Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-11-08, 12:31   #181

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det värsta är ju att jag inte ens tror du trollar utan att du är på riktigt. Så jävla oskön människa som bara ska leta fel och förolämpa folk så gott du bara kan. Och det är väl en grej, men att du kryddar det med att inte ens ha fog för hälften av skiten du slänger ur dig är ju droppen. Jag förstår ju att du är så här någonstans för att du inte mår bra, så ta dig en funderare på om du kan göra det på något mer konstruktivt sätt. Sandsäck i källarn kanske så får du träning på köpet också.

Hursomhelst så tappade du din sparringpartner där och får brottas med någon annan i fortsättningen. Upp på ignore-listan tack och adjö.
Det går inte riktigt att förstå vad "strong men" håller på med.
Tillslut blir dom bortröstade. Spelare går aldrig att hålla en
dialog med men det går ju att säga " kan själv" i en trevlig ton.

Mvh
Gammal 2020-11-08, 14:08   #182

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 982
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Verkligen, respect till den som gjort det systemet!
8 system var kvar inför sista. Med lite utspridda streck. ( Edit: 3 lappar kvar )

Någon hjälte hade streck för Flash Håleryd som var spelad till samma V75% som Forfantone( 0,88% ). Otroligt......

Om någon hade haft med Forfantone eller om Flash hade vunnit så hade det blivit ett väldigt svårslaget rekord i "uselt betalt för en svår V75-rad".

Med reservation för felknappning fick jag det till att det skulle ha behövts en omsättning på över en MILJARD för att potten skulle vara tillräckligt stor för att ge "rätt betalt enligt V75%en".

Sedan man började redovisa insatsfördelning kan det vara den "svåraste" V75-raden genom tiderna.

Senast redigerad av Strappa71 den 2020-11-11 klockan 17:52.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-08, 14:35   #183
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8576
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
8 system var kvar inför sista. Med lite utspridda streck.

Någon hjälte hade streck för Flash Håleryd som var spelad till samma V75% som Forfantone( 0,88% ). Otroligt......

Om någon hade haft med Forfantone eller om Flash hade vunnit så hade det blivit ett väldigt svårslaget rekord i "uselt betalt för en svår V75-rad".

Med reservation för felknappning fick jag det till att det skulle ha behövts en omsättning på över en MILJARD för att potten skulle vara tillräckligt stor för att ge "rätt betalt enligt V75%en".

Sedan man började redovisa insatsfördelning kan det vara den "svåraste" V75-raden genom tiderna.
Jag läser det som tre system kvar inför sista. Varav Kristian "Husse" Huselius visst satt med streck på 6 & 10 inför sista. De blev tvåa och trea...

Stämmer det så satt alltså någon med spik på Flash...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-08, 14:49   #184

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4146
Standard

Hygglig tvilling satt igår. Kom hem från svärfar på landet nyss, ingen dator tillgång igår.
TVILLING
Inlämnat: 2020-11-07, 13:57
Eskilstuna Lopp 8
Lördag 2020-11-07
Start: 17:27
Kostnad: 20,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
14, 15
Utgångshästar
2 Västerbo ImtheMan

2 x 10,00 kr = 20,00 kr.
Totalt: 20,00 kr.
Rättningskod: ZGS VHH SWW

1415
UTGÅNGSHÄSTAR
2VÄSTERBO IMTHEMAN
VINSTBERÄKNING
Rätt kombination Odds
2/14 141,46
Utbetalt: 1 414,00 kr
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-08, 15:56   #185

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Jag läser det som tre system kvar inför sista. Varav Kristian "Husse" Huselius visst satt med streck på 6 & 10 inför sista. De blev tvåa och trea...

Stämmer det så satt alltså någon med spik på Flash...

Såklart. Jag snöade in på V5 där Zohn-Nicke var kvar med spik på Jorma. Där var det 8 system kvar.

Usch....vad ofta jag har fel. Måste börjar trippelkolla mig själv.

Till slut var det iaf 15 system som klarade 6 rätt på V75....varav 5 st sprack i ett lopp där de hade två hästar.
Gammal 2020-11-11, 15:04   #186

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5455
Standard

Citat:
8 system var kvar inför sista. Med lite utspridda streck.

Vet inte riktigt hur man skall mäta svårighetsgrad, när man kommer ner till dessa streckprocent blir det ju ännu mer svårbemästrat nu var det väl inget system som vann stort som det kan vara ibland

dessa omgångar var svåra median streckprocent 3 4 och 4

2017-08-19 Romme
2019-10-12 Åby
2020-11-06 Eskilstuna

dessa 2 omgångar var svåra , speciellt romme har låga streckprocent. Eskilstuna vinnaroddsen var rätt låga totalt 111 gånger men ingen storskräll som på Åby med en 80 oddsare 0%
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-11, 17:52   #187

Standard

Strecket på Flash Håleryd har fått sin förklaring.

En av lapparna var en Harry Boy!

Summering är väldigt mycket trubbigare än multiplikation och inget jag använder vid något försök till objektiv bedömning längre.

Trevlig vinst för Harry-vinnaren, men förvånande att Harry har med såna "overkill"-rader!
Gammal 2020-11-11, 18:15   #188

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 669
Standard

Citat:
Strecket på Flash Håleryd har fått sin förklaring.

En av lapparna var en Harry Boy!

Summering är väldigt mycket trubbigare än multiplikation och inget jag använder vid något försök till objektiv bedömning längre.

Trevlig vinst för Harry-vinnaren, men förvånande att Harry har med såna "overkill"-rader!

"Harry" kan eventuellt även vara en kombination. Någon fyller i 10 hästar på slump (eller genomtänkt) och fyller resten med Harry. Det räknar V75 i sin marknadsföring som en harry-vinst.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-11, 21:52   #189

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1127
Standard

Satan va startsnabb Inti Boko är, nu skiter vi i galoppen då
inexe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-11, 22:13   #190

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
"Harry" kan eventuellt även vara en kombination. Någon fyller i 10 hästar på slump (eller genomtänkt) och fyller resten med Harry. Det räknar V75 i sin marknadsföring som en harry-vinst.
I det här fallet fanns det två hästar i sista loppet.

td