|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2021-09-29, 07:32 | #1 |
V4 ausstralien |
|
2021-09-29, 09:19 | #2 |
lite mer tips till Redcliffe
Bilderna på hur de tror hästarna kommer placera sig efter ett par 100 m brukar stämma ganska bra. Klart lättare att tippa loppen om man har koll på vem som tar spets och vem som får rygg ledaren https://www.racingqueensland.com.au/...dcliffe-sep-29 Racingand Sports tips till omgången Länken är till lopp 5 / V4:3 men det går utmärkt att byta lopp genom att klicka på annat lopp uppe till höger i menyn. https://www.racingandsports.com/form.../2021-09-29/R5 Startlistorna klicka "View form" längst till höger för att gå in på det lopp du vill ha info om. Efter varje formrad om hästens 5 senaste starter finns en "Play-knapp" som ser ut som youtubeloggan- klockar man på den så får man se det loppet i repris. Lopparkivet är alltid bästa grunden för att bedöma hästens kapacitet och vinstchans. https://www.harness.org.au/meeting-f...fm?mc=RE290921 Rikstotos tips till Redcliffe här kan man se hur Rikstoto tippar. Helst ska man undvika att spika samma häst som de spikar då det verkar som om de har väldigt stor påverkan på hur tusentals norska system kommer att se ut. De omgångar Rikstoto har 4 rätt ger ofta underbetalt = hittar man motbud till deras drag så blir situationen omvänd , man får lite extra bra spelvärde https://www.rikstoto.no/Nyheter/Tips...-til-redcliffe Senast redigerad av Basse den 2021-09-29 klockan 13:51. |
|
2021-09-29, 09:48 | #3 |
[QUOTE=Basse;763178]lite mer tips till Redcliffe
tack för det. nu kanske man slipper peka o gissa så mycke Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
2021-09-29, 09:56 | #4 |
*** raderat inlägg om Redcliffe
här lägger jag 30 min på att posta länkar och tips för att hjälpa Hansin men får en gliring av Hen att mitt systemförslag var för stort. Senast redigerad av Basse den 2021-09-29 klockan 13:49. |
|
2021-09-29, 11:34 | #5 |
folkhar tydligen gott om deg här.
Själv kör jag för absolut max 200 sek/vecka då måste man välja sina spel |
|
2021-09-30, 10:12 | #6 | |
Citat:
Vad gäller speltips så går jag ofta på Daniel Berglunds krönika där han spelar V75 för 4000kr varje vecka, men kopierar inte systemet rakt av utan plockar bitar av han tips vilket du också kan göra utan att kommentera över systemstorleken |
||
2021-09-30, 10:47 | #7 |
Nej inte sååååå. Jag som är en småspelare tittar avundsjukt på er som har råd att spela stort. Själv har jag en stor ram men försöker reducera förnuftigt så att chansen till alla rätt inte minskar lika mycket som reduceringen motsvarar. Jag tycker att jag är rätt duktig på det så jag förstår inte varför jag inte vinner varje vecka.
|
|
2021-09-30, 10:49 | #8 |
Jo jag vet varför. Torskar alltid på spikarna så då hjälper det inte ens om man hel-garderar resten.
|
|
2021-09-30, 11:23 | #9 | |
Citat:
Rent generellt kan man säga att desto färre lopp det är i din spelform, desto mer bör du gå emot favoriter. Mitt favoritsätt att spela v3 är att spela med två skrällar i första v3, ta med alla jag tror kan vinna i andra och hoppas på ett gynnsamt utfall och sedan alltid spika i sista. Där väljer jag en av de mer spelade hästarna som jag tror har högst vinstchans, här går jag inte på värdehästar. Och jag ska förklara varför du bör spika i sista när du spelar en v3:a med skrällpotential. Detta sätt lämpar sig allra bäst när omsättningen är relativt låg för då kommer det vara få andelar kvar inför sista och många hästar som ger dig utdelning på två rätt. Och det kan till och med vara så att du är ensam kvar inför sista och får då hela potten med alla hästar. Ditt system har då utklassat dyrare system som också har två rätt men som har många streck i sista med ett fel i ett tidigare lopp. Det systemet kommer få noll kronor tillbaka på sina två rätt medans du tar en stor del eller hela potten. Allt till en relativt låg insats. |
||
2021-09-30, 12:27 | #10 |
Jag vill bara säga ( här kommer lite kritik ) att hade jag de pengarna som många spelat för skulle jag nog inte satsa dom på travspel. Det är därför som jag spelar smått för att få ihop tiill lite gratisspel, och det är faktiskt roligt att spela och göra system. Jag kör mycket enkelrader både på V4 V5 V64.... Ganska lärorikt att plocka hästarna mha startlistor intervjuer och experternas uttalanden. Det gäller bara att lyssna på de rätta experterna, tex professorn slutade jag lyssna på fort. Jens har jag lyssnat på i många år, den enda som har lite på benen när han snackar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lobo (+5) |
|
2021-09-30, 13:15 | #11 | |
Citat:
|
||
2021-09-30, 14:48 | #12 |
säger samma till dig. Vilken statistik använder du då?
Senast redigerad av Hansin den 2021-09-30 klockan 20:13. Anledning: red |
|
|