![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Ons 27/1-2021 - V86 Jägersro/Solvalla
Då ingen annan har öppnat en tråd för veckans omgång gör jag det nu, låt diskussionerna flöda om bästa dragen så ser vi till att fixa 8 rätt och att utdelningen även blir bättre än förra veckan med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Testar en tidig jävel pga jobb. God lycka
V86 Inlämnat: 2021-01-27, 07:36 Solvalla, Jägersro Onsdag 2021-01-27 Start: 20:30 Kostnad: 393,75 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Kung Edward (1, 5) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 12 (8, 7) 3: 2 Valeria Wareco (4, 6) 4: 1, 2, 3, 9, 10, 11, 12 (4, 5) 5: 3 Goodhands Ray (4, 7) 6: 1 Coogan (5, 3) 7: 2, 6, 8, 9, 10 (4, 3) 8: 1, 3, 5, 9, 10 (2, 7) 1x9x1x7x1x1x5x5 = 1575 rader. 1575 x 1 x 0,25 kr = 393,75 kr. Totalt: 393,75 kr. Rättningskod: Åt helvete ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Coogan spikas till höger och vänster. Har inte gått med skor sedan första loppet i Sverige i mars 2018. Inte varit ute i lopp sedan i november. Jag tar nog två hästar och tror mest på Dom Perignon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+50) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Kung Edward ska köras i spets om han kan hålla ut Toddler. Det kan bli en rasande inledning på V86:an idag. Jag tror inte att Marc Elias ger upp i första taget och sätter sig snällt i dödens.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Snacka om att Lord Horse är dagens skrik. Överallt så spikas den och även jag hade tänkt göra så, men kanske får tänka om. Tror den slutar som favorit.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Redén låter ju supernöjd dock med hästen. Inte så att det kanske inte är några problem med skor?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
Korsdragaren - Zebastian Hagberg, Mattias Spante, Felix Erixson på Solvalla Andelar och så var det någon mer som spikar. Sedan varnas det för den på andra ställen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yoozoo (+7) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
Det tror inte jag
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Administrator
|
![]()
Är inte 5 Dandit ett roligt bud i femte?
Rätt spår, hyfsad ut, 1640a. Kanske ingen riktig vinnartyp men ändå! ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
I sista loppet kan ju LL. Royal hamna rätt bra till från sitt springspår på tillägg. Har gått i rätt bra gäng tidigare. Minuset är väl kusken dock.
Happy Romeo är väl en häst det ser ut att bli lite skrik på med från flera håll. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Daniel Berglund V86 Jägersro/Solvalla på Service Plays
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |