|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2021-12-27, 09:03 | #1 |
V75 HALMSTAD (Axevalla) Nyårsafton Megajackpot
Ja då närmar det sig hela höstens "uppskrytna" jackpot, just nu ligger det dryga 43 miljoner extra i 7-rättspotten, men ATG hoppas säkert att det blir lite kronor från Norge och Danmark i veckan.
Snackisen har gått lite knackigt under hösten, i somras var vi nära fullträff mer än en gång. Borde det inte passa bra att avsluta året med en fin vinst genom dragen här i tråden....?! Värt att notera är att varken Örjan eller Goop tar turen till Skaraslätten vilket öppnar upp loppen lite kanske. Avd1 Leon Zon gör nästan alltid bra lopp och senast var inget undantag då han sprang i dödens och var slagen med en halv längd, för mig har det varit en häst som gått bäst i ryggar och avsluta vasst, borde passa perfekt på Sveriges längsta upplopp....Han vann nyår i fjol här....6 Roller Coaster Ås är ingen dålig häst och tidigt anmäld med första bike i år...Men första häst kanske Bravo Sabotage är. Avd2 Oj, inga miljonärer till start här, det tio på start har inte ens 100k på kontot och 20m bakom startar ett gäng som tjänat mindre än 250k. Här krävs det nog några timmar att vända ur och in på loppet, om det inte bara är så att Open Sky vinner detta med fem längder, fick en dålig start senast och galopperade när den kördes fram och tappade säkert 70-80m med varvet kvar, gick som en raket till andra plats. Svårt att klocka men gick nog strax under 1.13 tempo sista 900m...Felfri borde den väl springa åttor runt dessa... Avd3 4 Lampard lekte hem ett fyraåringslopp på Valla i senaste starten, men 1 Mamaneedshismoney ska inte nonchaleras och är anmäld med första bike här, lär inte hålla ledningen men löser det sig på vägen blir han farlig. Avd4 7 I Can Steel snabb ut och spår 7 i spårtrappa, som dessutom jagar sin femte raka seger, har dessutom vunnit sina lopp enkelt och står billigt inne i klassen efter att ha startat en del i Holland i början av karriären..Ev. motbud kanske kan vara Eklundh med 13 Luringen La Ma som jag gillar, men den förmodade favoriten blir nog tuff att slå... Avd5 Kupongens finaste lopp tillsammans med det avslutade Sylvesterloppet. Här får vi se ett stolopp med kanonläge för formtoppade 1 Twinkle Face som senaste bollade med motståndare som Digital Dominance över långdistans...Flemmings häst var inte alls bra senaste, och fick se sig omsprungen av många över upploppet snabbast var Chablis Ribb som kommer ut här igen och återigen från bakspår men det verkar passa hästen bra och Axevallas långa upplopp är tacksamt. Avd6 9 Platinum Tile tror Aronsson en del på om jag hörde rätt i sändningarna i helgen, står fint inne i loppet och har bra form. Fyra på Åby senast med fin avslutning bakom Beckham och Global Lover.... Avd7 Kvällens höjdpunkt till Pacific Face ska start ensam på 60m tillägg och loppet är "bara" 2640 för starthästarna, Lubrano hade säkert velat trava några varv till. Här kan vi snacka om att stå rätt inne i loppet, 12 Loaded Maria har EN krona tillgodo från att starta 20m längre bak tillsammans med Pacific Face, men jag tror hon får det alldeles för tufft här mot härdade grabbar som Spickeback Face bland annat. 4 Borups Tornado är inte lätt att plocka ner om denna får köra i sitt tempo där framme... Jaja det var lite tidigare tankar från mig, fyll på med era drag! God fortsättning! |
|
2021-12-27, 09:41 | #2 |
Kan vara värt att även följa väderprognosen. Som det ser ut nu ska det slå om till rejält mildväder nyårsafton med 6 plusgrader i Skara. Senast när det skedde tidigare i december blev Axevallas bana otjänlig och dom fick flytta tävlingarna till Örebro.
|
|
2021-12-27, 11:56 | #3 |
Fyra femtonhästarsfält och tre tolvhästars och ingen högre klass. Det ser riktigt svårt ut och det blir verkligen inte lätt att hitta sju vinnare för småspelare.
|
|
2021-12-27, 12:04 | #4 |
Mycket fin omgång på hemmaplan och är på plats då ! Ska försöka höra mig om lite drag (hemmaekipage )
|
|
2021-12-27, 13:47 | #5 |
Måndags Filikrums
Jäklar vilken svår tippad avslutning på V75 året. 4st 15 hästarslopp, lågklassiga avd, okända hästar, risk för tjällossning och långa upploppet som grädde på moset. Allmänt svammel utan bedövning med spontana måndags stänkare som bara poppar upp. Nästan omöjligt att hitta stabila spikar men veckan är lång. V75 1) Jag känner lite extra för Bravo hästarna. 3 Bravo Sabotage har gått bra hela året och visat fina takter nu i höst. Bör bevakas. 9 Bravo Santana har oxå visat bra form tidigare i år. Dock lite sämre senast som hårt betrodd. V75 2) 1 Bontoni Degato är en fin travare men lite orutinerad. Dream teamet Jepson o Martinsson gillas skarpt. Vidöppet och lågklassigt lopp. V75 3) Hm vidöppet är bara förnamnet. 3 Rapant har haft lite svårt att sätta nosen först men gör intressant debut hos Ola S. och dessutom Erik A. i jollen. Varför inte vinna nu när det är 100 lax i premie ? 12 Listas Die Hard är kanske bortlottad men hemma hästen känns bra iordning och på Axevalla får väl alla chansen ? He,he. V75 4) 2 Ove Palema. Vinner inte så ofta men en stabil och välstammad travare och Jepson upp ! Staketbyggarna 7 och 10 är väl värst emot. V75 5) 1 Twinkle Face. Övertygande vinst senast och är nog med i striden här oxå. 6 Florist kommer från vinst i ganska tufft gäng. 11 Beluga West. Stabil märr som inte räds motståndet. Gillar hästen. Stänkarvarning. V75 6) 9 Platinium Tile. Står perfekt inne och Aronsson har stallform. Jag tror stenhårt på hemmahästen. V75 7) 2 Ture L.A. Bra möjlighet att försvara sin vinst för ett år sedan. Same Presidia As Last Year. 10 Moses. Perssons Pack har haft ett grymt år. Stefan i sulkyn och Håkan K som tränare. Unnar dom verkligen en vinst på gamla hemmabanan. Pacific på sprintdistans ? Hinner nog inte fram. He,he. Lycka till med Snackisen Viking men mina drag är tyvärr väldigt spontana. Visst känns det läge för ett rejält Scharps Snackis system typ 10000 rader. 50 andelar á100:-. Jag ryggar. Men vi får fundera ordentligt på spikarna. Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-12-27 klockan 13:50. |
|
2021-12-27, 14:01 | #6 |
King Schermer är en kanon. Tvåa bakom Önas Prince i Ina Scots ära på 11,3 full väg. Trea bakom Bengurion Jet på 10,5 trots att hästen inte gått en meter på innerspår. Fast som favoritspelad på Vincennes senast och blir väl säkert påpassad här också innan det är klart. Men det är helt omöjligt att läsa på så här långt i förväg till alla banor söder om Umåker. Hur banan ser ut på fredag kan bara vädergudarna veta...
|
|
2021-12-28, 14:46 | #7 |
Flytt av tävling: På grund av risk för otjänlig väderlek flyttas Axevallas tävlingar med V75 fredag 31 december till Halmstad. För spel gäller fortsatt Axevalla (bankod 08). Återbetalning är möjlig.
|
|
2021-12-28, 16:02 | #8 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3070Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Då blir det andra förutsättningar och bara att börja om med analyserandet. Tråkigt för Axevalla, men bra för hästar och kuskar som slipper riskera livet på en iskall leråker.
Man kanske t o m borde permanenta Nyårs75:an till Halmstad. Det är väl den enda banan man kan lita på i alla de typer av väder som brukar finnas runt nyår. Jag tror de kommer presentera en helt underbar bana nu när de fick uppdraget i så god tid. Nu får man passa sig för Unters ännu mer. Varken Björn eller Örjan finns ju att kämpa mot. Efter banbytet rankar jag ner Jepsons och Eklundhs styrningar något hack. De är ju framgångsrika på Axevalla men på Halmstad finns det andra som njuter mer av att tävla hemma. Senast redigerad av bosseguldheden den 2021-12-28 klockan 16:03. |
2021-12-28, 16:20 | #9 |
Lite märkligt beslut tycker jag. Måste vara omöjligt att bedöma banans beskaffenhet om tre dagar. Ok lite mildväder på fredag men inga alarmerande väderprognoser ang nederbörd. Axevalla kanske inte vill ha några tävlingar på fredag ?
Men självklart är det positivt logistiskt och planeringsmässigt för inblandade parter att beslutet kommer i god tid. Dock lite surt för det stora antalet Axevalla hästar/tränare att inte få tävla på hemmaplan. Lite rumphuggen mångmiljon fest. Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-12-28 klockan 16:24. |
|
2021-12-28, 17:06 | #10 | |
Citat:
Räkna heller inte med någon snabb sommarbana på Halmstad. Regn enligt prognosen där och banmästaren varnar redan nu för krävande underlag och att de har rejält med jobb framför sig för att få till ett någotsånär underlag. |
||
2021-12-28, 17:55 | #11 | |
Citat:
Kul för Halmstad att få en extra tävlingsdag. |
||
2021-12-28, 23:59 | #12 |
Let It Steel har ju varit helt överlägsen sitt motstånd hittills och det är svårt att se varför det inte skulle gälla på fredag. En s.k. mordvinnare vad jag kan se. Sen är det lite svårare att hitta spik nummer två. Tror ändå att Bravo Sabotage kan ligga bra till där. Laddas för spets och det är inte jättemycket emot. Men det var inte full spänst i benen över mål senast. Men just nu hittar jag inget bättre och favoriter tenderar att bli underspelade i lopp 1.
Kortloppet är väl det sista loppet där det är både väldigt bra hästar och kuskar på framspår. Men att välja mellan Erik och Untersteiner är svårt. Kanske tripplar med holländaren. Men stannar nog där.
2021-12-29, 21:20 | #13 |
Betydligt mindre regn aviserat i kväll på nyårsafton än vad det var igår i SMHI appen. Då skulle det vräka ner regn hela dagen. Nu står det att det bara ska komma lite regn. Men jag ska läsa på Bollnäs ordinarie V75a på lördag. Orkar inte med båda och det är närmast omöjliga lopp att lösa i Halmstad så satsar på att köpa in mig på några andelsspel till multijackpoten och räknar med att dom som säljer andelarna kan dessa hästar bättre än mig och att dom orkar läsa på ordentligt.
|
|
2021-12-30, 07:35 | #14 |
|
|
2021-12-30, 07:42 | #15 |
Skrek mig hes på Pacific Face att den var stenklar sist på twitter.Sen får man höra att den gick med punktering nu bara 4%.Hästen är gött entaktad äger ingen speed men har råstyrka som få.Att det loppet gör gott det kan jag lova men och många snackar att det är för kort den här gången köper inte jag.När det är 700 meter kvar då bör han sitta i tredje spår för inte kör han väl fram tidigt och blir sänkt av en speed häst i loppet?
Nä loppet är ditt Giuseppe Lubrano som slipper resa då man är från Halmstad. Titta gärna igen i lopparkivet från förra årets lopp där jag tycker att T.Uhrberg väntar för länge med att köra till och då med bättre motstånd den gången. Senast redigerad av Trav-King den 2021-12-30 klockan 07:47. |
|
2021-12-30, 10:51 | #16 |
|
|
2021-12-30, 11:43 | #17 |
Halmstads banmästare rejält oroliga. Hade tävlingarna körts i eftermiddag hade de inte gått att genomföra uppger de. Dom har ett arbetsfyllt dygn framför sig för att få till banan.
|
|
2021-12-30, 11:48 | #18 |
Dags att bygga en riktig inomhusbana i mitten av landet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10) |
|
2021-12-30, 12:10 | #19 | |
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sverig...iska_mittpunkt Citat:
|
||
2021-12-30, 14:08 | #20 | |
Banned
|
Citat:
|
|
2021-12-30, 14:33 | #21 |
Blir alldeles förvirrad, än mer
Så ATG skriver alltså att loppen på Axevalla som kördes på Örebro kördes på banan med förkortning Ax MAMANEEDSHISMONEY Kevin Oscarsson 10,23 148 500 2,15 Amerikansk 143-0-4 Axevalla-7 Kevin Oscarsson 1 2160 6 15,4 2,60 25' Vanlig Utv utan rygg, fram utv led 1500 kv, press från 700, grepp 150, bra, 13,9/1000. brukar det vara så på ATG, inte noterat det tidigare är ju liksom inte första / eller sista gången tävlingar flyttas, visst borde man ha rätt bana, den man faktiskt kör på, redan från start annars blir det säkert följdfel någon stans tog ett tag innan jag fattade, 3e loppreprisen jag kollade såg jag vafan är detta , där kan man inte tälta på bortre lång, möjligen slagga på en höbal men inte tälta. |
|
2021-12-30, 15:14 | #22 |
|
|
2021-12-30, 15:57 | #23 |
Daniel Berglund V75 Nyårsafton Axevalla/Halmstad på Service Plays
|
|
2021-12-30, 23:00 | #24 |
Väldigt mycket kuskbyten. Vad tror ni det beror på?
|
|
2021-12-30, 23:03 | #25 |
Erik A på de flesta. Emilia Leo på några.
Räckte med två avhopp för många byten.
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite! Senast redigerad av Strappa71 den 2021-12-30 klockan 23:05. |
|
2021-12-31, 09:11 | #26 |
Underbar dag att se fram emot. Idag inkommer jag med min rank och analys i sedvanlig ordning. Men idag kan det skilja när sedan raderna lämnas in. Flera andra spelläggare ska vara med på systemen så idag är lite speciellt. Men det ska bli riktigt kul ändå. Nu kör vi
V75-1 Många kommer att spika favoriten men jag ställer frågan inte många gjort! Favoriten ska köras av Markus Svedberg på Halmstad! Han är absolut inte dålig i sulkyn men att köra en 52% häst i en av de mest spelade V75 omgångar kräver en del. Farfar äger hästen men han har inte kört hästen på två år. Visst är hästen bra nog men visst finns det frågetecken måste jag säga och jag vill ändå höja ett varningstecken. 9 Bravo Santana 11% får mitt första streck då jag tror den får loppet härifrån. Tycker hästen ser riktigt fin ut för dagen och skor på verkar inte göra någon skillnad 1 Rutger B.L 3% känns het till tanke på % samt läge. Hästen är snabb ut och lär hamna som sämst rygg ledaren. Den här hästen springer en låg 11-tid med tanke på att han gick 1,12.0 över full distans med bra spänst för några starter sedan. 3 Bravo Sabotage 52% får mitt tredjestreck ändå och jag tycker hästen ska räknas men jag är lite osäker på ekipaget tillsammans och just att man tävlar på Halmstad. 4 Leon Zon 3% ska man passa om man garderar här. Kollar man arkivet så blir hästen bara bättre och bättre för varje start. Rycktussar för första gången brukar ge bra effekt. 6 Roller Coaster Ås 12% är jämn och säker och startsnabb. Tveksamt om den kan komma till spets men man kommer sätta på en jänkarvagn och testa. Från spets skulle den bli väldigt farlig 7 Cassiopeia 7% låter det väldigt påställt ifrån om man lyssnar från stallet. Hästen står ju bra inne i loppet och även om hon enda sto så har hon hårdheten som krävs. 2 Milos Gandor 4% har ett bra läge och även här andas det optimist från stallet och även från kusken. Kommer avsluta snabbt med rätt lopp Rank V75-1 A 9 B 1-3-4-6-7-2 C 5-11 D 12-8 V75-2 Favoriten åker ifrån Östersund och har inte tävlat längre än Sundsvall innan. Ca 87 mil transport och hästen är orutinerad med 13 starter med 3 voltstarter som inneburit 2 galopper spelad som favorit på V75. Där ser man. 1 Bontonio Degato 19% tycker jag är klar första häst med tanke på läge och form. Man tar nog spets här och lär köras där. Det känns som hästen är under utveckling trots bara 4 starter inom västen. 6 Alison Face 14% har även den ett bra läge men hästen är inte rumsren och kan fela. Lite oroväckande är att den har en snabb häst utvändigt som kan skrämma. Men fart finns 8 Wingait Leif 3% har inte vunnit ännu men kommer närmre och närmare en seger känns det som. Bra läge trots spåret och jag tror man kommer få en bra resa här. 14 Open Sky 22% rankas ner med tanke på läge och omständigheter. Den har 7 segrar på 13 starter så hästen är bra det är det inget snack om. Men resa, övernattning mm 5 Timotejs jackpott 15% har på sina 4 starter visat att den har helt okej kapacitet. Spåret är inte det bästa och det finns stor galopprisk ska sägas. 11 Ego sisu 14% ser ut och vara en stark och rejäl häst där en ny orutinerad kusk hoppar upp. Men Martin har det i blodet så det kanske hans tur att visa upp sig i rampljuset denna gång. 15 Boke Palema 3% kan få smyga med de bättre hästarna från bakspår där av få ett kanonlopp om det blir långa repor i tredjespår. Inte borta då. Rank V75-2 A 1 B 6-8-14-5-11-15 C 7-2-3-13-4 D 9-10-12 V75-3 Återigen ett öppet lopp där jag tror bästa hästen har bra chans om den håller ihop travet 4 Lampard 18% har bra chans att leda detta runt om. Enda orosmomentet är travet inte är klockren hela vägen. Men jag tror som sagt att Jepsson får bestämma en bit och då blir den mycket svår att slå. 9 Chasingneonrainbow 41% har bara gjort 7 starter men visat fin stryka i loppen. Lär köras offensivt men det luktar dödens hela vägen. Men ska med tidigt om man väljer gardera min tipsetta. 3 Rampant 8% har gjort en start sedan den blev kastrerad. Jag tror att den här kommer bli bättre av det och det är bara en tidsfråga innan den får se vinnarcirkeln. 7 J.S Peaky Blinders 1% tycker jag är sjukt bortglömd här. Inte vunnit ännu men många bra lopp har den gjort om man kollar arkivet. Kan vara veckans miljondrag 1 Mamaneedshismoney 15% bra läge och jänkarvagn på för första gången. Lite rädd att det blir rygg ledaren och att luckan inte kommer. Men kommer den så ska den streckas. 11 El Toro Pellini 6% kan bli farlig om det skulle bli tempo. Tror det är den häst som skulle gynnas och få smyga med i de bakre regionerna. 2 Teanie 2% har även den visat styrka och jämnhet på slutet. Man tror att den är mer stark än speedig och det kan ju passa här Rank V75-3 A 4 B 9-3-7-1-11-2 C 8-6-10 D 5-12 V75-4 Omgångens snackhäst och de flesta stora spelbolagens spik. 7 I Can Steel 56% har en bra chans kan man lugnt konstatera. Måste erkänna att först fattade jag nada men efter kollat arkivet och kollat hur han ser ut så är det här en häst under utveckling och en häst som är svårslagen. Han skulle nämligen gått ut i huvudloppet idag men kom inte med. Då förstår man hur man spänner bågen. 10 Squanto 24% kommer med 5 raka segrar och man tror på bra chans från stallet. Klart första motbud och man måste även se vilka tider vunnit på vilket ska ge respekt. 11 Ninja Zon 1% som jag skulle vilja lyfta om man garderar. Riktigt fin häst som ingen springer ifrån. Kan springa en 12-tid och det gör att den blir farlig. Måste med på gardering 13 Luringen La Ma 6% har varit på plats 13 av 18 gånger och är jämn och säker. Tror inte spåret skrämmer hästen utan den är med fotot när det ska göras upp. 1 Dynamic Twister 4% kommer få ett kanonlopp från detta läge. Ska inte räknas bort helt om man inte tror på favoriterna här. Rank V75-4 A 7 B 10-11-13-1 C 6-3-8 D 5-9-14-12-4 V75-5 Ojoj vilket svårt lopp även om det blev enklare nu när man strukit två hästar. Tror nämligen det kommer bli körning och hårt tempo hela vägen vilket gynnar mitt drag 12Darah Bibo 4% är en riktigt tanker som alltid gör sitt. Alltid i tuffa omgivningar och oftast i V75. Tror hon har en bra chans nu på hemmaplan och kan kontrollera fältet bakifrån när man väl kommer köra. Se upp 1 Twinkle Face 29% var en riktig nästa gångare på V75 och vann nästa lopp lätt. Tätta starter ska vara positivt men frågan är vad det kommer kosta att köra i spets idag. 6 Florist 5% var även den en nästa gångare senast på V75 och även den vann nästa lopp till 9 gånger. Hästen har full form för dagen och jag tror hon kan bli farlig om det blir speeduppgörelse 10 Chablis Ribb 4% har ju visat sanslös form på slutet och hon har visat att hon duger i den här klassen. Kommer även en bli farlig med hårt tempo 2 Betting Pacer 12% har aldrig förlorat i spets så gissa på att man kommer ladda. Men jag är lite rädd att man drar svartepetter och kör bort sina chanser. Skulle den komma till spets ändras förutsättningarna. 7 Call Me Brodda 2% hade nog varit megafavorit om det varit i augusti nu. Formen är som bortlåst, hästen springer och tvärar och skulle nog bra med lite vila. Men skulle hon ha en sådan där som hon kan ha då bara blåser hon detta gäng. Men svårt att se om den kommer nu. 5Eenymeenyminmoedk 16% har ju verkligen ett drömnamn för varje referent eller inte. Nu är det ny kusk igen och det tror jag inte passar denna häst. Där av åker den ner i ranken. Men glöm inte att det var ett riktigt stallskrik senast! Rank V75-5 A 12 B 1-6-10-2-7-5 C 8-4-11 V75-6 Även här finns några som sticker ut och min nästagångare måste ha bra chans 9 Platinium Tile 17% skrev jag i mina noteringar att spika nästa gång den starten efter förra startern. Hästen flög fram och gick klart snabbas sista 400m och det gick kusligt snabbt. Hästen kliver ner i klass här och jag tycker hästen ska ses med bra chans 8 Blue Frontline 21% har visat fin kvalité men problemet är väl bara att den mött lite enklare motstånd. Men tittar man i arkivet så finns hårdhet, fart mm så den är att räkna med 13 So Superb 18% är en norsk gäst som inte är någon startsnabb häst utan kommer på slutet. Skulle den kunna trampa iväg från springspår så kommer den vara långt framme 15 Aurora Show 7% var det mycket snack på senast men det blev galopp direkt. Spåret inte det bästa men fart finns. 1 Hattusa 18% är den troliga ledaren som kommer leda länge. Men det är skor nu och de har en annan hårdhet där bakom så det kan bli tufft att stå emot. 11 Rapunzel 2% var inte som bäst senast men jag tror det var ett olycksfall i arbetet. Även här är det en häst som smyger och syns inte förrän upploppet. Rank V75-6 A 9 B 8-13-15-1-11 C 12-3 D 5-10-7-6-14-2-4 V75-7 Underbart fint lopp avslutar en svår jackpottsomgång 9 Gaylord Am 20% går inte att blunda för hur bra den varit och är. Den gör ju lopp som man bara häpnar över varje gång. Spåret är inte bra och skulle den tappa i början så blir det svårt. Men kapacitetsmässigt så är det bästa hästen. 11 Dwayne Zet 8% har ju även den visat hysterisk form på slutet och denna gång kan den laddas fram tidigt och vinna många meter på värsta konkurrenterna 7 King Schermer 14% gick 1,10,5 på Jägers i sommras. Efter det gjorde den en grym start i paris och sedan kvar i Frankrike. Med tanke på kapacitet så står den billigt inne. Ska med på gardering. 2 Ture L.A 13% spikade jag från ledningen för 3 starter sedan när den vann. Vid finalen senast skrev jag upp den som en nästagångare. Inte omöjligt att den kan leda runt om 1 Räser Helge 14% var med i samma lopp som Ture och även den skrev jag passa framöver. Tror det blir rygg ledaren men skulle det bli spets kör man där. Inte heller ofarlig med tanke på läget. 10 Moses 4% vill jag varna på då en har ett bra spår. Var sämre senast men bländande för det. Har den rätt dag kan den slå alla.’ 14 Spickleback Face 9% har ju en hysterisk form och stark som få. Lite rädd att den får göra grovjobbet även denna gång 12 Loaded Maria 1% måste jag varna lite för. Mött kulleliten hela sitt liv. Tjänat 2 miljoner och utmanat de bästa 4 åringarna vi har i landet. 1% är för lite spelad helt enkelt Rank V75-7 A 9 B 11-7-2-1-10-14-12 C 5-6-15 D 4-8-3-13 Nu kör vi Jiwa Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Posaa (+5) |
|
2021-12-31, 09:19 | #27 |
Två av de intressantare är inte Adielsson eller Leo, utan i avd 5.
Ulf Ohlsson upp i stället för Thomas Pettersson på Twinkle Face måste vara ett jätteplus. Huruvida Rickard Svanstedt är ett plus i stället för Niklas Korftisen på Eenymeenyminymoe låter jag andra bedöma då jag inte kan den sistnämnda. Senast redigerad av Gus den 2021-12-31 klockan 09:24. |
|
2021-12-31, 09:25 | #28 |
Smhis progos för Halmstad: Lätt regnande som upphör kl 15. 5 plusgrader och svag vind.
Det låter som nåt som bankillarna kan ta hand om utan större problem. Ser fram emot fina tävlingar. Hockey AM nedstruken till fina spår 1 i volt. Farlig 3%-are? |
2021-12-31, 09:29 | #29 | |
Citat:
|
||
2021-12-31, 09:33 | #30 |
Om man tittar på enkelradstävlingen
Så finns det en skrällkuse som nämns nästan på varje tips. Är det bara att hamra in spiken på Florist nu ... Får dubbla systemet med den nu iallafall
2021-12-31, 09:35 | #31 |
Igår såg banan bedrövlig ut och enligt Håkan B hade det inte gått att tävla på det underlaget. Men Bröderna Johansson har ju stort kunnande och fixar nog ett godkänt underlag men stor risk för tung, mjukt, hårt och kladdigt underlag i en salig blandning.
|
|
2021-12-31, 10:08 | #32 |
Spiken: Bravo Sabotage känns som den vettiga spiken i nuläget. Ska bara se banan och de första fyra loppen först och om innerspåret skulle vara betydligt sämre så kanske man får tänka om. Tror på ledning runt om och man vill gärna börja med en spik idag.
Draget: Devs Daffodil tycker jag äntligen har börjat komma i form och visat vad hon samma fin form som förra vintern. Två senaste insatserna har varit riktigt bra och hon ser väldigt fin ut för dagen. Tycker detta är ett toppsto och kommer hon till så tror jag att hon fäller alla. Avslaget: Gaylord Am har inte vunnit med skor sedan treårssäsongen och möter väldigt bra hästar som går bra med skor nu. Tror den får mycket tufft och har inte en tanke på att strecka till den procenten. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+20) |
|
2021-12-31, 10:09 | #33 |
Avd 4
Det haglar in strykningar, I Can Steel nedstruken till ett femtespår. Vill gärna fälla den eftersom precis alla går på den, men det kanske bara är att spika och bläddra vidare nu.
|
|
2021-12-31, 10:11 | #34 |
Alla spikar 7 I Can Steel i fjärde inklusive betaltjänsterna...
Fälla den är ett måste idag om det ska bli väldigt hög utdelning... |
|
2021-12-31, 10:41 | #35 |
Jag garderar med norsken som får svensk toppkusk. Verkar vara i form...
|
2021-12-31, 10:45 | #36 |
Jens Sjödén V75 Axevalla (Halmstad) Nyårsafton på Service Plays
bosseguldheden (+10) |
|
2021-12-31, 11:07 | #37 |
Banned
|
|
2021-12-31, 11:07 | #38 |
Devs Daffodil 7% tycker jag ska med idag.
Har ju stått på tillägg i många av sina starter på slutet. Så raden är lite missvisande. Vann senast, så formen inte så dålig. Nedstruken ett spår och inga tillägg nu. När det är såhär stor jackpott är det nog inte helt fel att spika någon stor favorit. Blir nog bra utdelning ändå på 7 rätt... och det gäller att sätta den. Man ska spela på det man tror på. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5) Senast redigerad av Nobleflash den 2021-12-31 klockan 11:09. |
|
2021-12-31, 11:08 | #39 |
En fråga när det kommer in en massa strykningar.
På V75-sidan finns det hästar som har tjockt streck och de som har smalt streck. Är det vilken tidpunkt hästen blivit struken? Eller vad är definitionen på ett tjockt streck och ett smalt streck? |
|
2021-12-31, 11:10 | #40 |
Banned
|
Min ankarspik idag blir 11 Dwayne Zet i sista, ensam på springen nu efter att Moses ströks. Klarar säkert distans, största risken är nog att hamnar FÖR bra på det….
8% och 11ggr! |
2021-12-31, 11:35 | #41 | |
Citat:
God tur med spiken. |
||
2021-12-31, 11:41 | #42 |
V75-sidan ? På min ATG startlistan är samtliga strykningar markerade med ett normalt rött streck. Det är nog din skärm som spökar.
|
|
2021-12-31, 12:05 | #43 | |
Citat:
Men om man klickar fram översikten med enbart nummer. Den som ligger över listan. Då har hästarna olika tjocka streck. |
||
2021-12-31, 12:05 | #44 |
Sista loppet blev ett spöklopp nu när Moses blev struken.
Bergharns nr 5 Chestnut Bojje är ju enda starthästen från Stall Bergh och har siktats mot detta loppet sista månaden. 3,9 % Vilken nyårskaramell
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10) |
|
2021-12-31, 12:32 | #45 |
Administrator
|
I tredje hittar man ett av dagens drag i form av 3 Rampant som får Mats i sulkyn nu. Ny regi och kastrerad (hästen alltså, inte Mats!)! Hyfsad ut och bör hamna vettigt till här med antingen spets eller rygg ledaren. Under 10% i nuläget!
2021-12-31, 12:40 | #46 |
Enligt statistiken på travankan.se går den dessutom bra på kladdig bana, två starter, två vinster.
|
2021-12-31, 12:42 | #47 |
Administrator
|
Jag har för övrigt otroligt svårt att se Stålet torska fjärde men det kommer dra iväg där idag och upp mot 70% blir det till att leta motbud med ljus och lykta!
Funderar mer och mer på att gå på spik i sista faktiskt! 7 King Schermer är härdad i tuffa gäng och borde ha bra chans till grym procent!
2021-12-31, 12:45 | #48 |
Berg om Chestnut Bojje: "skulle missgynnas kraftigt om smetig bana." Menar dock att form och distans är bra, har förhoppningar. Ger 4 getingar i Expressen.
|
|
2021-12-31, 12:49 | #49 |
|
|
2021-12-31, 12:51 | #50 |
det som roligt stefan och lennart på studion jag undrar har dem prickat nån gång 3 rätt på v75 ? sitter o tippar
|
|
2021-12-31, 12:52 | #51 |
EENYMEENYMINYMOEDK är i skrivande stund andrahandare, kommer från en mindre bra prestation, även om det blev lite tufft kört, och nu är det alltså Rickard Svanstedt som styr, grabben har ju inte direkt pappas körhänder och blott vunnit 3 lopp på 159 starter under året, han vinner väl inte idag heller. Den lämnas utanför på sex streck av mig, kanske får man ställa sig i skamvrån vid 16.35...
|
|
2021-12-31, 12:59 | #52 |
Dagens spikar blir Lampard och I Can Steel - två S&S-vinnare. Sedan Ska jag ha in två U-hästar av fem: Bravo Sabotage, Open Sky, Twinkle Face, Blue Frontline och Ture L.A.
|
|
2021-12-31, 13:00 | #53 |
Mycket extrapengar - 43 mkr - till sjurättspotten. Därför dubblas idag bolagssystemet. Storfavoriten spikas och vi inleder med ett lås. Vi får utrymme för 4-6 streck i övriga lopp. Hoppas att ett par outsiders vinner för en bra utdelning.
1) 3,9 r6-2 (storfavoriten 3 blir mångas spik. Han har bra chans. Kusken har inte kört hästen på närmare två år. Tredjestreckade 9 är ett samspelt ekipage och given på kupongen. Tränaren låter inte så uppåt på 6, som utelämnas) 2) 2,5,6,11,14 r15-8 (2 tar ledningen och släpper till 6, som gynnas av strykningarna. Det finns ett par hårda hästar på tillägg. Gardera) 3) 1,3,4,7,8,9 r11-2 (Björn spikar egen 4, som inte är favorit. 3 är nybliven valack och har nu sluppit ut ur Kolgjinis stall och är i träning hos Ola Samuelsson. Här ligger det en outsider på lur) 4) 7 r10-13 (tre vinster i ny regi. Spikas) 5) 1,2,5,8,10 r12-6 (2 tar ledningen med 1 i vinnarhålet. 8 och 10 kommer från övertygande vinster. 5 känns som ett frågetecken) 6) 1,8,9,13 r15-3 (streckar de fyra jämnspelade favoriterna) 7) 1,5,7,9,11 r2-14 (här skall pengarna fördelas. Mycket svårlöst. Gardera) Kostar 3000:-. Hoppas denna superjackpot delas av några sharpsare. |
|
2021-12-31, 13:04 | #54 | |
Citat:
I am gonna get my share now, what’s mine And then the harder the come The harder they fall, one and all” Jimmy Cliff Tror det kan vara klokt att titta på hela ekipaget innan innan man ryggar Berglund och bläddrar vidare. |
||
2021-12-31, 13:06 | #55 |
Härligt. Dagen startar bra, raka tvillingen inne, 4-5 300 kr gav 20 ggr
Så galopperar han med 30 meter kvar med 5an. Hela dagens spel kulor hade varit gratis |
|
2021-12-31, 13:31 | #57 |
Banned
|
Provar med tidig SvS:
12 Tresexton, T4 - 5ggr 4 Lampard, V - 3,50ggr 11 Dwayne Zet, V - 8,50ggr Totalt odds: 148,75 |
2021-12-31, 13:33 | #58 |
|
|
2021-12-31, 13:44 | #59 |
Banned
|
Jaså? Nej, jag upplever inte honom som en sprinter Ser inga "spets-och-slut"-vinster över 1640 i historiken, däremot ett hyfsta stort antal 2140m-lopp på 12-tider. Med vinster från alla positioner. Nej, han ska naturligtvis ut i tredjespår varvet kvar men jag tror att det blir lite skiktat och några långluffare som han kan ta rygg på. Om Djuse inte kört sig till spets efter ett varv. 10 ggr pengarna är ok för mig för att prova.
|
2021-12-31, 13:49 | #60 |
Jag byter ut Bravo Sabotage mot I Can Steel efter att Bravo Santana värmt dåligt. Förmodligen så vinner bägge storfavoriterna, men man får försöka sänka en av dem.
|
|
2021-12-31, 13:59 | #62 |
Rutger Bl körs i spets om de når dit kosta vad det kosta vill säger de på atg kanalen.
|
|
2021-12-31, 14:10 | #63 |
|
|
2021-12-31, 14:13 | #64 |
Vart sugen på den hela veckan. Men är kusken något att hänga i julgranen? Iofs inte samma V75 klass på dagens lopp som en vanlig omgång men detta lopp har ju lite klass iaf.
|
|
2021-12-31, 14:27 | #65 |
För den som kollar värmningar.
De säger att de värmningar i Avd 2 ligger på avd 6 just nu. Tydligen ett fel på ATG. |
|
2021-12-31, 14:28 | #66 |
Banned
|
Provar en rak i nästa avdelning, 4-6 till dryga 20 ggr.
|
2021-12-31, 14:35 | #67 |
Kul för Peter Johansson att vinna ett lopp på V4:an efter att han fick stryka Bravo Santana på V75.
|
|
2021-12-31, 14:36 | #68 |
Ser det inte lite trögt ut på innerspåret? (utifrån det man sett på loppen som körts)
|
|
2021-12-31, 14:38 | #69 |
Banned
|
Den här tror jag satt?
TVILLING Inlämnat: 2021-12-31, 14:14 Axevalla Lopp 5 Fredag 2021-12-31 Start: 14:30 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 2, 4, 8 Utgångshästar 13 Sally MacLennane 3 x 10,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: ZNJ JTS TWN |
2021-12-31, 14:41 | #70 |
V75
3 14 3,4,9,11 1,7,10 2,5,7,11 9 7 |
|
2021-12-31, 14:42 | #71 |
Bara jag som har problem med atg.se?
Edit: Verkar funka bättre mobilt än desktop |
|
2021-12-31, 14:43 | #72 |
Nu börjar det... "Ett oförutsägbart tekniskt fel har inträffat."
Men det har väl aldrig inträffat tidigare vid jackpot?
2021-12-31, 14:46 | #73 |
V75
Inlämnat: 2021-12-31, 14:42 Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 80,00 kr Vadet gäller startnummer Så här blir mitt system idag. Blir väl 4 rätt som vanligt Gott Nytt År! Avd 1: 3, 4, 5, 6 (7, 2) 2: 2, 6 (14, 5) 3: 9 Chasingneonrainbow (4, 1) 4: 7, 10 (13, 1) 5: 12 Darah Bibo (1, 10) 6: 1, 13 (8, 9) 7: 1, 2, 5, 14, 15 (7, 9) 4x2x1x2x1x2x5 = 160 rader. 160 x 1 x 0,50 kr = 80,00 kr. |
2021-12-31, 14:48 | #74 |
V75
Inlämnat: 2021-12-31, 14:43 Pressbyrån Karlstad, Sharps Snackisen s andelsspel Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 1 221,12 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 7 (2, 4) 2: 2, 5, 6, 8, 11, 13, 14, 15 (7, 3) 3: 3, 4 (1, 9) 4: 7 I can Steel (10, 13) 5: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 10, 12 (11, 4) 6: 9 Platinum Tile (8, 13) 7: 5, 7, 9, 11, 14, 15 (1, 2) 3x8x2x1x8x1x6 = 2304 rader. 2304 x 1 x 0,50 kr = 1 152,00 kr. Cancerfonden 69,12 kr. Totalt: 1 221,12 kr. Min kostnad: 1 221,12 kr x 2/50 = 48,84 kr Rättningskod: SWG GTP SPZ avd1 1 Rutger BL (Jiwa, TOBYTYKE) 3 Bravo Sabotage (travanalys,efterhandaren) avd2 8 Wingait Leif (Jiwa) avd3 3 Rampant (Efterhandaren, Gotland) 4 Lampard (Jiwa, Shooter) avd4 7 I can Steel (Galten, Shooter, mackpeter) avd5 2 Betting Pacer (mackpeter) 6 Florist (Efterhandaren) 8 Defs Daffodil (travanalys, nobleflash) avd6 9 Platinum Tile (Jiwa, efterhandaren) avd7 5 Chestnut Bojje (Kocken14) 7 King Schermer (travanalys) 11 Dwayne Zet (Jiwa, Stankarn) 15 Pacific Face (Trav-king) |
|
2021-12-31, 14:48 | #75 |
V75 flyttas till 15:15 för att ATG ska kunna dra in några extra miljoner i insatser...
|
|
2021-12-31, 14:49 | #76 |
|
|
2021-12-31, 14:49 | #77 |
Nu börjar sidan strula.... Lämnade in nu för det kommer inte bli roligt fem minuter innan start...
|
|
2021-12-31, 14:50 | #78 | |
Banned
|
Citat:
15 minuters fördröjning att börja med, var hamnar vi till slut? |
|
2021-12-31, 14:50 | #79 |
Hoppas man kan avsluta året med en trevlig vinst.
Lycka till alla, gott nytt! V75 Inlämnat: 2021-12-31, 14:21 Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 576,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Bravo Sabotage (6, 7) 2: 6, 11, 14, 15 (5, 2) 3: 1, 4, 8, 9 (3, 11) 4: 7 I can Steel (10, 13) 5: 1, 5 (10, 2) 6: 1, 3, 8, 9, 10, 15 (13, 11) 7: 3, 7, 9, 13, 14, 15 (1, 2) 1x4x4x1x2x6x6 = 1152 rader. 1152 x 1 x 0,50 kr = 576,00 kr. Totalt: 576,00 kr. Rättningskod: XRH GTQ TWV |
|
2021-12-31, 14:50 | #80 |
V75
Inlämnat: 2021-12-31, 14:48 Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 2 289,60 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Bravo Sabotage (5, 6) 2: 2, 6, 11, 14 (5, 8) 3: 1, 4, 7, 9, 11 (3, 8) 4: 7, 10, 13 (1, 5) 5: 2, 5, 8, 12 (6, 1) 6: 3, 8, 10, 11, 13, 15 (1, 9) 7: 2, 7, 15 (14, 9) 1x4x5x3x4x6x3 = 4320 rader. 4320 x 1 x 0,50 kr = 2 160,00 kr. |
|
2021-12-31, 14:52 | #81 |
V75
Inlämnat: 2021-12-31, 14:51 Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 768,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Bravo Sabotage (6, 2) 2: 2, 6, 11, 14 (15, 8) 3: 1, 3, 4, 9 (11, 8) 4: 7 I can Steel (10, 13) 5: 1, 2, 5, 8, 10, 12 (6, 7) 6: 1, 8, 9, 13 (15, 3) 7: 1, 7, 9, 11 (5, 2) 1x4x4x1x6x4x4 = 1536 rader. 1536 x 1 x 0,50 kr = 768,00 kr. Totalt: 768,00 kr. Rättningskod: NPC LTX XPR |
|
2021-12-31, 14:53 | #82 |
Oj, där fick jag in mitt spel i grevens sekund!
|
2021-12-31, 14:57 | #84 |
V75
Inlämnat: 2021-12-31, 14:52 Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 432,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Bravo Sabotage (6, 7) 2: 2, 6, 8, 14 (5, 11) 3: 4 Lampard (9, 1) 4: 7 I can Steel (10, 13) 5: 1, 2, 5, 6, 10, 12 (8, 7) 6: 1, 3, 8, 9, 13, 15 (11, 10) 7: 1, 2, 5, 9, 13, 14 (7, 11) 1x4x1x1x6x6x6 = 864 rader. 864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr. Totalt: 432,00 kr. Rättningskod: XPB DTN RPP |
|
2021-12-31, 14:58 | #85 |
ATG jävla skitföretag. Försökt i 15 min men får inte in ena systemet.
|
|
2021-12-31, 14:59 | #86 |
V75
Inlämnat: 2021-12-31, 14:58 Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 0,50 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Bravo Sabotage (6, 7) 2: 14 Open Sky (6, 5) 3: 4 Lampard (9, 1) 4: 7 I can Steel (10, 13) 5: 12 Darah Bibo (1, 10) 6: 13 So Superb (8, 9) 7: 11 Dwayne Zet (7, 9) 1x1x1x1x1x1x1 = 1 rader. 1 x 1 x 0,50 kr = 0,50 kr. Totalt: 0,50 kr. Rättningskod: VZH MTR NPS |
|
2021-12-31, 14:59 | #87 | |
Citat:
Andelsspelet till V75 gick att lämna in efter upprepade försök i flera minuter. Det brakar nog snart. Samma sak händer varannan gång de har dessa multijackpottomgångar. Trodde Atg lärt sig men icke. De är lika förvånande varje gång det blir hög belastning. |
||
2021-12-31, 15:01 | #88 |
V75
Inlämnat: 2021-12-31, 14:59 Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 315,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 4, 5, 6, 12 (7, 2) 2: 2, 5, 6, 8, 14 (11, 15) 3: 3 Rampant (9, 4) 4: 7 I can Steel (10, 13) 5: 1, 2, 5, 6, 8, 10, 12 (7, 11) 6: 8, 9, 13 (1, 15) 7: 2 Ture L.A. (7, 9) 6x5x1x1x7x3x1 = 630 rader. 630 x 1 x 0,50 kr = 315,00 kr. Totalt: 315,00 kr. Rättningskod: TZD LTQ RPP
2021-12-31, 15:02 | #89 |
Har ATG outsourcat sin IT-avdelning till mörkaste Afrika, eller?!
2021-12-31, 15:07 | #90 |
Det låter som att det oförutsedda tekniska felet hade förutsetts av de flesta här på Sharps.
|
2021-12-31, 15:11 | #91 | |
Var inte lätt att lämna in idag alltså
V75 Avd 1: 3 Bravo Sabotage (6, 7) 2: 2, 5, 6, 14 (11, 8) 3: 4, 9 (1, 3) 4: 7 I can Steel (10, 13) 5: 1, 2, 5, 6, 8, 10, 12 (7, 4) 6: 9, 13 (8, 1) 7: 1, 2, 5, 7, 9, 11, 14, 15 (13, 8) 1x4x2x1x7x2x8 = 896 rader. 896 x 1 x 0,50 kr = 448,00 kr. Totalt: 448,00 kr. Rättningskod: QSG FTT QPR V75 Avd 1: 3 Bravo Sabotage (6, 7) 2: 6, 14 (11, 5) 3: 3, 4, 9 (1, 11) 4: 7, 10 (13, 1) 5: 6, 12 (1, 10) 6: 1, 3, 8, 9, 11, 13, 15 (10, 7) 7: 7, 15 (9, 2) 1x2x3x2x2x7x2 = 336 rader. 336 x 1 x 0,50 kr = 168,00 kr. Totalt: 168,00 kr. Rättningskod: TVB GTR QPV
2021-12-31, 15:12 | #92 |
V75
Inlämnat: 2021-12-31, 14:28 Bills Tobak, JACKPOT ATTACKENs andelsspel Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 3 434,40 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 (3, 6) 2: 5, 6, 14 (11, 8) 3: 1, 3, 4, 7, 9, 11 (2, 8) 4: 7 I can Steel (10, 11) 5: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 10, 12 (11, 4) 6: 1, 8, 9, 11, 13 (15, 3) 7: 7 King Schermer (9, 11) 9x3x6x1x8x5x1 = 6480 rader. 6480 x 1 x 0,50 kr = 3 240,00 kr. V75 Inlämnat: 2021-12-31, 14:52 Svensk allians s andelsspel Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 2 520,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 4, 6, 7 (2, 5) 2: 2, 3, 5, 6, 8, 11, 14, 15 (7, 13) 3: 4 Lampard (9, 3) 4: 1, 7, 10 (11, 13) 5: 1, 2, 5, 6, 8, 10, 12 (7, 11) 6: 1, 8, 9, 11, 13, 15 (10, 3) 7: 7 King Schermer (9, 2) 5x8x1x3x7x6x1 = 5040 rader. 5040 x 1 x 0,50 kr = 2 520,00 kr. Totalt: 2 520,00 kr. V75 Inlämnat: 2021-12-31, 14:52 Svensk allians s andelsspel Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 2 520,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 4, 6, 7 (2, 5) 2: 2, 3, 5, 6, 8, 11, 14, 15 (7, 13) 3: 4 Lampard (9, 3) 4: 1, 7, 10 (11, 13) 5: 1, 2, 5, 6, 8, 10, 12 (7, 11) 6: 1, 8, 9, 11, 13, 15 (10, 3) 7: 7 King Schermer (9, 2) 5x8x1x3x7x6x1 = 5040 rader. 5040 x 1 x 0,50 kr = 2 520,00 kr. Totalt: 2 520,00 kr. |
|
2021-12-31, 15:12 | #93 |
Trycket lättar nog när V75 spelet startat. Omsättningen över 150 miljoner nu. Svenska folket verkar inte lida brist på pengar när det gäller att spela. Åttonde V75an nu på nio dagar.
Staketkusken (+1) |
|
2021-12-31, 15:13 | #94 |
Lyckades få andelsspelet inlämnat efter några minuters försök. Tur jag kopierade kvittot direkt vid inlämning för nu går det inte att komma åt kvitton alls hos ATG.se
V75 Inlämnat: 2021-12-31, 14:52 Basses andelsspel Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 2 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Bravo Sabotage (6, 4) 2: 2, 5, 6, 8, 11, 14, 15 (3, 13) 3: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (6, 5) 4: 7 I can Steel (10, 13) 5: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 (2, 8) 6: 1, 3, 8, 9, 11, 13 (15, 10) 7: 7 King Schermer (2, 5) 1x7x10x1x10x6x1 = 4200 rader. 4200 x 1 x 0,50 kr = 2 100,00 kr. Totalt: 2 100,00 kr. Rättningskod: GOTT NYTT ÅR Gott nytt år och lycka till alla som spelat i dag |
|
2021-12-31, 15:13 | #95 |
Avd
1: 1, 3, 11, 12 (6, 7) 2: 8 Wingait Leif (14, 6) 3: 1, 2, 3, 4, 7, 9, 10, 11, 12 (8, 6) 4: 7, 10 (13, 1) 5: 1 Twinkle Face (10, 5) 6: 3, 8, 9, 13 (1, 15) 7: 1, 2, 5, 7, 9, 11, 13, 14, 15 (8, 4) |
|
2021-12-31, 15:20 | #96 |
Många multijackpot spelare som blev glada efter avd 1 när storfavoriten vinner enkelt.
|
|
2021-12-31, 15:20 | #97 | |
Citat:
Fagerdahlen (+5) |
||
2021-12-31, 15:21 | #98 | |
Idag kanske vi kan sätta gemensamt, Basse!
Lycka till! V75 Inlämnat: 2021-12-31, 14:21 Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 576,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Bravo Sabotage (6, 7) 2: 6, 11, 14, 15 (5, 2) 3: 1, 4, 8, 9 (3, 11) 4: 7 I can Steel (10, 13) 5: 1, 5 (10, 2) 6: 1, 3, 8, 9, 10, 15 (13, 11) 7: 3, 7, 9, 13, 14, 15 (1, 2) 1x4x4x1x2x6x6 = 1152 rader. 1152 x 1 x 0,50 kr = 576,00 kr. Totalt: 576,00 kr. Rättningskod: XRH GTQ TWV Citat:
Basse (+10) |
||
2021-12-31, 15:23 | #99 | |
Citat:
Vem faan bryr sig om det "lättar" efter första V75 startat om man tänkt sig spela just detta spel - fick inte in mitt system - fy, faan vilka nollor dessa hornaggers är!!! Hoppas någon spränger ATG i luften!!!
2021-12-31, 15:24 | #100 |
Grym insats av Beethoven!
2021-12-31, 15:24 | #101 |
Banned
|
|
2021-12-31, 15:31 | #102 |
Kul, denna gick inte att lämna in. Tack ATG!
För att ska få sju rätt krävs först att samtliga sju vinnare måste finnas representerade i det grönmarkerade fältet i den bifogade systemöversikts-tabellen i detta mail. Dessutom krävs att minst en av våra blåmarkerade utgångshästar (se texten nedan) vinner. Därutöver måste poängkravet uppfyllas: I den bifogade tabellen nedan så har varje häst försetts med en poängsiffra (1, 2, 3, 4 eller 5 poäng) och den sammanlagda summan över de sex garderingsloppen får maximalt vara 15 poäng. Exempelvis om häst nr 2 vinner i avdelning 1 så drar du bort 1 poäng vilket innebär att 14 poäng då finns kvar att fördela över de fem resterande garderingsloppen. Förhoppningen är att vi endast förbrukat 9 poäng efter sex avdelningar samtidigt som utgångskravet är infriat. I så fall har vi med samtliga grönmarkerade hästar på vårt system inför avdelning sju och kan jobba in en skräll där. Ni kan följa dramatiken nu direkt i TV12 alternativt på nätet genom att klicka på respektive avdelning allt eftersom resultaten blir klara på ATG.se. Första V75 avdelningen körs kl 16.20 och allt är klart strax innan kl 19. Du ser ett kombinerat sammandrag med en direktsändning av de sista loppen i TV4 från kl 18.00. För din förståelse och inlevelse har jag nedan skrivit några rader om hur jag tänkt i respektive lopp och där framgår även vad som speltekniskt är bäst för vårt system. De fetmarkerade hästarna finns med på vårt system och extra viktiga är de blåmarkerade utgångshästarna där alltså minst en måste vinna. Du är varmt välkommen att ringa mig på 0707207643 om du undrar över något. Återkommer med en kort resultatrapport när allt är klart. Mot miljonerna! OBS! Reservation för felskrivningar i texten nedan, bifogade filen gäller KLICKA HÄR. Med denna dynamiska fil kan du själv rätta systemet löpande genom att scrolla ned en aning och ställa in fliken RÄTTA och uppdatera lopp för lopp. Avdelning 1) Här kommer dagens första riktigt stora favorit i 3 Bravo Sabotage (2p) som förvisso är klar spetsfavorit och hästen att slå då men alltför tungt anlitad för att vara intressant att gå på givet kusken som kört V75-favorit fem gånger vilket alltid slutat med torsk. Jag ger mig på ett riktigt "Sabotage-försök" och hoppas fälla bjässefavoriten. 2 Milos Ganador (1p) låter det ruskigt påställt på så rankas upp rejält som etta med underskattad. 6 Roller Coaster Ås (2p) tas med på bästa kusken och goda träningsrapporter. 4 Leon Zon (3p) är småintressant då han tidigare presterat väl på tungt underlag. Ett lyxstreck i 5 Beethoven (5p) som kan få loppet från bra läge. Lägg därtill ett intressant vagnbyte idag. Strykningsgynnad är 12 Tresexton (5p). För att gå mot de stora pengarna behövs hästar som inte förekommer i några experttips. Tresexton är just en sådan och har medvetet även plockat in ytterligare några sådana idag. Ingen känsla alls för fältets enda sto 7 Cassiopeia som är relativt hårt spelad. Helst 2,6,4,12,5,3 i nämnd ordning. Avdelning 2) Utser detta till omgångens första sparlopp då jag fastnat mer för tre av de tretton startande. Fanns spiktankar här på 14 Open Sky (1p) som med marginal är bästa hästen. Kan ändå inte blunda för att han galopperat i tre av de fyra senaste loppen varför han garderas. Vinner felfri. Osäker men kapabel är även 6 Alisson Face (2p) som är min troliga ledare av loppet. Hoppas även få se 2 Hockey AM (3p) i ledarryggen och skulle luckan komma i tid går ingen säker för denna helroliga skräll. Helst 14,2,6 i nämnd ordning men gäller främst att överleva loppet alltså. Avdelning 3) Här kommer så dagens andra sparlopp då jag stormgillar en duo i loppet som bryts ut. 9 Chasingneonrainbow (1p) är och ska vara favorit i loppet då det är bästa hästen och med annan kusk hade jag tveklöst spikat denne. Herr Skoglund är dock lite för uppfinningsrik i konsten att köra bort hästar för att jag ska lita på honom. Betalar därför även för högintressante 3 Rampant (2p) som blivit valack inför denna start och stallrapporten går minst sagt i dur. Får gärna vinna för min del. Noterar att och trötte Björn Goop spikar sig själv med stallets 4 Lampard vilket gör att insatsprocenten på den skenat under dagen. Tar numer väldigt lätt på Goops ord. Här dock tacksamt då jag tycker hästen har en jobbig aktion som kan passa sämre på dagens smetiga bana. Helst 3,9 i nämnd ordning och samma gäller här att bara överleva loppet. Avdelning 4) Dagens stora djungelvrål kommer här i 7 I Can Steel (1p) som visst ska vara favorit men spelvärdet är ljummet och vältningsförsöket givet. Om vi ska ha chansen att bli ensamma om de 85 miljonerna måste denna bjässe falla tungt. Risken finns att jag ser ut som en fågelholk om favoriten släpps till tät men hoppas på mothugg från innerspårets häst. Även om han får tipset vill vi alltså se honom torska detta 10 Squanto (2p) är den naturliga utmanaren på läge och kapacitet. Spår tio dessutom gynnsamt i spårtrappa som nu. 1 Dynamic Twister (2p) är startsnabb och får en fin löpning oavsett. Tränaren går ut och säger att han vill se sin häst i spets vilket jag hoppas och spelar på alltså. Även 13 Luringen La Ma (3p) kan vara en "Luring". Två miljonskrällar i 11 Ninja Zon (5p) respektive 14 Air Space (5p) som jag tillmäter högre segermöjligheter än de spelas till. Helst 1,10,13,14,11,7 i nämnd ordning. Avdelning 5) På årets sista dag kommer årets avslag i hårt betrodde 5 Eenymeenyminymoe där skicklige Korfitsen ersätts av Svanstedt vilket är ett enormt kuskminus i min bok. Tipset istället till min spetspålle 2 Betting Pacer (1p) som då blir hästen att slå per automatik. Knasform på duon 12 Darah Bibo (2p) och 6 Florist (2p) gör dessa till de intressantaste motbuden. Favoriten 1 Twinkle Face (3p) säkerhetsstreckas om hon mot min förmodan skulle försvara ledningen och körs där men schas på henne som hårt lirad. 8 Devs Daffodil (4p) mönstrar toppform och räknas trots skräpläget. 7 Call Me Brodda (5p) gynnas av invändig strykning. 11 Beluga West (5p) lillvarnar tränaren för. 4 Beauty Wind (5p) har toppspår och vettig kusk. Ett annat avslag i loppet är 10 Chablis Ribb hur gott det än låter med ett kallt glas vitt till nyårslaxen. Var 1-procentare senast för att nu istället tillhöra favoriterna från bakspår. Betalar inte för henne. Helst 2,12,6,8,4,11,7,1 i nämnd ordning. Avdelning 6) På en fin bana hade jag spikat 9 Platinum Tile (1p) som är bästa hästen men en finlirare som kan få besvär med banan så garderar därför idag. 13 So Superb (2p) har visat sig vara en duktig dyngtrampare som fungerar finfint på kladdigt underlag så denne får rösten då en gynnsam sen invändig strykning tillkommit. Om kusken prickar väl kanske vi till och med kan få den norska märren till spets och då blir hon inte lätt att slå. 8 Blue Frontline (2p) är riktigt stark och är givet motbud med skicklig kusk från anständigt läge. Håller upp spetsskrällen 3 Ingela K (3p) som får ett fint lopp här och räknas. Samma gäller 15 Aurora Show (4p) som är riktigt vass. 14 Rosie Access (5p) räcker normalt inte men har gått positivt på kladdig bana och är helt ospelad. Tror ingenting på stenhårt spelade 1 Hattusa som lyfts bort helt från systemet. Helst 13,14,9,3,8,14 i nämnd ordning. Avdelning 7) Här avgörs om reduktionen av systemet ska lyckas. Först krävs att minst en blå utgångshäst (2 Milos Ganador, 7 I Can Steel, 2 Betting Pacer eller 9 Platinum Tile) ska ha segrat annars måste min ide´ 11 Dwayne Zet (1p) ta hem detta. Nu ska du räkna samman antalet förbrukade poäng hos vinnarna i de föregående loppen. Följande gäller sedan. Vid 14 förbrukade poäng måste vi jobba in 11 Dwayne Zet (1p). Detta är en riktigt kapabel pålle som höjt sig i ny regi men det som fällde avgörande här var när 10:an ströks så att man nu fick ensamt springspår. Hoppas kusken prickar rätt för då kan han snabbt vara framme för att pressa sig till ledningen. Han har gått i spets vid åtta tillfällen och vunnit sju av dessa starter. Vid 13 förbrukade poäng tål vi starka tyska gästen 7 King Schermer (2p) som jag ser som främsta motbudet. Även spetshotet 2 Ture L.A (2p) faller in på denna nivå liksom roliga tungbaneskrällen 5 Chestnut Bojje (2p). Vid 12 förbrukade poäng ges plats åt betrodda duon 1 Räser Helge (3p) och 9 Gaylord AM (3p) som även de ska räknas även om vi hellre ser mindre spelad segrare. Vid 11 förbrukade poäng ryms distansgynnade skrällen 14 Spickleback Face (4p) på systemramen. Vid 10 förbrukade poäng blir det riktigt intressant med tre monsterskrällar. 15 Pacific Face (5p) med nyttigt lopp i kroppen inför detta. 8 Readly Lavec (5p) är inte alls så tokig om det klaffar. Roligast dock ospelade 4 Borups Tornado (5p) som debuterar för bra tränare nu. |
|
2021-12-31, 15:31 | #103 | |
Citat:
Det är typ skandalöst hur värdelös jävla IT-infrastruktur de har trots alla jävla pengar som de tjänar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25) |
||
2021-12-31, 15:34 | #104 |
Grym spelpott idag. Värde 77:- efter en dunderfavorit vinst. Å
|
|
2021-12-31, 15:35 | #105 |
Wingait Leif, VINNARSPEL!
2021-12-31, 15:39 | #106 |
Herregud - det är en sådan dag, idag - blir att försöka hålla i penningarna...
2021-12-31, 15:40 | #108 |
Dante Kolgjini om Alisson Face till Travronden: – Han kommer att göra ett kanonlopp.
Startgalopp ... Även om jag gillar kuskar och tränare som sticker ut hakan, borde faktiskt Kolgjinis nyårslöfte vara att sluta köra sina hästar själva. |
|
2021-12-31, 15:41 | #109 |
Banned
|
Det var nog 2021 års sämsta favorit....vad heter den "WOpen SKy"? Borde heta "Open hole" eller nåt...
|
2021-12-31, 15:44 | #110 |
|
|
2021-12-31, 15:48 | #111 |
Året slutar som det varit. Fyra hästar med chans och jag lyckades välja bort den som vann. 2/3 hoppade bort sig.
|
|
2021-12-31, 15:52 | #112 |
Banned
|
Med så långt. Hinner inte med riktigt i loppen. Håller på i köket....
V75 Inlämnat: 2021-12-31, 12:13 Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 149,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 12 (6, 9) 2: 6, 11 (14, 5) 3: 3, 4, 9 (1, 11) 4: 4, 7, 9 (10, 13) 5: 4, 5 (1, 10) 6: 8 Blue Frontline (13, 1) 7: 5, 8, 14, 15 (9, 7) 2x2x3x3x2x1x4 = 288 rader. 288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr. Avgift 5,00 kr. Totalt: 149,00 kr. Rättningskod: SRD JTR RQP |
2021-12-31, 15:58 | #113 |
Provar en tvilling
9/3!
2021-12-31, 15:59 | #114 | |
Citat:
V5 Inlämnat: 2021-12-31, 15:58 SistaStallskriket andelsspel Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:45 Kostnad: 360,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Mamaneedshismoney (11, 4) 2: 7, 10, 13 (1, 11) 3: 2, 5, 7, 8, 12 (1, 10) 4: 3, 8, 10, 11, 13, 15 (1, 9) 5: 1, 2, 7, 15 (14, 9) 1x3x5x6x4 = 360 rader. 360 x 1 x 1,00 kr = 360,00 kr. Totalt: 360,00 kr. Rättningskod: NPG HTS XZP Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
||
2021-12-31, 16:03 | #115 |
Vad hände med favoriten nr 9?? Bara dog?
|
|
2021-12-31, 16:04 | #116 |
Banned
|
Men vad i helvete här det här? Goop tippar sig själv etta i Björn kollen, och den klarar inte ens av att följa med i 17-tempo 700 kvar, och sen - den skrynkar ihop sig fullständig!!
|
2021-12-31, 16:04 | #117 |
3an sist felfri. dålig A häst av betaltjänsterna
2021-12-31, 16:06 | #118 |
Administrator
|
Märkligt dåliga prestationer av flera i tredje. Grym prestation av Stallskriket här dock som har stallform delux! Snyggt lirat!
2021-12-31, 16:07 | #119 |
V5-spiken också inhamrad....
|
|
2021-12-31, 16:07 | #120 |
Kevin leker med dom. Övriga fick bensinstopp. Banunderlaget kommer nog att kräva sin offer.
|
|
2021-12-31, 16:08 | #121 |
Goops häst kan inte ha varit frisk. Flera hästar som underpresterar idag.
|
|
2021-12-31, 16:08 | #122 | |
Citat:
Goops tipsform är lika bra som hans vinnarform - helt under isen... Om vi ser till hans Björnkoll - är det någon som har koll på om han någonsin vunnit något, eller kommit med ett bra tips? Bara hatar karln - vet inte vad det är...
2021-12-31, 16:09 | #123 |
|
|
2021-12-31, 16:11 | #124 |
Med lite tur kanske jag får in denna.
Bra skräll i sista så kan det bli lite klirr V75 Inlämnat: 2021-12-31, 14:21 Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 576,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Bravo Sabotage (6, 7) 2: 6, 11, 14, 15 (5, 2) 3: 1, 4, 8, 9 (3, 11) 4: 7 I can Steel (10, 13) 5: 1, 5 (10, 2) 6: 1, 3, 8, 9, 10, 15 (13, 11) 7: 3, 7, 9, 13, 14, 15 (1, 2) 1x4x4x1x2x6x6 = 1152 rader. 1152 x 1 x 0,50 kr = 576,00 kr. Totalt: 576,00 kr. Rättningskod: XRH GTQ TWV |
|
2021-12-31, 16:12 | #125 |
Håller med fullständigt. Bara pengakåt. Hen skiter i sitt rykte
2021-12-31, 16:18 | #126 |
Många multimegasystem som spikat dagens största favorit nu. Den måste nog falla om det ska bli stora pengar på 7 räte idag efter att en storfavorit och två betrodda vunnit de tre första loppen. Men motståndet är väl inte så farligt ser det ut som.
|
|
2021-12-31, 16:24 | #128 |
Var väl ingen toppstyrning av Westerholm. Han borde nog valt en annan taktik efter galoppen.
Nu försvann många system . Trist för för det finns inte mer pengar att hämta på 6 och 5 rätt än i Skive i tisdags eller Bjerke igår. |
|
2021-12-31, 16:24 | #129 | |
Citat:
Nicke Nyfiken blues! |
||
2021-12-31, 16:24 | #130 |
ROSLEFF DIN JÄVLA CLOWN.
TOG DU PENGAR? NEJ DIN HÄST GALLOPERADE SOM ÅTTONDE PLATS. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shjuve9le (+100) |
|
2021-12-31, 16:25 | #131 |
Känns sådär med 4 av 4 på ett system som inte gick att lämna in under 45 minuter. Hoppas det spricker snart
|
|
2021-12-31, 16:25 | #132 |
Fan otroligt..... Knäckt
|
|
2021-12-31, 16:26 | #133 |
Rosleff blev passerad av nästan alla och så krönte han allt med galopp.
Inte en krona i inkört! Hade andra platsen garanterad om han hade släppt spetsen. |
|
2021-12-31, 16:27 | #134 |
Underbart svar där. Vad tänkte han? Att han skulle ens komma på plats? Ärthjärna
Satt gode täckt om 7 vunnit, liten tröst med tvilling på 7-11 dock bara 50 kr |
|
2021-12-31, 16:28 | #135 |
Pinsam inställsam Nybrink...
Uppfriskande! PAJAS! |
|
2021-12-31, 16:28 | #136 |
Ingen så kallad spel säkerhet när små dicks ska köra med lillhjärnan
V75
Inlämnat: 2021-12-31, 14:46 AMG Klubben Bildahls andelsspel Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:15 Kostnad: 2 800,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Bravo Sabotage (2, 4) 2: 5, 6, 8, 11, 14 (15, 13) 3: 1, 4, 8, 9 (7, 3) 4: 7 I can Steel (10, 13) 5: 1, 2, 5, 6, 8, 10, 12 (7, 11) 6: 1, 8, 9, 13 (3, 10) 7: 1, 2, 5, 7, 8, 9, 11, 13, 14, 15 (4, 6) 1x5x4x1x7x4x10 = 5600 rader. 5600 x 1 x 0,50 kr = 2 800,00 kr. Totalt: 2 800,00 kr. Min kostnad: 2 800,00 kr x 3/28 = 300,00 kr Rättningskod: SPK KTR QPZ |
|
2021-12-31, 16:28 | #137 |
Nu gnäller alla på att Rosleff svarade en favorit. Nästa gång gnälls det på när man släpper och inte tävlar. Kapporna vänds ofta efter hur det passar
|
|
2021-12-31, 16:29 | #138 |
|
|
2021-12-31, 16:30 | #139 |
Vinnarspel på Chabli Ribb nu och DD!
1/7 på DDn... Krya på dig, Hultman!
2021-12-31, 16:31 | #140 |
Kan man få en ny jackpott på sju rätt idag? Ett par knallar till vore fint.
|
|
2021-12-31, 16:32 | #141 |
Djävlars vad jobbig han var Westerholm - svarade INNAN frågan helt var ställd, HELA TIDEN!!! Har aldrig hört på maken...
2021-12-31, 16:33 | #142 | |
Citat:
2020 40 miljoner i inkört. 2021 30 miljoner... Siffrorna talar sitt tydliga språk. |
||
2021-12-31, 16:33 | #143 | |
Citat:
Rosleffs häst sprang med huvudet uppåt och såg allmänt trött ut. Då kör han mot storfavoriten med toppform. Vad gjorde Rosleffs häst? Den lackade ur, dog på upploppet och galopperade som nästan sist av allihopa. Den lilla idioten ska inte få köra v75. |
||
2021-12-31, 16:40 | #144 |
V3
Inlämnat: 2021-12-31, 16:39 Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 16:41 Kostnad: 120,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 8, 12 2: 3, 13, 15 3: 2 Ture L.A. 4x3x1 = 12 rader. 12 x 1 x 10,00 kr = 120,00 kr. Totalt: 120,00 kr. Rättningskod: WRH GTX RZQ |
|
2021-12-31, 16:41 | #145 |
Banned
|
Man får ge deltagarna idag att det är VÄÄÄLDIGT långt från en tröstlös Jägersro-lunk, iallafall....
Difsteve (+5) |
2021-12-31, 16:43 | #146 |
|
|
2021-12-31, 16:45 | #147 |
På den var man ju rätt ute åtminstone. Devs Daffodil.
Men borde kanske diskas... |
|
2021-12-31, 16:46 | #148 |
|
|
2021-12-31, 16:47 | #149 |
Borde få behålla segern - vinner ändå, utan vingel! Johans skulle ändock inte varit med i segerstriden.
2021-12-31, 16:49 | #150 |
Behålla segern, men kraftiga böter borde bli beslutet!
2021-12-31, 16:55 | #152 |
500 system kvar. Börjat bli riktigt nervöst för dom nu när utdelningen ligger på nästan 170 tkr med två avd kvar. Ska inte mycket till för miljonutdelning .
|
|
2021-12-31, 17:00 | #153 |
Banned
|
Ah, jag vet inte. Av senaste loppet att döma så verkar det som att många tränare är helt värdelösa att sko på "rätt" sätt - och att andra tränare, som Lugauer, verkar veta precis vad man ska göra. Snacka om att komma skjuten ur en kanon! Till fint odds.
Jag har inga drag kvar, 9,15 mot 11 blir min DD, men ingen större insats. Oskar verkar ju inte heller kunna sko rätt på det här underlaget och man får hoppas att det var resan som satt i benen på helt värdelös och ihopklappande Open Sly. |
2021-12-31, 17:02 | #154 |
Aurora Show kanske är miljonhästen ?
Chans DD 15 mot 7. |
|
2021-12-31, 17:03 | #155 |
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-12-31, 17:02 Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 17:03 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 13 So Superb 2: 7 King Schermer 1 x 200,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: PPH GTW PSP |
|
2021-12-31, 17:04 | #156 | |
Citat:
|
||
2021-12-31, 17:10 | #158 |
Banned
|
|
2021-12-31, 17:10 | #159 |
Värden i teorin.
1 2 __ 1385551-- 2817-- 187 3 __ 3.667464E+07-- 28207-- 695 4 __ 1.20608E+07-- 16379-- 571 5 __ 3303406-- 6166-- 334 6 __ 1.341088E+07-- 17479-- 587 7 __ 970334-- 2012-- 141 8 __ 7582517-- 11965-- 493 9 __ 1091110-- 2249-- 155 10 11 __ 2092021-- 4118-- 251 12 __ 1.648678E+07-- 19680-- 615 13 __ 5348382-- 9181-- 428 14 __ 1802466-- 3595-- 227 15 __ 3881328-- 7070-- 366 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travanalys (+10) |
|
2021-12-31, 17:11 | #160 |
Är ju på Jägersro en stor del av landets bästa hästar tränas så inte konstigt att dom vinner många V75 lopp på grannbanan även om det är betydligt längre mellan travbanorna i södra Sverige än i Norrland.
|
|
2021-12-31, 17:12 | #161 |
9 skulle vunnit det där med den starten och rygg länge. Min DD sprack direkt
Och tempot 1.18 borde vunnit med 3-5 längder , dålig insats |
|
2021-12-31, 17:14 | #162 |
Nu kommer den enda riktiga sportsliga höjdaren i dagens omgång. Kul med ett stort lopp i Sverige även i december som omväxling till alla skräplopp.
|
|
2021-12-31, 17:14 | #163 | |
Citat:
|
||
2021-12-31, 17:15 | #164 |
Finns här någon som har chans till sju rätt?
Själv rök jag på storfavoriten men har chans till sex rätt och några femmor både på bolagssystemet med 2,5,7,9 eller 11 och det privata systemet med 5,7,9 och 11. |
|
2021-12-31, 17:15 | #165 |
Vinner på 1.16.2
9 gått 14 tider från tillägg. Vekt som fan |
|
2021-12-31, 17:16 | #166 |
|
|
2021-12-31, 17:17 | #167 |
Banned
|
Efter att krutröken lagt sig bland kupongerna så står man kvar med 9 Gaylord Am för 5 rätt. Helt värdelöst....
Får verkligen hoppas att urryckarna ger 200% effekt på 11 Dwayne Zet. Kom igen nu Djuse! |
2021-12-31, 17:18 | #168 | |
Citat:
Frågan är om sexorna orkar upp i så mycket . Bara en riktig skräll med ett lopp kvar och ”alla” vinstpengar ligger i sjurättspoolen. |
||
2021-12-31, 17:19 | #169 |
Schermer är nog inte lätt att växla.
|
|
2021-12-31, 17:19 | #170 |
Banned
|
kör en tvilling med Oskar J. Lite extra mot några också. De nummer som fattas.
Inbillar mig att det är bra form på den här... TVILLING Inlämnat: 2021-12-31, 17:13 Axevalla Lopp 12 Fredag 2021-12-31 Start: 17:25 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 2, 4, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13 Utgångshästar 8 Readly Lavec 8 x 5,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: XSD FTW QSW |
2021-12-31, 17:19 | #171 |
Borde vänt på V/P
RAKET Inlämnat: 2021-12-31, 16:24 Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 16:41 Kostnad: 10,00 kr Vadet gäller startnummer Lopp 10: Plats 8 Devs Daffodil 11: Plats 1 Hattusa 12: Vinnare 13 Majestic Man 1 x 10,00 kr = 10,00 kr. Totalt: 10,00 kr. Rättningskod: QXF DTV XZT |
|
2021-12-31, 17:20 | #172 |
Har alltid undrat varför man inte kan redovisa värdet när man kommit upp i en viss summa. Vad är problemet? Med dagens teknik borde väl inte det äventyra spelsäkerheten eller vad är det jag inte förstår?
|
|
2021-12-31, 17:21 | #173 |
Lugnar i alla fall nerverna om man skulle vara kvar. Bättre att inte veta
Difsteve (+10) |
|
2021-12-31, 17:26 | #174 |
Vinner King Schermer så skulle jag/vi fått 15 femmor på V75 och tur att man inte fått sju, då djävlars hade jag dragit ner helvetet över ATG!!! Nu kan jag tröstas med knappa 5500kr om Kingen vinner, på DDn...
2021-12-31, 17:28 | #175 |
|
|
2021-12-31, 17:34 | #177 |
Tysken dåligt påläst. Hade han släppt ner pacific Face i dödens hade han fått ett perfekt lopp . Den hade ju malt ner Untersteiners.
|
|
2021-12-31, 17:34 | #178 |
Stackars jävla Untersteiner....
Lubrano och den där andra utländska idioten bakom Schermer måste ha supit innan loppet... Vad fan trodde dom att dom körde? Robotar? Fy fan vilka jävla stolpskott! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ScandalPlay (+5) |
|
2021-12-31, 17:39 | #179 |
Blir nog en handfull miljonsystem med halvskrällen i sista. Kul för Oscar Berglund efter multimegaresan från Norrland att få betalt. Men var andra ekipage som bäddade för det.
Nu laddar vi för morgondagen när det äntligen är en riktig V75a. Gott nytt år. |
|
2021-12-31, 17:40 | #180 |
Usel spik, hyfsat rätt ute i övrigt
V75 Inlämnat: 2021-12-31, 15:00 Kluts andelsspel Axevalla Fredag 2021-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 1 875,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 4, 6, 7 (5, 1) 2: 6, 11, 13, 14, 15 (5, 8) 3: 4 Lampard (9, 1) 4: 5, 7, 10, 12, 13 (1, 11) 5: 2, 5, 8 (1, 10) 6: 1, 3, 8, 9, 15 (13, 11) 7: 11, 13 (14, 15) 5x5x1x5x3x5x2 = 3750 rader. 3750 x 1 x 0,50 kr = 1 875,00 kr. Totalt: 1 875,00 kr. Rättningskod: SSL DTQ QPW |
|
2021-12-31, 17:41 | #181 |
Nästan 3 miljoner på 7 rätt. 28,37 lyckliga vinnare . X antal utländska system då. Hoppas inte dom tog allt.
|
|
2021-12-31, 17:41 | #182 |
Gott nytt år på er allesammans så startar vi med blanka papper i morgon! Nytt år, nya möjligheter
|
|
2021-12-31, 17:42 | #183 | |||
Banned
|
Citat:
Citat:
Citat:
Nåja, verkar ha rätt kvaliteer. Lite drygt 3 papp tillbaka. Men klen tröst på totalen. VINNARE 11 Dwayne Zet 1 x 375,00 kr = 375,00 kr. Totalt: 375,00 kr. Rättningskod: XZL KTX XSZ |
|||
2021-12-31, 17:44 | #184 |
|
|
2021-12-31, 17:49 | #185 | |
Citat:
Tyskland en lapp, insats ca 70k SEK. Finland 3 st. Norge 2 st.
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite! Senast redigerad av Strappa71 den 2021-12-31 klockan 17:52. |
||
2021-12-31, 17:50 | #186 |
[QUOTE=Strappa71;773101]Ca 20M till utlandet.
Tyskland en lapp. Finland ett gäng.[/Toppvinster #V75 Ax: 11778722kr,ANDEL,MAXI ICA TROLLHÄTTAN, TROLLHÄTTAN 8977512kr,ANDEL, 4015164kr,TYSKLAND 3996141kr,ANDEL, 3261507kr,NORGE 3236090kr,NORGE 3209330kr,ATGSE,SKÅNE 3176070kr,FINLAND 3171327kr,FINLAND 3159161kr,FINLAND Som vanligt när det är multi jackpot. |
|
2021-12-31, 17:51 | #187 |
Fick 8000 vardera på bolags- och det privata systemet. Men de kostade 3000 resp 768 kronor. Bra speldeg till V75 i morgon - det nya året.
GOTT NYTT ÅR 2022 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+10) |
|
2021-12-31, 18:13 | #189 |
2021-12-31, 18:14 | #190 | |
Citat: