Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-11-01, 21:06   #1

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3282
Standard

Stefan Persson Chatchdriver

Jag har nog undervärderat denna (nytända?!) Proffskusk?
Gammal 2021-11-01, 22:31   #2

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 2850
Standard

Han hade väl typ över 70 starter med ganska betrodda hästar utan seger på v75 innan dubbeln nyligen !
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-02, 08:43   #3

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15451
Standard

Tja att Stefans 70 senaste V75 styrningar samtliga var ”ganska” betrodda är väl lite galet.
Min tolkning är 10 hårt betrodda, 10 ganska betrodda, 10 betrodda och 40 skrälldugliga under 10%. Visst borde han vunnit med ett antal av dessa.
Stefan är ingen toppkusk men en hyfsad yrkesman som gör sitt jobb och tar i princip alla styrningar han får möjlighet till när han är på plats. Till skillnad från Örjan och Erik som nästan alltid kör hårt och ”ganska” hårt betrodda hästar.
Stefan har blivit påmind om sina 70 misslyckade försök och drog en lättnadens suck när det äntligen blev 2 raka.
Stefan körde in 15 mille förra året och är väl på väg mot liknande siffror i år. Som sagt i mina ögon en duktig yrkesman och ”ganska” skaplig kusk som ställer upp gör sitt jobb även med på pappret chanslösa hästar.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td