Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-15, 20:37   #16
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg

Kihlström är en kusk som lever på andras misstag. Bra kompetens bland vår kuskar och tränare...
Nåja. Örjan har två färdigheter som överskuggar samtliga andra kuskar i Sverige.

Han har en magisk förmåga att ”alltid” hamna i andrapar utvändigt. Oavsett utgångsläge.

Sen gör han också hästarna 20 meter bättre. Förmodligen hänger det ihop med hans förmåga att köra maxekonomiskt. Låter hästen utvändigt få ett övertag, istället för att toksvara, StigH uppfann väl ”en lugn dödens” men Örjan (och Björn) har fört den mot fulländning.

Att Per Lennartsson finns med på listan är en skymf mot alla andra aktiva.

Robert Bergh vinner och har vunnit de flesta av de största loppen, både i Sverige och utomlands.

Personligen, om jag skulle ha häst för det, så skulle jag välja Robert Bergh varenda dag i veckan före nån av de andra tomtarna i Elitloppet, Derbyt, valfritt storlopp på Vincennes. Power Anyone?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-15, 22:51   #17

Kgrhs avatar

Reg.datum: maj 2020
Sharp$: 366
Standard

Min topp 5 i denna stund:
1. Kihlström
2. Goop
3. J Untersteiner
4. Adielsson
5. MA Djuse