|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-12-25, 22:30 | #16 |
Mina vänner på Sharps typ Super Moderator, Moderator och Administrator i synnerhet.
En fråga gällande Sharps fliken Trav & Galopp. Vad är ert mål och tankar med denna flik? Vad är känns viktigast i er trav värld för att få en intressant sida som lockar inloggade och nya medlemmar. Gradera gärna följande ganska vanligt förkommande inlägg. Travtips. Mer eller mindre avancerande. Redovisade inlämnande siffer spel med koder utan kommentarer. Efterhandare med koder. Analyser av idiot styrningar eller kusk hyllningar. Allmänt trav snack. Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-12-25 klockan 22:36. |
|
2020-12-25, 23:39 | #17 |
Trodde faktiskt du menade allvar för en sekund Nej, men tack iallafall och kul att höra att det uppskattas. Skrev mer ofta tidigare, men nu blir det när man har tid och lust. Kan bli en liten utläggning till nyår också, får se. Får hoppas man får rätt om några lopp imorgon först.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25) |
|
2020-12-26, 01:32 | #18 |
avd1. Min vinnare är stenklar med sunda vätskor möter ju inget som skrämmer och med minsta form är han ensam på banan. Stark som brännvin och detta måste vara en absolut toppchans för Jorma! 30 procent. spik 10.
avd2. Trumpie gillar jag intrycket på det luktar ledningnen flera vägar antingen i första eller andra skedet. Ser onekligen mycket bra ut och är omgångens bästa spik! (vi inleder med 2 starka spikar) avd3. Very Kronos är ju helt grym för dagen och normalt bränner han inte en chans som denne. Skulle han göra det är loppet mer öppet. Disco kan ta spets och skulle denne hoppa är Ellian Web i spets (den senare krigar alltid bra i den positionen) Nadal är på G och gör sina bästa lopp från dödens men tufft spår nu. Finnen är en slugger och körs troligen offensivt. Espirit sisu är speedig med rätt lopp och får nog en fin resa nu. Sevilla är stark och Magnus A djuse är het för dagen... avd4. Lurigt lopp Bästa hästarna från bakspåren och Valetta är det roliga draget hon är bäst bakifrån och det lär hon få visa nu? 7 procent. Spets tar nr 2 och leder länge.. favoriten nr 12 har varit lysande på slutet och gör upp om det igen. Örjan har en fin individ som får slå ur underläge. Vad kan kapable wealk? avd5. Toppchans för spets men loppet är jämnt och flera vil syna björnen.. Sweetman är draget lägger jag 2a i ranken. Tapper senast! spets eller rygg ledaren nu!? avd6 Det kommer bli offenivt av Bergh och mycket talar för spets ut och slut! men jag vill försöka syna. Jag gillar Speedy Tilly som inte är så mycket sämre fick dock ett sämre läge. Meritt gillar jag också den rankade jag etta senast.. avd7. Bästa hästen blåser nog ner dem med lite klaff men loppet är rätt jämnt och klaffar det lite sämre för favoriten kan det bli långt fram. Heading R spikade jag senast på en lapp och den var riktigt bra med kräm kvar. Bakom är det toköppet och vi målar på och hoppas det skräller till... Night brodde tar kanske spets men solvalla spöket sätter käppar i hjulet? Jag rankar 10-8-3-2-6-1-5-9 dessa får plats på mitt spel men favoriten har givetvis en bra vinstchans och Berghs troligen bästa chans enligt intervjun ... Tvilling 8-10? 15 ggr? Bästa spiken: Trumpie avd2 Näst bästa spiken. Exaudio Vici avd1 Dragen: Disco Volante Valetta Sweetman Speedy tilly Heading Reference Prisvärda skrällar: avd3. Ellian Web 4 procent avd4. Iceland Radio 3 procent avd5. Gooner 2 procent. Bedövaren: Espirit sisu avd3 God tur1 |
|
2020-12-26, 02:47 | #19 | |
Citat:
Nej, för fasiken - ville bara skoja till det lite och se hur många som nappar på betet och inte läser allt, hehe! All heder åt dina analyser - de osar klass, så ta till dig. Jag menade vartenda ord, ja de som var "dolda" då...
2020-12-26, 06:37 | #20 |
Läste detta i en intervju från 21/12:
Hon är snabb ut och jag laddar för ledning inledningsvis, sen får vi se vad som händer. Ska jag släppa till någon frivilligt så är det nog till Adrian Kolgjini och Kali Smart, om de kommer i tidigt skede. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicklas (+1) |
|
2020-12-26, 06:44 | #21 | |
Citat:
Night Brodde kallar du för Solvalla spöke 9 starter 55 % vinster där
2020-12-26, 09:32 | #22 |
Reducerad
1 6 5 10 13 Våga ta bort Guldhjälmen med den fördelen 1 2 3 6 8 favven har ju inte fyllt år än 1 3 5 7 Hålla tummar å tår att den blir gamla synder 1 2 5 7 12 Vinner säkert Adrian ser inga superhästar med 1 2 4 5 6 Säkert gadd i onödan, varför skulle inte Goop köra spets o slut 1 2 4 5 6 11 Kan det nog smälla till 10 Tackar för % |
|
2020-12-26, 09:34 | #23 |
Förväxlar hästen med annan från samma stall - Harran Boko?
2020-12-26, 09:43 | #24 |
Vad gäller Katja Melkkos status i stallet, så får vi förhoppningsvis en liten hint om läget innan inlämning då hon har 2 till start inom V4. Framförallt 5 James Gonzales i avd.2 kan vara en värdemätare som kommer med 4 raka och bör ha en riktigt bra chans att vinna loppet om den inte är nedsatt av det som kanske finns i stallet.
2020-12-26, 10:06 | #25 | |
Citat:
|
||
2020-12-26, 10:12 | #26 |
Mina varningar:
v75-1 Ganyboy 1%. Tillbaka hos Kolgjini, som faktiskt verkar ha lite smygform på stallet, och gör sin första start i dennes regi igen. Bra från bakspår i sin senaste start. Tror man inte stenhårt på Exaudio Vici, är Ganyboy inte så tokig i detta gäng. v75-3 Selmer I.H. 4%. Fin häst. Gasas det för mycket eller går i stenhårt tempo kan det gynna hästarna på bakspår. Kanske kan hinna dit igen. v75-7 Franklin Face 3%. Ta en titt på det senaste loppet. Hur mycket fanns det inte kvar där bakom trötta hästar? Bakspår nu, men kan haka på Night Brodde i starten. Får den chansen blir jag inte förvånad om den vinner. |
|
2020-12-26, 10:15 | #27 | |
Citat:
Hon har inte haft något till start sedan dess. Zio Tom Yet är ju hyperintressant sett till både Kusk och Stallform! Senast redigerad av viking90 den 2020-12-26 klockan 10:17. |
||
2020-12-26, 10:53 | #28 |
Gjorde ett par spel till:
V75-1: Exaudio Vici 100 kr v till 5 ggr hos Unibet Betaltjänsterna skriker sig hesa om Racing Brodda. Mycket på att den inte är favorit. Men herregud. Nere i typ 2,85 i v odds hos bookisarna. Så där är den stor favorit. Kan inte se att den ska ha nästan dubbelt så stor chans som mitt spel vilket oddset antyder. Tittar man på skoinfon kan konstateras att barfotaförbudet troligen är stort plus för mitt spel. Alla andra har presterat bäst barfota. 5 ggr känns därför som ett spelvärt odds. V75-2 Vicar 100 kr v till 5,50 hos Unibet Bygger på att det blir körning. Jättefavoriten Trumpie en barfotahäst. Visst, den vann senast med skor på Bergsåker, men det var ett blufflopp i spets. 15,4 var segertiden. Vicar vann sitt försök på 13,8. Gången innan blev Trumpie utmanad i spets i ett vardagslopp och vann inte då. Tyvärr har man nu på morgonen ändrat vagn på Vicar. Var anmäld med bike men ändrat till hybrid. Ingen given vinnare men 5,5 känns ok. V75-7 Night Brodde 100 kr v till 5,50 hos unibet La det spelet igår när oddsen kom. Sjunkit lite nu. Hästen trivs bevisligen på Solvalla och spelet bygger på att den spetsar vilket inte är helt säkert men ganska bra chans till det. Har då på näthinnan att den brukar bli väldigt svårfångad därifrån. Hoppas den sämre prestationen senast var en tillfällighet. Därmed har jag förtidsspel för 400 kr och dagens spelbudget förbrukad. Är ju V75 igen redan i övermorgon och sedan även både torsdag och lördag kommande vecka så det gäller att hålla i pengarna i dessa winterburst tider om man inte vill riskera att vara bankrutt innan trettonhelgen. |
|
2020-12-26, 11:18 | #29 |
"Bokslut för året" på Very kronos? Inget prix dAmerique då? Har inte hängt med men varför provar de inte när hästen är så jävla bra och i bättre harmoni än någonsin senast?
Går det inte något kvalificerande lopp om åtta dagar? Kör en prepare idag och kvala in då vetja haha!? Han vinner en prepare oxå utan att förta sig mot de här lössen. Ska han vintervila?? Vad är planen ? Senast redigerad av ExtremtRik den 2020-12-26 klockan 11:22. |
|
2020-12-26, 11:26 | #30 | |
Citat: