Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-09, 07:17   #31

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2648
Standard

V75
Inlämnat: 2021-01-09, 07:16
Bergsåker
Lördag 2021-01-09
Start: 16:20
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Algot Zonett (5, 1)
2: 11 Lupin Håleryd (3, 13)
3: 1, 2, 3, 11 (4, 5)
4: 5, 6, 9, 11, 15 (10, 2)
5: 1, 3, 8, 10, 11 (5, 7)
6: 11 Kaptah (9, 1)
7: 2, 5, 8, 9, 10, 12 (3, 1)

1x1x4x5x5x1x6 = 600 rader.
600 x 1 x 0,50 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: FGF VDP MJN
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 07:42   #32

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5597
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tungt lopp och sen vaccination med vila. Låter inte som favoritförutsättningar, antar att det inte kommer köras så hårt i den här starten. Du vet inget om några körorder? Alltid det viktigaste. Utan utskrivna körorder någonstans måste man gissa sig till att det är mycket större risk/chans för passivt snarare än offensivt nu. Erik i startlistan är väl ett ytterligare tecken på det.
Nurmos ger egentligen aldrig körorder, de tycker att broddar inte ska vara något problem.
På träningsanläggningen är det positiva vibbar på honom. Någonstans läste jag att Jorma valde bort honom, men han blev nog inte uppsatt på propositionen.
Jag hoppas att han gör ett bra lopp och fortsätter tjäna pengar,någon ickevinnarare är han iallafall inte
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 07:45   #33

Sharp$: 5436
Standard

Då kör vi lite drag som ligger fel i strecklistan.

Avd 2. Här är Jorma storfavorit men jag garderar, draget..

Nr 10 Belle Godiva - 1 % kommer säkert stiga men mycket intressant.
Hemmabana och kommer från seger.
Pihlström brukar vässa till hemmastart.
Bra tränarform 6 starter i år 4 segrar till stallet.
Varit ute i tuffare konkurens än detta.
Felfri så ger hon favoriten en match.

Avd 3 Nr 10 Merrimac SG 4%
Billigt klass II lopp med många fattighästar. (näst rikast)
Här är det preparerat för dagens start.
Gick bra vid vinsten, såg ut att ha mer krafter kvar.
Bra stallform här oxå. Kommer långt ute i banan i eftermiddag
och plockar ner dem.

Avd 7 Nr 11 Prime Lini 4%
Här lär det köras från start, tror att det kan bli en lång och utdragen spetskörning.
Och då blir Bergsåkers långa upplopp, lååångt för täthästarna då finns möjligheten att
Prime Lini tar hem detta, har vunnit innan på V75
Mika Forss har 100% vinster på denna kusen 1/1..

Glöm inte dessa är för lite streckade mot vad deras vinstchans är.

Lycka till
Gotland (+5)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 08:01   #34

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2262
Standard

I V75-7 tror jag ASTRONASCENTE ZAC har stor chans, men kommer att låsa med 1:an.

I V75-6 tror GARDNER SHAW har störst chans, hänger väl på kusken som verkar mest framgångsrik från framspår.
Minst tror jag på MARSCHALL MATCH men fegar och tar den med. Tror dock inte på den alls.

I V75-5 tror jag det nu äntligen är dags för GRAINFIELD AIDEN. Jag tog inte med den senast när den var favorit och alla pratade om den, trodde inte på den alls, den gjorde dock ett kanonlopp och jag höll på att ångra att jag inte tog med den.

Gillar Disco Volante men 2140 från bakspår med GRAINFIELD AIDEN i loppet, nej, jag tror inte det går vägen. Samma tankar har jag om Piraten, att det är för tuff motstånd den här gången. Men man vet ju aldrig vad Djuse hittar på, han bara kör...

Antonio Trot ser jag dubbla minus på: galopp senast och vaccinering. Han kan säker tjäna fina pengar men har svårt att tro att han håller undan för Grainfield med dessa förutsättningar.

Idag tror jag alltså mest på:
GRAINFIELD AIDEN
GARDNER SHAW
ASTRONASCENTE ZAC
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 10:30   #35
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Jag har lagt ner många timmars jobb på denna veckas bolagsspel Winner takes All. Lopparkivet har varit till mycken hjälp. För ovanlighetens skull har jag gjort en kovändning eller vad man ska kalla det. INGEN spik, men utgångssystem (som faktiskt är att föredra i många fall) Tar man en eller två spikar behövs inte mycket för att nån av dem ska misslyckas. Enda system som passar är EN av TVÅ eller TVÅ av TRE och jag har en idé om att den senare är att föredra denna gång. Nuvarande förslag: u-hästar

avd 1 nr 7 Algot Sonett (garderingar 1,5,8)
avd 2 nr 3 Essie Gonzales (garderingar 4,10,11,13,15?)
avd 4 nr 9 Vestpol Gladiator (gardering 15) (spolar 11 pga skor och nedåtform) men har gärna velat ha med skrällen 10

Hoppas alltså att 2 av dessa tre ska infria mina förhoppningar. Lindroth var lyrisk över hästen i gårdagens intervju. Han menade att tränaren Wallin gjort ett kanonjobb och hästen är förmodligen ännu bättre nu. Och Jorma spikar sig själv (sällan man ser det)

Övriga lopp antal rader t ex 500
avd 3= 5st
avd 5= 4-5st
avd 6= 4-5 st
avd 7= 5-6 st

Du skulle vi landa på ca 6000 rader och nuvarande 50 andelar sålda räcker inte utan
skulle vilja ha 10 till för få ihop det hela.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+10)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 10:36   #36

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5139
Standard

Spaning

Mina "bästa spaningar idag"; Importedfrmdetroit, Guli Roy. Avdelning skrällar alltså. Vad tror du om dom SO?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 10:37   #37

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Nurmos ger egentligen aldrig körorder, de tycker att broddar inte ska vara något problem.
På träningsanläggningen är det positiva vibbar på honom. Någonstans läste jag att Jorma valde bort honom, men han blev nog inte uppsatt på propositionen.
Jag hoppas att han gör ett bra lopp och fortsätter tjäna pengar,någon ickevinnarare är han iallafall inte
Nej han var inte på listan, men det måste inte i sig betyda något. Om han lovat köra Zenit och stallet vet det så skriver de inte upp honom. Eller så betyder det allt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 11:17   #38

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10882
Standard

D. Wäjersten på Twitter.

Gooner
Aldrig känts så fin som i senaste loppet och allt bra hemma efter det så visst ska vi räknas här. Vet ej hur han öppnar i volt samt huvudlag bestäms efter värmning. I övrigt inga ändringar.
Gotland (+5)
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 11:40   #39

Sharp$: 5597
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nej han var inte på listan, men det måste inte i sig betyda något. Om han lovat köra Zenit och stallet vet det så skriver de inte upp honom. Eller så betyder det allt.
Så kan det vara! Men tugget har varit att testa någon annan.
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 12:54   #40

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5355
Standard

Idag lirar jag med tre spikar! 3 Essie Gonzales som trots sina höga procent är vinnaren i loppet! Den är helt enkelt i för låg klass och står för bra till för att förlora felfri. Motbuden 20 bakom får mycket svårt. Spets och slut!

Jämnt streckat i kallblodsloppet! Jag tar grepp och spikar 15 B.W.Rune som direkt kommer ikapp 9 Vestpol Gladiator från sitt springspår. 11 Våler Nikolai anar jag att formtoppen är över på! Just nu tredjehandare och grepp på kollektivet är taget!

Den tredje spiken är heller inte favorit! 7 Marschall Match är en annan finsk häst med stor kapacitet för klassen! Hästen är rapp och jag tror att man sitter i spets efter 500! Den var helt okörd sist och 9 Gardner Shaw som är motbudet (lika bra häst) får lite för långt fram men blir duktig tvåa!

Tre kanonspikar varav en är omgångens största men dom andra två inte ens är favoriter! Vi har gott om streck i övriga lopp att jobba in skrällarna på och Bergsåker brukar bjuda på 1-3 favoriter och 1-3 singelprocentare!

Övriga lopp garderas brett och det är heltäckt i sista avdelningen! Det finns utrymme att få med dom nödvändiga singelprocentarna! Hela kupongen ser du här:

https://www.atg.se/spel/V75_2021-01-...c-e9cad00266a8

Skicka PM om du är intresserad att haka på!

V5 med samma upplägg som V75 ute på bolagssidan! Få andelar kvar!

Senast redigerad av SistaStallskriket den 2021-01-09 klockan 13:03.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 12:57   #41

Shooters avatar

Sharp$: 38065
Standard

Remarkable Feet vill Westholm till ledningen med. Wäjersten kör väl fram i tid och frågan är om han trycker på för att ge loppet till Algot. Jag tror att Westholm har en bättre chans med Gardner Show. Var länge inne på att spika Gooner, men det känns ändå som att Gardner tar ner de här. Essie Gonzales ser ut att vara en fin häst, men fick bestämma väldigt mycket förra gången och är svårbedömd med brodd samt mot de här hästarna. Alldeles för mycket streckad. Hefner AM kan leda runt om. Kallblodsloppet står mellan Våler Nikolai och B.W.Rune. Jag vill inte lägga pengar på att dubbla systemet och tror mest på Rune. Spikbud. OTP lär knappast vinna i Guld. Fyra streck bör räcka. Gardner Show har jag redan nämnt. Goops häst med hakar och efter förra loppet? Absolut inget singelstreck i dag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 13:41   #42

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Någon som har inside information om det blir broddar runt om eller bara bak? Hur ser banan ut i nuläget - är väl vinterbana och snömodd, eller?
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 13:45   #43

Shooters avatar

Sharp$: 38065
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Någon som har inside information om det blir broddar runt om eller bara bak? Hur ser banan ut i nuläget - är väl vinterbana och snömodd, eller?
Kanonfin bana enligt Pihlström. Jag utgår från broddar bak.
Fulsprit (+10)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 13:50   #44

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Peter Nilsson, anläggningschef Bergsåker

- Det har varit kallt, men vi har sluppit nederbörd, så det ser väldigt bra ut. Allt har varit som vi förväntat oss och det kommer vara "hård broddbana" idag. Det ser ut att hålla i sig också, så det borde bli lättjobbat och fin bana hela dagen idag. Jag tror att man kanske kan köra utan brodd fram om man vill det, men det bestämmer ju så klart tränarna bäst själva.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 14:33   #45
SO

SOs avatar

Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Mina "bästa spaningar idag"; Importedfrmdetroit, Guli Roy. Avdelning skrällar alltså. Vad tror du om dom SO?
Nja, inga som jag höjt ögonbrynen för. Om du nämnt Art Kjaervald hade jag fått pulsförhöjning! Men det finns en del skojiga lågprocentare, 2 Shojackflower med Jorma och 6 Marcos Gallon för att ta några exempel. Det finns outsiders i form av siffran ELVA i loppen 2-7. Lycka till.
yxbackarteddy (+3)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td