Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-10-29, 13:44   #16

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38081
Standard

Det blev inget vidare bra lopp för Nymke.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-29, 14:26   #17

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Får se om det går att spela något idag. Atg har en driftstörning som gör att det inte går att lägga spel. Så återstår att se om det löser sig i tid till inlämning. Hade tänkt göra ett chanssystem med spik på Carry cash och Anna Montana och försöka fälla de stora favoriterna med några skrällar. Ni andra får gärna säga till om det löser sig för er, går det förresten att spela hos ombud?
Snygga spikar

Jag satt mina två spikar också ( Vicar & Carry Cash)

Trist att vi bägge missade i avd 2.

Ibland är det nackdel att ha sett en hästs senaste start i Arkivet. Iaf om man sett Global Bitcoins senaste start, nu gjorde ryckhuvan susen (tyvärr) . Samtidigt var det flera i loppet som galopperade eller underpresterade

Senast redigerad av Basse den 2021-10-29 klockan 14:27.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-29, 14:31   #18

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Snygga spikar

Jag satt mina två spikar också ( Vicar & Carry Cash)

Trist att vi bägge missade i avd 2.

Ibland är det nackdel att ha sett en hästs senaste start i Arkivet. Iaf om man sett Global Bitcoins senaste start, nu gjorde ryckhuvan susen (tyvärr) . Samtidigt var det flera i loppet som galopperade eller underpresterade
Ja, precis. Global Bitcoin var första hästen jag kryssade i igår kväll, när den var anmäld barfota runt om, sedan ändrade de till skor och jag gick in och kikade på hästen. Går ju inte att ha med då...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-29, 14:43   #19

Standard

Vart inge utdelning ändå idag.

3 Tabasco CD kanske hade gått att fälla om någon hade offrat sig i dödens och satt press.

Tinters 2 Twinkle Face och Gustafssons 9 Final Dream avslutade i alla fall vasst och visade båda att formen sitter där.
Gammal 2021-10-29, 14:52   #20

Standard

Ser fram emot att se 2 Santa Therese vinna V4:3 på Fairview om en timma.

Otroligt fin häst som har varit i stort sett oslagbar i år. Speedar hem loppen på ett häftigt sätt varje gång.
Svara

td