Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-01-01, 20:06   #1
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8245
Standard

Felaktig strykning?!? - ekipaget vinner trots att det är inrapporterat som struket!!

Vad hände just?

Flera reduceringsprogram har Cool Trix struken i andra avd av V65.
Sedan vinner ekipaget???

Vad hände just? Har mailat såväl Baratrav som ATG om detta. Felet uppstod även i Speltjanst. Något är ordentligt knas!!

Spoiler:
[IMG][/IMG]

Har aldrig varit med om något liknande!!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gotland den 2022-01-01 klockan 20:08. Anledning: bättre bild
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-01-01, 21:32   #2

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Verkar som att det var ett tillfälligt datafel hos dem.

Om man öppnar ett nytt V65-system i BT står Cool Trix inte längre som struken.
Gammal 2022-01-01, 22:00   #3
Administrator

Standard

Felet måste legat hos ATG. Har bild även från Speltjänst med exakt samma info. Dvs att ekipaget är struket.

Har kontakt med Henrik på BT som även han kan se felet och rapporterat det från sin sida till ATG. Något är knas. Ordentligt knas.

Spelsäkerhet?? Nja.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2022-01-01, 22:07   #4

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Felet måste legat hos ATG. Har bild även från Speltjänst med exakt samma info. Dvs att ekipaget är struket.

Har kontakt med Henrik på BT som även han kan se felet och rapporterat det från sin sida till ATG. Något är knas. Ordentligt knas.

Spelsäkerhet?? Nja.

Snackade med Kudden nyss och det var bara i AIS-systemet som just den hästen visades som struken.

Illa nog och pekar på något som inte står rätt till.

Men om den hade strukits "på riktigt" så hade det inte gått att justera tillbaka. Det är en spärr lite som "lagt kort ligger". Struken häst är struken.
Gammal 2022-01-01, 22:46   #5
Administrator

Standard

Nu är det ju inte bara i avdelning två det var fel. Utan även i avd ett. Det felet har de medgivit redan och gått ut med. Men inte ett ljud om felet i avd två ännu.

Något är knas. Ordentligt knas.

Jag hoppas innerligt de hör av sig på något sätt.

Hälsa Kudden!

Senast redigerad av Gotland den 2022-01-01 klockan 22:46. Anledning: Edit
Gammal 2022-01-01, 23:51   #6

Standard

Citat:
Nu är det ju inte bara i avdelning två det var fel. Utan även i avd ett. Det felet har de medgivit redan och gått ut med. Men inte ett ljud om felet i avd två ännu.

Något är knas. Ordentligt knas.

Jag hoppas innerligt de hör av sig på något sätt.

Hälsa Kudden!

Det är ju det som är skillnaden.

Den i V65-1 blev struken på atg.se. Då finns det ingen återvändo.

Vinglet med Cooltrix är annorlunda. Den var uppenbarligen inte struken på atg.se eftersom det då inte funnits någon återvändo.

Att det har "glitchat" till i AIS är bedrövligt det med och det ska normalt sett inte kunna hända. Just AIS finns det planer på att byta ut till ett modernare system, men det är inte riktigt prioriterat kan man säga ( om man vill uttrycka det milt! )
Gammal 2022-01-02, 13:01   #7
Administrator

Standard

Noll respons från ATG än så länge. Lindrigt nöjd med den hanteringen.

Gammal 2022-01-02, 18:26   #8

Standard

Citat:
Noll respons från ATG än så länge. Lindrigt nöjd med den hanteringen.

Svaret på vad Cooltrix-glitchen i AIS berodde på lär nog dröja. Svårt att tro att det är högprio på det.
Gammal 2022-01-05, 22:37   #9
Administrator

Standard

Har nu fått svar från både från avdelningen för säkerhet och kvalitet (SOK) samt kundtjänst.

Två vitt skilda svar där kundtjänst fortsatt är ute och cyklar medan SOK har stenkoll.
Har blivit lovad återbetalning av spelet men inte sett några slantar än.

Är det fler drabbade här inne så hör av er till mig så kanske jag kan bistå med info kring "rätt" kontaktväg i detta fall.

Senast redigerad av Gotland den 2022-01-05 klockan 22:45. Anledning: stavfel
Gammal 2022-01-06, 05:09   #10

Standard

Citat:
Har nu fått svar från både från avdelningen för säkerhet och kvalitet (SOK) samt kundtjänst.

Två vitt skilda svar där kundtjänst fortsatt är ute och cyklar medan SOK har stenkoll.
Har blivit lovad återbetalning av spelet men inte sett några slantar än.

Är det fler drabbade här inne så hör av er till mig så kanske jag kan bistå med info kring "rätt" kontaktväg i detta fall.

Mycket glädjande att SOK har stenkoll i den här frågan. Det har inte varit min upplevelse av dem genom årens lopp.

Jag fick följande meddelande av chefen för hästspel, Nicklas Jonsson.

"Jag hittar inte mitt inlogg till Sharps så kunde inte svara men du kan ju hälsa att vi har identifierat de kunder som drabbats och tagit beslut om att återbetala de insatserna. Om det inte än är gjort så kommer det ske i närtid. Och är det någon som upplever att de inte fått någon hantering så kan de höra av sig till mig."

Dvs, skriv till [email protected] om ni anser att ni inte fått allt ni anser ha rätt till.
Gammal 2022-01-06, 12:39   #11
Administrator

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Mycket glädjande att SOK har stenkoll i den här frågan. Det har inte varit min upplevelse av dem genom årens lopp.

Jag fick följande meddelande av chefen för hästspel, Nicklas Jonsson.

"Jag hittar inte mitt inlogg till Sharps så kunde inte svara men du kan ju hälsa att vi har identifierat de kunder som drabbats och tagit beslut om att återbetala de insatserna. Om det inte än är gjort så kommer det ske i närtid. Och är det någon som upplever att de inte fått någon hantering så kan de höra av sig till mig."

Dvs, skriv till [email protected] om ni anser att ni inte fått allt ni anser ha rätt till.
Perfekt! Då löser sig allt!
Vill Nicklas ha nytt inlogg så kan han höra av sig till mig! [email protected]

Svara

td