|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-10-21, 19:36 | #31 |
Banan ser jobbig ut på Jägersro. Kladdigt och motvind? Armour As glänste inte direkt i vändningen.
|
|
2020-10-21, 19:36 | #32 |
V86
Inlämnat: 2020-10-21, 17:58 Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-10-21 Start: 20:30 Kostnad: 360,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 9 Armour As (1, 2) 2: 2, 4, 7, 9 (1, 6) 3: 4, 6, 9 (10, 11) 4: 6 Dreamgirl Hall (10, 12) 5: 1, 5, 7, 10 (6, 2) 6: 3, 6 (4, 2) 7: 7, 8, 10 (5, 2) 8: 1, 4, 6, 8, 10 (3, 2) 1x4x3x1x4x2x3x5 = 1440 rader. 1440 x 1 x 0,25 kr = 360,00 kr. Totalt: 360,00 kr. |
|
2020-10-21, 19:40 | #33 |
Båda ligger ute på serviceplays nu!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+350) |
|
2020-10-21, 19:41 | #34 | |
Citat:
Du får Berglunds här: Analys Jägersro V86-1: Ranking: A. 9. B: 2-8-5. B/C: 4-6-7-1. C: 3. Spetsanalysen: 1 Chumani öppnade förbättrat från bra spår på tillägg senast, men har varit osäker och svår i volt tidigare. 2 Ornello kan öppna bra om han trampar rätt och samma sak gäller 4 Run Brodde Run. Tror att man är mest angelägna om att komma till spets med Ornello. Favorit att leda loppet efter 500 meter: 2 Ornello Loppanalysen: Här har de tidiga spelarna löpt amok med insatserna på 1 Chumani som kommer till start med två segrar och en snygg resultatrad. Vinsterna har dock tagits i betydligt enklare sällskap och mot jämnåriga ston. Nu möter hon äldre hingstar och valacker och har dessutom varit lite trasslig med voltstart. Att hon är spelad till 33 procent när dessa rader skrivs måste vara en kraftig övervärdering av segerchansen, även med Joakim Lövgrens kraftigt stigande stallform. Jag ser inget värde alls i att betala för Chumani på systemet även om insatsprocenten lär sjunka en hel del under kvällen och skulle hon överraska mig och vinna igen så får det helt enkelt vara så då. En betydligt bättre häst och den som kommer att vara favorit när loppet går är 9 Armour As. Han gav självaste Ecurie D. en tuff match i maj och visade bra kapacitet vid segrarna i somras, men kommer nu från tre misslyckade starter i följd. Han galopperade och såg inte som bäst ut i de två första, men såg helt okej ut senast när han fastnade i en kall rygg och blev dragen bakåt. Han var ändå lite för het då efter omstarter och inte helt på topp. Nu är träningsrapporterna positiva och är fyraåringen bara i ordning ska han blåsa runt det här gänget på slutvarvet. Det blir intressant att se om Armour As visar ett bra formintryck i värmningen för då är han en tänkbar spik, men än så länge vill jag inte lita helt på att han är tillbaka i form och nöjer mig med att använda honom som en av tre utgångshästar. Bakom Armour As är loppet smålurigt, men 2 Ornello är inte så tokig och kämpade på bra som fyra i S.t Leger senast där Power vann. Skulle han komma till spets och Armour As gör bort sig eller inte är på topp så kan han leda hela vägen. 8 Hakon Von Haithabu är en segervan häst som inte vunnit så mycket de senaste åren, men som nu verkar lite på gång i ny regi. Senast avslutade han starkt som trea där kapable Everest Sisu vann och en liknande insats bör duga bra här. Formstarke 5 Champion Melon är också ett tidigt segerbud. Han har inte haft något riktigt flyt i loppen på slutet, men gått bra lite i skymundan och sett bra ut. Läge för ett fint smyglopp i ett ganska litet fält och alltid spännande med ny toppkusk på lite äldre hästar. Hästarna i B/C-gruppen har väl inte visat någon sprudlande toppform på slutet, men det finns en del kapacitet i grunden i dem och jag betalar för alla utom Chumani och sistarankade 3 Jackman på garderingslapparna. Utgångshäst på 9 Armour As och sex streck bakom. Analys Solvalla V86-2: Ranking: A: 7. B: 4-2-9-6. B/C: 1-3-5-11. C: 10-8. Spetsanalysen: 6 Gold Twister är riktigt rapp från just springspår och Göran Jansson är tydlig med att han vill köra i ledningen. 7 No Limit Royal är dock också som snabbast från springspår och har en betydligt vassare kusk. Det brukar vara svårt att ta sig förbi en startsnabb häst med spår sex från spår sju, men Göran Jansson måste nog pricka starten helt perfekt om han ska hålla ut Kihlström. Favorit att leda loppet efter 500 meter: 6 Gold Twister/7 No Limit Royalty Loppanalysen: 7 No Limit Royalty är knapp favorit och han har visat fin form på slutet. Det blev seger från ledningen för tre starter sedan och därefter två fullt godkända insatser bakom bra hästar även om han är mycket segare bakifrån. I spets har femåringen tre segrar på fyra försök i Sverige och när han var trea från spets vann en viss Seismic Wave… Om Örjan Kihlström lyckas pricka starten bättre än sin konkurrent från springspår och kommer till spets så är segerchansen stor i ett halvklent sällskap, men skulle det inte bli ledningen blir det mycket tuffare att vinna för favoriten. Lite läge ändå att spela på att Örjan löser den uppgiften och No Limit Royalty spikas på en av tre kuponger. Även bakom den här utgångshästen är det öppet och jag betalar för alla utom två hästar. 4 Mellby Granat är näst bäst i fältet och jag trodde att han skulle vinna V75 från spets senast, men då var Västerbo Pokerface för bra för dagen och slog honom utvändigt. Jag hade väntat mig lite mer av Mellby Granat ändå och kanske ingen tillfällighet att han har fler andrapris än segrar i karriären? Det var ändå en helt okej insats och något liknande räcker bra här om han kommer iväg fint från start. Berghs starka stallform kanske talar för att Mellby Granat kan vara förbättrad nu också med lite tätare starter. Givet motbud. 2 Kasper Trot är en lite enklare häst, men där är formen riktigt fin och ett andrapris bakom Vagabond Bi senast får man se som en ganska bra merit. Femåringen vinner dock inte heller särskilt ofta och är troligen bäst med ett smyglopp. Ganska tidigt bud, men lite väl hårt spelad är känslan. Bortglömd är däremot 9 Qvidja’s First trots att han har varit riktigt bra på slutet. Näst senast spurtade han fint som fyra där guldhästen Hachiko de Veluwe vann och var då klart bättre än stallkompisen No Limit Royalty. Trots den insatsen gav han närmast makalöst höga 44 gånger pengarna vid segern senast när han avgjorde ganska lätt till slut. Nu är femåringen anmäld barfota runt om för första gången och med ett passande rygglopp blir han farlig. 6 Gold Twister är en enkel modell till häst, men han är startsnabb och klart bäst i spets. Formen har sett helt okej ut på slutet, men han har inte kommit till spets sedan han vann från tät i Lindesberg i somras. Perfekt läge nu och kusken tänker köra i ledningen om han kommer dit. Skrällchans där om inte tempot blir för högt. B/C-gruppen streckas också och där noteras att 1 Optimum Terminator har lopp i kroppen i ny regi och ska gå med norskt huvudlag. 3 Rasmus Raz har visat fin form och brukar trivas bra på Solvalla. 5 Pontiac S.W. är snabb när han sköter sig och 11 Maverick Dream kanske kan storskrälla om tempot i täten blir högt. Utgångshäst på 7 No Limit Royalty och åtta streck bakom. Analys Jägersro V86-3: Ranking: A: 11-6-9-4. B: 10-1-2. B/C: 5-8-7-3. C: -. Spetsanalysen: 1 Springsteena kan öppna bra, men troligen är 3 Linda Sånna snabbare och hinner förbi. Där låter man dock tveksamma på formen och då kanske det är rygglopp som gäller. 6 La Cerise och 7 Listas Tinge Ling har visat bäst startsnabbhet av övriga, men varken 2 Power Vacation eller 4 M.T.Odakota är så tokiga från start heller. Stökig inledning att vänta. Favorit att leda loppet efter 500 meter: 4 M.T.Odakota/6 La Cerise Loppanalysen: Ett sprinterlopp för ston och lärlingar och helt klart omgångens trassligaste lopp att reda ut. Svårt med spetsstriden och hur loppet blir kört sedan och här orkar jag inte plocka bort någon utan helgarderar loppet matematiskt. Mest tycker jag att 11 G.R.Winnie har visat på slutet. Hon höll starkt utvändigt ledaren senast och fick bara stryk av en bra häst och hon lär kunna sänka många till slut om det blir lite körning i täten, vilket det är upplagt för. Kusken är bra och spelprocenten rimlig trots bakspår på Jägersro. 6 La Cerise är bättre än resultaten på slutet visar och hon har en vass kusk och är anmäld med amerikansk vagn. La Cerise kan öppna bra bakom bilen och får hon överta ledningen blir hon knappast lätt att fälla. Bortglömd. 9 Oliviera är ingen stjärna, men rätt snabb i benen och har rätt förutsättningar med kort distans och smygläge. Hon blev fast från samma spår näst senast, men löser det sig bättre nu så kan hon duga. Lövgrens stall är rejält på gång. 4 M.T.Odakota har höjt sig rejält på slutet och kommer från två positiva insatser bakom Chumani. Hon såg ut att gå mot seger senast, men stumnade till sista biten och har bara en seger på 21 starter, men nu ska det bli norskt huvudlag för första gången. Ändå för mycket spelad innan hon visar bättre segerglöd. 10 Tidore Degato gjorde ett mycket starkt lopp senast när hon vann trots en löpning utvändigt ledaren i högt tempo. Hon är nog bäst när hon är med i den främre träffen och man växlar också ner till vanlig vagn jämfört med amerikansk vagn senast och därför tycker jag att även hon är lite för mycket spelad. 1 Springsteena har bra läge och viss fart och man ska nog se upp med Magnus Dahléns hästar som börjat visa lite form igen på slutet. Det brukar bli många segrar till stallet när de väl börjar vinna lopp igen. 2 Power Vacation är bättre än hon visat på slutet och har läget. Streck för hela B/C-gruppen också gör detta till en gammal hederlig helgardering. Skräll tack! Analys Solvalla V86-4: Ranking: A. 6. B: 10-5. B/C: 7-12-8. C: 1-3-9-2-4-11. Spetsanalysen: Flera som kan öppna här, men jag tror att 6 Dreamgirl Hall är snabbast och kan pressa sig till ledningen in mot första kurvan, men det är inte givet när snabba 5 First Mel Hope står precis invändigt och kusken bakom henne vill köra i spets. Favorit att leda loppet efter 500 meter: 5 First Mel Hope/6 Dreamgirl Hall Loppanalysen: Ett till sprinterlopp för ston och här kändes det tidigare i veckan ganska givet att spika snabba 6 Dreamgirl Hall som har två lopp i kroppen efter uppehåll och som höll mycket starkt som tvåa bakom högkapabla Kantens Rose senast. Hon höll då ett högt tempo i ledningen och fick ge sig motvilligt sista biten och såg väldigt vass ut i jänkarvagnen som hon gick med då (fel i ATG:s listor). Det blir jänkarvagn igen och dessutom Örjan Kihlström i sulkyn. Jag tror inte att Dreamgirl Hall förlorar det här loppet i ledningen, men jag har hört att Peter Eriksson ”hotar” med att köra 5 First Mel Hope i spets och hon har tidigare öppnat snabbt med startspår mitt i banan. Inte helt säkert att Dreamgirl Hall hinner förbi henne innan svängen och Peter Eriksson brukar var ganska bestämd när han vill köra i spets. Utvändigt ledaren är det inte lika givet med favoritseger och då väljer jag ändå att gardera. Om favoriten får svar så gynnas tuffa 10 Tullibardine Boe kraftigt. Hon har gjort två lopp efter uppehåll och varit mycket bra vid två segrar och kommer hon in i matchen från bakspår, samtidigt som favoriten får gå utvändigt ledaren, så blir hon nog svår att stå emot till slut. Sedan betalar jag också för skrällen 5 First Mel Hope som visserligen har svårbedömd form efter strykning och uppehåll, men hon är inte så tokig i grunden och trivs bra i ledningen. Skulle hon hålla upp spets och favoriten sätter sig lugn utvändigt så kanske det kan hålla hela vägen. Av övriga så är 7 Bling Bling bra i grunden, men knappast på topp efter uppehåll och hon ska dessutom gå med bakskor och har ett knepigt startspår. 12 Mellby Hope har viss fart och var tvåa i V75 senast, men borde ha hållit undan för överbetyg och nu är ju utgångsläget mycket svårt. Nja. Tre streck totalt. Analys Jägersro V86-5: Ranking: A: 1. B: 5-7-6. B/C: 10-2-3. C: 4-8. Spetsanalysen: 1 Elephant är rapp i steget och bör kunna hålla upp ledningen från innerspåret. Favorit att leda loppet efter 500 meter: 1 Elephant Loppanalysen: Ett lopp över tre varv där jag tror att favoriten 1 Elephant har bra chans att spåra hela vägen trots att det står mycket mer rutinerade hästar på dubbla tillägg. Den danske fyraåringen är en riktigt läcker modell med bra tryck i steget och han har visat jättefin form under hösten. Senast blev han tvåa över knappa tre varv, men satt då fast till slut med gott om krafter kvar i rygg på vinnaren och såg stark ut. Från ett perfekt läge bör det bli ledningen direkt och sedan ser inte jag någon häst i fältet som kan köra fram och sätta press på Elephant under vägen. Kan därmed bli ett ”blufflopp” och spets hela vägen. Utgångshäst och spik på en kupong. Ganska jämnt lopp bakom favoriten, men högst grundkapacitet har troligen 5 Vincent As som brukar vara riktigt bra i dessa långa lopp. Han är dock ojämn och lite speciell eftersom han ofta agerar väldigt trögt i loppen och kan se slagen ut varvet från mål. Sedan brukar han dock avsluta starkt över upploppet och har han inte för långt fram kan det bli seger ändå. Sexåringen har nu ett lopp i kroppen efter uppehåll där han som vanligt var seg under vägen, men gick bra i skymundan till slut. Dahléns hästar är som sagt på gång för dagen och Vincent As känns mest intressant bakom favoriten. 7 Cobbys Olifant är van vid hårdare motstånd, men är ingen riktig vinnarhäst längre och behöver det serverat för att räcka till seger. Det kanske han kan få i det här rätt lilla fältet ändå och med två lopp i kroppen så borde formen sitta där. 6 Panamera är lite samma sorts häst. Bra på att hänga med i tuffa sällskap och ofta med där framme, men vinner inte så ofta. Han fick stryk av Cobbys Olifant senast och har inte startat på en månad efter det, men med ett smyglopp är han inte chanslös. 10 Counterfeightr såg bra ut som fastlåst efter uppehåll senast och kan ganska mycket när han har en bra dag och sköter sig. Tänkbar om han klarar starten och får ett rygglopp sedan. 2 Googal har bara vunnit ett lopp och tar inte i så det knakar, men läge för att få ett bra lopp i rygg ledaren nu och kanske inte chanslös då med lucka till slut. 3 Major Tallmadge är knappast på topp efter uppehåll, men känns så pass förbättrad i fräschören efter behandling att man ska testa barfota runt om för första gången. Bör också få ett fint smyglopp i den främre träffen. Utgång på 1 Elephant och sex streck bakom. Analys Solvalla V86-6: Ranking: A: 4. B: 2-6-3-10-1. B/C: 9-12-7-8. C: 5-11. Spetsanalysen: 1 The Engine och 2 Trumpie öppnar ganska bra, men de kan knappast svara ut mycket snabbe 5 Zack Bris första biten. Denne låter det däremot som att man släpper ledningen med och då bör 4 Hunt Am vara först fram och överta täten. Favorit att leda loppet efter 500 meter: 4 Hunt Am Loppanalysen: Ett treåringslopp där jag tror att favoriten 4 Hunt Am blir svårslagen i ledningen. Han var mycket fin vid spetsseger mot bättre hästar för tre starter sedan, men har därefter galopperat från innerspår och varit blek i Kriteriekval som hårt spelad. När han nu återkommer efter en dryg månads uppehåll så räknar jag med att formstarke Timo Nurmos har satt honom i bra form igen och då ska segerchansen vara stor mot detta motstånd. Hunt Am är favorit att nå ledningen efter en bit och det låter som att flera motståndare är ganska inne på lite försiktigare upplägg sedan. Örjan i spets är alltid överlägset att spela med och presterar Hunt Am som han kan så är detta en toppchans. Spik! Öppet lopp bakom favoriten, men jag gillar uppsynen på 2 Trumpie som var fin vid segern för tre starter sedan och godkänd tvåa i ledningen senast. Han bör bli bättre för varje start och utmanar favoriten om han slipper göra jobbet själv. 6 Umberto Tilly har en speciell stil, men är stark och höll bra efter ett tungt lopp senast. Risk att han får göra grovjobbet igen och då blir det tufft att vinna, men chans om han får lite hjälp med hårt tempo på vägen. 3 Queen Ratzeputz var mycket bra vid segern näst senast och gick klart godkänt i skymundan senast också. Ett välstammat sto som är bra, men inte så snabb från start och för att vinna då krävs det att någon annan sätter fart på loppet. Garderar man min spik så måste man nog även gå längre ner i rankingen för att det ska kännas hyfsat stabilt. En eller många. Analys Jägersro V86-7: Ranking: A: 8-7. B: 9. B/C: 5-4-2-10-6-1. C: 3. Spetsanalysen: 2 Star Advisor Joli är mycket snabb, men har inte visat toppform på slutet och bör vara nöjd med att få rygg på 7 Pastore Bob som också är mycket startsnabb och lär utmana rejält. Favorit att leda loppet efter 500 meter: 7 Pastore Bob Loppanalysen: Ett lopp för högsta klassen där det troligen blir en kul duell mellan spetsfavoriten 7 Pastore Bob och spurtstarka 8 Wild Love. 7 Pastore Bob orkade inte riktigt i Monté-SM senast, men hade visat fin form före det och var nära en spurtseger näst senast. Han är mycket snabb från start och bör få överta ledningen av Star Advisor Joli efter en bit och då är han hästen att slå för övriga. Pastore Bob trivs bra i spets och spets är extra bra på Jägersro, men jag tycker inte att full distans är en fördel. Det kan nog bli sega ben sisa biten om han får lite press på vägen och jag vill inte lita på honom över den här distansen. Då tror jag mer på 8 Wild Love trots det svåra utgångläget. Hon kan inte vara med från start, men gynnas av det ganska lilla fältet och jag hoppas att Stefan Persson är offensiv och inte kör henne på speed den här gången. Wild Love har varit så pass bra på slutet att jag tror att hon kan slå Pastore Bob från dödens om hon bara får chansen. Tippas. Sedan kryddar jag även systemet med en skräll och om 9 Zio Tom Jet skulle få smyga med i bra tempo så kan han avsluta mycket vasst. Bra läge för det nu med rygg på startsnabbe Star Advisor Joli och om Wild Love håller uppe tempot är det inte omöjligt att Maharajah-sonen blir riktigt närgången favoritduon till slut. Väldigt jämn B/C-grupp bakom min trio och svårt att hålla upp någon före någon annan, men ingen av dessa sex är nog helt utan chans om det går utanför min trio. Analys Solvalla V86-8: Ranking: A: 4. B: 1-2-3-6-8. B/C: 10-11-9-5. C: 12. D: 7. Spetsanalysen: 1 Usain Henna öppnar ganska bra och skulle kunna hålla upp ledningen, men om 4 Esprit Sisu öppnar som han kan när han är som snabbast tar han sig troligen förbi. Favorit att leda loppet efter 500 meter: 4 Esprit Sisu Loppanalysen: Även Solvalla avslutar med ett snabblopp och här tycker jag att spelet har hamnat snett och spikar en häst som jag inte tror förlorar loppet i ledningen. 4 Esprit Sisu är jag svag för, men han har också visat hög kapacitet och härlig inställning när han fungerar. Jag trodde nog att han skulle växa in bättre i gulddivisionen än vad han har gjort i år och det blev tränarbyte efter de dubbla galopperna näst senast. Numera är mycket duktige Daniel Wäjersten tränare till sexåringen och även om man inte kan kräva att han ska förbättra Esprit Sisu när han kommer från Svante Båth så kommer det att räcka långt om han bara får honom att fungera. Sexåringen var storfavorit i debuten för Wäjersten senast och såg ut att vinna loppet från dödens, men det blev galopp när han visade pisken och krävde lite för mycket över upploppet. Esprit Sisu såg då lite spänd ut både från start och under vägen och jag räknar med att Wäjersten har putsat lite till nu och att formen är bättre med loppet i kroppen. Att han galopperade till slut senast är givetvis inget plus och säker på formen kan man inte vara, men skulle han vara bra nu så är jag däremot säker på att spelprocenten är för låg. Esprit Sisu är normalt sett snabb från start och gillar spets och lång distans och han har även fungerat klart bra på Solvalla där han inte har galopperat på de åtta senaste starterna. Som favorit hade jag nog varit mer tveksam till Esprit Sisu, men när han bara är spelad till 16-17 procent så väljer jag att chansa på att han är bra denna gång. Spik! Favorit är 3 Alone som kommer från seger där Kihlström serverade honom ett perfekt lopp mot mycket enklare hästar än detta. Jag tycker inte att Alone är lika bra som Esprit Sisu om denne är i form och han har inte heller någon seger över lång distans ännu. Kan säkert vinna med rätt lopp men tveksam favorit. 2 Hard Times spurtade till seger senast när Esprit Sisu spratt i galopp och han såg klart bra ut för dagen. En grundkapabel häst som hittat formen och han kan duga igen om min spik kommer bort. 1 Usain Henna är en tioåring som har tänt till igen i ny regi och sett fin ut vid segrarna på Gotland. Han öppnar ganska bra bakom bilen och kan spetsa om Esprit Sisu tvekar från start. Räknas tidigt bakom min vinnare. 6 Voltaire Gifont såg vass ut som fyra i gulddivisionen näst senast när han var spelad till 49 gånger mot bland annat Esprit Sisu (5.76 ggr). Därför trodde jag på lite skrällchans för honom senast, men då var han klart sämre i spurten efter ett perfekt lopp och han såg lite för pigg ut under vägen. Tveksamt med lång distans med tanke på det, men bra fart finns och han är inte borta även om spelprocenten känns lite hög. 8 On Track Piraten har jag räknat bort för länge sedan, men han har faktiskt sprattlat till i två starter efter uppehåll och visat fin form igen. Tufft att begära seger från det här läget över lång distans som knappast är optimalt längre, men helt chanslös är han nog inte den gamle hedershästen. Singelstrecken: 4 Hunt Am (V86-6) var blek i kval till Kriteriet senast, men jag räknar med att formstarke Timo Nurmos har ställt i ordning honom igen och då är det bra chans att vinna detta lopp från ledningen. 4 Esprit Sisu (V86-8) galopperade bort segern i debuten i ny regi och det finns vissa frågetecken för formen, men fungerar han och kommer till spets har jag svårt att se honom förlora detta lopp. Värt en chansning till relativt låg spelprocent. Utgångshästarna: 9 Armour As (V86-1) är klart bästa hästen i fältet och är han i närheten av formen han visade i somras springer han runt detta gäng. 7 No Limit Royalty (V86-2) har visat godkänd form bakifrån på slutet, men är klart bäst i spets och om Örjan hittar dit så blir ekipaget svårfångat. 1 Elephant (V86-5) är en läcker dansk fyraåring som ser ut att kunna få bestämma tempot i ledningen och rinna undan över upploppet. Prisvärda hästar: 8 Hakon Von Haithabu (V86-1) är en bra häst i grunden som såg ut att ha hittat formen igen senast. Skrällchans om favoriten inte är på topp. 9 Qvidja’s First (V86-2) har gått riktigt bra på slutet och ska nu gå barfota runt om för första gången. Pass upp! 6 La Cerise (V86-3) gillar förutsättningarna, har en bra kusk och möter lite enklare hästar än på slutet. 5 Vincent As (V86-5) är mycket stark, men knepig och svår att räkna på, men stallformen är på väg upp och sexåringen har ett lopp i kroppen. Överspelade: 1 Chumani (V86-1) möter mycket bättre hästar än vid segrarna och är rejält överspelad denna gång. Nej tack till den spelprocenten. 4 M.T.Odakota (V86-3) har visat förbättrad form på slutet, men har bara en seger och att hon ska vara klar favorit i ett öppet lärlingslopp köper jag inte. 3 Alone (V86-8) fick ett bra lopp mot enklare motstånd senast och bör få det tuffare här. Tveksam favorit. |
||
2020-10-21, 19:44 | #35 |
V86
Inlämnat: 2020-10-21, 19:43 Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-10-21 Start: 20:30 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 8, 9 (1, 4) 2: 4 Mellby Granat (7, 2) 3: 4, 6, 9, 10, 11 (5, 2) 4: 10 Tullibardine Boe (6, 12) 5: 5 Vincent As (1, 7) 6: 2, 3, 4, 6, 9, 12 (10, 1) 7: 7 Pastore Bob (8, 5) 8: 1, 4 (3, 6) 4x1x5x1x1x6x1x2 = 240 rader. 240 x 1 x 0,25 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: WLV LTH ZLQ |
|
2020-10-21, 19:48 | #36 |
Banned
|
Mitt system
2 Ornello 1,2,6,9 2,4,6,9 5,6,10 1,5,7 1,2,4,6,9 7 Pastore Bob 1 Usain Henna 180kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+8) |
2020-10-21, 19:56 | #37 | |
Pluggat denna omgång riktigt dåligt, men fick ihop en lapp till slut ändå.
Citat:
|
||
2020-10-21, 19:56 | #38 |
Har lämnat in ett reducerat system med spikar på Armour AS och Esprit Sisu. Två till fyra U-hästar ska in och övriga inom ramen.
1) 9 2) U: 7 G: 1,2,4,6,9 3) U: 11 G: 2,4,5,6,9,10 4) 6,10 5) U: 5 G: 1,7 10 6) U: 3,4 G: 1,2,6,10,12 7) 7,8 8) 4 Senast redigerad av Shooter den 2020-10-21 klockan 20:08. |
|
2020-10-21, 20:00 | #39 |
Nurmos vässar upp Hunt Am i värmningen. Hm ser onekligen fin ut.
|
|
2020-10-21, 20:04 | #40 |
|
|
2020-10-21, 20:07 | #41 |
Elephant ser mäktig ut i värmningen. Älgakliv !
|
|
2020-10-21, 20:21 | #42 |
Provar så här:
2,6,9 7,9 6 La Cerise 6 Dreamgirl Hall 1,3,5,7,10 4,8 8 Wild Love 1,2,3,4 |
|
2020-10-21, 20:23 | #43 |
Mitt försök i Kväll
V86 Inlämnat: 2020-10-21, 20:18 Basses andelsspel Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-10-21 Start: 20:30 Kostnad: 600,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 9 (8, 5) 2: 1, 2, 4, 6, 7, 9 (10, 5) 3: 11 G.R.Winnie (9, 4) 4: 5, 6, 7, 10, 12 (2, 1) 5: 5, 6, 7, 10 (1, 2) 6: 2, 3, 4, 6, 10 (12, 1) 7: 7, 8 (5, 9) 8: 4 Esprit Sisu (3, 1) 2x6x1x5x4x5x2x1 = 2400 rader. 2400 x 1 x 0,25 kr = 600,00 kr. Totalt: 600,00 kr. lycka till alla som spelar i kväll |
|
2020-10-21, 20:26 | #44 |
Elwiz och Shasha ni fick 300 var =)
Testar såhär: Umberto Tilly tycker jag imponerat mer än favoriten, chansar på den. Usain Henna given att chansa på i sista, bör få spets, allra sämst rygg ledaren, 4 verkar alla gå på idag, hoppar för ofta för min smak, och 3an vinner sällan, för mycket spelad. Mest rädd för 2an. Montdore går ofta bra tycker jag, perfekt spår här, gör ngn av de betrodda bort sig kan han sitta på plats, fick den till 15,25 på sve spel, tyckte jag var helt ok! Lycka till alla! V86 Inlämnat: 2020-10-21, 20:10 Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-10-21 Start: 20:30 Kostnad: 900,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 5, 7, 8, 9 (4, 2) 2: 6, 7, 9 (4, 2) 3: 5, 6, 9, 10, 11 (4, 1) 4: 5, 10 (1, 6) 5: 1, 2, 5, 6, 7, 10 (1, 6) 6: 6 Umberto Tilly (12, 9) 7: 1, 7, 8, 9 (8, 7) 8: 1 Usain Henna (4, 2) 5x3x5x2x6x1x4x1 = 3600 rader. 3600 x 1 x 0,25 kr = 900,00 kr. Totalt: 900,00 kr.