken på den, någon som vet deras spikar?
|
|
2022-01-15, 10:09 | #6 |
Nårje struken i avd 2. Då blir det att göra om systemet från början igen
/ TT |
|
2022-01-15, 10:23 | #7 |
Banned
|
Vid en första anblick såg Gävle-omgången helt iskall ut men efter att ha plöjt lopparkivet och - framför allt - fått hjälp i tippandet av Tillmann och de andra spelexperterns på ATG.se så tycker jag att det ser jätteintressant ut. Jag tror inte att det blir någon miljonutdelning, det är lite för skiktade fält för det, men tveksamheter hos flera av de topprankade ger hyggliga chanser att få in vettiga vinnare till anständiga odds. Inte helt osannolikt att ett par hundra på rätt trippel (och hoppa streckspelen) kan vara rätt strategi idag.
Det tidiga spelarkollektivet har gjort Ulf Ohlsson till favorit i första med 1Soul Tan. Som det verkar på att Ulf leder volten och ska ha en hygglig chans att vända bort springspåren. Men hästen - även om den har bra facit från spets - är väl egentligen ingen bronshäst? Jag tror inte att den skulle klara av att få exempelvis 8 Arch Lane tryckandes utanför sig, säg första 500 på sista varvet. När man som jag dessutom inte ens tror att den kommer till spets - ja, då är stekningen given. Oskar KB är en friskus, totalt obrydd innan loppen kring motstånd, startposition osv. Lika ofta står han efteråt och är lite missmodig över hästens prestation och/eller sin egen kuskinsats. Nu får man dock ge honom cred för championatet på hemmabanan ifjol och han borde väl kunna voltstartförutsättningarna minst lika bra som Puffe? Han tippar sig iallafall etta med 6 Double Trouble, en indikation så god som någon. Kommer han iväg på rätt sätt öppnar det upp för följetongen 7 Anchor Man. Äntligen en kusk. Man blir ju f-n förbannad när man tittar i lopparkivet och blir åsyna vittne till hur ordinarie kusk i lopp efter lopp aktivt söker sig ner i tredje invändigt - med loppets bästa häst - för att få luckan 220 meter kvar och en ”hygglig placering”. Nej, finns det någon rättvisa här i världen så får Ankaret överta in i första sväng och sedan är det spets och slut. Vinner förmodligen även från dödens, utanpå solbrännan. Om man letar skrällar så lyfter jag helst fram 2 Just Celebration. Vad han spurtade sista 150 när luckan kom, senast när han vann. Kommer han bra på det och mina föregående spekulationer kommer på skam - varför inte? OKB låter väl egentligen också rätt optimistisk med sin styrning i avdelning 2, 7 Bäcklös Faron. Ska tydligen vara rejäl och Oskar räknar med att bli släppt till spets. Eftersom det låter lite tveksamt från favoriten 14 Noreg (stryka?) och det egentligen inte finns några kanoner i loppet (10 är väl lika gammal som 7?) tänker jag att det här kan vara en bra utgång. Ger över 4 ggr på svenska spel. Bedövaren - nåja, men ett roligt platsspel, blir 2 Dirty Harry Växus. Spetsar väl initialt här och kan få precis samm lopp som han fick för tre starter sedan, vinnarhålet och lucka precis i rätt tid. Slog iaf kometen och gubben då. 3 Milligan's School har spelarkollektivet gjort till megalampac i guld. Typisk ”bör vinna - trots att den var riktigt dålig i senaste starten”. Nä, det här är ingen bra favorit. Kastar numera in handduken när han känner att det inte går. Jag gör det enkelt för mig och förordar firma Båth - Adielsson och 7 Global Adventure. Kommer att komma ut fräsch, taggad, har slagit favoriten i alla de tre lopp som de mötts, har inget emot fullvuxen distans och får andrapar utvändigt efter att Spickelbacken kört fram i dödens.. Vad ger han till slut? 4 ggr? Riktigt bra spik att luta sig emot. Två av de tre förstarankade i storloppet kommer från Jörgen Westholms stall. Den ena av den, megalampan, gör man allt för att hon ska förlora, får ett femtespår i volten, ”fel” sulky osv. Den andra är vrång och svår, missgynnas av omstarter osv. Känns det då inte som om det behövs ett par ägg för att göra en omelett? Hygglig procent och bra vinstodds på SvS. Om Olofssons 15 Ava inte varit så under isen så hade det varit mitt första bud, men nu vettefan om hon ens kommer med på tvillingen - vilken så klart är alla på sistavolten? Edit: har helt missat att 11 Saga Doc blir rejält kuskförstärkt. Behöver förmodligen ett par lopp i kroppen men letar man efter en stänkare så får man inte vara så knusslig. 3% och 15ggr. I avdelning 5 är jag inte alls överens med spelarkollektivet. Det är ju för f-n inte första heatet i elitloppet vi pratar om! Ingen av favoriterna är några sprintrar, ingen av dem har någonsin sprungit en 12-tid - och nu ska de plötsligt vara helt överlägsna Richtertränade 4 Billy Idol med Jorma Kontio i sulkyn från fjärdespår bakom bilen över Gävles korta upplopp? Det skrivs om att han vikit ner sig i ett par lopp på slutet och det ju vara sant. Men innan dess har han ju tre vinster på distansen. Från ledningen. Eventuellt, säger eventuellt, kan Torbjörn Jansson ställa till det med 5 Mr Carioca men jag hoppas att Tobbe besinnar sig och inser att Jorma inte kommer att ta några fångar, kryper ner i rygg och ger bra utdelning på tvillingliret. Platsspelet i loppet är 7 Rocket Boy. Helt borttappad av spelarkollektivet. Det här är en bra häst! Vågar inte tro på att den vinner men kan absolut vara på plats - även från dödens. Ger hyfsat odds på SvS. Var inne på Berghs 1 Jano di Quattro efter att ha sett monsterliopet senast (dödens 2640 meter), inte minst för att det finns tveksamheter hos flera av de andra startande (distansförmåga). Men jag får nog vika ner mig till slut. Nurmos verkar så oförskämt optimistisk kring favoriten. Öppnar bra från sitt spår och jag tror hellre på den i spets. Och sen är det förmodligen spets och slut. 35% är ok, även om den kommer att trenda uppåt under dagen. Sista avdelningen och Sveriges bästa Ida ställer hela det samlade, garvade travkusk-kollektivet schackmatt! Läste att Berglund tycker att 5 Dark Roadster är missgynnad av distansen - det tror inte jag. Jag tycker att det här är en hårding och har gjort bra prestationer, från dödens och mot bra motstånd. Nån skrev också att Ida inte skulle köra i spets idag eftersom hästen redan är klar för final - det tror inte jag på. En kusk som körde in knappt ett par hundra tusen ifjol, som fick sin första V75-seger i hästens förra start, där hon enligt hennes egen utsago ”tar spets om hon vill”, kan väl inte vika ner sig, det första hon gör, särskilt inte när värsta hotet i praktiken startar med 20-30 meters tillägg? Kör Ida, Kör! 17% på spelet och jag fick 7ggr på SvS igår. 10 Eddy West är ju en jäkligt bra häst, men börjar ju med ett tråkigt utgångsläge och kusken är ju inte top10 i Sverige när det gäller att köra bakifrån. Undrar dessutom om inte de senaste loppen, får ju i princip alltid köras hårt bakifrån, kan ta ur sin rätt. Väljer Sjöström ett snällare upplägg här än senast, eller fastnar bakom nån annan pellejöns som ska ut i spåren 700 kvar, så blir det inte helt enkelt att hinna fram på det korta upploppet. Då tror jag mer på 3 Dats so Cool, som nu kanske får ”sin” rygglöpning, Erik A i sulkyn borgar för att alla chanser till vinst tas tillvara. Bra odds (15ggr) på tvillingen 3-5 blir det iaf. Senast redigerad av Stankarn den 2022-01-15 klockan 12:16. |
2022-01-15, 10:25 | #8 | |
Citat:
Vad jag läst så handlar det om klassiska kombon Kontio/Nurmos som är deras spik där. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+25) |
||
2022-01-15, 10:41 | #9 |
Är du säker på det? Trodde det var Borups Tornado.
Märklig omgång f.ö, nog aldrig varit med om att tre av mina förstarankade blivit strukna.. Borups och norrmännen i kallblodsloppet. |
|
2022-01-15, 10:50 | #10 | |
Citat:
"Vi fick kasta alla första tankar i papperskorgen, för VAD ÄR DET FÖR PROCENT? Givet att spika!" Ok, isf tolkade jag rubriceringen fel. Tack. 3140m och franskstammat, förmodligen bästa hästen. Varit ifrån men Nurmos slarvar ju inte med träning. Dock flera genetiska stayers i loppet. Var är tex botten i Ilos Sansibar (e. Love You)? |
||
2022-01-15, 11:04 | #11 | |
Banned
|
Citat:
|
|
2022-01-15, 11:10 | #12 |
Jaha, Borups Tornado struken.
|
|
2022-01-15, 11:11 | #13 |
|
|
2022-01-15, 11:20 | #14 |
V75
Inlämnat: 2022-01-15, 11:00 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Kostnad: 360,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 7, 8, 11, 12 (4, 5) 2: 7, 10, 13, 15 (4, 8) 3: 3, 7, 11 (12, 8) 4: 13 Carry Cash (12, 10) 5: 1, 2, 3, 4 (12, 7) 6: 5 Art Brown (4, 1) 7: 9, 10, 11 (5, 3) 5x4x3x1x4x1x3 = 720 rader. 720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr. Totalt: 360,00 kr. Rättningskod: GFL RDX QRP Avd 1 Frågan är om Soul Tan verkligen leder runtom... känns för osäkert för min del. Garderar och hoppas Erik kan ge 12 Axl Brown en bra resa. 5%. Avd 2 Några sticker ut kapacitetsmässigt, men lite tappad är väl ändå 15 Lome Storm just nu till 8%. Avd 3 Milligan School jättefavorit, men den blandar och ger. Kanske får fuska bort detta loppet nu, då den troligen får bestämma i ledningen. Hästen brukar inte vika ner sig i första taget då. Streckar ändå Global Adventure, som dock återkommer efter lite vila men tycker inte det ska skilja så mycket som det gör nu mellan den och favoriten. Remarkable Feet åker med på formen. Avd 4 Spik på Carry Cash 49%. Borde vara en vettig chans. Avd 5 Klurigt sprinterlopp. Tre mest betrodda står bra till. 1 Stojweiler One 5% trodde jag på en del senast som skräll och den gick bra när luckan väl kom. Kan få en bra resa nu. Avd 6 Spik Art Brown 21%. Står på tur. Avd 7 Tror det blir hårt tempo. Jaques Noir får smyga med bakom Eddy West och Indy Lane. Vinner med en nos. Hade varit en rolig skräll i avslutningen. Lycka till idag allihopa! Senast redigerad av Nobleflash den 2022-01-15 klockan 12:07. |
|
2022-01-15, 12:20 | #15 |
De tre senaste V75-omgångarna har bolagssystemet haft sex rätt och delat ut drygt 5'. Idag är det dags att slå en sjua.
1) 1 r7-8 (1 har vunnit 12 av 13 starter från ledningen. Erfarne proffskusken Ulf O vänder bort startfållan och tar ledningen Han har valt att köra 1 och inte tredjefavoriten 8. SoS och vi inleder med en spik till 27 %) 2) 3,7,10,13,15 r8-5 (jag är rudis på kallblod och streckar favoriterna plus min favoritkusk Erik) 3) 3 r7-12 (min gamle tränare och vän KG Holgersson sa alltid. När din häst kommer ut på tävlingsbanan vet han vilka kamrater han kan slå och inte och bestämmer sig för att kämpa eller ge upp. Milligan's School är en intelligent häst och ser, att detta gäng slår han alla dar i veckan. SoS och spik) 4) 1,8,9,10,12,13 r11-15 (Westholm hissar varningsflagg för den stora favoriten trots springspår, bra distans och kommer från fyra raka segrar. Jag varnar för ostreckade 9, som sett fin ut med byngliga lopp ett tag. Gardera rejält) 5) 2,3,4,7,9 r12-6 (3 satt inlåst i vinnarhålet senast i V75-finalen. Han blir min vinnare här och spik på top 7. Favoriten 2 trivdes inte riktigt med isbana senast men gjorde ändå bra ifrån sig från dåligt spår. 4 är ständigt hårt betrodd och trivs på den korta distansen. Känns blöt sista biten mot mål. Hemmahästen 9 kan få en vilsam resa och få lucka till slut. 7 är ett lyxstreck) 6) 1,4,5,8,11 r9-2 (stayerloppet är en svår nöt. 5 är alltid hårt uppskruten och betrodd. Får bli min förstahäst med Erik. Favoriten 4 återkommer efter ett halvårs uppehåll. Form? Finske 11 kommer med fyra raka vinster i mediokra sällskap. Berghtränade 1 är urstark men starttrög som en fullastad oljetanker. Bortglömde 8 ser stark ut) 7) 3,5,9,10 r8-6 (klasskillnad mellan de tävlande. Streckar de fyra favoriterna) Kostar 1500 kronor. Ingen jackpot idag. Lycka till!! |
|
2022-01-15, 12:33 | #16 |
V75-1 Kan bli en öppen historia då det är många jämgoda hästar
Många bygger på att 1 Soul Tan 27% ska ta spets och sedan bestämma. Men det är inte helt säkert att den kommer till spets och då är loppet öppet. Tycker att man ska passa 4 Ara 6% trots spåret samt även 12 Axel Brown som är riktigt kapabla. Dom här hästarna har styrka och speed att avgöra detta lopp. 12 Axl Brown 5% är en häst som jag skrev nästa gångare efter förra starten. Spåret är uselt men ni som garderar får inte missa om ni tar ett par hästar för den här är bra 7 Anchor Man 21% och 11 Devs Definitif 12% är så kapabla att jag inte skulle ta bort dom om man garderar då den först nämnde är stark som få och den andra är kusligt speedig och fartfylld 6 Double Formula 4% är intressant från detta spår. 8 Arch Lane 16% är bra men spåret är uselt och jag tror den får det tufft härifrån Rank V75-1 A 4 B 12-1-7-11-6-8 C 9-5-2 D 3-10 V75-2 Efter strykningen så tycker jag det finns bra chans för spika 7 Backlös Faron 23% gillar jag verkligen. Jag tycker den borde ha flera miljoner på sig men det har den inte då den bara är 5år. Tror att hästen innan årets slut är uppe i eliten och jag tror normalt att den bollar med gänget. Det som gör att jag inte är 100% säker är att tränaren och kusken går ut och lite dissar chanserna utan att såga. Men har man lyssnat å Oskar så brukar han vara superpositiv på sina chanser. Vet inte om han bara har ett nytt år och ligger lägre 10 Soldhöjdens Drake 18% är en bra häst för klassen och tränar mycket bra för dagen. Skulle favoriten komma bort så är det första motbudet. 13 Kalmar 12% har varit en snackhäst många gånger utan att leverera på de stora arenorna. Var visserligen bra senast men nu är det bakifrån. 2 Harry Växus 1% vill jag varna lite för. Får den spara speeden till 250m kvar så är det den häst som kommer gå fortast till slut. Stormvarning säger jag bara om man garderar 15 Lome Storm 9% tror jag kommer få det svårt pga av läget även om 2 strykningar ger bättre chanser Rank V75-2 A 7 B 10-13-2-15-5-8 C 4-3-6 D 1-12-11 V75-3 Tre ben i mål och från spets ska den inte förlora Tråkigt men sant men 3 Milligan´s School 68% har en riktigt bra chans här. Det går liksom inte att skoja bort. Att Uffe sitter upp gör att ekipaget har bättre chans enligt mig med tanke på historian de har. Jag tycker man ska spika och gå vidare även om det är en tråkig spik För de som garderar så ska man lyssna på Svante. 7 Global Adventure 14% har han varit väldigt uppåt i två starter och den har gjort det riktigt bra. Det känns som Svante bara väntar på Segern i Guld. Garderar man ska den med. 12 Spickleback Face5% samt 1 Västerbo Grosbois 1% är mina rysare som man garderar Rank V75-3 A 3 B 7-1-12 C 11-8-2-10 D 5-9-6-4 V75-4 Ett lurigt lopp där jag tro favoriten inte vinner även om chans finns 5 Vilja T.Y.C 3% tycker jag känns spännande från det här läget. Hästen kommer gå en låg 14 tid om det krävs och jag tror man kommer få svårt att rå på henne om hon håller sig på benen 1 Nikki Minaj 8% har också ett bra läge och kommer dyka upp där framme. Skulle den få bestämma från spets så blir den inte att leka med 10 Crashed Eggs 13% är en riktigt bra häst i grunden men har likväl bara vunnit 1 av 29 lopp. 15 Ava2% är spännande med tanke på %. Kan få loppet på rulle och spurta snabbt till slut. 13 Carry Cash 49% är stor favorit som har styrkan som ett vapen. Lite orolig att den får göra allt jobb själv och faller på eget grepp. En favorit att gardera 12 Whelk 11% är klart spännande om den får sitt lopp. Tror ändå den är beroende på få rygg på favoriten hela vägen om det ska gå 11 Saga Doc 3% gör bra lopp hela tiden utan vinna. Men snart sitter den. Rank V75-4 A 5 B 1-10-15-13-12-11-8 C 2-9-7 D 4-6-3-14 V75-5 Har en feeling för att den vinner denna gång. 4 Billy Idol 16% har svikit 2 gånger i rad från spets. Jag tror Jorma lärt sig av sina misstag och nu jäklar kommer man vara förbättrad. Spets tar den i alla fall och jag tror inte det kommer kosta för mycket 2 No Limit Express 33% är första motståndare då läget är bra även för denna häst även om jag inte tror det blir spets. Men kapabel är den 3 Geronimo Am 24% är en häst som säkert har en halv miljon för lite på sig till förhållande till kapacitet. Men nu börjar hästen tända till och den måste med om man garderar 1 Stojweiler One 5% är väl omgångens kommunare då alla skriker om den känns det som. Men den är inte startsnabb och läget kan bli en fälla men det såg riktigt fin ut senast 5 Mr Carioca 5% är speedig och kan få loppet andra utv här och då ska den passas. 9 Kalle Taxam 8% tror man hårt från stallet och visst kan det gå då man har en startsnabb rygg. Rank V75-5 A 4 B 2-3-1-5-9- C 12-7 D 11-8-10-6 V75-6 Jag tror att det blir spel emot ett mål här När Nurmos tar ut efter lång vila så är de alltid förberedda 4 Bitcoind´Arc 36% är inget undantag. Den här hästen har skyhög kapacitet och utmanat dom bästa i kullen. Jorma kommer köra fram och jag tror ingen kommer ta emot hästen. Tror att det här är mycket bra chans 5 Art Brown 22% är första motståndare men då krävs det flyt i loppet då den inte kan utmana om spets och kommer tappa i början. 7 Akela Play 0% har väl inte gjort någon glad på slutet men jag tycker det finns bra grund i hästen Superskräll för den som garderar 11 Ilos Sansibar 18% är hårt spelad men har ett uselt läge. Har ett bra rykte från Finland men det krävs nog lite fart och dom kommer bort där framme 8 Hefner Am 5% gillar jag men läget är ju uselt men Anders kanske kan komma ner tidigt och få ett bra lopp och då ska den inte räknas bort helt 10 Dulce De Leche 0% får äntligen en riktig kusk i sulkyn. Passa upp om man garderar Rank V75-6 A 4 B 5-7-11-8-10-1 C 9-2 D 6-12 V75-7 Tror alla kan vinna här och loppet är verkligen öppet! 10 Eddy West 43% är väl klar första häst med tanke på hur hästen sett ut på slutet. Men den måste göra loppet helt själv och frågan om den har styrkan och farten att göra det 3 Dats So Cool 13% står på tur för seger. Den kommer komma inom kort men frågan är om det blir rygg ledaren och inte få se dagens ljus denna gång. Men chansen har den 5 Dark Roaster 17% kommer försöka göra allt för att komma till spets. Skulle den göra det och inte få press så tror jag det kan räcka långt. 6 Morotai Degato 5% tycker jag är löjligt lite spelad här. Det här är en kanon och skulle den komma till spets så är det hästen att slå. Den måste med 9 Indy Lane 13% har väl alla egenskaper för att kunna vinna detta men hästen är lite sämre bakifrån. Men den är inte helt omöjligt att den kommer in i loppet 11 Jaques Noir 2% och 12 Baritone Artist 0% tycker jag man ska ha med om man garderar stort med tanke på form och speed. Rank V75-7 A 10 B 3-5-6-9-11-12 C 4-8-2-7-1 Lycka till idag /Jiwa Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+8) |
|
2022-01-15, 12:40 | #17 |
Det ser rätt favoritbetonat ut idag, men som vanligt så får man försöka fälla några av dem. Singelstrecken är Milligan's School och Bitcoind'Arc.
|
|
2022-01-15, 14:13 | #18 | |
Citat:
Tyvärr för dig (hehe), så blir dessa sannolikt mina spikar oxå, nu när Norje strukits - fasiken, denna strykning krånglade till det... Lycka till!
2022-01-15, 14:41 | #19 |
En liten V4 där vi blev 7st andelar sålda här på forumet.
V4 Inlämnat: 2022-01-15, 14:40 Jimmy Wallmos andelsspel Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 14:45 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 7, 9 (6, 3) 2: 3, 6, 8, 13, 14 (2, 1) 3: 5, 6, 11, 12, 15 (1, 9) 4: 4 Ozzy's Melody (7, 2) 4x5x5x1 = 100 rader. 100 x 1 x 2,00 kr = 200,00 kr. Mvh jiwa |
|
2022-01-15, 14:42 | #20 |
V4
Inlämnat: 2022-01-15, 14:41 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 14:45 Kostnad: 160,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Zlatan Knick (4, 7) 2: 2, 3, 8, 14 (13, 1) 3: 4, 6, 11, 12, 15 (5, 1) 4: 2, 3, 4, 7 (9, 8) 1x4x5x4 = 80 rader. 80 x 1 x 2,00 kr = 160,00 kr. Totalt: 160,00 kr. Rättningskod: LKD QHS WPN |
|
2022-01-15, 14:44 | #21 |
V4
Inlämnat: 2022-01-15, 14:42 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 14:45 Kostnad: 600,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 5 (7, 9) 2: 2, 8, 13, 14, 15 (3, 1) 3: 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 12, 15 (11, 13) 4: 2, 4 (7, 3) 3x5x10x2 = 300 rader. 300 x 1 x 2,00 kr = 600,00 kr. Totalt: 600,00 kr. Rättningskod: LKJ PHX ZPP Börjar lördagen med en V4. Lycka till!
2022-01-15, 14:55 | #22 |
V75
1,7,8,11 4,8,13 3 1,10,12 3 1,5 3 |
|
2022-01-15, 15:05 | #23 |
Mr Carioca har varit min spiktanke hela veckan av många goda anledningar. Sprinterstammad e. Muscle Hill, segervan (50%), spåret. Streckad till endast 5% f.n. Är inte det märkligt lite?
|
|
2022-01-15, 15:14 | #24 |
Bra öppning....
V4 Inlämnat: 2022-01-15, 14:44 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 14:45 Kostnad: 72,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Zlatan Knick (4, 7) 2: 2, 8 (3, 14) 3: 1, 4, 5, 11, 12, 15 (6, 9) 4: 4, 7, 8 (2, 3) 1x2x6x3 = 36 rader. 36 x 1 x 2,00 kr = 72,00 kr. Totalt: 72,00 kr. Rättningskod: LKH RHT VPZ |
|
2022-01-15, 15:17 | #25 |
V75
Inlämnat: 2022-01-15, 15:17 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Kostnad: 112,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 7, 8, 11 (4, 12) 2: 10 Soldhöjdens Drake (7, 13) 3: 3, 7 (12, 11) 4: 1, 2, 10, 11 (13, 12) 5: 4 Billy Idol (2, 3) 6: 11 Ilos Sansibar (4, 5) 7: 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10 (11, 7) 4x1x2x4x1x1x7 = 224 rader. 224 x 1 x 0,50 kr = 112,00 kr. Totalt: 112,00 kr. Rättningskod: GLG THR VPP |
|
2022-01-15, 15:20 | #26 |
|
|
2022-01-15, 15:23 | #27 |
Efter tittat på loppet från Umeå/November där 7 Bäcklös F och 10 Solhöjdens Drake möttes så...
Spiken känns given. Solhöjdens D. vann helt okörd efter kört till dödens samtidigt som Bäcklös fick ett drömlopp. 20%..? och inte favorit..märkligt Lycka Till! L
2022-01-15, 15:28 | #28 |
Bästa hästen i första mot ledaren i andra får en liten insats på LD
LUNCH DUBBEL Inlämnat: 2022-01-15, 15:26 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 15:31 Kostnad: 58,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 12 Xanthis Coktail 2: 7 Driverlane 1 x 58,00 kr = 58,00 kr. Totalt: 58,00 kr. Rättningskod: HBJ ZHT RPP |
|
2022-01-15, 15:34 | #29 |
BRA JOBBAT ERIK!!!
|
|
2022-01-15, 15:35 | #30 |
Florhed i Stall Bergh baissar innerspåret men av det syns nada.... Hur fan ska man tolka det?
|
|
2022-01-15, 15:38 | #31 |
Banned
|
Efter det här loppet så ställs ytterligheterna på spets, enligt Stall Bergh så är innerspåret som en sanddyn i Sahara, enligt vinnaren i LD1 så räcker det med att ha Erik Adielsson i sulkyn för att vara helt överlägsen från ledningen.
|
2022-01-15, 15:40 | #32 |
Kanske att man ska lita mer på ögonen än öronen? Iaf när det gäller trav.
Staketkusken (+1) |
|
2022-01-15, 15:42 | #33 |
Banned
|
Kan det vara aktuellt med Önas Py i LD2?
|
2022-01-15, 15:48 | #34 |
Guld vinner väl Ubiquarian Face.
2022-01-15, 15:51 | #35 | |
Citat:
|
||
2022-01-15, 15:52 | #36 |
|
|
2022-01-15, 15:56 | #37 |
Gratz, snygg för 72 spänn
2022-01-15, 15:57 | #38 |
|
|
2022-01-15, 15:58 | #39 | |
Administrator
|
Citat:
2022-01-15, 15:59 | #40 |
Erik Lindegren vill inte försöka vinna ens, sitter kloss i rygg när han har 100 meter på sig att försöka köra om när han legat rygg ledaren hela loppet.
Sänk prispengarna för 2-6 platserna, drastiskt. Det ska löna sig att försöka vinna och kosta när man inte gör det |
|
2022-01-15, 15:59 | #41 | |
Citat:
2022-01-15, 16:04 | #42 |
Administrator
|
Dagens BCB
V75 Inlämnat: 2022-01-15, 15:59 Pressbyrån Karlstad, Big City Boys V75s andelsspel Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Soul Tan (7, 5) 2: 10, 13, 15 (7, 8) 3: 3 Milligan's School (7, 10) 4: 1, 7, 8, 10, 12, 13, 15 (9, 11) 5: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 12 (7, 6) 6: 2, 4, 5, 8, 11 (7, 1) 7: 3, 5, 6, 9, 10 (8, 11) Rättningskod: LCH THN RZT Temat för dagen får bli - "It's better to burn out than fade away!" Spik direkt på favve som bör ta spets i ett lopp där många är nya i klassen. Lås på tre där ingen är favve (vilket KallblodsTobbe borde vara). Överstreckad megalampa spikas (vilket händer sällan). Men vi hittar inte vinnaren bland övriga... Lever vi efter 17.10 så kan det bli en trevlig kväll! Lycka till därute!
2022-01-15, 16:05 | #43 |
V75
Inlämnat: 2022-01-15, 16:04 Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Kostnad: 2 385,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 5, 6, 7, 11, 12 (8, 4) 2: 2, 7, 8, 10, 15 (13, 4) 3: 3, 7, 8, 9, 12 (11, 1) 4: 1, 9, 10, 11, 12, 13 (8, 5) 5: 3 Geronimo Am (4, 2) 6: 4 Bitcoind' Arc (5, 11) 7: 1, 4, 5, 6, 10 (3, 9) 6x5x5x6x1x1x5 = 4500 rader. 4500 x 1 x 0,50 kr = 2 250,00 kr. |
|
2022-01-15, 16:06 | #44 |
Härligt att i atg-live inte ens nämner Solhöjdens Drake i andra(Tror jag är stenklar)bollat med 7:an tidigare och väldigt understreckad till 20%(tycker jag..)
2022-01-15, 16:07 | #45 |
V75
Inlämnat: 2022-01-15, 12:44 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 7 (1, 8) 2: 5, 15 (7, 10) 3: 3, 11 (7, 12) 4: 11, 12, 13 (10, 1) 5: 7 Rocket Boy (2, 3) 6: 4, 10 (5, 11) 7: 3, 5, 9, 10 (6, 8) 2x2x2x3x1x2x4 = 192 rader. 192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr. Avgift 4,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: GMK WHR VTT |
|
2022-01-15, 16:09 | #46 |
V75
Inlämnat: 2022-01-15, 16:05 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Kostnad: 1 500,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Soul Tan (7, 8) 2: 3, 7, 10, 13, 15 (8, 5) 3: 3 Milligan's School (7, 12) 4: 1, 8, 9, 10, 12, 13 (11, 15) 5: 2, 3, 4, 9 (12, 6) 6: 1, 4, 5, 8, 11 (9, 2) 7: 3, 5, 6, 9, 10 (8, 4) 1x5x1x6x4x5x5 = 3000 rader. 3000 x 1 x 0,50 kr = 1 500,00 kr. Totalt: 1 500,00 kr. Rättningskod: KMB RHZ NZQ |
|
2022-01-15, 16:11 | #47 |
Banned
|
Så, nu sparkar V75:an igång.
Måste prova en tvilling: TVILLING Hästar 2, 5, 6 Utgångshästar 7 Anchor Man Rättningskod: FGJ THS SZN |
2022-01-15, 16:11 | #48 |
V75
Inlämnat: 2022-01-15, 16:05 Svensk allians s andelsspel Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Kostnad: 1 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (2, 10) 2: 2, 5, 7, 10, 13, 15 (4, 8) 3: 3 Milligan's School (7, 12) 4: 1, 5, 8, 10, 11, 12, 13, 15 (9, 7) 5: 1, 2, 3, 4, 5 (9, 12) 6: 4 Bitcoind' Arc (5, 11) 7: 10 Eddy West (3, 6) 10x6x1x8x5x1x1 = 2400 rader. 2400 x 1 x 0,50 kr = 1 200,00 kr. V75 Inlämnat: 2022-01-15, 16:01 Bills Tobak, 50-LAPPENs andelsspel Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Kostnad: 890,40 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 6, 7, 8, 11, 12 (5, 9) 2: 7 Bäcklös Faron (10, 15) 3: 3 Milligan's School (7, 12) 4: 1, 5, 8, 10, 11, 12, 13, 15 (9, 2) 5: 4 Billy Idol (3, 2) 6: 4, 5, 7, 8, 10, 11 (1, 9) 7: 3, 5, 6, 9, 10 (11, 12) 7x1x1x8x1x6x5 = 1680 rader. 1680 x 1 x 0,50 kr = 840,00 kr V75 Inlämnat: 2022-01-15, 16:08 Svensk allians s andelsspel Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Soul Tan (7, 8) 2: 7 Bäcklös Faron (10, 15) 3: 1, 3, 7, 11, 12 (8, 10) 4: 1, 5, 12, 13 (10, 8) 5: 3, 4 (2, 9) 6: 4 Bitcoind' Arc (5, 11) 7: 3, 5, 6, 9, 10 (8, 4) 1x1x5x4x2x1x5 = 200 rader. 200 x 1 x 0,50 kr = 100,00 kr Lycka till /jiwa |
|
2022-01-15, 16:13 | #49 |
Super Moderator
|
Dagens Värmlänning:
V75 Inlämnat: 2022-01-15, 16:12 Pressbyrån Karlstad, Värmlänningarnas V75s andelsspel Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Kostnad: 992,16 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Anchor Man (11, 1) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 15 (7, 10) 3: 3 Milligan's School (10, 5) 4: 8, 10, 11, 12, 13, 15 (5, 7) 5: 2, 3, 4, 5 (11, 12) 6: 4, 5, 11 (1, 2) 7: 6, 10 (11, 5) 1x13x1x6x4x3x2 = 1872 rader. 1872 x 1 x 0,50 kr = 936,00 kr. Avgift 56,16 kr. Totalt: 992,16 kr. Rättningskod: DGH QHT NZT
2022-01-15, 16:16 | #50 |
Raden:
V75 Inlämnat: 2022-01-15, 16:13 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Kostnad: 2 352,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 4, 5, 7, 8, 11, 12 (6, 9) 2: 10 Soldhöjdens Drake (7, 15) 3: 3, 7, 11, 12 (8, 1) 4: 13 Carry Cash (10, 12) 5: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 12 (7, 6) 6: 4, 5, 11 (1, 8) 7: 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11 (8, 7) 8x1x4x1x7x3x7 = 4704 rader. 4704 x 1 x 0,50 kr = 2 352,00 kr. Totalt: 2 352,00 kr. Rättningskod: Stickobrinnmedsträngen Good Luck Peeps!! Laz
2022-01-15, 16:16 | #51 |
V75
Inlämnat: 2022-01-15, 16:09 Riddare Kluts andelsspel Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Kostnad: 972,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 7, 8 (4, 11) 2: 7, 13, 15 (10, 4) 3: 3 Milligan's School (7, 9) 4: 10, 11, 12, 13, 14, 15 (8, 9) 5: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 11, 12 (6, 8) 6: 4 Bitcoind' Arc (5, 11) 7: 3, 9, 10 (6, 5) 4x3x1x6x9x1x3 = 1944 rader. 1944 x 1 x 0,50 kr = 972,00 kr. Totalt: 972,00 kr. Rättningskod: JGD XHS ZZT V75 Inlämnat: 2022-01-15, 15:33 King of Kings andelsspel Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Kostnad: 1 296,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 6, 11 (7, 8) 2: 7, 10, 15 (13, 4) 3: 1, 3, 7, 8, 9, 12 (11, 10) 4: 11, 12, 13 (10, 1) 5: 2, 3 (4, 9) 6: 4 Bitcoind' Arc (5, 11) 7: 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11 (8, 1) 3x3x6x3x2x1x8 = 2592 rader. 2592 x 1 x 0,50 kr = 1 296,00 kr. Totalt: 1 296,00 kr. Min kostnad: 1 296,00 kr x 1/7 = 185,14 kr Rättningskod: KDK THP QZV Senast redigerad av KalleKlut den 2022-01-15 klockan 16:20. |
|
2022-01-15, 16:21 | #52 |
Lite större idag.
V75 Inlämnat: 2022-01-15, 15:57 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Kostnad: 787,50 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 7, 11 (8, 4) 2: 7 Bäcklös Faron (10, 13) 3: 3, 7, 10 (9, 12) 4: 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (5, 1) 5: 2, 3, 4, 9, 12 (7, 1) 6: 1, 4, 5, 8, 11 (9, 12) 7: 10 Eddy West (3, 6) 3x1x3x7x5x5x1 = 1575 rader. 1575 x 1 x 0,50 kr = 787,50 kr. Totalt: 787,50 kr. Rättningskod: LCD NHS VZZ |
|
2022-01-15, 16:27 | #53 |
Köra i spets med en lus, skulle släppt till 1 och fått 2.a priset eller lucka
mackpeter (+5) |
|
2022-01-15, 16:27 | #54 |
Skönt, man gick inte bort sig i första.
|
|
2022-01-15, 16:27 | #55 |
2 Just C. hade ju satt bra...men 14% på 8:an var ju lågt..
2022-01-15, 16:29 | #56 | |
Citat:
Fy fan för fel trots korrekt analys! Helvete! NU JÄVLAR SKA V5 IN!!!! |
||
2022-01-15, 16:32 | #57 |
Mitt försök idag
1.5.6.8 14.15 (7.10) 3 10 2.3.4.9 8 9 God tur på er härute ikväll |
|
2022-01-15, 16:32 | #58 |
Vinner draken kommer lajven prata massor om den i efterhand, om hur den skulle passas och bla bla bla.
Lazze (+10) |
|
2022-01-15, 16:32 | #59 |
V5
Inlämnat: 2022-01-15, 16:29 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 17:05 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Milligan's School (7, 12) 2: 1, 10, 12, 13 (8, 11) 3: 3 Geronimo Am (2, 4) 4: 4 Bitcoind' Arc (5, 11) 5: 10 Eddy West (5, 3) 1x4x1x1x1 = 4 rader. 4 x 50 x 1,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: BBK XHR ZZV |
|
2022-01-15, 16:33 | #60 | |
Banned
|
Citat:
Så det kan gå. Platsspelet på SvS gav 7,10 (T3) och 4,25 (T4). Likvärdigt med atg.se. Senast redigerad av Stankarn den 2022-01-15 klockan 16:37. |
|
2022-01-15, 16:34 | #61 |
Alla var uppåt om Soul Tan hela veckan, skulle ta ledningen och oslagbar och allt möjligt. Öppnade lika bra som en ponny.
|
|
2022-01-15, 16:35 | #62 |
Galopp kan ju drabba de bästa men i det här fallet fanns det ingen anledning för Djuse att överforcera då han med all säkerhet skulle fått överta spets, sen vinna med Kylin Blom som tvåa.Nu blev Djuse utan pengar och Kylin Blom femma.
Staketkusken (+1) |
|
2022-01-15, 16:43 | #63 |
V75
Inlämnat: 2022-01-15, 16:09 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 16:20 Kostnad: 192,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 12 (11, 9) 2: 15 Lome Storm (7, 10) 3: 3 Milligan's School (7, 12) 4: 1, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 13 (15, 2) 5: 3 Geronimo Am (2, 4) 6: 1, 2, 4, 5, 8, 11 (9, 7) 7: 10 Eddy West (5, 3) 8x1x1x8x1x6x1 = 384 rader. 384 x 1 x 0,50 kr = 192,00 kr. Totalt: 192,00 kr. Rättningskod: DGM RHS ZZV
2022-01-15, 16:44 | #64 |
Synd att inte Just Celebration hann förbi. Hade smakat fint på fyra streck.. Ändå nöjd med 14%
|
|
2022-01-15, 16:48 | #66 |
Hehe..Murphys law där
2022-01-15, 16:51 | #67 |
Hur fan kan man hamna 40m bakom vingen i starten?? Lome Storm hade enkelt ätit upp övriga utan den starten.. (och galoppen)
|
|
2022-01-15, 16:51 | #68 |
Något jag lärt mig på senare år är att kallblod tar exakt ingenting ute i spåren. Varken på bortre lång eller på upploppet. Ta till exempel Kalmar, lite uppsnackad i veckan, men tog inte en meter på upploppet. Nä, kallblod då är det spets eller möjligen andra ut eller ryggledaren som vinner.
För övrigt kan det diskuteras om kallblodslopp öht ska vara med på större spel. |
|
2022-01-15, 16:51 | #69 |
V5
Inlämnat: 2022-01-15, 16:51 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 17:05 Kostnad: 480,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Milligan's School (7, 12) 2: 1, 8, 9, 10, 12, 13 (11, 5) 3: 2, 3, 4, 7, 9 (1, 5) 4: 1, 4, 5, 8 (11, 9) 5: 3, 5, 9, 10 (6, 8) 1x6x5x4x4 = 480 rader. 480 x 1 x 1,00 kr = 480,00 kr. Totalt: 480,00 kr. Rättningskod: KHB VHZ VSV |
|
2022-01-15, 16:54 | #70 |
Blir en V5.a med samma hästar (Spik Carry cash)
2022-01-15, 16:56 | #71 | |
Citat:
Inlämnat: 2022-01-15, 16:46 SistaStallskriket andelsspel Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 17:05 Kostnad: 686,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 7 (9, 12) 2: 1, 2, 9, 10, 11, 12, 13 (8, 5) 3: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 12 (9, 6) 4: 4 Bitcoind' Arc (5, 11) 5: 1, 3, 4, 5, 6, 9, 10 (8, 11) 2x7x7x1x7 = 686 rader. 686 x 1 x 1,00 kr = 686,00 kr. Totalt: 686,00 kr. Rättningskod: FDD RHP RSS |
||
2022-01-15, 16:56 | #72 | |
Banned
|
Citat:
Och vem som gick fortast över upploppet är det ingen tveckan om. Men undrar verkligen varför inte Skoglund laddade ett skit från start, när han för en gångs skulle hade läget. Senast redigerad av Stankarn den 2022-01-15 klockan 17:07. |
|
2022-01-15, 16:57 | #73 |
Staketkusken (+1) |
|
2022-01-15, 16:58 | #74 |
Torsk för milligan nu tack.."hästen hade ingen lust" senast What??? när har han lust?? ,taskig bortförklaring i mina öron ..men , kan ju en promenad i spets om alla lägger sig på rygg..
2022-01-15, 16:59 | #75 |
Super Moderator
|
Vi får chansa in en slant då:
V5 Inlämnat: 2022-01-15, 16:39 Skäggets andelsspel Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 17:05 Kostnad: 288,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Milligan's School (7, 10) 2: 1, 8, 10, 12, 13, 15 (11, 5) 3: 2, 3, 4, 11 (5, 12) 4: 4, 5, 11 (2, 1) 5: 3, 5, 6, 10 (8, 11) 1x6x4x3x4 = 288 rader. 288 x 1 x 1,00 kr = 288,00 kr. Totalt: 288,00 kr. Rättningskod: JFB RHV NZR
2022-01-15, 16:59 | #76 |
OKB lite hycklare. Varit lite negativ och osäker i veckan angående Bäcklös Faron. Men vann enkelt, dock ingen kritik i spel-tv.
Rikard N och Erik A i något tjafs på upploppet men Rikard N vill inte tala med spel-tv efteråt och Fernlund säger att det får man ju acceptera. Det säger sedan studion också. Men får man acceptera det när deras insatser omsätter runt 100 miljoner? Sagt det förr, men fatta vad bra trav-tv kunde vara om det gjordes av riktiga produktioner och till exempel Lasse Granqvist som programledare. |
|
2022-01-15, 16:59 | #77 |
V5
Inlämnat: 2022-01-15, 16:54 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 17:05 Kostnad: 588,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 7, 11, 12 (1, 10) 2: 13 Carry Cash (10, 12) 3: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 12 (7, 6) 4: 4, 5, 11 (1, 8) 5: 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11 (8, 7) 4x1x7x3x7 = 588 rader. 588 x 1 x 1,00 kr = 588,00 kr. Totalt: 588,00 kr. Rättningskod: 12345
2022-01-15, 17:00 | #78 |
V5
Inlämnat: 2022-01-15, 16:59 Gävle Lördag 2022-01-15 Start: 17:05 Kostnad: 64,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 7 (12, 11) 2: 10, 11, 12, 13 (1, 8) 3: 1, 4 (3, 2) 4: 4, 11 (5, 1) 5: 4, 6 (10, 5) 2x4x2x2x2 = 64 rader. 64 x 1 x 1,00 kr = 64,00 kr. Totalt: 64,00 kr. Rättningskod: DKF XHW RSP |
|
2022-01-15, 17:01 | #79 |
Per Lennartsson bakom 3 Unexpected i första hade nog 8an spik på V75 i första... För bra för att inte täppa till. Ser ingen annan anledning... Jävla pissluffare
|
|
2022-01-15, 17:02 | #80 |
Well said SK , mycket krypande och "respekt" för travgudarna....
2022-01-15, 17:07 | #81 |
Vore trevligt om Erik A ville tävla....
|
|
2022-01-15, 17:09 | #82 |
Ha ha..
härligt
2022-01-15, 17:09 | #83 |
Yeeeeees!!! Sååååååjaaaaa
Senast redigerad av SistaStallskriket den 2022-01-15 klockan 17:10. |
|
2022-01-15, 17:10 | #84 |
Hann han dit?
Vilken spurt... satt ju sist med Global Adventure |
|
2022-01-15, 17:10 | #85 | |
Banned
|
Citat:
Tack för kaffet! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1) |
|
2022-01-15, 17:11 | #86 |
|
|
2022-01-15, 17:14 | #87 | |
Citat:
Lycka Till på V5:an ! L
2022-01-15, 17:14 | #88 |
Vid upploppets början kände sig Wäjersten ganska säker på att bli tvåa...
|
|
2022-01-15, 17:15 | #89 |
Banned
|
Vaddå? Att det är principiellt fel att spika en favorit som var skitkass i senaste starten?
Eller Milligan till spets och Spickleback Face till dödens? Det enda jag missade var att Erik inte fick dödens. Men vann gjorde han och det är ju det som är viktigast. Nu ser det riktigt bra ut. Men då får det inte bli enbart favoriter i nästkommande avdelningar. |
2022-01-15, 17:16 | #90 |
Det var mer tänkt som ironi.
2022-01-15, 17:17 | #91 | |
Citat:
|
||
2022-01-15, 17:19 | #92 |
Slutade inte Ulf att driva sista 10? Han kanske hade mjölksyra i armarna. Kanske inte hade gjort någon skillnad, men såg lite konstigt ut.
2022-01-15, 17:20 | #93 |
Allt hänger på 13 Carry Cash nu...känns inte alls bra..blev en "ooups måste ha en spik nu"....Känns väl inte klar på något sätt..(well,imponerat på slutet dock..)
Redigerat..nu säger dom på liven att en skräll ligger på lut!! Stenklar nu!!
Trust the FoxGod Senast redigerad av Lazze den 2022-01-15 klockan 17:22. |
|
2022-01-15, 17:23 | #94 |
Tvilling:
TVILLING Inlämnat: 2022-01-15, 17:22 Gävle Lopp 8 Lördag 2022-01-15 Start: 17:27 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 2, 5, 10, 14 Utgångshästar 13 Carry Cash 4 x 25,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: D.I.Y
2022-01-15, 17:26 | #95 |
Ava vinner väl här.
2022-01-15, 17:32 | #96 |
Starkast vinner..
2022-01-15, 17:34 | #97 |
Westholm borde varit kvar i 2:a ytter.
|
|
2022-01-15, 17:34 | #98 | |
Banned
|
Citat:
Liisa (+5) |
|
2022-01-15, 17:41 | #99 |
Är Mats E. Djuse på Gävle bara för No Limits Express´ skull?
För hittills har han varit helt under isen. Hur gick det för Whelk? |
|
2022-01-15, 17:42 | #100 |
Billy Idol sos nu annars blir det skräll
|
|
2022-01-15, 17:43 | #101 |
|
|
2022-01-15, 17:48 | #102 |
Banned
|
Nästa lopp ska bli intressant. Nu får det faktiskt gärna smälla lite, varför inte 7 Rocket Boy?
Nä, men den kanske kan platsa? T3 2 Just Celebration - 7,10 T3 5 Vilja T.Y.C. - 5,00 T3 7 Rocket Boy - 4,50 160 ggr insatsen (50kr). |
2022-01-15, 17:56 | #103 |
|
|
2022-01-15, 18:02 | #104 | |
Banned
|
Såja, en liten utdelning på vägen!
Citat:
Senast redigerad av Stankarn den 2022-01-15 klockan 18:04. |
|
2022-01-15, 18:20 | #105 |
Nästan oanvänd kristallkula (enligt uppgift en av Saidas kasserade), bättre begagnad banjo (inklusive dvd där man får lära sig spela signaturmelodin till Den sista färden), 4 kg ganska sunkig abborrlever och en hel hink kaffesump säljes till högstbjudande eller bytes mot språkkurs i ryska och någon form av pistol, eventuellt avsågat hagelgevär.
2022-01-15, 18:22 | #106 |
Klantigt av Erik att inte hålla rygg på 4...
|
|
2022-01-15, 18:29 | #107 | |
Citat:
|
||
2022-01-15, 18:40 | #108 | |
Banned
|
Citat:
Jag sitter bra på det om Ida sätter dit Roadstern men det ger ju inte heller speciellt mycket på V7. Provar en tvilling, tror jag. 3,4,5,6? |
|
2022-01-15, 18:47 | #109 |
6 sexor och V5 ändå vansinnig.... Fy fan...
V6 Harstad ska bombas in |
|
2022-01-15, 18:50 | #110 |
Brann det i huvudet på RNS??
Betting Rebel stapplade i mål som sistahäst. Såg ju nästan ut som en personlig vendetta mot Erik A i ledning. *** Jag spelar på att RNS kör bort andrahandaren från kombplacering i sista KOMB Inlämnat: 2022-01-15, 19:00 Gävle Lopp 12 Lördag 2022-01-15 Start: 19:02 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 7 Timotejs Hasse 2:a: 1, 10 2 x 50,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: JHG VHR QXN *** klart han lyckas bli tvåa Senast redigerad av Basse den 2022-01-15 klockan 19:06. |
|
2022-01-15, 18:57 | #111 |
Betting Rebel körs väl alltid offensivt och så fort han kommit fram i dödens blev det ju knapp styrfart så tror inte det var någons vendetta!
|
|
|