Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-12-27, 13:44   #241

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Tack för att du har så höga tankar om mig, jag har spelat på detta vis i många år så jag förstår precis hur du menar, men är du inte en vinnande spelare i längden x1 så blir det svårt hur du än gör. Om du inte går med vinst x1 så bör du ju aldrig lämna in någon rad x1.
Det betyder att man måste stå över rader med hyggligt spelvärde men med utdelningar under systemets totala kostnad. Och det leder till en ( annan! ) vinnande strategi, men med mycket högre varians.

Menar du alltså att Kelly har fel? Att man INTE ska variera insatsen med avseende på ( bl a ) sannolikheten för utfallen?
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-27, 14:20   #242
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1775
Standard

Finns sjukt många mytomaner i tråden!
Har valt självavstängning i 3 månader för att testa mig själv.
Skittråkiigt men bra. Frigör en hel del tid.
Hade man fått betta på att få se vissa spelares årssummering hade jag satsat stora stålar...

Den enda man lurar på att hitta på vinster är sig själv.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td