|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2021-04-10, 19:10 | #151 |
Banned
|
Jag spelade emot. När hela studion skriker ut en Kolgjinihäst från femtespår volt, gäller det att ta betalt.
Nog dagens vinnarodds. Men jag går inte in tyngre än så på hästar som jag inte sett förut. VINNARE 3 Kagan 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: FTM MHQ MXF Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10) |
2021-04-10, 19:21 | #152 | |
Banned
|
Citat:
Ja det är väldigt tröttsamt med att det ska göras i tv om vartannat. Per Skoglund idéer. Ibland försöker han få fram en tår själv, som förra veckan när Djuses körning började blöda ur munnen. Vad fan är det? Varför ska det lipas för, jävligt patetiskt. Tänk om syror och läkare börjar gråta varje gång de får en dålig patient de inte känner. Jävligt falskt och jävligt patetiskt |
|
2021-04-10, 19:31 | #153 |
Banned
|
Jag vet en del som gillar Nybrink ,Per S och Tillman när de rattar sändningen men allvarligt.. Per står där med alla sina bokstavskombinationer och tjatar sönder om allt och alla och tokhyllar dåliga favoriter och bla bla sen står Nybrink och Tillman där och tjafsar sönder. Som Nybrink idag ”Cyber har 11-0 bla bla” ja men nån gång torskar den och det var idag. Trött på enögda tjommar i tv.
|
2021-04-10, 19:37 | #154 | |
Citat:
2021-04-10, 19:41 | #155 | |
Citat:
2021-04-10, 20:05 | #156 | |
Banned
|
Citat:
Gråt-tv var väldigt trendigt för några år sedan, trodde det var på väg bort. Precis som att det ett tag var väldigt trendigt att kvinnor kysste eller hånglade med andra kvinnor på scen Likaså så står Per Skoglund varje Lördag och säger alltid det smakar så fantastiskt, det godaste han ätit i livet. Tycker bara det är jobbigt med påklistrad yta |
|
|