Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-06-30, 10:27   #1

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17783
Standard

V75 Färjestad 3/7

Lite korta tankar om V7an till helgen för att få i gång tugget...

Avd-1 Admiral As stor favorit från bakspår i en final...Gjorde bort sig direkt bakom bilen senast men vann enkelt på Gävle med biken. 5 Young King från perfekt spår och har sett bra ut med diverse barfotabalanser i de två senaste tillsammans med bike. Lite snålt spelad hittills på 4%. Om nu inte Örjan bara går ut o vinner första avdelningen som så många gånger förr...

Avd-2 9 Kissinger Boko håller bra i denna klassen speciellt med barfota runt om, Dunder som kusk och tränare har väldigt fina siffror i år. 2 Incredible Wine avgjorde försöket på Åby ganska enkelt via open stretch, nu anmäld barfota bak för första gången.

Avd-3 2 Makethemark (även kallad makeitmark av kära Hultman) hade ett svagt år i fjol men om jag minns rätt så rapporterades det om ett grymt (rekord?!) träningspass på Solvalla för ett tag sedan. Det finns kvalitet i benen och just nu spelad till bara 5%. Stämmer uppgifterna om att hästen är på g igen så är det alldeles för lite.

Avd-4 3-åringarna har jag i ärlighetensnamn inte alls bra koll på i år, inte följt travet lite slaviskt som tidigare år....

Avd-5 Kaffe kaka fjärde raka? Zorro Wind har ännu inte förlorat i Sverige, nu får hästen sin fjärde kusk och borde ha toppchans här. Trivs kanske allra bäst på kort distans? Jag hade älskat att se PU ta ner den från dödens med starka Yuvaraj....

Avd-6 Efter lottningen så ser det ut som en toppchans för firma Redén/Kihlström, 4 Viking Brodde såg dock riktigt tankad ut över linjen senast, offensivt upplägg nu?

Avd-7 3-åringarna har jag i ärlighetensnamn inte alls bra koll på i år, inte följt travet lite slaviskt som tidigare år....
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-30, 10:53   #2
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8954
Standard

Utan att ha grottat ned mig i E3, så känns kombinationen Båth/Adielsson alltid som nåt man ska passa på.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-30, 12:04   #3

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14932
Standard

V75 Färjestad. Onsdags dragen.

V75 1) 2 Riptide R.D. Återigen finalklar. Klass 1 senast. Bra läge och form dessutom barfota aviserat.

V75 2) 10 Pewdiepie. Klassig travare som lär vandra uppåt i klasserna. Endast läget emot.

V75 3) 8 Hachiko De Veluwe. Luring som verkar hittat gammal god form. Dessutom barfota aviserat. Ok kanske för tufft emot.

V75 4) 9 Rihanna W.I. Har formen på topp. Endast läget emot men 3 års lopp är luriga.

V75 5) 1 Aragorn As. Jorma och Nurmos igen ! Tja varför inte. Hästen har bra form och läge.

V75 6) 2 Born Unicorn. Bästa hästen, bästa spåret och helt ok kusk

V75 7) 2 Donizetti. Rejäl travare som gick som tåget senast. Men som sagt 3 års lopp är vanskliga att greppa.

Ganska öppen och spelvänlig finalomgång. Men det är låångt till lördag.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-30, 22:16   #4
Banned

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
V75 Färjestad. Onsdags dragen.

V75 1) 2 Riptide R.D. Återigen finalklar. Klass 1 senast. Bra läge och form dessutom barfota aviserat.

V75 2) 10 Pewdiepie. Klassig travare som lär vandra uppåt i klasserna. Endast läget emot.

V75 3) 8 Hachiko De Veluwe. Luring som verkar hittat gammal god form. Dessutom barfota aviserat. Ok kanske för tufft emot.

V75 4) 9 Rihanna W.I. Har formen på topp. Endast läget emot men 3 års lopp är luriga.

V75 5) 1 Aragorn As. Jorma och Nurmos igen ! Tja varför inte. Hästen har bra form och läge.

V75 6) 2 Born Unicorn. Bästa hästen, bästa spåret och helt ok kusk

V75 7) 2 Donizetti. Rejäl travare som gick som tåget senast. Men som sagt 3 års lopp är vanskliga att greppa.

Ganska öppen och spelvänlig finalomgång. Men det är låångt till lördag.
Tycker Riptide förtjänar segern nu…
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-30, 23:21   #5

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Ja, vad ska man säga
Kollade bara snabbt igenom lördagens startlistor. Det jag fastnade för är att Zap Di Girifalco, som var mer lirad till slut än Born Unicorn (som jag spikade då) är streckad till 4% just nu i jämförelse mot Unicorns 66%.
Visst var BU bättre sist o vann från dödens, men att det ska vara så stor skillnad nu, tycker jag är helt fel. För mig är Zap ett måste streck.
I för sig inte mycket omsatt, men många brukar köra följa John och det kan se rätt likadant ut på lördag.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Dahle den 2021-06-30 klockan 23:26.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-01, 09:23   #6
Banned

Standard

Swagger struken insåg väl att den inte skulle ha chans i detta fält
Gammal 2021-07-01, 15:39   #7

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3090

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skaegget Visa inlägg
Utan att ha grottat ned mig i E3, så känns kombinationen Båth/Adielsson alltid som nåt man ska passa på.
Helt rätt: Erik + Svante på unghästar är en formel som går hem oftare än inte. Men i de här två loppen låter Svante väldigt uppåt på alla sina hästar. Så de kommer med på mitt system. 2 x 3 = 6 rader. 5 lopp kvar att lösa.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-01, 21:01   #8

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2648
Standard

slängde ihop denna
V75
Inlämnat: 2021-07-01, 21:00
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Start: 16:20
Kostnad: 216,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 10 (1, 5)
2: 3, 10 (9, 1)
3: 1, 10, 12 (11, 2)
4: 1, 2, 5, 7, 8, 9 (6, 4)
5: 5, 8, 12 (1, 3)
6: 2, 10 (9, 4)
7: 2 Donizetti (6, 4)

2x2x3x6x3x2x1 = 432 rader.
432 x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr.
Totalt: 216,00 kr.
Rättningskod: FRQ WHB DBW
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-01, 22:20   #9
Banned

Standard

Viking Brodde kan vara ett drag
Gammal 2021-07-02, 12:04   #10

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6329
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Lite korta tankar om V7an till helgen för att få i gång tugget...

Avd-1 Admiral As stor favorit från bakspår i en final...Gjorde bort sig direkt bakom bilen senast men vann enkelt på Gävle med biken. 5 Young King från perfekt spår och har sett bra ut med diverse barfotabalanser i de två senaste tillsammans med bike. Lite snålt spelad hittills på 4%. Om nu inte Örjan bara går ut o vinner första avdelningen som så många gånger förr...

Avd-2 9 Kissinger Boko håller bra i denna klassen speciellt med barfota runt om, Dunder som kusk och tränare har väldigt fina siffror i år. 2 Incredible Wine avgjorde försöket på Åby ganska enkelt via open stretch, nu anmäld barfota bak för första gången.

Avd-3 2 Makethemark (även kallad makeitmark av kära Hultman) hade ett svagt år i fjol men om jag minns rätt så rapporterades det om ett grymt (rekord?!) träningspass på Solvalla för ett tag sedan. Det finns kvalitet i benen och just nu spelad till bara 5%. Stämmer uppgifterna om att hästen är på g igen så är det alldeles för lite.

Avd-4 3-åringarna har jag i ärlighetensnamn inte alls bra koll på i år, inte följt travet lite slaviskt som tidigare år....

Avd-5 Kaffe kaka fjärde raka? Zorro Wind har ännu inte förlorat i Sverige, nu får hästen sin fjärde kusk och borde ha toppchans här. Trivs kanske allra bäst på kort distans? Jag hade älskat att se PU ta ner den från dödens med starka Yuvaraj....

Avd-6 Efter lottningen så ser det ut som en toppchans för firma Redén/Kihlström, 4 Viking Brodde såg dock riktigt tankad ut över linjen senast, offensivt upplägg nu?

Avd-7 3-åringarna har jag i ärlighetensnamn inte alls bra koll på i år, inte följt travet lite slaviskt som tidigare år....
Admiral as körde upp i vingen sist, startbilen kör för sakta i Sverige som Melander sa
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-02, 12:06   #11

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6329
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Swagger struken insåg väl att den inte skulle ha chans i detta fält
Från spår 1-6 så hade swagger garanterat kunnat spöa dessa , flera av dom som är med är såna som släpper spets och får lucka än kör i spets, endast admiral as som är mycket bättre

Senast redigerad av shjuve9le den 2021-07-02 klockan 12:09.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-02, 13:32   #12

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Admiral as körde upp i vingen sist, startbilen kör för sakta i Sverige som Melander sa
Ahh okej. Och nu är det ju dessutom start bakom häst och inte vingen så lite onödigt info från mig.
Gammal 2021-07-02, 14:46   #13
Banned

Standard

Citat:
Från spår 1-6 så hade swagger garanterat kunnat spöa dessa , flera av dom som är med är såna som släpper spets och får lucka än kör i spets, endast admiral as som är mycket bättre
Jag tror som du säger ett bättre spår tror jag den hade kunnat nå spets och haft ledningen hela vägen
Gammal 2021-07-02, 14:47   #14
Banned

Standard

Enligt Jens är det låg utdelning på såna här omgångar men känns ju hopplöst och hitta en rimlig spik möjligtvis Click Bait
Gammal 2021-07-02, 15:44   #15

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50410
Standard

Daniel Berglund V75 Färjestad på Service Plays
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-02, 22:49   #16

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Eller som US-lovern Melander just tycker i alla fall, hört rätt få andra som i gemen tycker att det är något större problem med startbilsfarten. Oavsett det så borde ju inte AA besväras av nämnda nu och vid sunda vätskor utan debacle sannolikt rätt stenklar.
Dalglish är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 01:42   #17

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Handsome brad och Viking brodde blir mina spikar på lördag.

Dragen:
Gooner
Global Attention
Kind of art.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 04:54   #18

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Snabb bana och väldigt varmt idag kommer gå undan.
Gammal 2021-07-03, 09:06   #19

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4080
Standard

Dags för lite finaler på Färjestad. Och efter varit inne i arkiven varje kväll och natt så är det dags att gå ut i solen och invänta bra travsport. En tur till Åland igår gjorde det inte sämre med god dryck i barskåpet

Nu Kör vi!

V75-1 En motiverad favorit men går han felfri denna gång?

10 Admiral AS 46% är en riktig kanon som är i helt fel klass. Jag tror han kör fram i dödens tidigt och felfri vinner den 8 av 10 gånger tror jag. Även om det är en final så är han klassen i gänget. Men felar han så öppnar det upp sig.

3 Gooner 15% är ju en häst som även den kommer klättra i klasserna. Bra spår och jag tror att man är offensiv här och skulle den trycka sig till spets så kommer favoriten få jobba även om den är bättre än Gooner. Men den här hästen är bra

5 Young King 6% har ju fått enorm förvandling i ny regi. Från en normal och bra häst till en häst som utmanar de bästa i klassen. Man är uppåt från stallet.

1 Armonero Roc 14% är spetsbudet till en början och även om det är en sprinter så funkar han bra på distansen. Sedan är det frågan om man inte släpper till 3an. Får ett bra lopp i alla fall

4 Go West Young Man 4% får man se upp med om man garderar. Enorma spurter i flera lopp och fast senast och nu Björn Goop upp i vagnen. Rolig skräll om man garderar.

2 Ripide R.D 4% samt 9 Morotai Degato 4% har fart att vinna om favoriterna kommer bort.

Rank V75-1
A 10
B 3-5-1-4-2-9
C 6-12-7-11

V75-2 Ett mycket öppet lopp där många kan vinna. Går det att spikas sig ur detta?

2 Incredible Wine 11% låter klart bäst ifrån om man lyssnar till tränarna. Hästen ska gå barfota bak och första rycktussar och jänkarvagn. Här kommer det laddas och det kan vara en chanspik idag med tanke på hur optimistiska man är

1 Illfindmywayhome 21% går framåt för varje lopp. Nu har man bra spetsläge men man kan också släppa för med Örjan vet man inte hur det blir kört. Duger bra här i alla fall

9 Kissinger Boko 25% är en riktigt fin häst som var grymt bra senast. Svårare spår nu och risken för grovjobb är stor. Gillar i alla fall hästen.

5 Global Attention 5% har lite vinna eller försvinna i sig då han felar mycket. Går han felfri så måste han alltid räknas. Se upp

6 Unacerveza Broline 2% tycker jag är löjligt bortglömd här. Hästen gör bra lopp varje gång.

4 G.k Justus 11% kommer få ett bra lopp här och men många täta starter och tuffa lopp kan sätta sig i benen just i final när det kommer gå fort.

10 Pewdiepie 15% är stark och rejäl men risk för ett väldigt tufft lopp härifrån och åker ner på min rank denna gång.

8 Global Black Money 2% har fart som få men ska man vinna så måste man ladda fram och komma ner om det ska gå. Lite utlottad på läget men fart finns

Rank V75-2
A 2
B 1-9-5-6-4-10-8-3
C 12-11-7

V75-3 Är det inte läge för spets och slut denna gång?

1 Click Bait 37% missar inte spets här. Och från det läget höll han ifrån sig Elitloppsegraren för 4 starter sedan. Många säger att det är en sprinter men jag tror inte han har några problem med distansen. Det är bara bakspårshästarna som kan sätta upp tempot men då har Click Bait fått maska bort 500m och det tror jag blir avgörande. Jag tycker det här är ett spikförslag

10 Handsome Brad 31% är ju en av Sveriges bästa hästar på distansen. Men återigen måste han göra det den tunga vägen och även om han har fart så är det tufft på en sådan snabb bana som Färjestad.

12 Milligans School 16% senaste lopp är ju helt makalöst bra. Med framspår hade den varit klar favorit idag men nu är det bricka 12 och då är det tufft. Men Uffe lär väl köra tidigt eller?

9 Evaluate 0% är det dags för att varna för igen. Formen tillbaka och nu ett drömläge att smyga med. Dags för en stjärnsmäll igen tro?

11 Milliondollarryme 5% vill jag så gärna skulle få en bättre kusk i sulkyn så skulle den mycket väl kunna vinna här. Hästen är bra nog men kusken måste ha en sån där dag där allt går rätt och det händer inte allt för ofta.

Rank V75-3
A 1
B 10-12-9-11
C 2-7-3
D 4-6-5

V75-4 E3 Final ston och visst kan det skrälla i sådana här jämna lopp!

9 Rihanna W.I 19% måste vara dagens bästa badkarsvinnare. För hur jag än läser loppet kommer många gasa från början och bränna sitt krut för ledningen mm. Och då smyger Jorma med en häst som utvecklas något enormt på slutet. Jag tror hon har en bra chans att vinna detta.

1 Red Lady Express 17% kommer göra allt för köra i spets men ditt är det många som vill. Men skulle hon få bestämma i spets så kan hon bli svår att slå men jag svårt att se henne få vara i fred.

2 Lacille Boko 24% håller man högt och hon har varit riktigt bra i alla sina starter. Men risk för dödens är stor även om Erik kommer ladda för ledningen.

10 Good Vibes 7%
rycker man skorna på nu. Är det någon som blivit expert på unghästar och finaler de senaste åren så är det Nordström. Måste med på bongen vid gardering.

3 Al´s Starlicious 2% är väldigt lite streckad trots vinst i försöket. Hon haft stora problem men verkar nu vara i ordning och till 2% är hon spännande.

4 Glorius U.M 6% kommer laddas hårt i början och det är inte omöjligt hon kan snuva dom där framme. Bååth och E3 är ju lika självklart som sillen på midsommar.

Rank V75-4
A 9
B 1-2-10-3-4
C 5-7-12-6
D 11-8

V75-5 Den här gången får favoriten bekänna färg!!

1 Aragon As 14% tror jag man kommer överraska alla med att ta spets och sedan köra där. Jänkarvagn på och det kommer laddas vad det går. Får han
spets tror jag ingen rår på denna kanon. Tror han går en 1,11 tid ifrån spets!

5 Zorro Wind 57% är ju megafavorit här och visst sjutton är hästen bra. Men är den bra nog att vinna från dödens? Släpps han till spets är loppet över eller om han kommer ditt. Men jag är inte säker på att han gör det.

3 One Kind Of Art 14% kommer inte bjuda favoriten på något lätt lopp heller då jag tror är att taktiken är att hålla ut 5 Zorro Wind. Lyckas han med det kan det vara hästen som fäller alla tre i en tuff och lång utdragen körning.

10 Reven Dejavu 1% måste passas om det blir körning. Den hästen kan spurta och flyga fram om den får sitt lopp. Se upp och glöm inte hästen om ni tar ett par hästar.

7 Leave Your Sox On 2% har alltid haft ett fint rykte men inte levt upp till det alltid. Svårt läge men Mika upp igen (före att köra favoriten även om han lovat samela före) så är det intressant.

Rank V75-5
A 1
B 5-3-10-7
C 6-8-11-4
D 12-2-9

V75-6 Otroligt fin Silver final med grymma hästar som inte kommer göra bort sig i Guld!

Jag tror först och främst att alla kan vinna detta lopp. Men tror även här att loppet kommer bli rivit och det kommer laddas från alla håll!

10 Vikens Hige Yield 4% trodde jag på senast och även om den inte vann så gjorde den ett kanonlopp. Och kommer han till i loppet så tror jag att det här är vinnaren till låg %

4 Viking Brodde 8% har en enorm kapacitet och senast såg han underbar efter gunga. Går han felfritt idag så måste den med på alla bongar

8 Evens Cool Boy 1% kan bli lika bortglömd som när han vann på V75 sist från bricka 8. Dunder har en förmåga att hitta ner och ge hästarna ett bra lopp!

9 Cab Lane 9% bara spelad till den procenten vilket är väldigt lite. Har ju dominerat under en längre tid och även om den förlorat i två starter så har den gjort det med äran i behåll.

7 Van Gogh Z.S 2% kommer laddas för fullt. Tror Erik får order att köra som bara den och överflyga dom där framme. Väl i spets kan den bli en utmaning att slå även om det finns bättre kandidater till att vinna detta.

Favoriten 2 Born Unicorn 64% då? 5a I Harpers och lekte hem loppet senaste på 1.110! Något säger mig att den tas lugnt från start och sedan får göra loppet och man är lite självsäkra på hästen kapacitet att den blir omblåst på upploppet. Det är här mitt stora avslag idag och även om jag vet att hästen är bra och stark så är magkänslan att den här hästen inte vinner idag.

Rank V75-6
A 10
B 4-8-9-7-6-12-2
C 11-3-1-5

V75-7 Många blivande unghäststjärnor här!

1 Idomenio Sisu 16% är bara tredjehandare här vilket är märkligt. Bästa läget och bästa försökstiden på ett mycket bra sett bådar ju för bra förutsättningar här. Tror det är hästen att slå i alla fall.

4 Mellby Jinx 21% har alltid varit omtalad sedan den större vinsten som två-åring samt de fina pengarna hästen byggt upp. Frågan är lite var den hamnar bara men Erik löser säkert detta.

6 Incase Of Fire 20% var den som efter 1an övertygade mest i försöken. Man körde tufft i försöket och även om man inte vann så var hästen tappar. Blir att räkna med idag med.

2 Donizetti 13% så ut att vara en klassig häst när den vann försöket som en 10 oddsare. Bra spår och kusken är het för dagen så den blir att räkna med

3 Mustang Racer 10% lär säkert köras för vinst av segersugna Bergh här. Kommer tappa från start men gå till slut.

5 Felix Orlando 12% var hårt betrodd i försöket när den torskade emot 1an. Ännu bättre idag säger Nordström som låter uppåt. Spännande.

Ska jag nämna någon till så blir det 12 Herecomestheboom 0% jag har klockat hästen några gånger och det har varit några 10 repor sista 700 mm. Skulle det bli tempo så !

Rank V75-7
A 1
B 4-6-2-3-5-12
C 10-7-11-9-8

/jiwa
incitatus (+10), MikaF (+10), ms (+20), eriks (+1), Difsteve (+5), Klanke (+10), viking90 (+7), teddydead (+25), asgaya3141 (+5)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 12:59   #20

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet

1) 10 r1-3 (klasskillnad spikas<)

2) 1,2,4,5,9 r10-6 (2 vinner ofta och är ett fynd till 11 %)

3) 1 r10-12 (SoS spik)

4) 1,2,5,6,9,10 r4-12 (många med chans. Gardera favoriten 2)

5) 1,3,5,6 r7-8 (storfavoriten 5 är en tänkbar tråkig spik. 3 ser bra ut)

6) 2,4,6,9,10,12 r11-7

7) 2,4,5,6 r1-3

Kostar 1440:-. Lycka till i värmen!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 13:05   #21

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Intressant Jiwa. Alltid kul att se hur andra tänker om loppet.

Mikka Foss låter väldigt uppåt kring nr 1 och tror han kan hålla upp ledningen i avd1. Han säger också i en tidig intervju att detta är en av de bästa hästar han kört och ingen av Allexxandros hästar i senaste starten gick något på vaggeryd kan vara något i banunderlaget som ingen av hans hästar gillade? håller de spets trodde han på en mycket bra segerchans. Tappar de ledningen så söker de sig ut för att ta den i ett andra skede. Gooner gillar jag skarpt en häst som tål alla upplägg. Kommer hamna fint på det direkt och är med och krigar om segern. Favoriten får tant agda spika på mitt joker låser jag på 1-3-10 men på mitt mindre 300 kronors låser jag enbart på 1-3

avd2. Global Antention är en strulpelle men klart bättre med bilstart och bike på nu som vid segern för 3 starter sedan. Kommer nog sitta i spets in i första sväng och med klaff så blir han svårpasserad 6 procent och tänkbar spik för den djärve.. På Jokern tar jag med alla men tippar Global etta..

avd3. Här spikar jag Handsome Brad tror han är mest gynnad av distansen. När tempot bedarrar så kommer Calle söka sig utvändigt och pressa på sista bortre. Tror han bara vinner detta och spikar utan att fundera så mycket.

avd4. TT spikar nr 5 med bra rapporter i ryggen. Draget är nr 6 som skall gå med bike ff gg och kommer vara rejält förberedd inför detta. Nr 9 känns också som en häst att passa på.. Fina rapporter..

avd5. Aragano As med bike och Jorma lär ladda vad som går. Nr 3 känns värst emot och favoriten får stå tillbaka lite i tipset. 6 och 10 får anses som två skrällar.

avd6. Viking brodde låter Timro äckligt nöjd med. Huvudstång, helstängt, bike, och bra chans på ledningen. Toppchans och enbart 8 procent den spikar jag alla dagar i veckan.

avd7. Stor feeling för skräll.. Tar alla men pass upp här finns det gott om spelvärda bud. Bergh har ett ess i rock armen lär kämpa mot slut. Örjan är alltid med i dessa sammanhang. Massa spännande ändringar på nr 11 samt mega bedövaren nr 8 som sätt fin ut och nr 12 som kan gå rejäla repor men hamnar nu?

Tror på hög utdelning idag.
Jiwa (+10)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 13:28   #22

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Bolagssystemet

3) 1 r10-12 (SoS spik)

6) 2,4,6,9,10,12 r11-7

7) 2,4,5,6 r1-3

Vi verkar ha landat på samma spikar mr mackpeter.
mackpeter (+7)
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 13:54   #23

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Felix Orlando till spets i sista, RNS vet att han inte släpper och lägger IOF utvändigt. Sedan blir det ett "lagom hårt tempo" och farten skruvas upp från 700 kvar, sen är frågan om IOF kan koppla grepp om ledaren, övriga lär inte ha en chans att ta något...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 14:17   #24

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37838
Standard

Det ser favoritbetonat ut idag. Själv så är jag på vägtill stranden. Lämnadein redan igår.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 14:29   #25

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det ser favoritbetonat ut idag. Själv så är jag på vägtill stranden. Lämnadein redan igår.
Vilka har du spikat? Nån drag? Ha en bra dag
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 14:39   #26

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Intressant Jiwa. Alltid kul att se hur andra tänker om loppet.

Mikka Foss låter väldigt uppåt kring nr 1 och tror han kan hålla upp ledningen i avd1. Han säger också i en tidig intervju att detta är en av de bästa hästar han kört och ingen av Allexxandros hästar i senaste starten gick något på vaggeryd kan vara något i banunderlaget som ingen av hans hästar gillade? håller de spets trodde han på en mycket bra segerchans. Tappar de ledningen så söker de sig ut för att ta den i ett andra skede. Gooner gillar jag skarpt en häst som tål alla upplägg. Kommer hamna fint på det direkt och är med och krigar om segern. Favoriten får tant agda spika på mitt joker låser jag på 1-3-10 men på mitt mindre 300 kronors låser jag enbart på 1-3

avd2. Global Antention är en strulpelle men klart bättre med bilstart och bike på nu som vid segern för 3 starter sedan. Kommer nog sitta i spets in i första sväng och med klaff så blir han svårpasserad 6 procent och tänkbar spik för den djärve.. På Jokern tar jag med alla men tippar Global etta..

avd3. Här spikar jag Handsome Brad tror han är mest gynnad av distansen. När tempot bedarrar så kommer Calle söka sig utvändigt och pressa på sista bortre. Tror han bara vinner detta och spikar utan att fundera så mycket.

avd4. TT spikar nr 5 med bra rapporter i ryggen. Draget är nr 6 som skall gå med bike ff gg och kommer vara rejält förberedd inför detta. Nr 9 känns också som en häst att passa på.. Fina rapporter..

avd5. Aragano As med bike och Jorma lär ladda vad som går. Nr 3 känns värst emot och favoriten får stå tillbaka lite i tipset. 6 och 10 får anses som två skrällar.

avd6. Viking brodde låter Timro äckligt nöjd med. Huvudstång, helstängt, bike, och bra chans på ledningen. Toppchans och enbart 8 procent den spikar jag alla dagar i veckan.

avd7. Stor feeling för skräll.. Tar alla men pass upp här finns det gott om spelvärda bud. Bergh har ett ess i rock armen lär kämpa mot slut. Örjan är alltid med i dessa sammanhang. Massa spännande ändringar på nr 11 samt mega bedövaren nr 8 som sätt fin ut och nr 12 som kan gå rejäla repor men hamnar nu?

Tror på hög utdelning idag.
Desamma Klanke. Jag tycker det är alltid kul och se hur andra tänker och hur och varför man tror på just den hästen.. Tummen upp för det
Gammal 2021-07-03, 14:56   #27

Reg.datum: jan 2019
Sharp$: 1244
Standard

Citat:
Tycker Riptide förtjänar segern nu…
vinder inte
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 15:13   #28

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Standard

Normalt snabba öppningar såsom 1.08 är inte mer än 1,11-1.12 på dagens hypersnabba bana...
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 15:24   #29

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 1578
Standard

V75

10
1
1,10
1,2,5,6,9,10
5
2
1,2,3,4,5,6
robert78Polen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 15:26   #30

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 1578
Standard

TRIO
(10) Admiral As
1,4,7,11
1,4,7,11
robert78Polen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 15:46   #31

Standard

V75
Inlämnat: 2021-07-03, 15:44
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Admiral As (3, 1)
2: 1, 2, 4, 5, 9 (10, 3)
3: 1 Click Bait (10, 12)
4: 2, 5, 9, 10 (1, 6)
5: 3, 5 (1, 6)
6: 2, 4, 10 (9, 12)
7: 2, 4, 5, 6 (1, 3)

1x5x1x4x2x3x4 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: KTS ZHG LZS
Gammal 2021-07-03, 15:54   #32
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2694
Standard

Ready Cash och Muscle Hill, lämnar de finaste avkommorna. Fyra av dom spikas i rent stamnörderi. Fan, fick inte med den tredje stjärnhingsten, Googoo Gaagaas avkomma i sista, Idomenio Sisu.

2: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10 (6, 8)
3: 1, 7, 10, 12 (11, 2)
4: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 9, 10 (12, 3)
5: 5 Zorro Wind (3, 1)
6: 4 Viking Brodde (2, 9)
7: 4 Mellby Jinx (6, 1)

1x7x4x8x1x1x1 = 224 rader.
224 x 1 x 0,50 kr = 112,00 kr.
Totalt: 112,00 kr.
Rättningskod: BTT RHH KZX
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 16:00   #33

Standard

När inte ens tränaren (tarzan) själv har koll på alla hästar han har i ett och samma lopp, ja då är det väl åtminstone några för många...
Fulsprit (+5)
Gammal 2021-07-03, 16:02   #34

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3262
Standard

V75
Inlämnat: 2021-07-03, 15:59
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Kostnad: 280,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 10 (3, 5)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10 (6, 8)
3: 1, 10 (12, 11)
4: 2, 4, 5, 7, 9 (1, 6)
7: 2, 4, 5, 6 (1, 3)

2x7x2x5x1x1x4 = 560 rader.
560 x 1 x 0,50 kr = 280,00 kr.
Totalt: 280,00 kr.
Rättningskod: JPS RHB FZS
Gammal 2021-07-03, 16:04   #35

Standard

V75
Inlämnat: 2021-07-03, 16:03
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Kostnad: 1 134,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 10 (5, 2)
2: 2, 5 (9, 10)
4: 1, 2, 4, 5, 6, 9, 10 (3, 7)
5: 1, 3, 5 (6, 11)
6: 2, 4, 6 (9, 12)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6 (10, 8)

3x2x1x7x3x3x6 = 2268 rader.
2268 x 1 x 0,50 kr = 1 134,00 kr.
Insamlat till Cancerfonden: 68,04 kr
Totalt: 1 202,04 kr

Avd1 1 Armonero Roc (jiwa, klanke) 3 Gooner (klanke) 10 Admiral As (mackpeter)
Avd2 2 Incredible Wine (jiwa,viking90) 5 Global Attention (klanke)
Avd3 1 Click Bait (jiwa,mackpeter)
Avd4 1 Red Lady Express (jiwa) 9 Rihanna W.I (efterhandaren)
Avd5 1 Aragorn As (efterhandaren, jiwa) 3 One kind of art (klanke,jiwa)
Avd6 4 Viking Brodde (viking90,klanke,edde) 6 Zap di Girifalco (dahle)
Avd7 1 Idomenia Sisu (jiwa) 4 Mellby Jinx (ms) 5 Felix Orlando (mikaels) 6 Incase of fire (mikaels)
Ace (+7)
Gammal 2021-07-03, 16:04   #36

Sharp$: 4146
Standard

V75
Inlämnat: 2021-07-03, 15:52
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Kostnad: 25,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 5 Global Attention (9, 1)
4: 5 Black Magic Eyes (2, 9)
5: 3 One Kind of Art (5, 1)
7: 2 Donizetti (4, 6)

1x1x1x1x1x1x1 = 1 rader.
1 x 50 x 0,50 kr = 25,00 kr.
Totalt: 25,00 kr.
Rättningskod: MWN THL FZR
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 16:11   #37

Standard

Så här blev dagens rader. Nu kör vi

V75
Bills Tobak, Superdragets andelsspel
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Kostnad: 1 907,99 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Admiral As (1, 3)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 12 (7, 11)
3: 1 Click Bait (10, 9)
4: 1, 2, 9, 10 (4, 5)
5: 1, 5, 10 (3, 7)
6: 2, 4, 7, 8, 9, 10 (12, 6)
7: 1, 2, 4, 5, 6 (3, 12)

1x10x1x4x3x6x5 = 3600 rader.
3600 x 1 x 0,50 kr = 1 799,99 kr

V75
Inlämnat: 2021-07-03, 16:04
Svensk allians s andelsspel
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Kostnad: 1 750,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 10 (9, 2)
2: 1, 2, 5, 9, 10 (6, 4)
4: 1, 2, 9, 10 (4, 5)
5: 1, 3, 5, 7, 10 (6, 8)
6: 2, 4, 7, 8, 9, 10, 12 (6, 11)
7: 1 Idomenio Sisu (4, 5)

5x5x1x4x5x7x1 = 3500 rader.
3500 x 1 x 0,50 kr = 1 750,00 kr.
Totalt: 1 750,00 kr.

V75
Inlämnat: 2021-07-03, 16:02
Bills Tobak, 50-LAPPENs andelsspel
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Kostnad: 742,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 5, 10 (4, 9)
2: 1, 2, 4, 5, 6, 9, 10 (3, 8)
4: 9 Rihanna W.I. (2, 1)
5: 1, 3, 5, 7, 10 (6, 8)
6: 4, 10 (9, 8)
7: 1, 2, 4, 5, 6 (3, 12)

4x7x1x1x5x2x5 = 1400 rader.
Gammal 2021-07-03, 16:11   #38

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Blev såhär tillslut, lycka till alla kära sharps-vänner!

V75
Inlämnat: 2021-07-03, 15:54
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Kostnad: 384,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 5, 10 (9, 3)
2: 9 Kissinger Boko (1, 10)
3: 1 Click Bait (12, 10)
4: 1, 2, 5, 6, 7, 9 (10, 4)
5: 1, 3, 5, 6 (11, 7)
6: 2, 4, 7, 9 (6, 10)
7: 4, 6 (1, 2)

4x1x1x6x4x4x2 = 768 rader.
768 x 1 x 0,50 kr = 384,00 kr.
Totalt: 384,00 kr.
Rättningskod: GPQ THD HZZ
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 16:11   #39

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5259
Standard

V75
Inlämnat: 2021-07-03, 16:01
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Kostnad: 2 337,30 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 10 (3, 2)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10 (6, 12)
3: 1, 2, 9, 10, 12 (11, 6)
4: 9 Rihanna W.I. (5, 4)
5: 1, 3, 5, 6, 7, 10, 11 (8, 2)
6: 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (3, 5)
7: 5 Felix Orlando (1, 4)

2x7x5x1x7x9x1 = 4410 rader.
4410 x 1 x 0,50 kr = 2 205,00 kr.

------------------------------------------------------

V75
Sundbyholms Travbana, Stallskriket skrälls andelsspel
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Kostnad: 2 035,20 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 10 (3, 5)
2: 1, 2, 5, 9 (10, 4)
3: 1, 2, 9, 10, 12 (11, 7)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (9, 2)
5: 1, 3, 5, 6 (7, 11)
6: 4, 10 (2, 9)
7: 5 Felix Orlando (1, 4)

2x4x5x12x4x2x1 = 3840 rader.
3840 x 1 x 0,50 kr = 1 920,00 kr.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 16:12   #40

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 476
Standard

V75
Inlämnat: 2021-07-03, 15:53
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Kostnad: 192,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 2 Incredible Wine (9, 1)
4: 1, 2, 5, 8, 9, 10 (6, 4)
5: 1, 5, 6, 8 (3, 7)
6: 2, 3, 4, 6 (9, 12)
7: 1, 4 (6, 2)

1x1x2x6x4x4x2 = 384 rader.
384 x 1 x 0,50 kr = 192,00 kr.
Totalt: 192,00 kr.
Rättningskod: KWV XHB FZS

V75
Inlämnat: 2021-07-03, 15:56
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 2 Incredible Wine (9, 1)
4: 1, 2, 5, 8, 9, 10 (6, 4)
5: 6, 8, 9 (5, 3)
6: 2, 4 (9, 12)
7: 1, 2, 4, 5 (6, 3)

1x1x2x6x3x2x4 = 288 rader.
288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod: LPV WHK MZV
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 16:20   #41
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8575
Standard

Så här fick det bli!

Kanske borde spikat i inledningen (som vi brukar) men vi försöker fälla!

GOgoGO!

V75
Inlämnat: 2021-07-03, 16:18
Pressbyrån Karlstad, Big City Boys V75s andelsspel
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 9, 10 (5, 6)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (12, 11)
3: 1, 10, 12 (11, 3)
4: 5 Black Magic Eyes (9, 6)
5: 5 Zorro Wind (3, 6)
6: 2, 4, 6, 10, 12 (9, 8)
7: 2, 3, 4, 6 (1, 5)

6x10x3x1x1x5x4 = 3600 rader.

Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 16:24   #42

Standard

WOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWO!!!!! Härlig spik!!!
Gammal 2021-07-03, 16:26   #43

Standard

Fult kört av Goop!!!
Gammal 2021-07-03, 16:26   #44

Standard

Skönt att få inleda med en spik, vilket de flesta av oss härinne gjorde
viking90 (+10), Fulsprit (+10)
Gammal 2021-07-03, 16:28   #45

Sharp$: 741
Standard

Skulle så klart spikat AA i första, men ville ha med 1 barfota. Aja, kunde hållit. Hur som, max en B-häst.

Avd
1: 1, 10
2: A: 4, 9, 10, B: 8, 2
3: 1 Click Bait
4: A: 2, 5, 9, 10, B: 12, 4
5: 5 Zorro Wind
6: A: 2, B: 4, 9
7: A: 1, 4, 5, 6, B: 2, 3
drn85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 16:36   #46

Standard

Jäklar vilken grym bronsfinal. Synd att inte Mika höll undan. (Tycker jag)
Men den där Örjan måttar in favoriten som vanligt.Undrar hur många lopp han vinner idag?
Lutar år en 3-4 st idag igen.
Gammal 2021-07-03, 16:39   #47

Standard

1,08.2 sista 1000m på Admiral As i spåren hade jag. Herre jävlar
Gammal 2021-07-03, 16:48   #48

Standard

Citat:
V75
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Kostnad: 1 134,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 10 (5, 2)
2: 2, 5 (9, 10)
4: 1, 2, 4, 5, 6, 9, 10 (3, 7)
5: 1, 3, 5 (6, 11)
6: 2, 4, 6 (9, 12)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6 (10, 8)

3x2x1x7x3x3x6 = 2268 rader.
2268 x 1 x 0,50 kr = 1 134,00 kr.
Insamlat till Cancerfonden: 68,04 kr
Totalt: 1 202,04 kr

Avd1 1 Armonero Roc (jiwa, klanke) 3 Gooner (klanke) 10 Admiral As (mackpeter)
Avd2 2 Incredible Wine (jiwa,viking90) 5 Global Attention (klanke)
Avd3 1 Click Bait (jiwa,mackpeter)
Avd4 1 Red Lady Express (jiwa) 9 Rihanna W.I (efterhandaren)
Avd5 1 Aragorn As (efterhandaren, jiwa) 3 One kind of art (klanke,jiwa)
Avd6 4 Viking Brodde (viking90,klanke,edde) 6 Zap di Girifalco (dahle)
Avd7 1 Idomenia Sisu (jiwa) 4 Mellby Jinx (ms) 5 Felix Orlando (mikaels) 6 Incase of fire (mikaels)
Ruskigt fint lås på Snackisen i det loppet, tack för det draget klanke!
Gammal 2021-07-03, 16:51   #49

Standard

Mycket bra 8 %-are. Den hade Viking på två och Nollkollisten spik
Gammal 2021-07-03, 16:52   #50

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
V75
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Vadet gäller startnummer

Avd

1x1x1x1x1x1x1 = 1 rader.
Hoho 2 spikar inne, 5 to go
viking90 (+5), Fulsprit (+7), Fulsprit (+7)
Gammal 2021-07-03, 16:54   #51

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10740
Standard

Sent om sider..

V75
Inlämnat: 2021-07-03, 16:13
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Kostnad: 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 9, 10 (5, 1)
2: 1, 2, 5 (9, 10)
3: 10 Handsome Brad (1, 12)
4: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 9, 10 (12, 3)
6: 2, 4, 6, 9, 10 (5, 11)
7: 2, 4 (6, 1)

5x3x1x8x1x5x2 = 1200 rader.
1200 x 1 x 0,50 kr = 600,00 kr.
Totalt: 600,00 kr.
Rättningskod: ZOR ROW IND
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 16:54   #52

Standard

Surt - plockade bort denna i sita rensningen då systemet blev för stort - dumstrut på!
Gammal 2021-07-03, 17:04   #53

KalleKluts avatar

Standard

Dags för Handsome Brad att krossa Click Bait!
Gammal 2021-07-03, 17:06   #54

Standard

Vem skall hinna ifatt Click Bait???!!!
Gammal 2021-07-03, 17:10   #55

Standard

Upps, hade faktiskt en tvilling som gick in blev nöjd med att 5:an vann så tänkte inte på det. Baksmälla typ!

TVILLING
Inlämnat: 2021-07-03, 16:41
Färjestad Lopp 6
Lördag 2021-07-03
Start: 16:45
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
1, 2, 10
Utgångshästar
5 Global Attention

3 x 10,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: FQX NHD HSX
viking90 (+33)
Gammal 2021-07-03, 17:14   #56

KalleKluts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Dags för Handsome Brad att krossa Click Bait!
Icke!
Gammal 2021-07-03, 17:16   #57

Standard

Andra spiken inne både på bolagssystemet och det egna. Få se om man kan få med någon skräll.
viking90 (+2), Fulsprit (+7)
Gammal 2021-07-03, 17:16   #58

Standard

Spik på allt på Click Bait.. fan vad skönt!

Ska inte strö salt i såren men jag citerar mig själv i min analys

Citat:
11 Milliondollarryme 5% vill jag så gärna skulle få en bättre kusk i sulkyn så skulle den mycket väl kunna vinna här. Hästen är bra nog men kusken måste ha en sån där dag där allt går rätt och det händer inte allt för ofta.
Säger inte mer
Gammal 2021-07-03, 17:17   #59
Ace

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 5589
Standard

Citat:
V75
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Vadet gäller startnummer

Avd

1x1x1x1x1x1x1 = 1 rader.
Hoppas du har kört V-spel och kanske nån raket!!
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 17:26   #60

Standard

Citat:
V75
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Vadet gäller startnummer

Avd

1x1x1x1x1x1x1 = 1 rader.
Fan vad man håller på detta system!
Gammal 2021-07-03, 17:29   #61

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drn85 Visa inlägg
Fan vad man håller på detta system!
Kanske ambishöst att kalla det system
Annars tack!
Jiwa (+10)
Gammal 2021-07-03, 17:30   #62

Standard

Citat:
Annars tack!
Tänkte på det efter jag postat. Denna rad!
Gammal 2021-07-03, 17:32   #63

Standard

TVILLING
Inlämnat: 2021-07-03, 17:27
Färjestad Lopp 8
Lördag 2021-07-03
Start: 17:25
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
2, 6, 9, 12
Utgångshästar
5 Black Magic Eyes

4 x 10,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: DXV ZHM HSX
Gammal 2021-07-03, 17:33   #64

Standard

Citat:
Annars tack!
En grym ”flerkupong”. Hoppas det håller hela vägen. Jag håller tummar och tår.
Gammal 2021-07-03, 17:44   #65

Standard

nå där sprack det, inte så konstigt kanske. sannolikheten att det skulle hålla var ju liten.
6r måhända
Gammal 2021-07-03, 17:46   #66

Standard

Vi är några som är kvar med våra bolagssystem och har hyfsat många streck kvar
Nollkollolisten (+10), viking90 (+7), Fulsprit (+7)
Gammal 2021-07-03, 18:01   #67

Standard

Det loppscenariot var lite svårt att räkna ut
Gammal 2021-07-03, 18:02   #68

Sharp$: 6140
Standard

Mister Donald gör ju ett sjukt lopp trots galopp och hur snabbt det gick i inledningen. Måste gått vansinnigt fort sista varvet.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 18:09   #69

Standard

Där rök vi alla kvarvarande. Svårt att förutse, att loppet skulle bli överpacat så att fältets minst betrodde kunde vinna. Kanske få få några sexor och femmor.
Gammal 2021-07-03, 18:14   #70

Standard

DD. 2-4-6-10 mot 3 Mustang Racer.
Gammal 2021-07-03, 18:14   #71

Standard

Se upp för Pinto Bob, om överpace...
Gammal 2021-07-03, 18:23   #72

Standard

Jösses...
Gammal 2021-07-03, 18:24   #73

Standard

Tröstpeng möjlig....

V3
Inlämnat: 2021-07-03, 17:48
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Start: 18:20
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
2: 5 Felix Orlando
3: 4, 6

10x1x2 = 20 rader.
20 x 1 x 10,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: HQQ ZHH KVZ
Basse (+10)
Gammal 2021-07-03, 18:24   #74
Banned

Standard

hahahahahahaahahahahahaahhaha
Gammal 2021-07-03, 18:25   #75
Banned

Standard

Dock var hästen bra sist att man inte tänkte på det…
Gammal 2021-07-03, 18:26   #76

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1304
Standard

Säger bara,Jens!
Migge (+1)
salama är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 18:27   #77

Standard

Ooppps! Trav är trav sa Olle. Två 0% are på raken !!
Gammal 2021-07-03, 18:31   #78
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av salama Visa inlägg
Säger bara,Jens!
"Bakom kan jag inte låta bli att återigen varna för 5 Sandsjöns Enzo, när hästen nu äntligen haft tur i spårlottningen."

Jo det var snyggt flaggat av Jens.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 18:49   #79

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Tröstpeng möjlig....

V3
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Vadet gäller startnummer

Avd

10x1x2 = 20 rader.
Såja.....
Gammal 2021-07-03, 18:50   #80

Sharp$: 11975
Standard

Vackert Pelle!
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 18:50   #81

Standard

Vilket år såhär långt för Per Nordström. Grymt bra unghäst-tränare.
Gammal 2021-07-03, 18:51   #82

Standard

Mitt bolagssystem fick 24 femmor. Vi får se vad det ger.
Fulsprit (+5)
Gammal 2021-07-03, 18:53   #83

Standard

Citat:
Tröstpeng möjlig....

V3
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Vadet gäller startnummer

Avd

10x1x2 = 20 rader.
Ser spännande ut. Håller tummarna nu
Gammal 2021-07-03, 18:54   #84

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Tröstpeng möjlig....

V3
Färjestad
Lördag 2021-07-03
Vadet gäller startnummer

Avd

10x1x2 = 20 rader.
Kan bli en bra tröstpeng

Lycka till i sista

Senast redigerad av Basse den 2021-07-03 klockan 19:01.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 18:59   #85

Standard

Citat:
Bolagssystemet

3) 1 r10-12 (SoS spik)

6) 2,4,6,9,10,12 r11-7

7) 2,4,5,6 r1-3

Jösses - Det blir väl mer än 8000.

28 tiondelar sålda!
Basse (+8), Nollkollolisten (+10)

Senast redigerad av mackpeter den 2021-07-03 klockan 19:01.
Gammal 2021-07-03, 19:04   #86

Standard

Citat:
Mitt bolagssystem fick 24 femmor. Vi får se vad det ger.

Bra jobbat!

mackpeter (+5)
Gammal 2021-07-03, 19:06   #87

Standard

Citat:
Såja.....
Lycka till, i sista - hoppas på Goopen nu då!!!

Gammal 2021-07-03, 19:11   #88
Banned

Standard

2 jokersystem drar alltså hem 7 mille var. Det ena var på 36 kr imponerande..
Gammal 2021-07-03, 19:13   #89

Standard

Otroligt....
Gammal 2021-07-03, 19:17   #90
Administrator

Standard

Citat:
Varifrån får du att det var två joker?
Jag tycker det ser ut som tre matematiska lappar för 36, 594 resp 600kr.

V5 gick till en ensam vinnare i Finland.

Gammal 2021-07-03, 19:20   #91

Sharp$: 7750
Standard

Citat:
Var ser du att det var ett ”Jokersystem”? Antar att du menar ett reducerat/kalkylerat system.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 19:35   #92
Administrator

Standard

Citat:
Spoiler:

Vinstlistan säger 3 system. Alla matematiska.

Gammal 2021-07-03, 19:39   #93
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Varifrån får du att det var två joker?
Jag tycker det ser ut som tre matematiska lappar för 36, 594 resp 600kr.

V5 gick till en ensam vinnare i Finland.

Står ju ”ATGSE” när det står så blir det Joker,när det är matematisk står det M före
Gammal 2021-07-03, 19:42   #94

Standard

Citat:
Står ju ”ATGSE” när det står så blir det Joker,när det är matematisk står det M före
Svammel. Vad är ”Joker”?
Gammal 2021-07-03, 19:42   #95
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Svammel. Vad är ”Joker”?
Joker det e du som käftar
Gammal 2021-07-03, 19:44   #96

Standard

Citat:
Joker det e du som käftar
Du vet alltså inte vad det är du pratar om?
Gammal 2021-07-03, 19:47   #97
Banned

Standard

Citat:
Du vet alltså inte vad det är du pratar om?
Jo men varför säga det till nån som är dryg och det första du säger är ”svammel” ? Lägg ner fubbick googla om du vill ha svaret tack och hej
Gammal 2021-07-03, 19:51   #98

Standard

Citat:
Jo men varför säga det till nån som är dryg och det första du säger är ”svammel” ? Lägg ner fubbick googla om du vill ha svaret tack och hej
Jag säger svammel när det är svammel. Tack o hej själv.
Gammal 2021-07-03, 19:54   #99
Banned

Standard

Citat:
Du har väl ändå hört om vad Jokersystemet är?
Gammal 2021-07-03, 19:55   #100
Banned

Standard

Citat:
https://www.jokersystemet.se/
Gammal 2021-07-03, 20:00   #101

Standard

Citat:
Du har väl ändå hört om vad Jokersystemet är?
Jag är fullständigt medveten om vad Jokersystemet är. Det dyraste och sämsta av de reduceringsverktyg som finns på marknaden.
Jag vet dessutom att ATG inte på något sätt markerar vilket reduceringsverktyg som en spelare använder när hen lämnar in ett filsystem. Inget av de 3 system som hade 7 rätt idag var ett filsystem.
Gammal 2021-07-03, 20:02   #102
Banned

Standard

Citat:
Jag är fullständigt medveten om vad Jokersystemet är. Det dyraste och sämsta av de reduceringsverktyg som finns på marknaden.
Jag vet dessutom att ATG inte på något sätt markerar vilket reduceringsverktyg som en spelare använder när hen lämnar in ett filsystem. Inget av de 3 system som hade 7 rätt idag var ett filsystem.
Varför är det dyrast och sämst enligt dig? Alla pratar så gott om Joker men förklara för mig varför det är sämst och dyrast då istället för och va dryg?
Gammal 2021-07-03, 20:03   #103
Banned

Standard

Citat:
Du frågade fortfarande vad Joker var. Till och med en 3-åring ( om personen varit insatt hade fattat att Jokersystemet kan förkortas med till Joker
Gammal 2021-07-03, 20:11   #104

Standard

Citat:
Du frågade fortfarande vad Joker var. Till och med en 3-åring ( om personen varit insatt hade fattat att Jokersystemet kan förkortas med till Joker
Fast joker är inte samma sak som reducerat det är nog det altoc menar. Det finns fler vertkyg än joker att lämna in filsystem.
Gammal 2021-07-03, 20:13   #105
Banned

Standard

Citat:
Fast joker är inte samma sak som reducerat det är nog det altoc menar. Det finns fler vertkyg än joker att lämna in filsystem.
Förklara då för nån som är trög och inte fattar hahaha
Gammal 2021-07-03, 20:17   #106

Standard

Citat:

Förklara då för nån som är trög och inte fattar hahaha
Du påstod att det var några "joker" system som vann. Det går bara att se om ett system är matematisk eller filsystem(filsystem=reducerat).
Reducerade system går att lämna in via joker tex och flera andra olika sidor o verktyg.
Gammal 2021-07-03, 20:19   #107

Standard

Citat:
Varför är det dyrast och sämst enligt dig? Alla pratar så gott om Joker men förklara för mig varför det är sämst och dyrast då istället för och va dryg?
De allra flesta spelare som vill spela kalkylerat klarar sig utmärkt med verktyget som finns på ATGs hemsida eller med https://www.speltjanst.se/ . Båda dessa verktyg är gratis.
För den lilla grupp som vill spela reducerat finns https://baratrav.se/ och
http://www.hpt.nu/ som båda är billigare och innehåller minst lika många funktioner för reducering och kalkylering som vad Joker gör.

Och kvarstår att ATG inte visar vilket hjälpmedel de spelare använt som lämnat in filsystem. Därför helt fel att kalla dessa för ”Joker”.
Gammal 2021-07-03, 20:20   #108
Banned

Standard

Citat:
Du påstod att det var några "joker" system som vann. Det går bara att se om ett system är matematisk eller filsystem(filsystem=reducerat).
Reducerade system går att lämna in via joker tex och flera andra olika sidor o verktyg.
Ja precis filsystem från Joker just det jag menade men trodde folk fatta det
Gammal 2021-07-03, 20:21   #109
Banned

Standard

Citat:
De allra flesta spelare som vill spela kalkylerat klarar sig utmärkt med verktyget som finns på ATGs hemsida eller med https://www.speltjanst.se/ . Båda dessa verktyg är gratis.
http://www.hpt.nu/ som båda är billigare och innehåller minst lika många funktioner för reducering och kalkylering som vad Joker gör.

Och kvarstår att ATG inte visar vilket hjälpmedel de spelare använt som lämnat in filsystem. Därför helt fel att kalla dessa för ”Joker”.
HPT är dyrare ? Stod 299/år ?
Gammal 2021-07-03, 20:24   #110
Banned

Standard

Citat:

Bara trav.se såg intressant. Har du provat?
Gammal 2021-07-03, 20:24   #111

Standard

Citat:
HPT är dyrare ? Stod 299/år ?
Vad kostar Joker?
Gammal 2021-07-03, 20:25   #112
Banned

Standard

Citat:
Vad kostar Joker?
99/månaden
Gammal 2021-07-03, 20:26   #113

Standard

Citat:
Bara trav.se såg intressant. Har du provat?
Ja, har provat. Vet inte vilka krav/önskemål du har, men första månaden är gratis så prova och se om det är något för dig.
Gammal 2021-07-03, 20:27   #114

Standard

Citat:
99/månaden
Ja. Och hur får du 299 kr/år att bli dyrare än 99 kr/mån?
Gammal 2021-07-03, 20:27   #115
Banned

Standard

Citat:
Ja, har provat. Vet inte vilka krav/önskemål du har, men första månaden är gratis så prova och se om det är något för dig.
Tack för tipset och hjälpen och ber om ursäkt för jag var otrevlig haft en dålig dag/vecka och tog ut det på dig
Gammal 2021-07-03, 20:28   #116
Banned

Standard

Citat:
Ja. Och hur får du 299 kr/år att bli dyrare än 99 kr/mån?
Oj sorry såg fel du ser haha släpp det
Gammal 2021-07-03, 20:29   #117

Standard

Citat:
Tack för tipset och hjälpen och ber om ursäkt för jag var otrevlig haft en dålig dag/vecka och tog ut det på dig
Accepteras! Kör hårt och lycka till, oavsett vilket verktyg du fastnar för. Hoppas bara det inte blir Jokersystemet
Gammal 2021-07-03, 20:33   #118
Banned

Standard

Citat:
Accepteras! Kör hårt och lycka till, oavsett vilket verktyg du fastnar för. Hoppas bara det inte blir Jokersystemet
Nej alltså det var inte min idé ens. En del tror ju att man får 13 rätt på tipset bara för man kör U-13-0. Men så funkar det ju inte då hade ju alla kört sånt system. Tyvärr aldrig fastnat för reducerat angående trav eller något annat spel. Kör bara vanliga matematiska
Gammal 2021-07-03, 20:34   #119

Standard

Det bolagspel jag spelade som jag postade på detta forum fick 18 femmor. Jag sjukt besviken och det var länge sedan jag var så sur..
Att inte Westholm drar i högertömmen i avd 5 med nr 10 kostar nog 100 lax. Att sedan loppet blev kört som det blev i avd 6 är jag också sur över.

Men men. Men idag känns det fan inget bra.. Ny race. Natti
znipstern (+5)
Gammal 2021-07-03, 22:39   #120

Moonfalas avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 4888
Standard

Från atg.se:

Tre system prickade in alla rätt
Ett gäng i Göteborg som alltid spelar tillsammans och lägger en hundralapp per man, blev dagens största vinnare. Deras system som innehöll fyra spikar, varav en var just Felix Orlando, kammade hem hela 7,8 miljoner kronor. Ett annat system för 36(!) kronor i Tidaholm drog hem storkovan och det tredje som lyckades med alla rätt var inlämnat hos ATG-butiken Tunabackar i Uppsala och kostade 600 kronor.
Moonfala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-03, 22:41   #121
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moonfala Visa inlägg
Från atg.se:

Ett gäng i Göteborg som alltid spelar tillsammans och lägger en hundralapp per man, blev dagens största vinnare. Deras system som innehöll fyra spikar, varav en var just Felix Orlando, kammade hem hela 7,8 miljoner kronor. Ett annat system för 36(!) kronor i Tidaholm drog hem storkovan och det tredje som lyckades med alla rätt var inlämnat hos ATG-butiken Tunabackar i Uppsala och kostade 600 kronor.
Ska läsa nu
Gammal 2021-07-03, 22:48   #122
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moonfala Visa inlägg
Från atg.se:

Yes såg det helt galet ändå 36 kr haha
Gammal 2021-07-04, 07:19   #123

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 981
Standard

*edit* Nr 17 på bollen.

Senast redigerad av Strappa71 den 2021-07-04 klockan 07:20.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td