Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-13, 21:52   #211
Banned

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Poängen är att du ändarde dig, din nolla! Du är en imbecill DJÄVEL! Slå upp detta ord så skall du se att det finns och att jag använde detta korrekt... Jösses, vilken kretin...

Tack för att du varit delaktig i att förvandla Sverige till en sopstation...

Och du håller på? Säkerligen något ekonomiskt, dopat lag, Man C. månne?

Nej United självklart. Och din mentala ålder är ? 12? Jag har inte ändrat mig ett smack. Jag har förklarat hur det generellt är. Sen kan det absolut gå utanför ramen. Men normalt vinner mellan 2-3 favoriter och i guld har man de 3 mest spelade så överlever man 8/10 V75. Men jag säger inte att det SKER JÄMNT. Och med hans spik absolut hästen är bra och Örjan är bra men räkna ut det innan. Alla visste att Maestro och eventuellt Adrian vinner i början. Då är det lätträknat att det blir låg utdelning och med andra ord kanske man skulle gardera Phoenix som jag gjorde ? Men ja alla gör som de vill men enligt mig var den dålig spik. Men som sagt att diskutera med dig är som att diskutera med ungarna på förskolan.
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 22:02   #212

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Nej United självklart. Och din mentala ålder är ? 12? Jag har inte ändrat mig ett smack. Jag har förklarat hur det generellt är. Sen kan det absolut gå utanför ramen. Men normalt vinner mellan 2-3 favoriter och i guld har man de 3 mest spelade så överlever man 8/10 V75. Men jag säger inte att det SKER JÄMNT. Och med hans spik absolut hästen är bra och Örjan är bra men räkna ut det innan. Alla visste att Maestro och eventuellt Adrian vinner i början. Då är det lätträknat att det blir låg utdelning och med andra ord kanske man skulle gardera Phoenix som jag gjorde ? Men ja alla gör som de vill men enligt mig var den dålig spik. Men som sagt att diskutera med dig är som att diskutera med ungarna på förskolan.

Du ändrar dig likt den värste politikern, men okey - det får stå för dig!

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 22:23   #213
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Absolut självklart fullt enig. Men det är oftast trist och veta att ”wow nu blir det favoriter” inför avdelning 6 och man vet att 2-3 redan vunnit så spikar man en favorit. Är du med på vad jag menar?

Ja jo, men om du spikar mot slutet och det redan har vunnit flera favoriter så har det trista redan hänt, nämligen att du spricker redan där om du nu spelar rader som kan ge stora pengar .
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 22:32   #214
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Ja jo, men om du spikar mot slutet och det redan har vunnit flera favoriter så har det trista redan hänt, nämligen att du spricker redan där om du nu spelar rader som kan ge stora pengar .
Haha ja där har du rätt
Gammal 2021-03-13, 22:33   #215
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Du ändrar dig likt den värste politikern, men okey - det får stå för dig!

Gubben jag tycker vi lägger ner stridsyxan för ikväll. Om du fick 7 rätt idag så gratulerar jag ödmjukast och så laddar vi om inför V86
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
Gammal 2021-03-13, 23:04   #216

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5271
Standard

Du ser mitt system i tråden och jag var rätt ute! Korrekt vägt system trots 6 rätt. Det enda jag gjorde fel var att gardera Maestro men spikar hellre 29% i sjätte än skyhöga Maestro från tolfte även om det var tre varv. Hästen är så osäker att den aldrig bör överstiga 50% enbart på den faktorn.

Om det var dåligt spelat? Fortsätt som du lirar. Du fick fem rätt och fick förmodligen inte in andra så redan där var systemet ändå dött...
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 23:12   #217
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Du ser mitt system i tråden och jag var rätt ute! Korrekt vägt system trots 6 rätt. Det enda jag gjorde fel var att gardera Maestro men spikar hellre 29% i sjätte än skyhöga Maestro från tolfte även om det var tre varv. Hästen är så osäker att den aldrig bör överstiga 50% enbart på den faktorn.

Om det var dåligt spelat? Fortsätt som du lirar. Du fick fem rätt och fick förmodligen inte in andra så redan där var systemet ändå dött...
Och du kör bara andelssystem och alltid snacka om höga procent. Maestro är en världsklasshäst och förra gången var det vattnet som ställde till det.
Gammal 2021-03-13, 23:13   #218
Banned

Standard

Citat:

Har sett dina spikar på andelssystemen och det är sällan du vågar gå utanför boxen
Gammal 2021-03-13, 23:27   #219
Banned

Standard

Citat:

Jag skrev vart jag rök förut? Du var överlycklig för du fick in skrällen i andra för där hade du med alla utom en ? Men nästa gång grinar du för du missar en skräll på 8 ? Var lite saklig och sluta lipa man vinner inte jämnt.
Gammal 2021-03-14, 00:01   #220

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6541
Standard

Trist med nivån i tråden tycker jag, är väl bättre att ni skickar PM till varandra?
Som någon noterade så satte Berglund sjuan igen, grymt skicklig får en säga.
Detsamma kan väl inte sägas om Jens Sjödéns ständiga lust att ta bort en häst i stället för att helgardera. Idag gjorde han det i både avd 2 och 3 och självklart vann den i andra. 200 kr sparade han på det på ett system som nu kostade 3234 kr.
Ace (+10), viking90 (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-14, 00:09   #221

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Nu tar alla och lyssnar på den här låten och låter Jesus ge er lite kärlek!

https://www.youtube.com/watch?v=M_E9PwWlpxE

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-14, 00:11   #222

Standard

Citat:
Skalban är bra!
Skalman heter han! Kompis med Lille Skutt och Bamse! Kan ni ingenting?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
SistaStallskriket (+5)
Gammal 2021-03-14, 00:19   #223

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2095
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tycker att ni ska kolla intervjun som Johan Lindberg gjort med Lutfi Kolgjini. Finns på travronden . En timmes oerhört intressant tillbakablick på hans karriär. Tänk om han inte i det ekonomiska läge han var i under mitten av 90 talet fixat hit Viking Kronos . Väldigt många topphästar som aldrig kommit till världen då. Som Maharajah. Travsporten har väldigt mycket att tacka honom för.
Nja. Lufti har mycket att tacka svensk travsport för sin existens.
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-14, 00:20   #224

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
Nja. Lufti har mycket att tacka svensk travsport för sin existens.
Ja, hade inte svensk travsport funnits så hade rimligen inte Lutfi lyckats bli en travtränare i Sverige så i sak där har du ju helt rätt!

Gammal 2021-03-14, 00:34   #225

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2095
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Ja, hade inte svensk travsport funnits så hade rimligen inte Lutfi lyckats bli en travtränare i Sverige så i sak där har du ju helt rätt!
Det är väl det. Det finns inga albanska travhästar i Sverige, inte ens på Jäsersro, om man säger så
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td