Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-12-16, 01:17   #31

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Skickade in den här lilla platsen, har även ett litet spel som ger utdelning om Quiete E. Wood vinner. Men nedan ger mest. Luttrad och det går säkert åt skogen. Ca-odds hittills 8X10

RAKET
Inlämnat: 2020-12-15, 18:48
Axevalla
Tisdag 2020-12-15
Start: 19:52
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
5: Plats 8 Speed Sense
7: Plats 9 Anemon
8: Plats 1 Quite E.Wood

1 x 30,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: SRL CHZ WVT

Jag hoppas verkligen du spelar dessa i system (dubblar) och/eller var för sig i singlar? Annars är det rena, rama gojan. Att du nu fick in de två första är ett litet mirakel och bra jobbat/gjort, men att sedan få in en tredje kuse är bara att tro på för mycket. Du hade alltså efter två kusar ca 86 ggr - räcker inte slika odds för dig? Och varför i hela friden lägga till en av favoriterna som tredjehäst? Hur ofta tackar du nej till 86 ggr insatsen?

Nej, i all välmening - gör om, gör rätt!

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-16, 08:08   #32
Banned

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5163
Standard

Rätt!

Ja, du har helt rätt där - men, pengarna räckte inte på kontot. Jag har insättningsgräns på bara 60 kr/dag - ATG och Svenska spel. Sedan är det ju en annan sak, man kan inte spela på allt...det tror jag fler än jag har insett. Men Fulsprit, jag har satt en trippel med vinnare för ett antal år sedan; ca 7000 ggr pengarna X 20 kr. Det är egentligen sådana klipp jag är ute efter.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td