Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-12-31, 19:32   #1

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 2341
Standard

Återbetalning av ej lagt spel

Är det inte rimligt att man får pengar tillbaka på ett andelsspel som ej lämnats in?

Idag sista december hade jag en massa pengar uppbundet i ett system som sedan aldrig spelades.
Det var en massa tekniskt strul hos ATG som gjorde att systemet inte kunde läggas.

Det gäller V75 och omgången är ju avslutad för två timmar sedan. Har fortfarande inte fått några pengar återbetalda från ATG.

Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2021-12-31 klockan 20:55.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-31, 19:51   #2

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Om inte spelet lagts så lär väl inga pengar dragits från ditt konto? Har det ändå gjort detta, så kommer du självklart få penningarna tillbaks. Tar nog bara tid för dem att kolla så att inga felaktiga tillbakabetalningar görs. Du behöver inte vara orolig för detta - OM inte spelet lagts...
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-31, 20:59   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Om inte spelet lagts så lär väl inga pengar dragits från ditt konto? Har det ändå gjort detta, så kommer du självklart få penningarna tillbaks. Tar nog bara tid för dem att kolla så att inga felaktiga tillbakabetalningar görs. Du behöver inte vara orolig för detta - OM inte spelet lagts...
Jo, om man spelar en egen kupong så dras ju aldrig några pengar förrän man lämnat in kupongen, men detta gäller ett andelssystem som mina pengar var "uppbundna i". Då man köper andel dras ju pengarna omgående. De sitter väl i någon slags "karantän" tills det att kupongen lämnats in.

Det var jag som uttryckte mig lite otydligt. Det gav nog intrycket att jag lagt ett vanligt system som ej är ett andelssystem.

Tack för svaret.
Ringde ATG men det var en hiskelig telefonkö på 120 personer före mig, så gav upp det för idag.
Får ringa dom imorgon om det inte ordnat sig. Kan ju vara som du säger att det tar tid för dom.
Kanske jag inte var den enda som saknar återbetalning av pengar.

Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2021-12-31 klockan 21:10.
Gammal 2021-12-31, 22:03   #4

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10640
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing Visa inlägg
Är det inte rimligt att man får pengar tillbaka på ett andelsspel som ej lämnats in?

Idag sista december hade jag en massa pengar uppbundet i ett system som sedan aldrig spelades.
Det var en massa tekniskt strul hos ATG som gjorde att systemet inte kunde läggas.

Det gäller V75 och omgången är ju avslutad för två timmar sedan. Har fortfarande inte fått några pengar återbetalda från ATG.
Du kommer få insatser tillbaka på ej lagda spel. Det kan dock ta upp mot 24h ibland.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-31, 22:27   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Du kommer få insatser tillbaka på ej lagda spel. Det kan dock ta upp mot 24h ibland.
OK
Svara

td