|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-10-23, 21:22 | #31 | |
Citat:
Helt rätt tänkt! Bara det att om man tror att dålig bana/väder och vind kan fälla ngn storfavorit, så ska man fortfarande hitta skrällvinnaren bakom... Alltid ett problem tyvärr
2020-10-23, 21:23 | #32 | |
Citat:
Quarcia visade fin form senast. Dixie Brick också. Activated lite på gång igen. Kan nog bli 4st på kupongen där ändå med Tessy D'ete. |
||
2020-10-23, 21:30 | #33 |
Jag säger för övrigt att Chapuy blir morgondagens mest överstreckade.
Folk verkar ha låst sig vid att 4 lr 10 ska vinna det loppet, men det är 9 andra bra hästar bakom, många varav i toppform... Jag personligen tror 10an brakvinner, närmst "perfekta" förutsättningar då 1,2,3,4,5,7 alla är startsnabba, särskilt 4 och 5, lär gå galet fort första 500... Chapuy inget att lita på heller, hoppade sist på Örebro och kan den verkligen svara Mr Clayton JF om den laddas fullt, jag är inte 100 på det.. 10 däremot: - Bäst kusk - Bäst form (stallet) - Är bästa hästen, överlägset. Örjan behöver bara vänta in körningen första 500, gå på säg 600 kvar i spåren och plocka ner dem, vem ska stå emot den? Inte 4an iaf, det vågar jag nog lova. Nej att den inte är 75% tackar iaf jag för! Det finns dock såklart saker som kan fälla den, klar för final som ngn sa, Örjan kör ibland för sent med storfavoriter bakifrån, samt alla hästar kan såklart vara sjuka ibland lr bli störda till galopp.. Händer det så kan exakt ALLA vinna bakom. Mina främsta bud är isf: 5 som jag tror tar spets lr får rygg ledaren. 11 som äntligen fick en ordentlig kusk sist, vann direkt, samma kusk igen nu (Erik A) 3 har gått otroligt bra 5 lopp i rad nu, fast med allt sparat sist, kan sitta bra på det här, se upp! Jag spikar iaf 10an på huvudlappen, sen alla hästarna på liten skrällapp om den av ngn anledning bränner av. Så kan resten av landet få gå på nr 4
2020-10-23, 21:31 | #34 |
Någon som har tillgång till Berglunds tips
|
|
2020-10-23, 22:22 | #35 |
Ja, det diskuterar jag till en del, men jag lägger ingen större vikt vid dessa om det inte är tilläggslopp och extrema skillnader. Vad anser du att tider kommer göra för skillnad här?
2020-10-23, 22:24 | #36 | |
Citat:
Quarcia funderar jag också skarpt på - spurtar ju underbart bra med rätt lopp!
2020-10-23, 22:37 | #37 | |
Citat:
Har du koll på ngn speciell halshäst för omgången imorn fulsprit? Just den biten är ju tyvärr väldigt dålig på att komma ihåg/föra statistik på... :/
2020-10-23, 22:37 | #38 | |
Citat:
Ska garderas i min bok 9ggr av 10. Enl min mening är inte detta den 10:e. Men har haft fel otaliga gånger. |
||
2020-10-23, 23:05 | #39 | |
Citat:
|
||
2020-10-23, 23:36 | #40 | |
Citat:
Tyvärr inte, käre frände, men vet bara att i dessa klimatförändringar från sommar/höst/vinter kan göra att "skithästar" höjer sig och kanonhästar viker ned sig vid minsta lilla motstånd - kan tyvärr inte hjälpa dig där. Vet bara att så är faktum...
2020-10-23, 23:39 | #41 | |
Citat:
2020-10-24, 05:14 | #42 |
Har varit inne på att spika 1.Macellerio då det låter kanon i stallet men sen kom strykningen på Ad Hoc då vet jag inte vad Peter.U hittar på från start.Örebro Har ju ingen vinklad startbilsvinge heller men det kan gå ändå.Värsta som kan hända är att Åke Lindblom ger sig in i en spetsstrid mot Robert Bergh och det kan gynna en sådan häst som Dragster.
Men första tanken då jag har förtidslirat Macellerio till oddset 30 gånger är att den bara vinner här. Som ni ser jag nämner inte Örjans uppsittning.
2020-10-24, 05:22 | #43 |
Känns som Olle har varit inne och tryckt ner oddset på 8.Bianca Sisa och det finns inte mycket till spelvärde kvar där.
2020-10-24, 06:10 | #44 |
6.Västerbo Pokerfave står med tre ben i mål och det är den klart bästa spiken i omgången trots väldigt hög procent så lär den trenda neråt i studion och det lär väl lysa rött då?
Måste vi helt klart lägga på Johan Untersteiner med sin 2.Dear Friend som står på tur för seger här.Förmodligen får pappa hjälpa till för att hålla ut Disco Volante i en solfjäder effekt som det kan bli här.Att 2.Dear Friend är streckad under 15% är jag nöjd över.Skall ni spela tvilling såg gör det isåfall på röda kuskar far och son för det kommer jag att göra. Så kommer tlli den vassaste stallformen just nu ochdet går riktigt bra för Robban.Då pratar vi om 1.Macelleria och Robert Bergh som jag tror bara vinner det här loppet för den står på tur nu.Sen vill Guldtanden inte bjuda på en gratisledning till Robban inte heller Peter.U med Adde S.H som vek ner sig lätt sist men nöjd med strykningen på 6.Ad Hoc. Har lirat en DD Komb Macelleria 30gånger ihop med Dear Friend 11 gånger total odds där 330 gånger på en satsad hundring. Lycka till/Spiken
Som ofta bäst när det gäller. Senast redigerad av Spiken64 den 2020-10-24 klockan 06:11. |
|
2020-10-24, 09:21 | #45 |
Alltså jag är nog beredd att äta upp ett ngt klädesplagg om Macelleria håller ut Chapuy, Mr Clayton och Adde SH.. Tror att Seismic vinner hur det än blir kört.
Noterar också att såväl Beethoven (enl intervjuer) och Aper Mede (enl Björnkollen) ska strykas men ännu inte gjort det?! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1) |
|
|