Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-04-27, 17:19   #1

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38055
Standard

V86 Åby/Solvalla 28/4

En ny chans att plocka hem åttan. Jag bjuder på fyra tidiga alternativa spikbud:

Maestro Crowe . Inte mycket att orda om, bör vinna!
Barbaro AS. Står fint till Anmäld barfota bak för första gången och värsta motbudet (Floydside AM) har bakspår på tilläggsvolten.
Tabasco C.D. Har gått mot årgångstoppen av förra årets fyraåringar. Har ett lopp i kroppen och är superintressant. Endast 15 % idag och blir det inte för mycket skrik på honom i morgon så kan det vara en fin lösning.
Mellby Jinx. Gick mot årgångstopparna av tvååringarna förra året. Har också fått ett lopp i kroppen, vann sin årsdebut som treåring och står fint till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+10)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-27, 18:37   #2

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2262
Standard

Mitt förslag på spik är EASY CASH.
Värsta motbudet är GLOBAL AGREEMENT. Men spår 7 och årsdebut gör att jag tror Easy Cash, som verkar växa ytterligare efter byte från Westholm till Bergh, kommer att leda hela vägen runt. Han är också startsnabb.

Miljondrag:
Jag har inte råd att gardera storfavoriten Maestro Crowe och hoppas att han fortsätter i samma anda och vinner.

Hade jag haft råd att gardera skulle jag ta: 2(tror på Bo Falsing och jag tror han tar spets,övertar eller smyger i vinnarhålet- duger med alla 3 alternativ), 10 (kapabel häst och kusk som skrällde senast i lördag ), samt 13 som också är en bra häst, men för galoppglad.

Senast redigerad av shasha den 2021-04-27 klockan 18:59.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-27, 22:07   #3
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8245
Standard

Vi kör på med succén "Snackisen" och denna onsdag är det Skägget som syr ihop raden efter vad som kommer fram här i tråden.

In och rygga redan nu och kasta fram allt intressant som kan tänkas behöva med på lappen!

https://www.atg.se/pressbyrankarlsta...021-04-28_40_1

Go Go Go!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-27, 22:37   #4

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Älskar spelformen V86 men funderar på att skippa spel i morgon.

Inte så roligt att gissa hur bra vissa hästar är...

Hur bra är:

V86:2) 9 Borboletta - Gocciodorotränad Italienska 4 år.

V86:4) 5 Balla You S.M - Gocciadorotränad Italienska 4 år.

V86:6) 4 Armonero - Gocciadorotränad Italienare 5 år.

V86:8) 6 Cash Maker - Gocciadorotränad 3 åring vi i alla fall fått se förlora som favorit på Bergsåker mot Borups Victory.

Ok med ett enstaka lopp man ska gissa i men nu har vi alla 4 Solvallaloppen inom V86 man ska sitta och gissa på favoritspelade hästar.

Lycka till som spelar i morgon.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-27, 23:53   #5

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17844
Standard

Det är väl inget större snack om att det är Maestro Crowe som besitter högst kapacitet i avd 1 men denna gången blir det nog tufft att vinna med galopp.. 1 Fabulous Ixi ska köras i ledningen och näst senast körde man i spets som 101 oddsare och det höll så när hela vägen när man gick i mål som trea på tiden 14,4 över 2640m volt...
Går man samma tid igen så ska Johan U kraftpaket ner på ny rekordtid vilket jag dock tror hästen verkligen har kapacitet till.

4 Vasco da Gama (avd5) är anmäld barfota runt om till denna starten, hästen har lite svårt att gå felfritt hela vägen utan pjucks på hovarna men håller sig hästen till trav brukar man ha en fin spurt att visa upp, bra smygläge här om man lyckas få en dunderstart och hamna i rygg på Barbaro As. 12 Evan Williams Sisu är spelad i minsta laget i detta loppet med.

7 Jareth Boko (avd6) varnar jag för återigen, senast galopperade man tidigt men gången innan tror jag kan gjort hästen nytta då man var ute i en betydligt tuffare omgivning jämfört med nu och förhoppningsvis fick lite extra fart under hovarna till framtida starter....Fuel Burn i samma lopp har jag lite bevakning på med.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 07:56   #6

Standard

Ytterligare bidrag

V86-8
Här tror jag AQUARIUS FACE är bästa hästen i loppet och leder runt om.
MELLBY JINX är också väldig bra men AQUARIUS har slagit hästar som tjänat dubbel som mycket än dem Mellby har slagit och Aquarius har även fart i benet.
Jag tror hästen är väl förberedd och nu kör Ludde vilket är en fördel. Adrian är en duktig kusk men jag tror han känner av kraven på att prestera, vilket hästarna säkert känner av. Därav presterar Adrian bättre när han kör andras hästar än sina egna. Så småningom har Dante fått så mycket rutin att han blir stallets förste kusk. Tills dess tar det emot att spika Adrians hästar när Adrian kör.

CASH MAKER tror jag är chanslös mot de 2 nämnda. Dålig spår och blev 2:a mot hästar som tjänat mindre än dem både Aquarius och Mellby har slagit.

V86-7
Här är favoriten bara 4:a i min rank och jag tror vinnaren finns bland: 2,4 eller 7. Alla 3 har fart i benet som räcker till vinst.
Det enda med 4:an är att han har mycket extra vikt att springa runt banan med, vilket sänker nog hans chanser. Av dessa 3 nämnda är 2:an klasshästen. Men det är inte säker att det räcker.

V86-6
Även jag rankar JARETH BOKO 1:a i det här loppet. Jag tycker den har farten och är klasshästen i loppet. Han har dålig spår men kan ta rygg på 6:an som försöker nå ledningen. Igen spik dock, med så få vinster på så många starter och utan byte av tränare spikar jag inte. 4,6 och 7 bör räcka

V86-5
Här får man strecka på lite. BARBARO AS är en bra häst,men en häst som inte startats på ett tag efter att ha slutat 8:a som favorit, det måste ha hänt något och den går bara inte ut och vinner. Här krävs det lite streck.

V86-4
Vinns inte av storfavoriten. Här får man ta några streck.
För mig är 2, Call to the bar, klasshästen i loppet och har fart i benet att vinna detta.3 Cuenca kan man inte lämna utanför lappet.

Senast redigerad av shasha den 2021-04-28 klockan 07:59.
Gammal 2021-04-28, 08:44   #7

Standard

Nu har jag köpt 2 andelar, vad spännande!

Jag tror omgångens skrällopp är V86-2, 9:an kan vinna men det är större sannolikhet att den förlorar .
Ska man bara säker på att överleva V86-2, tror jag man måste ha:

1(spetshästen tror jag),2(ny regi och trivs med kusken samt har fart som räcker),5(har farten, spåret och kusken),6(vinnarskalle, fart, kusk,tränare).
9 har kusken och vinnarskalle men jag tror inte den har farten att räcka till från spår 9.
Gammal 2021-04-28, 09:29   #8

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15184
Standard

Så här tråkig är jag. Min prognos är c-a 200 spänn på 8 rätt samt jackpott på 6 och 7.
Hoppas jag har fel. Men idag är mitt spelläder ”halv” stängt. Ha,ha redigerat har nämligen hittat stänkarna.

7
9
4
5
1 - 13
4
2 - 4 - 6 - 12
6

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-04-28 klockan 19:30.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 11:40   #9

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4080
Standard

V86-Solvalla och Åby och kan det bli bra utdelning idag är frågan?

V86-1 En megafavorit som har överlägsen kapacitet för detta gäng

7 Maestro Crowe 72% har en kapacitet som få har och stark som en Björn. Han lägger detta gäng bakom sig om han bara står på bena. Men 4 lopp i volt och 2 galopper är ju ingen fin statistik. Tänk på att han är känslig när han har hästar runt sig så det är lite oroligt. En galopp har han nog råd sig men..

14 Unit Brodda 4%
är 10 år men ser ut som en unghäst. Grymma lopp hela tiden men vinner inte ihjäl sig tyvärr. Jag tycker det är första motbud trots svårt spår

13 Harper Seabrook 12% har alldeles för lite pengar på sig i förhållande till kapacitet. Bergh kör nog offensivt här så det är tidig vid gardering

6 Quantum Roc 4% gör gedigna avslutningar hela tiden. Har också lite svårt att vinna dock men är speedig sista 300m

3 Sillent Honor 0%
började karriären lovande men sen har det varit riktigt dåligt. Nu går man tillbaka till vanlig vagn och han kanske tänder om på det

Rank V86-1
A 7
B 14-13-6-3
C 12-5-1-9-10-8
D 2-11-4-

V86-2 Tre hästar sticker ut i detta stolopp

6 Sofies Case 25% ser ut och vara en riktig merca. Hon är snabb ut och lär sitta i spets. Jag tror detta är hästen att slå då.

9 Borboletta 37% är en italienare som jag har dålig koll på. Men det låter inte så där uppåt från stallet som det brukar men man säger att den har riktigt bra kapacitet.

2 Kate Baldwin 6% blev ett lite stallskrik senast på V75. Gick bra men för långt fram. Nu rycker man framskorna så det är nog en växel till. Se upp

Ska man plocka en eller två hästar så är det 5 Smaragd Norrgård 6% samt 1 You Cold Be mine 13% som ska med på bongen.

Rank V86-2
A 6
B 9-2-5-1
C 3-7-4-10-8

V86-3 Ett bra 5-åringslopp och ett väldigt öppet lopp

4 Kick the Dust Ås 18% har jag lite förkärlek till. Tycker hästen har en kapacitet men har inte fått visa det. Trillar polletten ner så kommer den här tjäna en miljon i år.

1 Easy Cash 44% är en fin häst som senast kördes riktigt passivt. Nu är det bättre läge om man kommer ladda. Men jag är inte helt hundra på att den kommer till spets och det kommer gå undan.

7 Global Agreement 19% gör visserligen årsdebut här och det är tufft. Men man det känns som man är väl förberedd detta och får han rätt lopp så.

2 Dominic Wibb 4% var grym för 3 starter sedan men sedan varit lite sämre i tuffa gäng. Man tror alltid på hästen och han är ojämn en kan blixtra till

8 Astronascente Zac 3% tror jag kommer få ett riktigt bra år. Läget svårt men kapacitet finns

Rank V86-3
A 4
B 1-7-2-8-6-5-3

V86-4 Ännu en stor favorit som är Italienare!

5 Balla You S.M 53% säger man ska vara ett blivande toppsto. Men hon har lite pengar på sig och började ej så bra men blivit bättre. Hon är inte hypersnabb ut men trycker man på så lär man nog få ta över. Tycker man ska kolla värmningen noga här.

2 Call To the Bar 19% är snabb ut men man är tveksamma att köra henne i spets och det gör att man kan bli lite utlämnad här men ska absolut med på bongen när man garderar

3 Cuenca 15% gjorde var helt överlägsen senast och måste även gott fram med loppet i kroppen. Tror hon kan bli farlig med rätt resa idag

8 Athletic 1% är kusligt snabb efter bilen. Och jag tror faktiskt hästen blir bättre och bättre. Det är min lilla stormvarning i kväll om man garderar 5an

Rank V86-4
A 5
B 2-3-8
C 7-1-6
D 11-4-10-9

V86-5 Jag tror vi ha en klaring här!!

1 Bararo As 41% tar spets här och man har siktat på detta lopp. När väl kommer till spets så får man bestämma och ingen kommer sätta upp tempot och man kommer göra detta till ett rent sprinterlopp och då kommer man inte åt Barbaro As. Hästen visade redan förra året att den kunde speeda lätt runt 1,10 sista 400-500. Jag tror det blir svårt att komma åt denna även om den blir favorit.

Rank V86-5
A 1
B 11-12-13-8-14
C 6-5-4-10
D 2-9-15-7-3

V86-6 Här jag kan tro vi ha en kanske oväntat spetsvinnare

1 Danilo Brick 13% överraskade mig förra veckan att nästan hålla upp spets innan den felade. Nu jänkarvagn och nu tror jag faktiskt den tar spets. Gör den det då tror jag inge tar Danilo i kväll. Men missar den så är den sårbar.

2 Messiah 6% blir bara bättre och bättre och är för lite streckad i kväll. Given för mig bakom 1an

6 Golden Guard 29% Blir favorit efter 2 fina segrar. Hästen är bra för klassen och visade redan förra året att han slog emot de bästa i klassen. Men frågan är om det blir dödens denna gång?

7 Jareth Boko 7% kan man inte blunda för över lopp över 1640m. Hästen springer så fort hela tiden och kör så offensivt så det är svårt att läsa loppen när den här är med.

4 Amornero Roc 30% vet jag inte så mycket om även man tycker att det är en av stallet bästa chanser i kväll. Men enligt mig är det tvärtom tror jag.

Rank V86-6
A 1
B 2-6-7-4
C 9-8-5
D 11-10-3

V86-7 Jag tror min tipsetta startar i Guld i höst!

7 Tabasco C.D 16% gillade jag redan förra året när han tävlade emot ytters bästa 4-åringseliten redan förra året. Nu ett lopp innanför västen nu och den kan bomba till ledingen eller krypa ner på innerspår. Kajan tar sig till Åby för en häst. Det känns bra

5 Racing Ribb 40% går ju framåt för varje start och man lär ladda hårt här. Tycker den är bra för klassen men känner mig lite frågande på vilket upplägg det blir. Men tidig absolut

4 Zizou 3% är helt bortglömd här. Vet inte om folk missat hur speedig den här är och hur fort hästen kan gå med rätt lopp.

3 Adrimal Knick 12%
är lite spännande här. Fina i lopp och man väljer att åka till och nu på kort distans gör det spännande men bara på lite större gardering åker den med.

2 Västerbo Lexington 20% är snabb ut och kommer nog laddas. Även om den gått fort på kort så tycker jag den är bättre på 2140 eller längre. Därför rankar jag ner den här

12 Echelon 2% är ju open Strech kungen i Sverige som alltid vinner därifrån. Varför inte lifta mer och kommer på OP sista 300m.

Rank V86-7
A 7
B 5-4-3-2-12
C 6-9
D 1-10-8-11

V86-8 Härligt 3åringslopp som avslutar omgången men nu två stuckna

1 Aquarius Face 15% är en talang och ett råämne som jag är säker på kommer få en fin säsong. Har lite lätt att fela men jag och hoppas att den stabiliserats Ludde drar till Solvalla och han kör inte för 2an pris vill jag lova

4 Melby Jinx 37% har redan tjänat 1,4 miljoner och inte gjort ett dåligt lopp ännu. Självklart ska denna med tidigt på bongen

6 Cash Maker 23% gjorde sverigedebut senast efter 4 raka segrar i italien. Var väl bara så där då, men nu rycker man skorna och jag tror man vässat till den här idag.

5 Chopin Gar 7% såg fin ut i comebacken senast. Tror den här får ett fint år så given vid gardering

3 Okria Bo 8% är det massa ändringar på till i kväll. Barfota fram och jänkar så här lär man nog ladda.

Rank V86-8
A 1
B 4-6-5-3-9
C 2

Lycka till i kväll Jiwa
KalleKlut (+4), Gotland (+8), Liisa (+6), znipstern (+5), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av Jiwa den 2021-04-28 klockan 17:37.
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 11:41   #10

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10883
Standard

Njeeegativt (fel av mig, gaddar Sofies C)

Senast redigerad av KalleKlut den 2021-04-28 klockan 16:30.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 12:44   #11

Shooters avatar

Standard

Där strök Kolgjini sin häst i sista loppet. Mina spikar ser allt starkare ut.
Gammal 2021-04-28, 12:57   #12

Shooters avatar

Standard

Jag måste säga att det är en väldigt rolig och spelvärd omgång på förhand. Hamnar man rätt på spikarna så kan det ge väldigt bra utdelning.
Gammal 2021-04-28, 13:55   #13

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag måste säga att det är en väldigt rolig och spelvärd omgång på förhand. Hamnar man rätt på spikarna så kan det ge väldigt bra utdelning.
Jag känner likadant, idag kan det blir stora pengar, i synnerhet om Maestro Crowe felar
Gammal 2021-04-28, 14:27   #14

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 753
Standard

Provar en 20a ikväll

7
6
3.4.6.7
2
11
1.4.7.9
3.4.6.7.12
4

God tur på er härute ikväll!

Senast redigerad av Liisa den 2021-04-28 klockan 15:15.
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 14:34   #15

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 700
Standard

Echelon brukar gå bra på Åby. Visst spår 12. Men bara 2 %
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 14:42   #16

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 4326
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Echelon brukar gå bra på Åby. Visst spår 12. Men bara 2 %
Hur ska han hitta ett bra slagläge för strechen? kan ju bara vinna därifrån. 2% känns överstreckat. Vinner den så måste det hända något som på Jägers i går eller att övriga är sjuka.
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 15:25   #17

Standard

Dom kanske gör en aetos kronos,en truddelutt sista 200m,hehe,garderar man det loppet så tycker jag det är ett roligt streck,förövrigt tror jag på dålig utdelning ikväll!men har haft fel förr om dessa "gissa utdelning "spekulationer. God tur på er härute ikväll!
Gammal 2021-04-28, 15:36   #18

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50510
Standard

Jens Sjödén och Daniel Berglund V86 Åby/Solvalla på Service Plays
Henkezan (+5)

Senast redigerad av hoola den 2021-04-28 klockan 15:43.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 15:44   #19

Standard

91 hästar anmälda till v86 omgången, minus 4 (strukna),87 kvar att hitta 1-3% för större utdelning ikväll !

Pastorns lady avd2
Fuel burn avd6
Echelon avd7

Kommer göra ett till system ,dom åker med på lappen!
Gammal 2021-04-28, 16:05   #20

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1368
Standard

Roliga och Troliga

Avd1 nr 2 Go all Night openstretch vinnare ? fick en genomkörare förra starten dax nu?

Avd2 nr 2 Kate Baldwin varit på tapeten 2 senaste på v75 formen borde sitta nu första utmanare mot faven.

Avd 4 Center Bus barfota runtom med jänkarvagn och Örjan en Melander Luring.

Till de Troliga

Avd3 Nr 1 Easy Cash leder runt om motbuden i årsdebuter från kassa lägen den enda motståndaren 4 Kick the dust ås lär inte vinna från dödens.

Avd 7 nr7 Tabasco C.D inga lösa benbitar i år kapacitetsmässigt överlägsen och efter körningen mellan Bergh och Adrian kliver han in i matchen.

Avd 8 nr 6 Cash Maker Mycket bra spetschans efter att blivit nedstruken till magiska spår 5 fick ge sig i sverige debuten mot den bästa 3 åringen i landet.
Det enda motbudet 4 Mellby Jinx vinner inte från Dödens.

Lycka till alla
NORTHLAD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 16:29   #21

KalleKluts avatar

Standard

Avd 2. 2, 3, 6, 9 känns helarderat på spets och bästa hästar. Pastorns Lady och Sofies Case kivas om ledningen. Kate Baldwin och Borboletta är något vassare och får fina resor.
Gammal 2021-04-28, 17:51   #22

Shooters avatar

Standard

Jag tror att jag ska köra spikar på Maestro Crowe och Tabasco, sätta U:n på mina två ytterligare spikförslag samt Easy Cash med förutsättningarna att minst en av dem måste vinna samt U:n på Gocciadoros tre hästar (förutom den i sista loppet) och säga att minst en av dessa också måste vinna. Känns som en vettig lösning ikväll.
Gammal 2021-04-28, 18:30   #23
Banned

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 822
Standard

Är Adrian frisk från Corona nu med tanke på att han står i anmälningslistan
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 18:40   #24

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5355
Standard

V5
Inlämnat: 2021-04-28, 17:58
SistaStallskriket andelsspel
Solvalla
Onsdag 2021-04-28
Start: 18:39
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 7 (9, 4)
2: 1, 2, 4, 9 (10, 8)
3: 1 Räser Ulla (2, 8)
4: 1, 2, 3, 5, 6 (4, 10)
5: 1, 7, 10 (6, 5)

5x4x1x5x3 = 300 rader.
300 x 1 x 1,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: LTD CTZ NJK
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 18:44   #25

Shooters avatar

Standard

Det låter näst intill klart på Easy Cash.
Gammal 2021-04-28, 19:12   #26

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Golden Guard och Armornero Roc blir mitt inbrottssäkra lås i sjätte avdelningen på Valla!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 19:26   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Golden Guard och Armornero Roc blir mitt inbrottssäkra lås i sjätte avdelningen på Valla!
The Lucky One kan nog dyrka upp låset. Står bra inne och Erik upp dessutom kanonfina lopp i kroppen. 6% är mycket spelvärt.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-04-28 klockan 19:27.
Gammal 2021-04-28, 19:29   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
V5
Inlämnat: 2021-04-28, 17:58
SistaStallskriket andelsspel
Solvalla
Onsdag 2021-04-28
Start: 18:39
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 7 (9, 4)
2: 1, 2, 4, 9 (10, 8)
3: 1 Räser Ulla (2, 8)
4: 1, 2, 3, 5, 6 (4, 10)
5: 1, 7, 10 (6, 5)

5x4x1x5x3 = 300 rader.
300 x 1 x 1,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: LTD CTZ NJK
Oskar J Andersson har inte riktigt dom händer som krävs.....
Gammal 2021-04-28, 19:33   #29

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4185
Standard

Dagen lilla matematiska
V86
Inlämnat: 2021-04-28, 19:27
Solvalla, Åby
Onsdag 2021-04-28
Start: 20:30
Kostnad: 54,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Maestro Crowe (13, 14)
2: 2, 9 (6, 1)
3: 1, 3 (4, 7)
4: 2, 7, 8 (5, 3)
5: 8 Master Sea (1, 13)
6: 1, 4, 5 (6, 7)
7: 5 Racing Ribb (2, 7)
8: 2, 3, 4, 5, 6, 9 (4, 6)

1x2x2x3x1x3x1x6 = 216 rader.
216 x 1 x 0,25 kr = 54,00 kr.
Totalt: 54,00 kr.
Rättningskod: BSH FTV QLM

Därtill 2 reducerade
Ett från 7680 rader till 563 (7,3%) spik i lopp 6 o 7 på båda 5:orna
Ett på 10752 rader till 864 (7,8%) spik lopp 3 Nr.1 Easy Cash
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 19:40   #30

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
The Lucky One kan nog dyrka upp låset. Står bra inne och Erik upp dessutom kanonfina lopp i kroppen. 6% är mycket spelvärt.
Hmm, ja om man ser till kuskförstärkningen som sker, mot de flesta av loppen som kusen startat, så kanske detta kan vara en liten luring, helt klart.... Hmmm!!!

Gammal 2021-04-28, 19:47   #31

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Är Adrian frisk från Corona nu med tanke på att han står i anmälningslistan
Har han druckit och åkt dit i kontroll?

Gammal 2021-04-28, 19:50   #32

Standard

TVILLING
Inlämnat: 2021-04-28, 19:49
Solvalla Lopp 5
Onsdag 2021-04-28
Start: 19:51
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
2, 3

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: GNL MTQ ZLG
Gammal 2021-04-28, 19:58   #33
Administrator

Standard

Hmm, kan det vara så att det är spets och slut på Svedberg och Call (Me) To The Bar?

Alltid tufft att spika emot de stora grabbarna men jag blir allt lite sugen!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2021-04-28, 20:03   #34

KalleKluts avatar

Standard

V86
Inlämnat: 2021-04-28, 20:01
Andelsliret..
Solvalla, Åby
Onsdag 2021-04-28
Kostnad: 900,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 6, 7, 14 (5, 13)
2: 3, 6, 9 (2, 4)
3: 1, 2, 4, 5, 6 (7, 3)
4: 2, 3 (5, 8)
5: 1, 4, 8, 11, 13, 14 (2, 12)
6: 6 Golden Guard (4, 1)
7: 2, 4, 5, 7 (3, 6)
8: 6 Cash Maker (4, 5)

5x3x5x2x6x1x4x1 = 3600 rader.
3600 x 1 x 0,25 kr = 900,00 kr.
Totalt: 900,00 kr.
Rättningskod: SOL VALL A66
Gammal 2021-04-28, 20:11   #35

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3273
Standard

V86
Inlämnat: 2021-04-28, 20:10
Solvalla, Åby
Onsdag 2021-04-28
Kostnad: 756,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 6, 7, 11, 13, 14 (2, 8)
2: 1, 2, 3, 5, 6, 9 (4, 7)
3: 1 Easy Cash (4, 7)
4: 2, 3 (5, 7)
5: 1, 6, 8, 11, 13, 14 (4, 12)
6: 5, 6 (4, 1)
7: 2 Västerbo Lexington (5, 7)
8: 4, 5, 6 (3, 9)

7x6x1x2x6x2x1x3 = 3024 rader.
3024 x 1 x 0,25 kr = 756,00 kr.
Totalt: 756,00 kr.
Rättningskod: HTB MTX VBJ
Gammal 2021-04-28, 20:14   #36

Reg.datum: jan 2016
Sharp$: 3605
Standard

V86
Inlämnat: 2021-04-28, 20:13
Solvalla, Åby
Onsdag 2021-04-28
Kostnad: 225,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Maestro Crowe (13, 1)
2: 2, 6, 9 (1, 5)
3: 1 Easy Cash (4, 7)
4: 2, 3, 5, 7, 10 (8, 4)
5: 1, 4, 8, 11, 13 (6, 14)
6: 4 Amornero Roc (6, 1)
7: 2, 4, 5, 7 (3, 9)

1x3x1x5x5x1x4x3 = 900 rader.
900 x 1 x 0,25 kr = 225,00 kr.
Totalt: 225,00 kr.
Rättningskod: BWH BTT QBB
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 20:15   #37

Standard

En skitfavorit som man vägrar tävla mot och som sedan skrynklar ihop sig över mål - dumstrut på resten av ksukarna som hade felfria ekipage. VARFÖR - vågar man inget???!!!
Gammal 2021-04-28, 20:16   #38

Standard

V86
Inlämnat: 2021-04-28, 20:16
Sundbyholms Travbana, Stallskriket skräll v86s andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2021-04-28
Kostnad: 1 391,25 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Maestro Crowe (1, 13)
2: 2, 6, 9 (5, 1)
3: 1, 2, 4, 6, 7 (3, 8)
4: 2 Call to the Bar (5, 3)
5: 1, 4, 8, 11, 13 (14, 6)
6: 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9 (2, 3)
7: 2, 7 (5, 3)
8: 3, 4, 5, 6, 9 (2, 6)

1x3x5x1x5x7x2x5 = 5250 rader.
5250 x 1 x 0,25 kr = 1 312,50 kr.
Rättningskod: HWD HTP ZBB
Gammal 2021-04-28, 20:17   #39

Standard

Citat:
Har han druckit och åkt dit i kontroll?

Druckit?? Trodde störst risk var pulver....
Gammal 2021-04-28, 20:20   #40

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2121
Standard

V86
Inlämnat: 2021-04-28, 20:12
Solvalla, Åby
Onsdag 2021-04-28
Kostnad: 126,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Maestro Crowe (14, 13)
2: 1, 2, 5, 9 (6, 3)
3: 1 Easy Cash (6, 4)
4: 2 Call to the Bar (3, 5)
5: 8 Master Sea (1, 11)
6: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 10 (8, 9)
7: 3, 5, 7 (2, 4)
8: 2, 3, 4, 5, 6, 9 (9, 6)

1x4x1x1x1x7x3x6 = 504 rader.
504 x 1 x 0,25 kr = 126,00 kr.
Totalt: 126,00 kr.
Rättningskod: GTK JTR NBC
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 20:20   #41

Standard

Citat:
Druckit?? Trodde störst risk var pulver....
Det var en referens till Corona (en ölsort)...

Gammal 2021-04-28, 20:22   #42

Standard

Citat:
Det var en referens till Corona (en ölsort)...

För mycket fokus på travraderna nu för att hänga med... Sorry!
Fulsprit (+10)
Gammal 2021-04-28, 20:24   #43
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8964
Standard

Pressbyråns Snackis blev så här:

V86
Inlämnat: 2021-04-28, 20:21
Pressbyrån Karlstad, Sharps-Snackisen V86s andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2021-04-28
Kostnad: 1 221,12 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Maestro Crowe (2, 10)
2: 1, 2, 3, 5, 6, 9 (4, 7)
3: 1, 2, 4, 7 (6, 3)
4: 2, 3, 5, 7 (10, 8)
5: 1, 4 (11, 13)
6: 1, 4, 5, 6, 7, 9 (8, 2)
7: 7, 12 (5, 2)
8: 4, 6 (5, 3)

1x6x4x4x2x6x2x2 = 4608 rader.
4608 x 1 x 0,25 kr = 1 152,00 kr. Avgift 69,12 kr.
Totalt: 1 221,12 kr.
Rättningskod: KPC LTQ WBL

Liisa (+5), znipstern (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 20:24   #44
Banned

Standard

Citat:
För mycket fokus på travraderna nu för att hänga med... Sorry!
Hahah
Gammal 2021-04-28, 20:29   #45
Administrator

Standard

Mot miljonerna!

V86
Inlämnat: 2021-04-28, 20:28
Åby, Solvalla
Onsdag 2021-04-28
Start: 20:29
Kostnad: 1 134,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 7, 13, 14 (6, 5)
2: 1, 3, 9 (6, 2)
3: 1, 4, 6 (7, 2)
4: 2 Call to the Bar (3, 5)
5: 1, 4, 8, 11, 12, 13, 14 (6, 10)
6: 1, 4, 5, 6, 7, 8 (9, 2)
7: 7 Tabasco C.D. (5, 2)
8: 4, 5, 6 (9, 3)

Vi tar en sväng förbi baren och beställer in en shot Tabasco!

Go go go!!

Gammal 2021-04-28, 20:29   #46

Standard

V86
Inlämnat: 2021-04-28, 20:29
Solvalla, Åby
Onsdag 2021-04-28
Kostnad: 135,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Maestro Crowe (13, 1)
2: 2, 3, 6, 9, 10 (1, 5)
3: 1, 4, 7 (6, 2)
5: 1, 4, 5, 8, 11, 14 (13, 6)
6: 4, 6 (1, 7)
7: 2, 5, 7 (3, 4)
8: 4 Mellby Jinx (6, 5)

1x5x3x1x6x2x3x1 = 540 rader.
540 x 1 x 0,25 kr = 135,00 kr.
Totalt: 135,00 kr.
Rättningskod: BZK BTZ PBG
Gammal 2021-04-28, 20:37   #47

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 659
Standard

Hahaha. Vad är det där för jävla häst alltså? Helt rubbat bra.
mrgump (+5)
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 20:38   #48

Standard

Peace of cake
SistaStallskriket (+25)
Gammal 2021-04-28, 20:38   #49

Standard

V4
Inlämnat: 2021-04-28, 19:10
Solvalla, Åby
Onsdag 2021-04-28
Start: 21:15
Kostnad: 168,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Gravity Pace (1, 13)
2: 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9 (2, 3)
3: 2, 7 (5, 3)
4: 2, 3, 4, 5, 6, 9 (6, 4)

1x7x2x6 = 84 rader.
84 x 1 x 2,00 kr = 168,00 kr.
Totalt: 168,00 kr.
Rättningskod: HWJ JTZ SLJ

--------------------------------------

V3
Inlämnat: 2021-04-28, 19:20
Solvalla
Onsdag 2021-04-28
Start: 21:03
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3
2: 4 Amornero Roc
3: 3, 4, 5, 6, 9

2x1x5 = 10 rader.
10 x 1 x 10,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: BZJ HTQ QLH

-----------------------------------

V3
Inlämnat: 2021-04-28, 19:27
Åby
Onsdag 2021-04-28
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 8, 11, 13, 14
2: 2, 7
3: 3 Global Beware

6x2x1 = 12 rader.
12 x 1 x 10,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: LSJ JTV TLF
Gammal 2021-04-28, 20:38   #50

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1763
Standard

Är Fabulous Ixi slut som tävlingshäst efter denna mangling?
yoozoo (+7)
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 20:40   #51
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Antagligen men vad ska han göra när det kommer ett lejon i full fart
Gammal 2021-04-28, 20:41   #52

Standard

Får man som Håkan K. slänga bak hjälmen på bakomvarande häst som galopperar utan att få böter eller annan bestraffning?
Gammal 2021-04-28, 20:41   #53

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Den borde gå ut i Harpers, får då inget tillägg? Stenklar.
yoozoo (+7), yoozoo (+7)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 20:41   #54

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8103
Standard

Herregud vilken kross stackars ledaren har nog brännt x antal ventiler medans Crowe knappt lagt in 3ans växel

V86
Inlämnat: 2021-04-28, 13:48
Solvalla, Åby
Onsdag 2021-04-28
Kostnad: 216,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Maestro Crowe (13, 14)
2: 2, 5, 6, 9 (1, 3)
3: 6 Uncle Töll (1, 7)
5: 1, 4, 11, 12, 13, 14 (8, 6)
6: 2, 4, 6, 8 (1, 7)
7: 4, 5, 7 (2, 3)

1x4x1x1x6x4x3x3 = 864 rader.
864 x 1 x 0,25 kr = 216,00 kr.
Totalt: 216,00 kr.
Rättningskod: LZG DTX PKF
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 20:41   #55

Sharp$: 6176
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Den höll ända till mitten av sista kurvan efter nästan ett helt varv av mangling... där fältet bakom bara försvann.

Maestro var bara för bra.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 20:41   #56

Standard

250.000 system kaputt. Många reducerade?
Gammal 2021-04-28, 20:42   #57

Standard

Schillström vågade tävla även om det inte gick så bra, denna gång... Hoppas hästen repar sig...
Gammal 2021-04-28, 20:42   #58

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1763
Standard

Citat:
Antagligen men vad ska han göra när det kommer ett lejon i full fart
Överlåta spetsen kan han ju alltid. Tyckte hästen såg less ut när den hoppade i sista kurvan. ” Nu ger jag fan i det här” ungefär.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 20:43   #59

KalleKluts avatar

Standard

Förbannat bra häst i nuvarande klass men fullständigt bedrövligt för kupongvärdet
Gammal 2021-04-28, 20:47   #60

Standard

Bra Uffe!!

Blir bra efterrens på den!!
Gammal 2021-04-28, 20:48   #61
Banned

Standard

Fan tog bort 6 :( första reserv med.. får hoppas 7 ger nåt
Gammal 2021-04-28, 20:51   #62

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg
Provar en 20a ikväll

7
6
3.4.6.7
2
11
1.4.7.9
3.4.6.7.12
4

God tur på er härute ikväll!
Bra start
Fulsprit (+8), KalleKlut (+3)
Gammal 2021-04-28, 20:52   #63

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg
Bra start
Du e riktigt duktig på att hitta spikarna hade gärna hoppat på ett bolag ifall du känner för att lira lite bredare, lycka till
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 20:54   #64

KalleKluts avatar

Standard

Citat:
Fan tog bort 6 :( första reserv med.. får hoppas 7 ger nåt
Det luktade 0kr på 6 och 7r 20.29 och gör nog det 22.30 också.
Gammal 2021-04-28, 20:57   #65

Standard

Var det en hare?
Gammal 2021-04-28, 20:58   #66

Shooters avatar

Standard

Såja, då var spikarna hemma. Nu gäller det bara att U-förutsättningarna sitter samt att garderingsloppen håller.
Gammal 2021-04-28, 20:59   #67

Sharp$: 6176
Standard

Vad var det som sprang över banan framför hästarna på upploppet? En hare?

Kunde skrämt hästarna om det ville sig illa.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 20:59   #68

Standard

Den gick inte fälla,
Gammal 2021-04-28, 21:04   #69
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Det luktade 0kr på 6 och 7r 20.29 och gör nog det 22.30 också.
Så säger man jämnt
Gammal 2021-04-28, 21:06   #70

Standard

Citat:
V86
Inlämnat: 2021-04-28, 20:16
Sundbyholms Travbana, Stallskriket skräll v86s andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2021-04-28
Kostnad: 1 391,25 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Maestro Crowe (1, 13)
2: 2, 6, 9 (5, 1)
3: 1, 2, 4, 6, 7 (3, 8)
5: 1, 4, 8, 11, 13 (14, 6)
6: 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9 (2, 3)
7: 2, 7 (5, 3)
8: 3, 4, 5, 6, 9 (2, 6)

1x3x5x1x5x7x2x5 = 5250 rader.
5250 x 1 x 0,25 kr = 1 312,50 kr.
Rättningskod: HWD HTP ZBB
Sååååååjaaaa!!! Man kan lita på hemmabanan!!
Liisa (+10)
Gammal 2021-04-28, 21:08   #71
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8964
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Hmm, kan det vara så att det är spets och slut på Svedberg och Call (Me) To The Bar?

Alltid tufft att spika emot de stora grabbarna men jag blir allt lite sugen!

Exakt! Snyggt!

Gotland (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 21:14   #72

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Dåligt påläst . Får göra ett spel i kväll . Kör en V4 x 2 med chansspik på Tabasco CD. Kaj Widell är väl inte på Åby så ofta. Är där i kväll för att köra en häst. Gissar på att det är i ordningställt precis som i årsdebuten i fjor då den vann till 66 ggr pengarna.

V4
Inlämnat: 2021-04-28, 21:10
Solvalla, Åby
Onsdag 2021-04-28
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 13 (11, 8)
2: 4, 6 (1, 7)
3: 7 Tabasco C.D. (2, 5)
4: 3, 4, 5, 6 (9, 2)

3x2x1x4 = 24 rader.
24 x 2 x 2,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 21:17   #73

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4416
Standard

V4
Inlämnat: 2021-04-28, 21:13
Solvalla, Åby
Onsdag 2021-04-28
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Gravity Pace (1, 8)
2: 1, 4 (6, 7)
3: 2, 4, 5, 6 (7, 3)
4: 2, 3, 4, 5, 6, 9 (6, 4)

1x2x4x6 = 48 rader.
48 x 1 x 2,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: KTD FTS QFB
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 21:20   #74

Standard

Har det inte varit lite för skrällbetonat hittills?
Gammal 2021-04-28, 21:20   #75
Banned

Standard

Får vi dubbeljackpot ?!
Gammal 2021-04-28, 21:20   #76

Shooters avatar

Standard

Äh! Det blir inga pengar idag. Satte även villkor att det måste ge minst 3 000 spänn och det lär det inte göra nu.
Gammal 2021-04-28, 21:25   #77

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 659
Standard

Jobba in 5 The Lucky One, 12 Echelon och 4 Mellby Jinx de sista tre så blir det väl lite småslantar iallafall.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 21:25   #78
Banned

Sharp$: 76
Standard

Hade också andel men lågt me cash

V86
Inlämnat: 2021-04-28, 19:43
Solvalla, Åby
Onsdag 2021-04-28
Kostnad: 960,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 6, 7, 13 (14, 2)
2: 3, 5, 6, 9 (4, 1)
3: 1 Easy Cash (4, 2)
4: 2, 5 (3, 7)
5: 1 Barbaro As (11, 8)
6: 4, 5, 6, 8 (1, 2)
7: 2, 4, 5, 7 (6, 10)
8: 2, 3, 4, 5, 6, 9 (6, 4)

5x4x1x2x1x4x4x6 = 3840 rader.
3840 x 1 x 0,25 kr = 960,00 kr.
Totalt: 960,00 kr.
Min kostnad: 960,00 kr x 1/8 = 120,00 kr
Rättningskod: HXF CTV SLM
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 21:29   #79

Shooters avatar

Standard

Spikarna sitter och U-hästarna sitter och resterande inom ramen, men det blir ändå bara meningslösa sju rätt om resten går in. Rak DD: 7-4.
Gammal 2021-04-28, 21:31   #80
Banned

Standard

Då jobbar vi Echelon och Mellby för 4 7:or. Synd det ej ger nåt
Gammal 2021-04-28, 21:42   #81

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
En ny chans att plocka hem åttan. Jag bjuder på fyra tidiga alternativa spikbud:

Maestro Crowe . Inte mycket att orda om, bör vinna!
Barbaro AS. Står fint till Anmäld barfota bak för första gången och värsta motbudet (Floydside AM) har bakspår på tilläggsvolten.
Tabasco C.D. Har gått mot årgångstoppen av förra årets fyraåringar. Har ett lopp i kroppen och är superintressant. Endast 15 % idag och blir det inte för mycket skrik på honom i morgon så kan det vara en fin lösning.
Mellby Jinx. Gick mot årgångstopparna av tvååringarna förra året. Har också fått ett lopp i kroppen, vann sin årsdebut som treåring och står fint till.
Nu gäller det bara att Mellby vinner också.
Gammal 2021-04-28, 21:43   #82

Standard

Kaj förivrar sig och går för tidigt..... Kan ha kostat segern.....
Gammal 2021-04-28, 21:45   #83

Shooters avatar

Standard

Nähä! Jag tyckte det såg ut som att Kajan hann fram. Det var ju surt.
Gammal 2021-04-28, 21:46   #84

Standard

Fy fan.... Vilken sopa Kaj är!! Hästen är ju GRYM men vad FAN ska han ut i tredjespår så tidigt och göra.... Vilken jävla lallare
znipstern (+2)
Gammal 2021-04-28, 21:47   #85

Shooters avatar

Standard

Fyra sjuor och 22 sexor (lär inte ge något) om Chopin Gar vinner sista. Så får jag hoppas på den här:

Kombo: Fyrling
Odds: 8.18
Insats‎: 170,00 (1 Spel X 170,00) Vinst: 1 390,60
Betalt:
28/04/2021
19:24:40
Kupong: 637552274812613013
Kanal: Internet
Ditt val Spelobjekt Datum Odds Status
7 Maestro Crowe
Vinnare - 2640m Volt

Travsport
Åby - Lopp 6
Vinnare

28/04/2021
20:35
1.50 Vinst
1 Easy Cash
Vinnare - 2140m Auto

Travsport
Åby - Lopp 7
Vinnare

28/04/2021
20:57
1.78 Vinst
T2 7 Tabasco C.D.
Top 2 - 1640m Auto

Travsport
Åby - Lopp 9
Placering

28/04/2021
21:45
1.94 Öppen
T3 5 Chopin Gar
Top 3 - 2140m Auto

Travsport
Solvalla - Lopp 10
Placering

28/04/2021
21:56
1.58 Öppen
Gammal 2021-04-28, 21:48   #86

Standard

Cash Maker ger hela 428 kr för 8 rätt... Cashen på g..
Gotland (+8)
Gammal 2021-04-28, 21:50   #87

Standard

Surt att åka på målfoto. Spelvärdet hamnade dock tillslut på Racing Ribb som ju gick barfota runt om och visat innan två ggr vilket plus det är. När alla betaltjänster sågade den liksom spelexperterna i tv så blev den tidigare klara favoriten tillslut bara tredjehandare på toton.
Gammal 2021-04-28, 21:50   #88

Reg.datum: dec 2018
Sharp$: 4828
Standard

TT segrade med 2-1 mot SV vad gäller mest överspelade som vann.
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-28, 21:54   #89

Shooters avatar

Standard

Sämsta tänkbara upplösning. Jorma blir fyra och Goop vinner. Fyra sexor lär inte ge ett skit.
Gammal 2021-04-28, 21:55   #90

Standard

Var ju extra surt nu att åka på målfotot i V4-3 när första barfota och första jänkarvagn skrällen mycket enkelt vinner avslutningen. Var nog 2500-3000 två uteblivna V4or kostade.
Gammal 2021-04-28, 21:56   #91

Standard

Och Adielsson kör prepar'e
Gammal 2021-04-28, 22:00   #92

Standard

8 rätt 1.245kr
7rätt 28kr
6rätt jackpot
Gammal 2021-04-28, 22:01   #93

Standard

Tinter är grym och Lillgoopen lurade upp Örjan och Erik på läktaren.
75000:- på kontot och sto mot H/V är respekt.
Gammal 2021-04-28, 23:36   #94

Reg.datum: apr 2018
Sharp$: 611
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
250.000 system kaputt. Många reducerade?
kan tänka mig att en del har spelat den med sina utgångar, så om de spelar 5000 rader kanske de hade med den på 3000 av de raderna.
Storkillen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-29, 02:04   #95
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Storkillen Visa inlägg
kan tänka mig att en del har spelat den med sina utgångar, så om de spelar 5000 rader kanske de hade med den på 3000 av de raderna.
Nåja. Man ska inte förakta 11 ggr pengarna på en stenklar. Så fantastiskt gott!

Härligt att Adrian slutat pudra näsan...förlåt, kommit över Covid.

Nu är det lördag som gäller.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-29, 02:05   #96
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tinter är grym och Lillgoopen lurade upp Örjan och Erik på läktaren.
75000:- på kontot och sto mot H/V är respekt.
Nej, det är spelarkollektivet som blev upplurade på läktaren. Inga andra.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td