Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-06-20, 19:02   #1

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

V75-Kalmar 27 juni

Blir enorm krock med fotbolls EM även kommande två lördagar. Åttondelsfinal kl 18 nästa söndag och kvartsfinal kl 18 lördagen efter. Med lite fingertoppskänsla hade man dragit igång V75 typ 14.30 i stället dessa omgångar , för som det blir nu försvinner merparten av de potentiella spelarna till fotbollen efter ungefär halva omgången.

Som vanligt när det körs V75 i söder blir det högklassig sportslig kvalitet på omgången. Kalmars bana håller toppkvalitet.

V75-1

Silverdivisionen inleder och Racing Ribb känns intressant från spår 3 bak bilen. Kolgjinistallet håller toppform. Blir det körning känns Jaques Noir het. Skoryck igen och Ulf O i vagnen. Men det kan bli aktuellt med några ytterligare streck. Björn Goops hästar får tex kollas upp i veckan.

V75-2

Härligt med stayerlopp på V75 och finns några riktigt bra hästar med här. En snabb titt säger att dom på start bör få det svårt. På 20 meters tillägg står Björn Goops snackhäst Fort Knox grymt bra inne i loppet. Men den är svår som spelobjekt. Husse Boko är en grymt bra häst på 40 meters tillägg och med rätt resa kan den avsluta grymt bra. Även Kolgjinis och Berghs på 40 meters tillägg kan vinna liksom Dahléns två hästar på 20.

V75-3

Härlig stoelit och första känslan spets och slut på Goops megastjärna Mellby Free från spår 1 nu när det är anmält jänkarvagn och barfota runt om. Annars är väl Hevin Boko den som har bevisad toppform .

V75-4

Grymt klass 2 försök . Just klass 2 brukar det vara enorm skillnad på kvalitetsmässigt i söder jämfört med i Norrland och så är det verkligen igen.
Jag noterade direkt att Johan Untersteiners Behind Bars fått spår 1 och är anmäld barfota runt om ffg. Mycket intressant men läser också att den fick startförbud efter Åbystarten senast för orent trav så den får kollas upp extra i veckan.

Hans Crebas nya megastjärna Howdy Quick ska köras av Björn Goop. Det är också ruggigt intressant och spår 2 för den. Sen måste väl också Nurmos Napoleon Cash räknas. 5 vinster på 6 senaste och Jepson i vagnen . Får kolla i veckan om fler behövs . Har inte stenkoll på klass 2 hästarna .

V75-5

Fantastiskt fint klass 1 försök. I nuläget spik på superstjärnan Balboa Lux trots spår 11. Den har ju sett ut närmast som en världsstjärna i senaste loppen. Måste väl ha toppchans igen trots mycket bra motstånd.

V75-6

Grymt fint bronsförsök. Barfota runt om och bike igen på Boston Wise L. Grym i onsdags i ett grymt lopp på Solvalla. Spik troligen.

V75-7

Grymt guldlopp med tanke på prissumman. Barfota runt om igen på Lucifer Lane och den vann spårlottningen känns det som. Kan den ta sig till spets, innanför bl a Cockstile, måste den bli mycket svår att ta ner. Men är många bra andra hästar så det är kanske ingen spik.

Sammanfattningsvis en grymt fin omgång .

Lycka Till !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-20, 21:30   #2

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10883
Standard

Bara två!? megastjärnor och en superstjärna nu när det äntligen körs söder om Jönköping?

Taxi Out och Mr Perfection, där har ni två skrällar som kommer hamna under 5%
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-21, 10:39   #3
Banned

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 822
Standard

Nu när det är låg vinstsumma i guld räcker det med de 3 mest spelade
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-21, 10:41   #4
Banned

Standard

Tycker avdelning 6 är öppen
Gammal 2021-06-21, 19:16   #5

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3135

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Undrar varför dom har kastat om tävlingarna lördag/söndag? Det är ju ungefär samma kuskar. Eller räknar dom med att bakfulla män (niskor) spelar mindre på V75?
Veckans första spaning får bli den att Westholm trendar kraftigt uppåt i tränarligan.
Åker ner ifrån Romme med ett gäng hästar och får man förmoda, ett självförtroende på topp. Den gubben får jag passa denna vecka.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-21, 23:50   #6

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2022
Standard

Att V75 avgörs i Kalmar på söndagen midsommarhelgen är en djupt rotad tradition. Åtminstone har det varit så i över 20 års tid då jag alltid varit på plats, med avbrott i fjol då.
Men nu är det dags igen!
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-22, 00:14   #7

Reg.datum: nov 2020
Sharp$: 218
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zeke Visa inlägg
Att V75 avgörs i Kalmar på söndagen midsommarhelgen är en djupt rotad tradition. Åtminstone har det varit så i över 20 års tid då jag alltid varit på plats, med avbrott i fjol då.
Men nu är det dags igen!
Underbart! Härligt med traditioner. Lycka till på hemmabanan
zeke (+10)
Pcah88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-22, 16:51   #8
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Undrar varför dom har kastat om tävlingarna lördag/söndag? Det är ju ungefär samma kuskar. Eller räknar dom med att bakfulla män (niskor) spelar mindre på V75?
Veckans första spaning får bli den att Westholm trendar kraftigt uppåt i tränarligan.
Åker ner ifrån Romme med ett gäng hästar och får man förmoda, ett självförtroende på topp. Den gubben får jag passa denna vecka.
Om du inte vet det bör du lägga ner
Gammal 2021-06-23, 09:36   #9

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38055
Standard

Lucifer Lane struken. Det var synd då jag har spik på Cokstile.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-24, 13:55   #10

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Om du inte vet det bör du lägga ner
Varför är det så då?
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-24, 18:55   #11

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 3947
Standard

Tog några lir på SvS denna gång (även dubblar runt om)

Zio Tom Jet vinnare 5 ggr - kanonspår
Howdy Quick vinnare 4.75 - Goop upp - vilken kusk förstärkning, riktig bra häst
Balboa Lux vinnare 3.15 - hur skall den torska som den sett ut?

Dessutom dessa på NordicBet

Gardner Shaw vinnare 5.85
Rackham vinnare 5.35
daza är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-24, 20:04   #12

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 108
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av daza Visa inlägg

Rackham vinnare 5.35
Hallo det är väl inte ska hästar som är gynnade av bakspår allt kan hända ,öppet lopp
Haryboy2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-24, 21:41   #13

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50510
Standard

Daniel Berglund V75 Kalmar söndag på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-24, 22:33   #14

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17844
Standard

Va i helvete, ett av mina favorit ekipage är särade på.
Varför vill man som hästägare flytta sin häst från Lugauer till Per Nordström?
Ahha efter lite sökande så ser jag att Simon Mitman som står som delägare till Harran Boko har börjat jobba hos just Per Nordström istället.

Visst Nordström är verkligen jätte bra med unghästar men annars är det ingen favorit hos mig...
Jag hoppas Heart of Steel vinner det loppet...

Mellby Free ska väl ha toppchans i sitt lopp, tråkigt.

Dahlén har en duo i avd 2 som trivs väldigt bra över den långa distansen, annars ett öppet lopp. Skoj att Gustav Johansson ska köra Husse Boko, han fyller tydligen 18 år på söndag och får då köra lopp igen som det arrangerats spel på.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-25, 11:40   #15

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av daza Visa inlägg

Rackham vinnare 5.35
Jag testade 50 kr plats på Toddler i avd 1 till 15 ggr och 30 kr vinnare till 25 ggr på Heart Of Steel hos svenska spel.

Toddler är missgynnad av full distans och av spåret men ska gå barfota runt om och med bike för tredje gången. Slutade tvåa senast och i Åbergs nästa i fjor gjorde den också ett topplopp med bike och barfota.

Heart of Steel en av många som kan vinna avslutningen. Blixtrar till ibland med magiska prestationer. Halsopererad i vintras och nu tre lopp i kroppen. Gynnad av strykningen och Cockstile ska tävla med skor bak nu.

Inga toppchanser så klart men känns som spelvärda odds.

Tyvärr jättekrock med fotbolls EM så ligger lite lågt i övrigt med V75 både denna omgång och nästa lördag på grund av det. Världsfotboll spelas inte så ofta. Travas gör det från morgon till kväll alla dagar.
Kilroy (+5)
Gammal 2021-06-25, 15:19   #16

Reg.datum: dec 2016
Sharp$: 781
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag testade 50 kr plats på Toddler i avd 1 till 15 ggr och 30 kr vinnare till 25 ggr på Heart Of Steel hos svenska spel.

Toddler är missgynnad av full distans och av spåret men ska gå barfota runt om och med bike för tredje gången. Slutade tvåa senast och i Åbergs nästa i fjor gjorde den också ett topplopp med bike och barfota.

Heart of Steel en av många som kan vinna avslutningen. Blixtrar till ibland med magiska prestationer. Halsopererad i vintras och nu tre lopp i kroppen. Gynnad av strykningen och Cockstile ska tävla med skor bak nu.

Inga toppchanser så klart men känns som spelvärda odds.
Funderar du inte på att göra en komb med dessa två ?
Skulle ge runt 310 ggr degen just nu.

Heart Of Steel kanske kan nå ledningen men är oavsett en bra sprinter.
Kilroy (+5)
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-25, 16:38   #17

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50510
Standard

Jens Sjödén V75 Kalmar söndag på Service Plays
bosseguldheden (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-25, 19:53   #18

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Jens Sjödén V75 Kalmar söndag på Service Plays
Fantastiskt hoola, på självaste midsommarafton. Kvällen är räddad! Skål
Gammal 2021-06-26, 10:19   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg

Jag tror sannolikheten är oerhört liten att båda dessa spel sitter. Skulle vara fantastiskt kul om ett av dom sitter. Så det blev ingen komb.
Gammal 2021-06-26, 11:03   #20

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3603
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg

Det är väl en top3 regel i spelskolan, ”gapa inte efter för mycket”. Om man nu har läst ett tag hur Olle lägger spel(som skrivs ut här) så är det väldigt osannolikt att han skulle komba, skulle påverka hans Roi negativt.

Själv har jag spelat Don Cash på plats 4.60, lär väl bli den på DD också.
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-26, 12:23   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bullo Visa inlägg
Det är väl en top3 regel i spelskolan, ”gapa inte efter för mycket”. Om man nu har läst ett tag hur Olle lägger spel(som skrivs ut här) så är det väldigt osannolikt att han skulle komba, skulle påverka hans Roi negativt.

Själv har jag spelat Don Cash på plats 4.60, lär väl bli den på DD också.
Händer rätt ofta att jag spelar dubblar hos nätbolagen, men då handlar det oftast om 5-6 hästar som väljs ut, plats på några och vinnare på någon/några. Då är det oftast till odds på 3-10 ggr och brukar räcka att en av dubblarna sitter för att det ska gå ihop ekonomiskt. Sitter fler kan det bli riktigt bra netto. Mycket lättare än att lira V75 men det ger å andra sidan ingen chans till de storvinster som V75 spelarna drömmer om.
Gammal 2021-06-26, 13:42   #22
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Varför är det så då?
Midsommar =tradition
Gammal 2021-06-26, 13:51   #23

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4080
Standard

Nu är det dags att komma med en analys och rank inför en av de bästa omgångarna på hela året. I år blir det tyvärr igen att inte vara på plats men man får nöja sig med att sitta hemma med lite öl och laptop på verandan.

Önskar er alla lycka till och hoppas att några av mina tankar och rank kan hjälpa någon. Nu kör vi

V75-1 Är spik eller alla som gäller. Det är svårt att bena ut.

Jag tror mig ha en bra tipsetta och en möjlig chanspik men det är väldigt öppet lopp och här kan det skrälla för det är 12 bra hästar i denna Silverdivision. Spetsstriden kan bli tuff

2 Zio Tom Jet 17% är startsnabb och är min favorit här. Jag råder alla kolla på senaste loppet hur mycket krafter han satt kvar med och när han rykte tussarna så han inte få igång farten. Men start på näthinnan så tror jag han springer en låg 11 tid denna gång och då blir den svårslagen.

8 Adde S.H 8% är min andra häst i loppet då den är kusligt snabb ut och kan faktiskt lugga min tipsetta. Oavsett så lär den komma ner i banan och få ett bra lopp. Se upp

5 Hell Patrol 22% har fint rykte men är lite oslipad även om sverigedebuten gav mersmak. Men jänkare brukar bli lite överspelade och behöver oftast fler lopp. Där av 3e rank

10 Jaques Noir 12% tände till i ny regi senast. Men hästen har ju haft ett rykte som en riktigt blivande kanon men oftast fela bort fina pengar. Är den lika bra som senast så blir den att passa

3 Racing Ribb 23% blir favorit men jag rankar den denna gång. Har fått många tuffa lopp i år och tävlat på hela tiden. Denna gång luktar det dödens. Jag tycker det är en stor favorit i fara.

9 Mr Perfection 0% jag vet att jag tjatat sönder denna häst. Men nu är det ett drömläge och det här kan vara en dunderskräll i loppet!

Tycker även övriga hästar med framför allt 12 Västerbo Lexington 8% inte ska glömmas

Rank V75-1
A 2
B 8-5-10-3-9-12-7
C 1-11-6-4

V75-2 Ta så många ni har råd med för det är många som tror på chans här

Många som mellan raderna tror på chans här och då blir det oftast så att man kör som man har bästa hästen vilket gör att det blir svårläst hur det blir kört

2 Kondor Dream 5% får min första streck. Tror man drar till spets och jag tror inte man släpper. Hästen blir bara bättre och bättre och den kan rinna undan om någon av favoriterna tar dödens och låser loppet.

13 Shocking Superman 14% fick äntligen vinna i ny regi. Tror Robban vill visa upp hästen igen och jag tror på offensivt upplägg och det tål hästen.

14 Husse Boko 3% tycker jag är helt bortglömd här. Hästen har ju en talang och nu ser den ut att blomma ut igen. Jag tyckte han hade krafter kvar senast. Jag tycker den är rolig här

7 Gardner Shaw 18% har ju en grym kapacitet men två raka passgång nu. Jag vet att man håller hästen högt men det är lite oroväckande med dessa två senast loppen.

12 Hurricane Silas 19% gillar jag verkligen och den har styrkan som få. Men läget är tuffare nu och dom på bakspår lär sitta i rygg efter 50m och då kommer den få det tufft. Men kommer den till så ska den med på bongen.

5 Thriller N.P 10% har siktat hit efter lång frånvaro. Det kan fattas lopp men kapacitet finns

8 Fort Knox 21% är favorit här. Köptes för dyra pengar som 3 åring men har inte blommat ut ännu. Jag tycker även denna häst är överspelad då jag tror den kommer tappa i starten (50 % galopprisk enligt mig) och sedan få göra loppet i spåren och kommer dra fram de andra hästarna.

Rank V75-2
A 2
B 13-14-7-12-5-8-11-4
C 15-10-1-3-4-9

V75-3 Mycket talar för spets och slut men det låter uppåt på flera motståndare

1 Mellby Free 62% håller jag som det bästa stoet i Sverige. Hon trivs i spets och även om hon kanske är bättre på kort så klarar hon detta också. Kan vara omgångens bästa spets och slut. Men det är också lite oroväckande att hon bara har en start i kroppen och det kan motståndarna utnyttja

3 Hevin Boko 16% är ju sjukt ojämn. När hon har en bra dag slår hon nästan alla från dödens mm. Nu två kanonstarter och Mika fors lär vara offensiv så här blir det att åka av.

4 Ultra Bright 9% är ju Fredrik Persson sjukt nöjd med. Laddat för detta och hemmabana och allt. Jag tror hästen kommer göra ett kanonlopp och den måste med om man garderar.

8 Call me Brodda 4% gjorde ett heroisk lopp senast och jag sa nästa gånga bara att spika. Men läget och motstånd gör att det blir tufft. Men jag tror hon är bra nog att vinna om favoriterna inte har en bra dag.

5 Gina Mearas 8% är snabb ut om man laddar men tar inte en längd på ettan så jag tror man backar här och då kan det bli tufft. Men bra spurt finns.

6 Grand Diva Sisu 1%
som nu gjort två starter emot stoeliten. Jag tror hästen kommer växa in i klassen och letar men en riktigt skräll så ska denna med för fart finns!

Rank V75-3
A 1
B 3-4-8
C 5-6
D 7-2

V75-4 Fem hästar sticker ut och här finns det möjlighet att chansspika för den tuffe.

2 Howdy Quick 18% är min första häst här. Lyssnar man på tränaren har hästen ju redan vunnit känns det som. Hästen grymt bra senast och Tränaren vill vinna på sin gamla hemmaplan.

1 Behind Bars 18% sa man tidigt att det här skulle bli en stjärna. Många skador har satt stopp för hästen men nu är den på gång. Kan spets och då är det hästen att slå

3 Napoleon Cash 39% ser ut som en ångvält som bara ska först i mål. Lär få göra grovjobbet även denna gång och tycker 1 och 2 har bättre chans

12 Titan Yoda 14% har ju gjort två grymma starter i regi Jennifer Persson. Man låter inte uppgiven trots spåret och här lär det sändas fram om tempot stryps.

6 Das Auto 1% är helt bortglömd här. Men tänk på att hästen är startsnabb och kommer komma ner till plankan. Trots dålig sist så har den varit bra före. Varning till 1% denna gång

Rank V75-4
A 2
B 1-3-12-6
C 9-11
D 8-4-10-5-7

V75-5 Kanske den bästa klass-1 som körts någonsin. Vilka kanonhästar!

Flera av dessa hästar skulle inte göra bort sig i huvudloppet heller. Det är många blivande topphästar med och hur sjutton blir det kört tro? Fort kommer det gå och bli inte förvånad om segertiden här är bättre än kalmarsundspokalen.

11 Balboa Lux 26% ser ut som att vara en häst utöver det vanliga. Farter finns men spåret är ju inte det bästa men det låter som att man bara kör ändå och bra chans ska det vara

1 Benedetto O.P 18% debut i Sverige är ju svår att glömma. Vann med halva upploppet åkandes och helt okörd på 1,12,1. Tufft lopp i Italien och senast var man lika hårt som 11 när de möttes. Barfota runt om och här kommer det laddas även om spets kan bli svårt.

5 Nouba Mum 17% hade vunnit på 1,11,0 om det blivit passgång. Tränaren har ju sagt i början av året att det här kan bli landets bästa sto. Håller henne sjö högt och hon har fart!

8 Hipster Am 10% har övertygat i två Sverige starter. Den här är snabb ut och jag tror laddar vad som går och det är inte omöjligt att den sitter i spets då.

4 Awesome Kronos 11% är lite ojämn men har en grym fart. Även den här är startsnabb och siktar på spets och man kommer göra ett alvarligt försökt.

12 Carrry Cash 2% såg ju bländade ut senast. Får den rygg på 11an här så kan den bli farlig. Se upp

3 Zacapa Grim 5% säger man ska kunna springa en tio tid här. Borde räcka långt men ändå hamnar den sjunde rank för mig. Man blir matt av behöva ranka så här.

9 Reddington 6% gör inte bort säger Bergh men får kanske ändå svårt att slå 2 Baron Frontline 2%. Och då är dom rankade åtta och nia. Jesus

7 Zack Bris 1% gick 1,09 sista 700 senast och här laddar man och tränaren tror på
chans. Jag ger upp

Rank V75-5
A 11
B-1-5-8-4-12-3-9-2-7
C 6-10

V75-6 Kanske är det här dagens bästa spel om det blir kört som jag tror!

6 Easy Cash 23% tror jag nämligen körs sig till spets och sedan tror jag ingen kommer rå på den. Var bra i finalen på valla som tre och nu fått vila upp sig. Kvar i klassen. Jag tror det är riktigt bra chans om det blir som jag tänkt mig.

5 Rackham 17% är en riktigt bra häst men kusken är lite ojämn i humöret. Han säger att hästen kanske är bättre med rygglopp och då lär den ju släppa 6an. Men har det brunnit i några lopp innan så kan han lika bra tok köra. Men jag hoppas inte det.

1 Boston Wise L. 32% är favorit här och visst såg den snuskigt bra ut i Harpers som fastlås. Och senast blåste den gänget trots en omöjlig resa. 1,10,5 trots tredjespår 700 och dödens i 900m vann den synes åkande. Hade den haft ett annat spår hade jag nog spikat den 7 dagar i veckan. Men nu innerspår och utanför sig Björn Goop. Måste ha tur men kommer den loss. Hua

10 Oscar L.A 5%
gillar jag skarpt. Läget är tufft med tanke på att det bästa hästarna har bättre spår men skulle det bli körning så kommer den här hästen in i matchen.

4 Digital Dominance 7% kom 3a i Harpers och sköt till vasst. Tror att hästen hade behövt 500m till för göra sig mer rättvis även om det finns kapacitet för seger.

7 Laradja Vrihthout 9% tror jag kommer klättra i klasserna men står väldigt hårt inne här.

9 Dom Cash 3% kommer säkert köras offensivt i sedvanlig Kolgjini anda.

3 Taxi out 1% samt 12 Global Agrement 1% har fart nog för kunna skrälla men då måste de klaffa till 110% och det lutar inte åt det om man ska gå på min analys.

Rank V75-6
A 6
B 1-5-10-4
C 7-9-3-12
D 11-8-2

V75-7 Spännande lopp på förhand men också nyfiken på hur det blir kört!

1 Cokstile 54% är ju en klasshäst som har en bra spetschans här och då blir den givetvis svårslagen. Men får en känsla att det finns fler som kommer utmana om den och då kan den bli sårbar

6 Harran Boko 13% är jag mest förundra över att både häst och ägare/skötare lämnat Conrad L utan jag läst en notis vad som hänt(säkert missat men otroligt nyfiken) Man hade ju siktet på Elitloppet och är den påställd här kan det bli åka av.

9 Zarenne Fas 4% är sjukt lite streckad här. Förra året gick den mot den värsta eliten och gjorde det bra. Sämre i år men jag tror den är i ordning nu.

11 Brother Bill 7% tror jag kan växa ut och bli en dominerande stjärna om den bara kan få ordning på sitt trav och inte slarva med det. Kan få loppet om det blir körning

8 Racing Mange 5% kan säkert blåsa till spets om den har en bra då den är kuslig snabb ut om man laddar. Frågan är vad Jocke gör. För backar den så är loppet över efter 100m.

3 Forfantome Am 1% är väl den hästen jag skrivit mest om och hussat men aldrig vinner den då. Denna gång ligger jag lite lägre men visst kan Tobbe skrälla med den här.

Tror att 10 Night Brodde 2% och 12 Dragster 1% har lite för dåliga spår här för vinna och 5 Heart of Steel 5% körs ner och chansas invändigt

Rank V75-7
A 1
B 6-9-11-8-3
C 12-10-5-7-2

Nu fortsätter vi midsommar maten och dags ut och grilla lite oxfilé och ta ett par kalla. Livet ska njutas och i kväll blir det fotboll för hela slanten.
Skål på er alla

/Jiwa
_Edge_ (+25), asgaya3141 (+5), MorganL (+1)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-26, 14:32   #24

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 15
Standard

Rik?

Citat:
Jag tror sannolikheten är oerhört liten att båda dessa spel sitter. Skulle vara fantastiskt kul om ett av dom sitter. Så det blev ingen komb.
Bra spel men du blir inte rik på dom. Varför inte komb som föreslogs? Sannolikheten för att den går in är säkert större än den är för
7:an om du nu spelar. Vinnarspel är rätt ointressant i längden.
Kilroy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-26, 22:41   #25

Standard

1:an i voltstart vill jag alltid ha med.
5:an i auto kort vill jag alltid ha med
så Behind Bars och Nouba Mom får bli dagens chansspikar.
Bägge är tredjehandsfavoriter.

Jag brukar för det mesta ha fel, men idag kanske....
Ibland hittar jag rätt trots allt. Det räcker ju att sätta dit spelet
ett par gånger per år för att gå plus. Jag spelar för under 100 spänn
i veckan så 5000 täcker mina årliga utgifter för min favorithobby, V75.
Gammal 2021-06-26, 22:47   #26

Standard

Fan ska det behöva bli förlängning i Italien-Österrike nu jag som tänkte komma i säng i tid och sätta klockan för ett morgon/förmiddagspass med båten i sjön och dra några firrar...Alltid gött med lite mediterande fiske innan V75 =)

Don Cash känns lite bortglömd i sjätte, ville väl varit med i Harper Hanovers tidigare i år.
Gammal 2021-06-27, 06:20   #27

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Ultra Bright har jag svårt att se torska i Viola Silas lopp.Spets och slut står det i min bok.
Gammal 2021-06-27, 06:47   #28

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

2.Kondor Dream vinnare 20 gånger 250kr 5000kr in

4.Ultra Bright vinnare 8.50 500kr 4250kr in

Kör en DD 20.00X8.50 170gånger 250kr 42.500kr in

Det är ett riktigt chansspel från min sida.
Gammal 2021-06-27, 07:41   #29

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5437
Standard

Så härligt när man skrivit nästagångare på hästar och de dyker upp och nästan går under radarn...

Avd 6 - 4 Digital Dominance som inte fick fritt i Harpers och hade varit livsfarlig om det blivit lucka i sista sväng (som de brukar bli i långloppen)
Jag tror att gode Westholm styr detta loppet från dödens och brisar undan på upploppet.
Bara 6% SPIK OF THE WEEK som Billy L hade sagt.
Gammal 2021-06-27, 09:21   #30

Shooters avatar

Standard

Rackham struken. Här är jag inne på att Easy Cash är en spik. Det låter dock väldigt bra på Nurmos favorit.

Senast redigerad av Shooter den 2021-06-27 klockan 09:25.
Gammal 2021-06-27, 09:28   #31
fri

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1454
Standard

Och hur sena har inte Unibet blivit med sina odds, vill de inte ha några spel eller vad?
Gammal 2021-06-27, 10:25   #32

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75-6

3 tar ledningen och släpper till 6. Favoriten 1 kan få trafikproblem eftersom han inte är snabb ut. Det här loppet vinner bortglömde 4, som nu är streckad på 6 %. Senast blev han trea i Harpers efter Wild Love och Who's Who. Kommer dessförinnan från tre raka vinster varav två på V75 på längre distanser - men skall nog funka även på medel.

Jag låser loppet med 1,4 och 6.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 11:48   #33

Standard

Lite dåligt påläst. Har ägnat midsommarledigheten till annat än trav. Kollade igenom en timme nu vad de skickligaste experterna tror om dagens omgång. Jäklar vad dom tror olika i många lopp och det tyder på att omgången blir väldigt svårlöst och att det kan bli mycket bra betalt på 7 rätt

Avdelning 1

Berglund och travtjänsten tror att Zio Tom Jet vinner. Snoken tror Hell Patrol vinner. Spelvärde tror vinnaren heter Adde SH och det tror även travögat. Travronden tror att Racing Ribb vinner. När landets största experter tror så olika tyder det på att man bör gardera brett.

Avdelning 2

Här verkar det enligt de största experterna vara ännu mer öppet . Hela 9 olika hästar finns med på deras topp 4 rank. Travronden , travtjänsten och snoken tror att Gardner Shaw vinner. Berglund tror på Fort Knox. Spelarservice har Husse Boko som vinnare medan spelvärdes vinnare heter Ultion Face. Travögat tror att Hurricane Silas vinner.

Avdelning 3

Berglund, travtjänsten, snoken och spelarservice tror att omgångens största favorit Mellby Free vinner och det tror även tipstidningarna. Travögat tror däremot att Hevin Boko vinner medan Spelvärdes vinnare är Ultra Bright.

Avdelning 4

Alla tror det står mellan 4 hästar här förutom spelvärde som också stormvarnar för 11 Pomeroy. Berglund, spelvärde och snoken rankar Behind Bars etta. Travögat tror på Howdy Quick. Travtjänsten tror att Napoleon Cash vinner medan spelarservice har Titan Yoda som sin vinnare.

Avdelning 5

Ännu ett oerhört svårt lopp enligt de största experterna. Hela 8 hästar finns med bland topp 4. Travronden, Berglund, och travtjänsten tror att Nouba Mom vinner. Snoken och Travögat tror att skrällen Reddington vinner loppet. Spelarservice tror att Carry Cash vinner trots spår 13 . Spelvärde tror på Balboa Lux . Intressant att bara en av de största spelexperterna tror favoriten vinner.

Avdelning 6

Här är experternas mest troliga vinnare idag. Alla utom Travögat tror att Easy Cash vinner . Ögat tippar Digital Dominance. Intressant att ingen av landets skickligaste experter tror favoriten är vinnaren.

Avdelning 7

Väldigt intressant . Bara två tipstjänster tror att storfavoriten Cockstile vinner detta. Det är travtjänsten och snoken. Spelarservice tror på spets och slut för Heart of Steel. Spelvärde tror att Harran Boko vinner . Berglund trodde på Brother Bill innan strykningen. Har Cockstile tvåa så man får väl säga att den då även är hans vinnare nu.

Hoppas detta kan vara till hjälp i er egen värdering av loppen.
mblom (+5), ms (+50), flaquelg (+25), ramenjo (+15), Difsteve (+5), nalle (+10), Bullo (+25), MikaF (+10), godisbilen (+20), Ardberg (+20), znipstern (+5), korpo (+5), Jiwa (+5)
Gammal 2021-06-27, 11:50   #34

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Ajdå, det förändrar ju en del. Var inte så sugen på Easy Cash men nu är den ju svår att lämna utanför. Men inte spik för mig. Frågan är också vad Lugauer hittar på med 7 nu när den också är nedstruken.

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Rackham struken. Här är jag inne på att Easy Cash är en spik. Det låter dock väldigt bra på Nurmos favorit.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 11:59   #35

SistaStallskrikets avatar

Sharp$: 5355
Standard

Idag har jag anledning att lyfta 12 Carry Cash i femte avdelningen!
2% är ett otroligt! Dagens i särklass högsta spelvärde! Jag spikar på Stallskriket skräll!

Den ska ni inte lämna utanför på något spel....
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 12:46   #36

Standard

Kom in en mycket intressant utrustningsändring precis som tränaren bekräftar på twitter. Laradja Vrijthout i avdelning 6 barfota runt om för första gången . Med tanke på vilken effekt det en gång gav på hans far Maharajah känns det farligt att inte strecka den 9 procentaren.

Dessutom ändrades det till barfota runt om på Cockstile.
Gammal 2021-06-27, 12:48   #37

Shooters avatar

Standard

Citat:
Kom in en mycket intressant utrustningsändring precis som tränaren bekräftar på twitter. Laradja Vrijthout i avdelning 6 barfota runt om för första gången . Med tanke på vilken effekt det en gång gav på hans far Maharajah känns det farligt att inte strecka den 9 procentaren.

Dessutom ändrades det till barfota runt om på Cockstile.
Mellby Free går barfota med amerikavagn till motsats mot förra gången.
Gammal 2021-06-27, 12:52   #38

Standard

Citat:
Mellby Free går barfota med amerikavagn till motsats mot förra gången.
Jo. Men det har varit känt i en vecka. Denna ändring är helt färsk och inget som framkom i veckans tidiga intervjuer.
Gammal 2021-06-27, 12:57   #39

Shooters avatar

Standard

Citat:
Jo. Men det har varit känt i en vecka. Denna ändring är helt färsk och inget som framkom i veckans tidiga intervjuer.
Det är ändå värt att notera lite extra, då de två största favoriterna i omgången maxas.
Gammal 2021-06-27, 13:10   #40

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Det låter dock alltid kanonbra på alla Nurmos starthästar oavsett.

"Mycket bra form/i ordning"
"Mycket bra chans"

Alltid, om alla hästar

Ibland är de av på mitten, oftare inte.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
satori (+77), korpo (+1)
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 13:19   #41
Banned

Standard

Kommer ta bort både favoriten och näst favoriten i guld nu. Ser man historiskt Kalmar denna dag har favoriten sällan vunnit och definitivt inte från spår 1. Nej min första häst där är Dragster
Gammal 2021-06-27, 13:21   #42

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2648
Standard

Citat:
Kommer ta bort både favoriten och näst favoriten i guld nu. Ser man historiskt Kalmar denna dag har favoriten sällan vunnit och definitivt inte från spår 1. Nej min första häst där är Dragster
tror också på dragster, hade varit roligare med typ E.A i vagnen dock
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 13:26   #43

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 1633
Standard

V75

1,2,3,5
5,7,8,13
1
2,12
5
6
1,6,8
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 13:27   #44
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av heddari Visa inlägg
tror också på dragster, hade varit roligare med typ E.A i vagnen dock
Var det Malmqvist som körde när den var spelad till 2% ?
heddari (+10)
Gammal 2021-06-27, 13:35   #45

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2648
Standard

Lirar för dom stora pengarna, lycka till
V75
Inlämnat: 2021-06-27, 13:34
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Start: 16:20
Kostnad: 840,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Royal Navy Neo (3, 5)
2: 2, 5, 7, 8, 11, 12, 13 (15, 14)
3: 4 Ultra Bright (1, 3)
4: 1, 2, 3, 7 (12, 8)
5: 11 Balboa Lux (5, 1)
6: 1, 3, 4, 6, 7, 10 (9, 2)
7: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12 (1, 6)

1x7x1x4x1x6x10 = 1680 rader.
1680 x 1 x 0,50 kr = 840,00 kr.
Totalt: 840,00 kr.
Rättningskod: FWP DTR KWP
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 13:39   #46
Banned

Standard

Uhrberg ska köra Balboa nu istället för Christoffer
Gammal 2021-06-27, 13:48   #47

Shooters avatar

Standard

Jag spikar Napoleon Cash och Nouba Mom och kör ett reducerat system.
Gammal 2021-06-27, 14:09   #48
Banned

Standard

Undrar om regnet hinner landa på banan.. Forsgren sa nyss att det ösregna vid Trekanten
Gammal 2021-06-27, 14:43   #49

Standard

V4
Inlämnat: 2021-06-27, 14:43
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Start: 14:45
Kostnad: 150,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Restless Heart (6, 4)
2: 2, 4, 5, 7, 11 (1, 6)
3: 1, 2, 5, 12, 14 (6, 7)
4: 8, 9, 11 (1, 10)

1x5x5x3 = 75 rader.
75 x 1 x 2,00 kr = 150,00 kr.
Totalt: 150,00 kr.
Rättningskod: MWN DTT GPQ
Gammal 2021-06-27, 14:52   #50
Banned

Sharp$: 2735
Standard

Skrik på vinnaren. Men vann för att Lina Aho struntade i det. Sölade i kön. Trodde nog hon skulle vinna ändå. Inte nog med att hästar hoppar och far. Det är påtagligt ofta kuskar sölar bort loppen.

Likaså alla kallblodslopp. Där kuskarna håller igen sina hästar för att rädda en peng framför galopp. Inte undra på Djuse är totalt överlägsen de bonnsnåla kuskarna i norr

Senast redigerad av Indianen20 den 2021-06-27 klockan 14:55.
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 15:16   #51
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-6

3 tar ledningen och släpper till 6. Favoriten 1 kan få trafikproblem eftersom han inte är snabb ut. Det här loppet vinner bortglömde 4, som nu är streckad på 6 %. Senast blev han trea i Harpers efter Wild Love och Who's Who. Kommer dessförinnan från tre raka vinster varav två på V75 på längre distanser - men skall nog funka även på medel.

Jag låser loppet med 1,4 och 6.
Vem ska man tro på?

– 1 Boston Wise L. (V75-6/DD-1) laddades ingenting från start senast och kan öppna snabbt om man laddar. Innerspår i Kalmar ska vara bra bakom bilen och vi får se om han lyckas hålla ut de andra.

- 4 Digital Dominance (V75-6/DD-1) har fått tagit det lugnt efter Harpers och har nog inte riktiga toppformen.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 15:16   #52

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Skulle inleda med spik spik sen 6x5 på v4an
Men Adrian förstod inte att hans häst är sämre än 2an.

Lägg dig lugn å kör sista 500, bli 2a och få dubbelt så mycket pengar, men neeeeeeeej

Hade

8
2
1-2-5-6-12-14
1-3-8-9-11
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 15:18   #53

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Skrik på vinnaren. Men vann för att Lina Aho struntade i det. Sölade i kön. Trodde nog hon skulle vinna ändå. Inte nog med att hästar hoppar och far. Det är påtagligt ofta kuskar sölar bort loppen.

Likaså alla kallblodslopp. Där kuskarna håller igen sina hästar för att rädda en peng framför galopp. Inte undra på Djuse är totalt överlägsen de bonnsnåla kuskarna i norr
Mattias Djuse skiter fullständigt i vad folket spelar på däremot.

Han kan gå invändigt med en 65% och skita i att ge hästen en chans, när han säger i intervjun innan att han ska köra offensivt.

Man har ändå ett ansvar mot spelarna också, dom som betalar hans levebröd.
Gammal 2021-06-27, 15:40   #54

Standard

V75
Inlämnat: 2021-06-27, 15:20
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 1 536,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Zio Tom Jet (5, 10)(5 tar ledningen och släpper till 2 SoS)
2: 2, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 14 (15, 6) (här kan det skrälla. Varför inte 14 med Gustav, som vinner i parti och minut på högtidsdagen)
3: 1 Mellby Free (4, 3) (klasskillnad - spikas)
4: 1, 2, 3, 12 (8, 9) (de tre innerspåren är favoriter. 12 kommer från framgångsstall)
5: 1, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12 (2, 6) (favoriten 11 är bäst - men bakspår på sprint...Gardera)
6: 1, 4, 6 (10, 9) (3 leder och släpper till 6. 4 var trea i Harpers efter Wild Love och Who's Who. Kommer från tre raka varav två i V75. Ett fynd till 7 %)
7: 1, 5, 6, 8 (9, 7) (sannolikt vinner favoriten 1 SoS)

1x8x1x4x8x3x4 = 3072 rader.
3072 x 1 x 0,50 kr = 1 536,00 kr.
Totalt: 1 536,00 kr.
Rättningskod: FNR KTS HPN
Nobleflash (+5)
Gammal 2021-06-27, 15:50   #55

Standard

Idag var det klurigt att få ihop snackisen, det blev lite av en tv-lapp där en del garderingen rök i de två första loppen. Lycka till.

V75
Inlämnat: 2021-06-27, 15:49
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 1 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 8, 9, 10, 12 (11, 7)
2: 2, 5, 6, 7, 8, 13, 14, 15 (12, 10)
3: 1, 3, 4, 5, 8 (6, 2)
4: 1, 2 (3, 12)
5: 11 Balboa Lux (5, 8)
6: 4, 6, 7, 9 (1, 3)
7: 1 Cokstile (6, 5)

7x8x5x2x1x4x1 = 2240 rader.
2240 x 1 x 0,50 kr = 1 120,00 kr
Till Cancerfonden: 67,20 kr
Totalt: 1 187,20 kr

Avd1 2 Zio Tom Jet (daza) 3 Racing Ribb (olle) 8 Adde S.H (jiwa) 9 Mr Perfection (kalleklut,jiwa)
Avd2 2 Kondor Dream (spiken64, jiwa) 5 Thriller N.P & 6 Tyson Dimanche (olle,viking90) 7 Gardner Shaw (daza) 14 Husse Boko (olle,jiwa)
Avd3 3 Hevin Boko (jiwa) 4 Ultra Bright (spiken64)
Avd4 1 Behind Bars (olle) 2 Howdy Quick (daza, jiwa)
Avd5 11 Balboa Lux (daza, heddari)
Avd6 4 Digital Dominance (kocken14) 7 Laradja Vrijthout (olle) 9 Don Cash (bullo,viking90)
Avd7 1 Cokstile (jiwa)
Gammal 2021-06-27, 15:50   #56

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Vem ska man tro på?

- 4 Digital Dominance (V75-6/DD-1) har fått tagit det lugnt efter Harpers och har nog inte riktiga toppformen.
Hörde nyss intervjun med Jörgen. Står dock fast vid min egen uppfattning om 4 Digital Dominance. Hoppas mina spekulationer infrias om tre timmar.
Gammal 2021-06-27, 15:53   #57
Banned

Standard

Citat:
V75
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 1 536,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 2, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 14 (15, 6) (här kan det skrälla. Varför inte 14 med Gustav, som vinner i parti och minut på högtidsdagen)
3: 1 Mellby Free (4, 3) (klasskillnad - spikas)
4: 1, 2, 3, 12 (8, 9) (de tre innerspåren är favoriter. 12 kommer från framgångsstall)
5: 1, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12 (2, 6) (favoriten 11 är bäst - men bakspår på sprint...Gardera)
6: 1, 4, 6 (10, 9) (3 leder och släpper till 6. 4 var trea i Harpers efter Wild Love och Who's Who. Kommer från tre raka varav två i V75. Ett fynd till 7 %)
7: 1, 5, 6, 8 (9, 7) (sannolikt vinner favoriten 1 SoS)

1x8x1x4x8x3x4 = 3072 rader.
3072 x 1 x 0,50 kr = 1 536,00 kr.
Totalt: 1 536,00 kr.
Sett att du är en av de bättre lirarna som vunnit stort här och vi har samma spik i första så jag litar på dig kingen
Gammal 2021-06-27, 15:56   #58

Sharp$: 6176
Standard

V75
Inlämnat: 2021-06-27, 15:01
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 8, 10, 11, 12 (3, 5)
2: 7, 8, 12, 14 (13, 5)
3: 4 Ultra Bright (1, 3)
4: 1, 2, 3, 12 (8, 9)
5: 3, 4, 11 (5, 1)
6: 10 Oscar L.A. (1, 6)
7: 1, 6, 8 (5, 7)

5x4x1x4x3x1x3 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.

Testar såhär med två tuffa spikar.

Lycka till allihopa!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 16:08   #59

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Då kör vi.

V75
Inlämnat: 2021-06-27, 16:07
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 7, 8, 11 (5, 9)
2: 2, 7, 11, 12, 13, 14 (8, 6)
3: 1 Mellby Free (3, 4)
4: 1, 2, 3 (12, 4)
5: 3, 5, 11, 12 (1, 9)
6: 6 Easy Cash (7, 4)
7: 1, 8 (6, 5)

5x6x1x3x4x1x2 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: KSX BTZ HZR
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 16:09   #60
Banned

Standard

Härligt att se. Jeppsson kör för seger. Vågar chansa. Ingen ladugårskusk som såsar
Gammal 2021-06-27, 16:13   #61

Standard

Hevin Boko, Boston Wise L. och Balboa Lux, mina hårt framjobbade spikar...

Lycka till!

Gammal 2021-06-27, 16:14   #62

Sharp$: 4185
Standard

Nu så är datorn uppe, slipper man sitta med förstoringsglas på mobilen
V75
Inlämnat: 2021-06-27, 16:12
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 27,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 8, 11 (3, 5)
2: 12, 13 (8, 7)
3: 1 Mellby Free (3, 4)
4: 1, 2, 11 (3, 12)
5: 5 Nouba Mom (11, 1)
6: 4, 7, 10 (1, 6)
7: 8 Racing Mange (1, 6)

3x2x1x3x1x3x1 = 54 rader.
54 x 1 x 0,50 kr = 27,00 kr.
Totalt: 27,00 kr.
Rättningskod: JSZ FTZ BZX
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 16:14   #63

Standard

Så här blev dagens rader

V75
Inlämnat: 2021-06-27, 16:05
Bills Tobak, Superdragets andelsspel
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 1 907,99 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 8, 10, 12 (9, 1)
2: 2, 4, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 14, 15 (10, 6)
3: 1, 3, 4, 8 (6, 5)
4: 1, 2, 3, 6, 12 (11, 9)
6: 1, 4, 6 (7, 10)
7: 1 Cokstile (6, 9)

6x10x4x5x1x3x1 = 3600 rader

V75
Svensk allians s andelsspel
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 1 920,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 8 (10, 12)
2: 2, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 14 (15, 4)
4: 2 Howdy Quick (1, 3)
5: 1, 5, 8, 9, 11, 12 (3, 4)
6: 1, 4, 6, 7, 10 (9, 3)

4x8x4x1x6x5x1 = 3840 rader.
3840 x 1 x 0,50 kr = 1 920,00 kr.

V75
Inlämnat: 2021-06-27, 16:05
Bills Tobak, 50-LAPPENs andelsspel
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 742,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Zio Tom Jet (5, 8)
2: 2, 5, 7, 8, 12, 13, 14 (11, 4)
4: 1, 2, 3, 6, 12 (11, 4)
5: 1, 5, 8, 11, 12 (9, 4)
6: 1, 6 (4, 7)

1x7x4x5x5x2x1 = 1400 rader.
1400 x 1 x 0,50 kr = 700,00 kr
Gammal 2021-06-27, 16:15   #64

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Vem ska man tro på?

– 1 Boston Wise L. (V75-6/DD-1) laddades ingenting från start senast och kan öppna snabbt om man laddar. Innerspår i Kalmar ska vara bra bakom bilen och vi får se om han lyckas hålla ut de andra.

Jag tolkar loppet som att Connie laddar vad han kan med 7 Laradja V.
Berharn har nog också siktet på spets inställt med 6 Easy Cash.

Tror det kan gå undan från start och det måste vara goda chanser att 1 Boston Wise L hittar ut i andra om det körs från start och fältet spricker upp som en följd. Kan bli rena drömloppet för BWL om två av konkurrenterna bränner en del krut i starten.

1 Boston Wise L har snackats ner av nästan samtliga betaltjänster på att man inte tror hästen tar ledning. 33% streckad nu tycker jag är loppets fynd.

Jag skulle ha spikat 1 eller åtminstone ha hästen som U-häst.

lycka till!
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 16:19   #65

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 165
Standard

V75
Inlämnat: 2021-06-27, 16:18
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 432,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 10, 11, 12 (8, 1)
2: 7, 15 (12, 8)
3: 1, 3, 4, 5 (8, 6)
4: 1 Behind Bars (3, 2)
5: 1, 4, 5, 8, 11, 12 (3, 9)
6: 6, 7, 10 (1, 4)
7: 6 Harran Boko (1, 8)

6x2x4x1x6x3x1 = 864 rader.
864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr.
Totalt: 432,00 kr.
Rättningskod: DVQ MTR BZR
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 16:20   #66

Sharp$: 2725
Standard

V75
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 450,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 8, 10, 12 (3, 1)
2: 2, 5, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (6, 3)
3: 1, 3, 5 (4, 8)
4: 1 Behind Bars (3, 2)
6: 6 Easy Cash (1, 7)
7: 1, 5, 6, 7, 8, 9 (10, 3)

5x10x3x1x1x1x6 = 900 rader.
900 x 1 x 0,50 kr = 450,00 kr.
Totalt: 450,00 kr.
Rättningskod: JSQ GTP DZZ
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 16:20   #67

Standard

V75
Inlämnat: 2021-06-27, 16:04
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 2 285,36 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 5, 8, 10, 12 (11, 7)
2: 2, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (6, 1)
3: 1, 3 (4, 5)
4: 3 Napoleon Cash (2, 1)
5: 1, 3, 5, 8, 9, 11, 12 (7, 4)
7: 1, 5, 6, 8 (7, 9)

7x11x2x1x7x1x4 = 4312 rader.
4312 x 1 x 0,50 kr = 2 156,00 kr.

---------------------------------------------

V75
Inlämnat: 2021-06-27, 16:03
Sundbyholms Travbana, Stallskriket skrälls andelsspel
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 890,40 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 8 Fort Knox (11, 12)
3: 1, 3, 4, 5, 6, 8 (7, 2)
4: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 5)
5: 12 Carry Cash (11, 5)
6: 1, 4, 6, 7 (9, 10)
7: 8 Racing Mange (5, 1)

7x1x6x10x1x4x1 = 1680 rader.
1680 x 1 x 0,50 kr = 840,00 kr.

---------------------------------------

V5
Inlämnat: 2021-06-27, 10:21
SistaStallskriket andelsspel
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Start: 17:05
Kostnad: 960,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4 (8, 5)
2: 1, 2, 3, 8, 12 (10, 9)
3: 1, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12 (2, 6)
4: 4, 6 (1, 7)
5: 1, 5, 6, 8 (7, 9)

3x5x8x2x4 = 960 rader.
960 x 1 x 1,00 kr = 960,00 kr.
Totalt: 960,00 kr.
Gammal 2021-06-27, 16:21   #68

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2475
Standard

V75
Inlämnat: 2021-06-27, 16:21
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 864,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 8, 10, 12 (1, 7)
2: 7, 8, 12 (13, 5)
3: 1, 3, 4 (5, 8)
4: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 11, 12 (9, 7)
6: 1, 4, 6, 7 (10, 9)
7: 1 Cokstile (6, 8)

6x3x3x8x1x4x1 = 1728 rader.
1728 x 1 x 0,50 kr = 864,00 kr.
Totalt: 864,00 kr.
Biznice är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 16:21   #69

Sharp$: 741
Standard

Dagens försök. Tre a-hästar behövs. Lycka till!

Avd
1: A: 2, 5, 8, B: 7
2: A: 7, B: 2, 13, 14, 15
3: A: 1, B: 3, 5
4: 2 Howdy Quick
5: A: 5, 11 B: 1, 3
6: A: 1, 6, B: 7, 10, 11
7: 1 Cokstile
drn85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 16:27   #70

TOBYTYKEs avatar

Sharp$: 9240
Standard

Sällan sett Goop så arg
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 16:27   #71

Standard

Citat:
Sett att du är en av de bättre lirarna som vunnit stort här och vi har samma spik i första så jag litar på dig kingen
Edde - det är skönt att börja med en spik
viking90 (+5)
Gammal 2021-06-27, 16:28   #72
Banned

Standard

Härligt!!!!!! Djuse!!!! Den enda som fattade att det inte går är låta Djuse var i fred var Björn. Alla andra satt nöjda i bak när det går 1.22. Det är bara 4-5 kuskar som fattat detta.
Gammal 2021-06-27, 16:29   #73
Banned

Standard

Citat:
Edde - det är skönt att börja med en spik
Det var härligt segern inte ens hotad
Gammal 2021-06-27, 16:29   #74
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8245
Standard

Sådärja!

Grym start! Nu kör vi in i kaklet idag!

V75
Pressbyrån Karlstad, Big City Boys V75s andelsspel
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 1 869,84 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Zio Tom Jet (5, 8)
2: 7, 8, 11, 12, 13, 14, 15 (5, 6)
3: 1, 3, 4 (5, 8)
4: 1, 2, 3, 12 (7, 11)
5: 5, 8, 11 (4, 3)
6: 1, 4, 6, 7, 9, 10, 11 (2, 3)
7: 1, 6 (8, 5)

1x7x3x4x3x7x2 = 3528 rader.
Rättningskod: HSZ JTZ HZZ

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
viking90 (+2), Jiwa (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 16:31   #75

Shooters avatar

Standard

En av två U-hästar inne. Helt okej.
Gammal 2021-06-27, 16:32   #76

Fagerdahlens avatar

Standard

Hade varit kul att få höra vad Adrian och B.G skrek till varandra
Gammal 2021-06-27, 16:32   #77

Standard

Kul det är när det känns kört, trots att man hade rätt i första avdelningen - MEN, på 8 hästar...

Gammal 2021-06-27, 16:33   #78

Standard

Citat:
Kul det är när det känns kört, trots att man hade rätt i första avdelningen - MEN, på 8 hästar...

Lite samma känsla här. :(
Fulsprit (+8)
Gammal 2021-06-27, 16:34   #79

Standard

Lillslinkan Goop tror att alla måste följa herrns minsta vink, annars blir det kiss i lillblöjan!!! Adrian ville ha dödens, inte svårare än så!

satori (+77)
Gammal 2021-06-27, 16:37   #80
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg

V75

Avd
2: 8 Fort Knox (11, 12)
3: 1, 3, 4, 5, 6, 8 (7, 2)
4: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 5)
5: 12 Carry Cash (11, 5)
6: 1, 4, 6, 7 (9, 10)
7: 8 Racing Mange (5, 1)

7x1x6x10x1x4x1 = 1680 rader.
1680 x 1 x 0,50 kr = 840,00 kr.

Skönt lir. Ger över 400 papp om den sitter och om ni har spelat raket på spikarna.

Senast redigerad av Stankarn den 2021-06-27 klockan 16:40.
Gammal 2021-06-27, 16:39   #81

Standard

Citat:
Lillslinkan Goop tror att alla måste följa herrns minsta vink, annars blir det kiss i lillblöjan!!! Adrian ville ha dödens, inte svårare än så!

Fast jag kan ändå förstå Goop lite här. Adrian satt bakom en okej häst, som galopperat och sprungit typ 500 meter långt ute i spåren, backats bak och körts fram igen. Är kanske inte jättenödvändigt att försvara dödens med allt man har i det läget.

Kul med lite bråk iaf.

Hoppas Adrian tar revansch i andra.
Gammal 2021-06-27, 16:39   #82
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
"-Har du haft en trevlig midsommar?
-Ja, för fan, sill, potatis och en liten nubbe. Du då?
-Samma här, farsan pratade gamla travlopp tills vi vi somnade, mycket trevligt!"

MikaF (+10), Gotland (+10)
Gammal 2021-06-27, 16:40   #83

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drn85 Visa inlägg
Fast jag kan ändå förstå Goop lite här. Adrian satt bakom en okej häst, som galopperat och sprungit typ 500 meter långt ute i spåren, backats bak och körts fram igen. Är kanske inte jättenödvändigt att försvara dödens med allt man har i det läget.

Kul med lite bråk iaf.

Hoppas Adrian tar revansch i andra.
Är kanske helt ute och cyklar men jag undrar om inte Goop hade kunnat svepa till spets om inte Adrian hade svarat en stund?
Gammal 2021-06-27, 16:41   #84
Banned

Standard

Citat:

Men Adrian gör fel. Dämpar du till 1.22 och 1.23 så får du räkna med att det kommer hästar. Borde väl alla förstå
Gammal 2021-06-27, 16:43   #85

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15184
Standard

Citat:

Lillgoopen var dåligt påläst. Racing Ribb fungerar inte i ryggar. Björn skulle nog backat ner i andra utv. och kanske utmanat på upploppet istället.
Fulsprit (+7)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 16:46   #86
Banned

Standard

Citat:
Jäkligt bra, grattis till bra spik.

Själv trodde jag att det var lite för lång distans och att den skulle få lite för mycket tryck av Racing Ribb och Goops 4-åring.

Men man kanske skulle ha tänkt ut scenariot, att Kolgjinis alltid hoppar och statistiksanningen att 4-åringar inte vinner oftare än vart tionde år....

Bra!
Gammal 2021-06-27, 16:50   #87

Standard

Citat:
Men Adrian gör fel. Dämpar du till 1.22 och 1.23 så får du räkna med att det kommer hästar. Borde väl alla förstå
Bara för att man vill ha dödens så vill man ju inte köra järnet...
Gammal 2021-06-27, 16:51   #88

Fagerdahlens avatar

Standard

Såja!!
Gammal 2021-06-27, 16:52   #89

TOBYTYKEs avatar

Standard

De borde köra alla lopp på Kalmar.
Gammal 2021-06-27, 16:52   #90

Sharp$: 6176
Standard

Husse Boko!

Gustav Johansson, grattis på födelsedagen.
Difsteve (+5)
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 16:52   #91

Shooters avatar

Standard

Vilken 18-årspresent för kusken. Härligt!
Gammal 2021-06-27, 16:53   #92

Standard

Fan att Bergh inte får fart på 13,

Hade rak tvilling 13-14 både på svenskaspel och på atg minimum 50x pengarna...
Gammal 2021-06-27, 16:54   #93
Banned

Standard

Häärligt Gustav vinner på 18-årsdagen !!
Gammal 2021-06-27, 16:55   #94

Standard

Citat:
V75

Avd

OK analyserat hittills. Nu är det "bara" fem avdelningar kvar.
Fulsprit (+7), Gotland (+7)
Gammal 2021-06-27, 16:56   #95

Standard

V75
Inlämnat: 2021-06-27, 16:06
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 1 296,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 5, 8, 10, 12 (3, 7)
2: 2, 7, 8, 12, 13, 14 (15, 5)
3: 1, 3, 4 (8, 5)
4: 1, 3, 12 (2, 8)
6: 6, 7 (1, 10)
7: 1, 5, 6, 8 (12, 3)

6x6x3x3x1x2x4 = 2592 rader.
2592 x 1 x 0,50 kr = 1 296,00 kr.
Totalt: 1 296,00 kr.

Fan att 12 inte hann dit i första

Då hade det varit fint värde
Gammal 2021-06-27, 16:57   #96

Standard

Ultra bright nu för värdeökning
Gammal 2021-06-27, 16:58   #97
Banned

Standard

Citat:
Bara för att man vill ha dödens så vill man ju inte köra järnet...
Nä men du måste ändå hålla ett adekvat tempo. Är du med och drar ned farten till 1.22 på V75 under sommaren så vet du ju att att hästarna i kön kommer. Annars är du ju helt chanslös. Adrian borde sett till att tempot var ngt bättre
Gammal 2021-06-27, 17:00   #98

TOBYTYKEs avatar

Standard

Ett favoritfall nu hade inte gjort ont.
Gammal 2021-06-27, 17:01   #99

Reg.datum: okt 2020
Sharp$: 280
Standard

Riktigt kul för Gustav! Men hur fan körde resten, riktig clownuppvisning att hålla på att kriga så hårt, så tidigt, om position i ett långlopp. Husse Boko kändes absolut inte som bästa hästen, men helt klart bästa kusken för dagen.
Fulsprit (+10)
gnoffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 17:02   #100
Banned

Standard

Nu blir det farligt. Har 4-5-6 plockat bort favoriten och näst favoriten. Men vad gör man inte för värdeökning.
Gammal 2021-06-27, 17:03   #101

Shooters avatar

Standard

Nu vinner väl Goop, men jag hoppas på Mika.
Gammal 2021-06-27, 17:03   #102

Fagerdahlens avatar

Standard

Mellby Free kör spets & slut.
Easy cash, likaså.
Gammal 2021-06-27, 17:07   #103
Banned

Standard

Brandlarm
Gammal 2021-06-27, 17:07   #104

Standard

Klanthuvuden - har någon spillt frityrolja, eller!!!???
Gammal 2021-06-27, 17:08   #105

Standard

Brandlarm, inget man normalt sett tar med i analysen.
Gammal 2021-06-27, 17:09   #106
Banned

Standard

Citat:
Lugn med spriten nu
Gammal 2021-06-27, 17:09   #107

Shooters avatar

Standard

Nu lär det nog dröja.
Gammal 2021-06-27, 17:12   #108

TOBYTYKEs avatar

Standard

"Jag vill bli bäst" /Gustav Johansson

Mäktigt
Gotland (+5)
Gammal 2021-06-27, 17:13   #109

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10883
Standard

Ge mig Ultra Bright nudå tack
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 17:18   #110

Standard

Face Time Bourbon - tyckte den såg lite småseg ut runt sista kurvan och trodde den skulle få svårt att slå gott gåendes Etonnant! Ibland har man fel och ibland har man rövfel!!!
Gammal 2021-06-27, 17:18   #111
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Ge mig Ultra Bright nudå tack
Hade varit så sjukt bra
Gammal 2021-06-27, 17:18   #112

TOBYTYKEs avatar

Standard

17.26 startar loppet.
Gammal 2021-06-27, 17:20   #113
Banned

Standard

Elfel
Gammal 2021-06-27, 17:20   #114
Banned

Standard

Citat:
Det var väl nåt dumhuvud som inte kunde hålla sig från att försöka ta en cigg på muggen....
Fulsprit (+10)
Gammal 2021-06-27, 17:21   #115

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
"Jag vill bli bäst" /Gustav Johansson

Mäktigt
Rätt inställning. Gustav är en rutinerad 18 åring som kört 3-400 trav lopp redan och säkert vunnit 10%. Dessutom framgångsrik inom ponnytravet.
Gammal 2021-06-27, 17:25   #116
Administrator

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Rätt inställning. Gustav är en rutinerad 18 åring som kört 3-400 trav lopp redan och säkert vunnit 10%. Dessutom framgångsrik inom ponnytravet.
Över miljonen inkört 2020! Grym grabb! Där snackar vi framtid!

Efterhandaren (+5)

Senast redigerad av Gotland den 2021-06-27 klockan 17:25. Anledning: ordföljd
Gammal 2021-06-27, 17:27   #117
Banned

Standard

Mellby Free vinner inte. Tycker Goopstallet sällan har sina favoriter toppade. Brukar bli 3-4 i loppen. Men vem vinner tro
Gammal 2021-06-27, 17:32   #118

Fagerdahlens avatar

Standard

Skit då.
Björn vinner aldrig när man vill och tror honom.
Gammal 2021-06-27, 17:32   #119

Shooters avatar

Standard

Såja!

TRIO
Inlämnat: 2021-06-27, 16:58
Kalmar Lopp 7
Söndag 2021-06-27
Start: 17:05
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 3 Hevin Boko
2:a: 1 Mellby Free
3:a: 4, 5

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: HWT JTZ LSR
Gammal 2021-06-27, 17:32   #120
Banned

Standard

Citat:
Mellby Free vinner inte. Tycker Goopstallet sällan har sina favoriter toppade. Brukar bli 3-4 i loppen. Men vem vinner tro
Haha, vad var det jag sa. Goop har fan aldrig hästarna på topp. Att folk sätter sina hästar här är konstigt för mig
Gammal 2021-06-27, 17:32   #121

Standard

STRÅLANDE!!! Han åt upp och sket ut storfavoriten!!!
Gammal 2021-06-27, 17:33   #122

Standard

Snyggt, Mika - visade Lillfjompen vart skåpet skall stå! En spik inne!
Gammal 2021-06-27, 17:33   #123
Banned

Standard

Citat:
Skit då.
Björn vinner aldrig när man vill och tror honom.
Men det visste vi alla på förhand. Gooptränade hästar presterar sällan
Gammal 2021-06-27, 17:36   #124
Banned

Standard

Trist när Goop får såsa bort loppet så och Hevin enda som utmanar
Gammal 2021-06-27, 17:37   #125

Standard

Citat:
Min pappa är bättre än din pappa. Nä min är det.. Så måste det va
Fulsprit (+5)

Senast redigerad av Jiwa den 2021-06-27 klockan 17:38.
Gammal 2021-06-27, 17:38   #126

Standard

Citat:
Men att de två hästarna skulle låsa loppet med Melby Free i spets och Hevin Boko utvändigt var väl ett väldigt sannolikt scenario, eller?
Fulsprit (+5)
Gammal 2021-06-27, 17:39   #127
Banned

Standard

Citat:
Strålande kört av Mika. Hade ett alldeles lagom tempo i dödens. Han visste, precis som alla andra att Mellby Free är vek. Hedin Boko hade vunnit hur det än körts i princip. Jag är mest överraskad att Mellby orkade hålla andraplatsen. Totalt obegripligt att Mellby var storfavorit. Vinner Goopstallet nånsin som favoriter?
Fulsprit (+10)

Senast redigerad av Indianen20 den 2021-06-27 klockan 17:40.
Gammal 2021-06-27, 17:40   #128

Standard

Citat:
Men det visste vi alla på förhand. Gooptränade hästar presterar sällan
Gopptränat eller inte. Mellby har ju inte startat på 2,5 månad och på full distans är ju Hevin betydligt tuffare. Ingen större överraskning i min värld men
58% fallet rensade väl lite i kuponghögen.
Fulsprit (+10)
Gammal 2021-06-27, 17:41   #129
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Men att de två hästarna skulle låsa loppet med Melby Free i spets och Hevin Boko utvändigt var väl ett väldigt sannolikt scenario, eller?
Jo men ingen kör mot Björn när han får spets för då ligger han lugnt sen har du Mika som är duktig med Hevin och kunde utmana hade inte den varit med hade Goop såsat bort loppet helt
Gammal 2021-06-27, 17:42   #130

Standard

Citat:
Löpningsförloppet var väl ingen större överraskning?
Gammal 2021-06-27, 17:46   #131
Banned

Standard

Citat:
Jo men ingen kör mot Björn när han får spets för då ligger han lugnt sen har du Mika som är duktig med Hevin och kunde utmana hade inte den varit med hade Goop såsat bort loppet helt
Nä men Mika Fors tävlar och därför skulle inte Björn vinna. Men visst
Gammal 2021-06-27, 17:48   #132
Banned

Standard

Citat:
Nä men Mika Fors tävlar och därför skulle inte Björn vinna. Men visst
Ja Mika tävlar alltid det gillar man
Gammal 2021-06-27, 17:49   #133

Standard

Citat:
Ja Mika tävlar alltid det gillar man
Inte alltid gillar man det. Ibland har man kanske spikat en häst som får för hård press av den gode Mika
Gammal 2021-06-27, 17:53   #134

Shooters avatar

Standard

Snyggt! Första spiken inne.
Gammal 2021-06-27, 17:53   #135

Standard

Uffe för faaaaan, Titan 12 är inte ens trött nånstans...
Gammal 2021-06-27, 17:55   #136

Standard

284.000 kr förra veckan och 28.400 kr in per andel! Där hamrades första spiken in och hoppas det håller hela vägen idag också! Alltid trevligt att dela med många andra!!

KOM IGEN NU!! HELA VÄGEN!!

V75
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Vadet gäller startnummer

Avd

Gotland (+7), znipstern (+7), drn85 (+7)
Gammal 2021-06-27, 17:58   #137
Banned

Standard

Citat:
Inte alltid gillar man det. Ibland har man kanske spikat en häst som får för hård press av den gode Mika
Då kan vi ju lägga ner namnet ”travsport” och kalla det travlunk.
Gammal 2021-06-27, 17:59   #138
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Uffe för faaaaan, Titan 12 är inte ens trött nånstans...
Nä men Ulf Ohlsson från det spåret går inte. Då måste man ha en offensiv kusk. Ulf sådär mycket. Han drev bara en gång över loppet, två små gungor. Det är det är skillnad. Hade Magnus Djuse kört så hade den hästen vunnit
Gammal 2021-06-27, 18:05   #139

Standard

Citat:
Då kan vi ju lägga ner namnet ”travsport” och kalla det travlunk.
Ja, jag skojade bara. Jag gillar också när de tävlar. Menade bara att ibland när man kanske spikat en ledare som får väl hård press på sig så kanske man inte älskar att det tävlas just då
Gammal 2021-06-27, 18:10   #140

Standard

Balboa Lux ser laddad ut i värmningen. Kul att se om han rår på Moman trots bakspår.
Eller vinner min stänkare Zacapa ? Högklassigt och spännande klass 1 lopp.
Gammal 2021-06-27, 18:14   #141

Shooters avatar

Standard

Vilken jävla otur jag har jämt. Spiken hoppar stegen före mål och blir diskad. När allt gått så bra.
Gammal 2021-06-27, 18:15   #142

Standard

Citat:
Idag har jag anledning att lyfta 12 Carry Cash i femte avdelningen!
2% är ett otroligt! Dagens i särklass högsta spelvärde! Jag spikar på Stallskriket skräll!

Den ska ni inte lämna utanför på något spel....
Ingen vinst men plats och tvilling....
Gammal 2021-06-27, 18:16   #143

Reg.datum: jan 2016
Sharp$: 3605
Standard

Nouba Mom lika mycket fel i skallen som sist dagen till ära trots 1640

V5
Inlämnat: 2021-06-27, 17:06
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Start: 17:27
Kostnad: 245,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Hevin Boko (1, 4)
2: 1, 2, 3, 6, 7, 9, 12 (8, 11)
3: 5 Nouba Mom (11, 1)
4: 1, 2, 4, 6, 7, 9, 10 (11, 3)
5: 1, 2, 5, 6, 7 (8, 9)

1x7x1x7x5 = 245 rader.
245 x 1 x 1,00 kr = 245,00 kr.
Totalt: 245,00 kr.
Rättningskod: FPR JTW FSX
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 18:16   #144
Administrator

Standard

Attans, det såg ju klart ut det där men än en gång gick det på röven.

Tradigt!

Gammal 2021-06-27, 18:18   #145
Banned

Standard

Citat:
Ja, jag skojade bara. Jag gillar också när de tävlar. Menade bara att ibland när man kanske spikat en ledare som får väl hård press på sig så kanske man inte älskar att det tävlas just då
Haha ja såklart. Ja mina idéer rök. Hade jag spikat som jag tänkt från början hade jag varit med lol
Gammal 2021-06-27, 18:19   #146

Shooters avatar

Standard

07-öppning och 10,9 på varvet och passerar linjen som etta. Det ska fan inte gå att vinna på V75.
Gammal 2021-06-27, 18:22   #147

Reg.datum: dec 2018
Sharp$: 4828
Standard

Untersteiners helt under isen.
Heart of Steel sista chansen.
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 18:25   #148

Standard

Bortsett från Snackisen så får det bli ett första sista spel. DD plats på Don Cash och Zarenne Fas. Dubbelslag på 9:or att ta plats.

Lycka till sistastallskriket och om det är nån mer som lever?!
Gammal 2021-06-27, 18:29   #149

Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-06-27, 18:28
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Start: 18:32
Kostnad: 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Easy Cash
2: 1, 5, 6

3 x 200,00 kr = 600,00 kr.
Totalt: 600,00 kr.
Rättningskod: JVT KTX KVW
Gammal 2021-06-27, 18:36   #150

Standard

Yeeeeees
Gammal 2021-06-27, 18:37   #151

Shooters avatar

Standard

Där satt andra U-hästen. Vinner 1,6,8 eller 9 så får jag sex rätt och har torkat på målgaloppen.
Gammal 2021-06-27, 18:38   #152

Shooters avatar

Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-06-27, 18:26
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 1 Cokstile

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: DVX DTW DVW
Gammal 2021-06-27, 18:38   #153

Standard

Citat:
284.000 kr förra veckan och 28.400 kr in per andel! Där hamrades första spiken in och hoppas det håller hela vägen idag också! Alltid trevligt att dela med många andra!!

KOM IGEN NU!! HELA VÄGEN!!

V75
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Vadet gäller startnummer

Avd

Snyggt, låg utdelning men man kan inte få annat än alla rätt. Hade kunnat vara betydligt högre om 12 i första hunnit dit, hoppas på 8 i sista då

Jag hade hellre sett 7an som jag spikat på en DD

Har 2 st DD system med spik 6 också

Senast redigerad av shjuve9le den 2021-06-27 klockan 18:44.
Gammal 2021-06-27, 18:42   #154

Standard

Citat:
Yeeeeees
Snyggt lirat. Hoppas det håller hela vägen
Gammal 2021-06-27, 18:49   #155

Standard

Blandade småhopp. Platskandidater.

2 Osterec. 9 Zarenne Fas. 10 Night Brodde.
Gammal 2021-06-27, 18:55   #156

Shooters avatar

Standard

Imponerande insats.
Gammal 2021-06-27, 18:56   #157
Banned

Standard

150 k i förstapris. Var det inte 400k förr?
Gammal 2021-06-27, 19:00   #158

Standard

Smått besviken trots 7 rätt för andra veckan i rad... Untersteiner vinner om den kommer loss i tid och då nosar det på upp emot 90.000-100.000 kr totalt på systemet.

10 andelar sålda förra veckan. Idag över 40 och fler glada... Kul att vinna tillsammans!

Men mycket vill ha mer...
Difsteve (+5)
Gammal 2021-06-27, 19:00   #159

Standard

Citat:
Smått besviken trots 7 rätt för andra veckan i rad... Untersteiner vinner om den kommer loss i tid och då nosar det på upp emot 90.000-100.000 kr totalt på systemet.

10 andelar sålda förra veckan. Idag över 40 och fler glada... Kul att vinna tillsammans!

Snyggt, grattis!
Gammal 2021-06-27, 19:00   #160

Standard

Citat:
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-06-27, 18:28
Kalmar
Söndag 2021-06-27
Kostnad: 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 1, 5, 6

3 x 200,00 kr = 600,00 kr.
Totalt: 600,00 kr.
Rättningskod: JVT KTX KVW
Gjorde en trio i sista också.
Gammal 2021-06-27, 19:01   #161
Banned

Standard

Citat:

Untersteiner hade lucka tidigare. Tror ändå inte att han vunnit
Gammal 2021-06-27, 19:04   #162

Standard

Citat:
Imponerande insats.
Ja grym prestation av både häst och kusk. Jorma visste vad som gällde i första sväng och hästen var i grym författning. En låg 09 tid är starka papper.
Dagens prestation.
Gammal 2021-06-27, 19:11   #163

Standard

Citat:

Grattis. Satte även jag den men idag var det jobbigt att ha rank på 1-3-2-3-2-1-1 men ändå inte sätta fler system.. Men men
SistaStallskriket (+50)
Gammal 2021-06-27, 19:19   #164
Banned

Standard

Citat:

Nu har du formen !!
Gammal 2021-06-27, 19:51   #165

Standard

Tack alla
Gammal 2021-06-27, 20:02   #166

Standard

Inget av mina två spel satt denna omgång. Surt men rätt väntat . Inte så långt borta att Heart Of Steel vann . Svårt att räkna ut att Cockstile skulle vara så osannolikt bra.

Någon annan får dra igång slingan till nästa lördag. Hoppar över den omgången på grund av fotbollen.
15.00 Norrköping - Malmö FF i återstarten av allsvenskan
18.00 kvartsfinal i fotbolls EM.

Blir ju tyvärr inte möjligt att varken följa uppsnacket eller loppen då. Laddar för Årjäng om två veckor istället.
Svara

td