Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-17, 08:47   #1

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1240
Standard

V64 Solvalla idag

Tjenare alla glada, vad har ni för tips inför kvällens omgång på valla då. I första avd är det väll Mellby Ticet som ligger bra till dock inte så högt streckad nu på morgonen motbuden som finns är Askö toy och Zilian Boko som även finns med på mitt system. Det bästa tipset jag har som jag kommer spika och även köra en VP på är Aggas Dyring i 4 avd. Dock lite högt streckad men med statistiken den här säsongen ska Aggas bara vinna det här loppet ser inget riktgt motbud mot Aggas Dyring. Fyll på med era tips
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-17, 17:34   #2

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

V64-1
Mellby Ticket ser ju ut att bli en av de största idag, men jag är skeptiskt. Hans "fel-facit" på voltstart är inget vidare och fjärdespår idag, dessutom öppnar han ganska dåligt i volten. Jag tycker det är rejält garderingsläge i det här loppet, många är väldigt lågt streckade.Fredde B är ingen av mina favoritkuskar direkt men Magnolia Laser känns väldigt låg på 2%. Den som är mest underskattad är nog Dear Jackie på tillägget till 2%, den tycker jag nog ska ligga runt 10%.

V64-2
En eller alla brukar vara min inställning till lärlingslopp. Victoria Sock verkar vara ett hyfsat singelstreck om man väljer den vägen. Kusken är ordinarie och han är rejält snabb från start. På minussidan så blir det ju ofta körning i lärlingsloppen och han står ganska hårt inne här.

V64-3
Helen Roc borde ha bra chans, mycket streckad dock. Svårt att ranka där bakom, det borde vara flera av dessa som är sega efter en lång och hård säsong.

V64-4
Aggas Dyring tycker jag också är alldeles för stor favorit idag. Han har visserligen skött sig i volten hittills, men han har inte laddats något speciellt tidigare. Bestämmer sig Johan för att köra lite från start kan det bli en annan femma och femtespåret är ju inget vidare. Att han gick en bra 16-tid senast ska inte överskattas, han gjorde ju absolut inget själv i det loppet. Natural Wonder är understreckad, han gick ju jäkligt bra senast. Nightmare Merci är också bättre än sina 4%.

V64-5
Starka favoriter i Kadett C.D. och One Too Many. Klart spikvärde på Kadetten med tanke på läget. Örjan är känd för att köra försiktigt med Hultmans guldklimpar så det finns stor chans att Bergh får bestämma i ledningen och rinna undan. Om man ska nämna någon som är understreckad är det väl Classic Man på 2%, formen är dock väldigt diffus.

V64-6
Fint spikvärde på Callela Dow Jones! Det rör sig om en riktigt kapabel häst och även om Nurmos ligger väldigt lågt tror jag på den idag. Har kikat på senaste starten några gånger nu och här är vad jag tror. Han snubblade till på upploppet varvet kvar och galopperade. Såg sedan stark ut ur sista sväng, trots 12/14-öppning, men började bromsa till innan mål. Det berodde troligen på vad som hände varvet före mål. Favoriten Mitt Popcorn sågar jag rakt av, knycklade ihop sig i ledningen senast 500 kvar och uppenbart inte fräsch, dessutom inget roligt spår idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Snapphanen (+2)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-17, 19:26   #3

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Kul att du tror på Callela Dow Jones! Har även feeling där och spelar utgång.

2,3,4,8,9,11,12,13,14
2,3,6,7,9,11
1,2,3,6,8,9
5
4
2,3,11,14

Utgång på Callela Dow Jones i sista och Andoverandout/Cruise Speed i tredje.

Senast redigerad av Snapphanen den 2010-11-17 klockan 19:36.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-17, 19:31   #4

Standard

Grattis till platsspelet Stekel, riktigt snyggt! Trodde han skulle klara av att ta det också. Hade varit en skön start på V6

Ska även tacka då jag ryggade till en liten slant
Gammal 2010-11-17, 19:59   #5

Stekels avatar

Standard

Vassego! Och lycka till med systemet, det ser bra ut och min enda tvekan är väl spiken i fjärde. Själv har jag klivit av V6 nu, utgångarna svek. Kommer nog lägga en tung dubbel på 4/3 med täckodds på 7/3 sen, vi får hoppas känslan är rätt på Callela!
Gammal 2010-11-17, 20:02   #6

Stekels avatar

Standard

Ett högst aktuellt citat:

"Solvalla ikväll med bara en häst från stallet, Andoverandout. Jag kommer inte släppa spets ikväll med henne. Är läge för att testa henne i spets igen."

Tvilling-mode!
Gammal 2010-11-17, 20:15   #7

Standard

Satte den tvillingen också på fyra kombinationer, börjat bra detta!
Gammal 2010-11-17, 20:17   #8

Stekels avatar

Standard

Fy fan så klantig missbedömning jag gjorde, trodde ju att Bergh skulle snyta ledarryggen!
Gammal 2010-11-17, 20:32   #9

Standard

Får tacka Spelarservice för den spiken, dagens klaring
Gammal 2010-11-17, 21:58   #10

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1240
Standard

Nöjd med att man satte Aggas Dyring hoppas alla körde på det