Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-10-10, 10:17   #31

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg

Hämtad från Speedanalysen.se?
Nope. ”Pengar totalt”, ”antal starter 2020” och ”vinst/placerad på distansen” har jag tagit från ATG.se. Resten har jag plockat ut själv från lopparkivet helt manuellt, alternativ gjort helt egna beräkningar.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-10, 10:37   #32

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10774
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Jag begriper inte monté men förstår inte hur en häst som har tjänat 800 ska slå ett gäng som tjänat 2-5 M. Dessutom var ju Robin inte så imponerande senast?
Jag har sex streck f.n och då är den inte med. Har dock stor respekt för ditt kunnande.
Absolut, håller med dig till fullo! Men jag grundar det på två saker, utpräglad monté häst mot många travhästar (som visserligen kan tända till under sadel) och att det blir ordentlig körning loppet igenom. Jag tror en rekordsänkning är rimlig men sen kanske det inte räcker ändå..
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-10, 11:11   #33

Standard

3 Loes struken. Inte alls bra. Det var en av mina förstahästar.
Gammal 2020-10-10, 11:27   #34

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Jag begriper inte monté men förstår inte hur en häst som har tjänat 800 ska slå ett gäng som tjänat 2-5 M. Dessutom var ju Robin inte så imponerande senast?
Jag har sex streck f.n och då är den inte med. Har dock stor respekt för ditt kunnande.
Det där med pengar på kontot är inte riktigt samma sak i monté som i trav. Robin jämngoda chanser med Baron i det här loppet i min bok så tar jag en blir det den på de låga strecken.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-10, 11:29   #35

Stekels avatar

Standard

För övrigt helt jävla obegripligt att Pastore står i 15% fortfarande med rapporterna på hur det gått med de montétesten.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2020-10-10, 11:31   #36

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6541
Standard

Är med på att det inte är helt jämförbart men tänker ändå att hästarna med mer pengar är så pass mkt mer härdade. För det handlar ju ändå om trav och att springa så fort som möjligt.
Är väl dock första bfro på Robin så kanske är ok värde till nuvarande procent.

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det där med pengar på kontot är inte riktigt samma sak i monté som i trav. Robin jämngoda chanser med Baron i det här loppet i min bok så tar jag en blir det den på de låga strecken.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-10, 11:33   #37

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10774
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
3 Loes struken. Inte alls bra. Det var en av mina förstahästar.
Fan så surt för egen del! Hade hoppats hon skulle dra på sig många streck.. Nu ställer det till sig i löpningsförloppet ist
Plötsligt kan Rutger B.L vara ett singelstreck! Borde nå ledningen utan att ladda max och riskera galopp..
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-10, 11:37   #38

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15003
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
För övrigt helt jävla obegripligt att Pastore står i 15% fortfarande med rapporterna på hur det gått med de montétesten.
Hm den där Kari har en hel rävfarm bakom sina öron. Dessutom hästhandlare Han vill nog ha ett bra vinnarodds.
Det surrades i veckan att Kari lovade vinst. Men den gubben är en luring milt uttryckt.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-10, 11:39   #39

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37882
Standard

V75-1) Jag förstår inte att Unique Juni har blivit ”allas” skrik. Den kommunaren går fetbort hos mig. Erik lär ju släppa till Örjan när han kommer och sedan får Goop köra fram i dödens. Jag tror inte hon tar ner dem på open strech. Är Dear Friend snabbast ut så släpper han gärna och tar rygg ledaren på Goop eller Kihlström. Det här bör stå mellan Conrads Rödluva och Mellby Free, men jag vill även ha med Hevin Boko som rensare om jag tar fler än ett streck.
V75-2) Öppet lopp med enbart amatörer. Då vet man aldrig hur det blir kört. Zoccoloduro är favorit från niondespår. Måste garderas. Här kan det skrälla.
V75-3) Montélopp och folk garderar. Det gillar jag och spikar med stor sannolikhet Rajesh Face. Ska dock avvakta värmningar etc. innan jag lämnar in idag.
V75-4) Spartak Face kan vara en spik. Motståndarna har respekt för Conrads häst. Det är främst Self Exlosive emot. Han kör fram i dödens och sedan är frågan när han tänker trycka upp farten. Sätter han igång tidigt så kan det komma en tredje häst. Det blir antingen spik eller en kostnadsfråga vad man får råd med.
V75-5) Loes är struken. Det ändrar en hel del då det var spetsfavoriten. Echelon kan vara ledaren av loppet och bara 3 % på den! Femman eller sexan kanske kan få ta över om man inte vill köra Echelon i ledningen. Bästa hästen är nog favoriten Bravo Santana, men den behöver tur från läget.
V75-6) Code Bon är jag inne på som chansspik. Vet inte hur snabb den är ur startgroparna dock. Motbuden är Indra’s Secret och Ribaud i första hand.
V75-7) Fyra streck, kanske ett par roliga på det. Kostnadsfråga.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-10, 11:41   #40

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
V75-5) Loes är struken. Det ändrar en hel del då det var spetsfavoriten. Echelon kan vara ledaren av loppet och bara 3 % på den! Femman eller sexan kanske kan få ta över om man inte vill köra Echelon i ledningen. Bästa hästen är nog favoriten Bravo Santana, men den behöver tur från läget.
Du har rätt i att 8 Echelon är ruskigt snabb ut. Nu nedstruken ett spår också. Given i spetsstriden. MEN.

För det finns ett men. Han har gått i ledningen 3 gånger i år – och har vunnit 0 av de gångerna. Varenda gång har han kroknat sista biten och förlorat på upploppet.
Gammal 2020-10-10, 11:42   #41

Stekels avatar

Standard

Citat:
Är med på att det inte är helt jämförbart men tänker ändå att hästarna med mer pengar är så pass mkt mer härdade. För det handlar ju ändå om trav och att springa så fort som möjligt.
Är väl dock första bfro på Robin så kanske är ok värde till nuvarande procent.
Trav och springa så fort som möjligt visst. Men det är ändå 2 olika sporter, så riktigt så enkelt är det inte. En lätt tjej på ryggen visst, men det är en jävla skillnad jämfört med att dra en vagn. Vad gäller vad musklerna ska göra och hur auktionen kan flyta osv.

Gammal 2020-10-10, 11:45   #42

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37882
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Du har rätt i att 8 Echelon är ruskigt snabb ut. Nu nedstruken ett spår också. Given i spetsstriden. MEN.

För det finns ett men. Han har gått i ledningen 3 gånger i år – och har vunnit 0 av de gångerna. Varenda gång har han kroknat sista biten och förlorat på upploppet.
Släpper han så finns open strech.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-10, 12:01   #43

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1388
Standard

Basse vad spikar du? :-D
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-10, 12:04   #44

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4344
Standard

Har lite annat för mig idag så det blev tidig inlämning och då kan jag också lägga ut lappen som antifacit för er andra. Hoppas att det kan underlätta för några av er att hitta sjuan - skål!

V75
Inlämnat: 2020-10-10, 11:59
Åby
Lördag 2020-10-10
Start: 16:20
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Mellby Free (5, 4)
2: 5, 9, 10, 11 (9, 1)
3: 2, 4, 5 (7, 1)
4: 2, 3, 10, 11 (8, 4)
5: 4, 6 (1, 11)
6: 11, 12 (8, 15)
7: 11 Cyber Lane (1, 4)

1x4x3x4x2x2x1 = 192 rader.
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: VLT LHW FQL
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-10, 12:05   #45

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6541
Standard

Min tanke med, just utifrån historiken så borde de väl släppa. Till Rutger? Har plötsligt fått känslan att Romantico vinner det där.
Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Släpper han så finns open strech.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td