Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-05, 07:40   #61
HPT

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vladswe Visa inlägg
(...)

Nu till det negativa. Här beskriver jag de problem som JAG har stött på på MIN dator, så jag vill inte påstå att felen är generella utan kan mycket väl bero på min dator/operativsystem.

1. Programmet hänger sig typ varje halvtimme helt utan anledning, nåt stackoverflow fel och hejdå, så har man inte sparat systemet är man körd. Fruktansvärt irriterande. Felloggen är också tom.
2. Ibland så går det inte att kategorisera hästar, man väljer A, B eller C men det valda alternativet blir inte markerad, samtidigt som på översikten så ser det ut som att den valda hästen faktiskt fått rätt kategori, sånt får ju en att börja fundera på vad som gäller.
3. Intervallreducering på radvärde verkar funka på nåt konstigt sätt, satte vilkor på att reducera bort alla rader med värde under 10000, då tog den bort typ massvis med rader så att när man simulerade utfallet kunde man inte hitta nån rad med 7 rätt trots att man matade in en rad som var lätt värd en mille.

(...)
Punkt 1 och 2 låter som något man kan råka ut för om man har en lite äldre dator. Jag kan ha programmet igång en hel lördag med flera system utan att få problem. Att inte markeringarna för ABC inte syns beror helt enkelt på att grafiken inte orkar med, men som du skriver så får de sin gruppering ändå.

Känner inte alls igen punkt 3, men jag får titta på det.
Gammal 2013-02-05, 11:16   #62

Vladswes avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1257
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HPT Visa inlägg
Punkt 1 och 2 låter som något man kan råka ut för om man har en lite äldre dator. Jag kan ha programmet igång en hel lördag med flera system utan att få problem. Att inte markeringarna för ABC inte syns beror helt enkelt på att grafiken inte orkar med, men som du skriver så får de sin gruppering ändå.

Känner inte alls igen punkt 3, men jag får titta på det.

Ok, köper det, datorn i sig är det inget fel på men programmet körs via VMWare så det är en virtuell dator. Misstänkte att det kunde vara nåt med det.
Vladswe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td