|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2021-05-29, 12:20 | #61 |
Avd 4 blev lite av ett annat lopp efter strykning av initiala spetshästen 1 Bravo Sabotage. 2 Halo AM var jag inne på som ett måste streck bakom favoriten, men lite osäker på hur den hanterar innerspåret samtidigt som BG kommit ner ett hack med 6 Magnificent Tooma. 5 Gogobet Sisu har inte råd med galopp mot dessa, så den steker jag nog helt.
2021-05-29, 12:20 | #62 |
Svenska spel betalar nu 11 ggr på plats på Demon Ima i Harpers. Tävlat med tunga järnskor i alla starter. Nu barfota runt om. Svårbedömd så klart men med de extraväxlar det skulle kunna ge känns det klart spelvärt.
Demon Imas helbror Day Or Night in visade inte särskilt mycket under 2016. Starten innan derbykvalen ryckte man skorna ffg och den vann då helt överlägset och sedan i starten efter fortsatte det med vinst i derbykval i andra barfotastarten. Så där gav skorycket ruggig effekt. Jag testar 100 plats. |
|
2021-05-29, 12:26 | #63 | |
Citat:
|
||
2021-05-29, 12:34 | #64 |
Just så jag resonerar och hamnade då på Tooma hästen och framförallt BG som kanske kan dra taktisk fördel av det avsevärt bättre läget. Har bara råd med 3 streck och det blev ju som sagt ett annat lopp...
2021-05-29, 12:43 | #65 |
En annan fundering, finns det ingen urmakare som kan fixa en klocka som fungerar på kortare lopp än 1609. Va!
|
|
2021-05-29, 12:49 | #66 | |
Haha, tror jag fick sista andelen
Tack! Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10) |
||
2021-05-29, 13:08 | #67 | |
Citat:
Lycka till, men mest till mig!
2021-05-29, 13:19 | #68 | |
Citat:
2021-05-29, 13:20 | #69 |
Banned
|
För bra utdelning så bör Cab Lane eller Double torska
|
2021-05-29, 13:28 | #70 |
Mina spikar blir i dag, antingen alla tre, eller i alla fall minst två av dem; (dagens finurligaste och roligaste) Vikens High Yield (8% och stöld i nuläget). Örjan upp är otroligt intressant - han kommer ta en lugn dödens och krossa dessa löss. Cab Lande kommer se ut som en Klass 1-häst i detta lopp.
Venture Capital - som denne såg ut senast kan den inte förlora detta. Bakspåret inget plus men troligtvis inte så stort minus, heller. Kommer förhoppningsvis bli körning från start och bra ryggar. TN är ingen fegis och vet att hans chans förbättras avsevärt om han skickar in hästen i smeten direkt från början. Kan jag få beställa andra, tredje ytter? Känns kanske lite som en chansning - mer än mina andra, faktiskt, trots procenten... Och den tredje att välja mellan eller ta alla tre, blir då Otroligåsofin. Lite synd att Unters blev struken då Otroligåsofin drar mycket mer streck nu och blivit ett skrik. Tar spets här och nu barfota runt om igen och då vet vi hur det såg ut sist. OJOJOJ, vilket intryck! Dessa väljer jag mellan - minst två, men troligtvis alla tre för att sedan ta fram den breda penseln. Skulle dessa sitta så sitter i alla fall mitt lilla kompisbolag bra på det... Lycka till, alla!
2021-05-29, 13:32 | #71 |
Speedracet vinner Kern och Let´s Dance DE. Både stark, snabb och speedig. Ett måste i dessa race, nu för tiden. Förr räckte det med att vara snabb, nu är alla nästan lika snabba och då är det skallen som avgör och denna har LDD och Kern! Ingen fegiskusk, heller. Kan vinna detta från dödens om det så är ett måste... Får dock inte tappa något från start, så klart...
2021-05-29, 13:35 | #72 |
Om det blir tillåtet med publik nästa gång så kommer Solvallas biljettportal haverera efter 1 minut och svartabörsbiljetterna kosta flera tusen...
Blir i alla fall mitt stora mål att besöka, nästa år!
2021-05-29, 13:36 | #73 |
Slår ett slag för Body N Soul idag. Fungerade inte riktigt på balansen senast och det krånglade lite i loppet. Med tanke på det gjorde den en riktigt bra insats som tvåa bakom ledaren Venture Capital. Kanske att han ska stå i hälften av vad VC står i här men nu är det 26/3% och det måste vara helsnett.
Gogobet störst vinstchans i loppet.
2021-05-29, 13:38 | #74 |
Ouch - ett rookiemisstag från mig - trodde speedracet var 1140 meter och inte enkom 640 meter - hmm, detta var inte bra! Då räcker det med snabbhet, helt klart. Snabbast vinner, hehe!
2021-05-29, 13:54 | #75 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3087Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Är inte 1% lite väl lite på Suarez i klass II? Är ju rikast i fältet och har sju segrar på 11 starter i år. Erik A upp nu! Känns som en typisk klass II-skräll.
Senast redigerad av bosseguldheden den 2021-05-29 klockan 14:12. |
|