|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2021-01-05, 21:24 | #46 | |
Citat:
GOTT KAFFE (aldrig fel) |
||
2021-01-05, 21:25 | #47 |
Vackert som en tavla! Grattis!!!!
2021-01-05, 21:26 | #48 |
Självklart så, men favoritvinster som byter från till tråkig favoritvinst känns ändå lite dubbelt.
Säkert bara jag som är överkänslig.. På ett forum är jag kanske för mycket lagspelare.. Har svårt för: jag/min/mitt spel som syns i vartannat inlägg. Helt okej med 100 inlägg från samma avsändare när infon är "exklusiv" eller svår för alla att hitta. Men redovisa system efter strecklistan som ska jobbas in lopp för lopp när min personliga känsla är att de flesta här inne försöker fälla favoriter för att få nåt spelvärde på systemen blir för mycket.. Jag vet, mitt problem.. Ignore finns... |
|
2021-01-05, 21:34 | #49 |
Det är rätt festligt att det finns de som spikar den största favoriten samt den tredje största på V4 och som aldrig skriver något vettigt om hästarna men klagar på andra. Dåliga förlorare finns det gott om. Trista typer helt enkelt.
|
|
2021-01-05, 21:36 | #50 | |
Citat:
|
||
2021-01-05, 21:59 | #51 | |
Citat:
Men du förstår vad jag menar: Liknande spikar och garderingslopp efter strecklistan vecka efter vecka blir bara kul för EN att följa. Vi kämpar vidare, jag med .... .... ......... ...... ..... i vartannat inlägg.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yoozoo (+7) |
||
|