Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-10-03, 20:14   #106

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4761
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag ger upp V75....

Blir för lätt för ofta.

Dags att höja radpriset atg?

Men de ändrar ingenting för vi spelar för 109miljoner även till uppenbara favoritomgångar som dagens
Om det är så uppenbart varför spela du/ni?
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-03, 20:32   #107

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5068
Standard

Grattis!

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Halleluja, vilken avslutning. Vem trodde det 6oo kvar ??? INGEN!
Gillar Mats och Thule och kunde inte hålla mig

RAKET
Inlämnat: 2020-10-03, 16:32
Skellefteå
Lördag 2020-10-03
Start: 16:42
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
6: Vinnare 1 One Kind of Art
11: Vinnare 1 Rossi Palema

1 x 100,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: ZBZ HHF FZS
Fina pengar SO!! Hur kom du på den?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-03, 21:13   #108
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Fina pengar SO!! Hur kom du på den?
Oscars har jag kollat i arkivet och trodde han skulle göra en spets & slut men det gick ju bra ändå. Sedan är jag en stor beundrare av Mats E, inga många kuskar som har hans "händer. Vår framtidsman inom travet. Och THULE är riktigt gammal nu men har genom åren producerat och uppfött en HIMLA massa vinnare. Sedan var ju oddsen lämpliga att kombinera, svårare var det inte.....men jag hade kastat yxan i sjön 6oo kvar, men tamejfan höll han inte undan

Firade med en ovanlig starköl till middagen (lax) nämligen 7,5% are vid namn SWEDISH ELK BREW. Smakade jättebra
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+20)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-03, 21:46   #109

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58384
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Oscars har jag kollat i arkivet och trodde han skulle göra en spets & slut men det gick ju bra ändå. Sedan är jag en stor beundrare av Mats E, inga många kuskar som har hans "händer. Vår framtidsman inom travet. Och THULE är riktigt gammal nu men har genom åren producerat och uppfött en HIMLA massa vinnare. Sedan var ju oddsen lämpliga att kombinera, svårare var det inte.....men jag hade kastat yxan i sjön 6oo kvar, men tamejfan höll han inte undan

Firade med en ovanlig starköl till middagen (lax) nämligen 7,5% are vid namn SWEDISH ELK BREW. Smakade jättebra
Om du har två så klara 20 procentare som du berättar om efteråt, men samtidigt väljer att massgardera dom på det andelssystem du lägger ut innan loppen körs och där spikar en 87 procentare, då börjar man misstänka mörkning. Kanske du körde en egen V75a med dom som var klara I efterhand för att ta hem storkovan själv ?
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-03, 21:56   #110

Standard

Olle!

Du spelade själv skräll idag som vinnare. Hade du vågat spika på ett andelssystem? Svårt att veta i och för sig, eftersom du väl sällan presenterar några system?

MVH

Att göra ett tuffare andellsystem kräver starka nerver, jag vet för jag har provat.
KalleKlut (+5)

Senast redigerad av valo den 2020-10-03 klockan 21:57. Anledning: tillägg
Gammal 2020-10-03, 22:02   #111

Standard

PS Gjorde ett andelssystem för 4-5 år sedan då Ulf Olsson körde Papagayo som vann VM i trav i USA. Den hade vilat i flera månader och jag minns att jag var tveksam till den kommunspiken. Björn vann det loppet med Your Highness - den häst som jag faktiskt trodde mer på men jag fegade ur. Det blev 1,1 milj. den gången. Fick 10 papp som tröst men det kändes och sved länge efteråt.
Gammal 2020-10-03, 22:06   #112

Standard

Citat:
Du spelade själv skräll idag som vinnare. Hade du vågat spika på ett andelssystem? Svårt att veta i och för sig, eftersom du väl sällan presenterar några system?

MVH

Att göra ett tuffare andellsystem kräver starka nerver, jag vet för jag har provat.
Jag gjorde tre spel idag varav två platslir. Hade väl inte lirat plats på hästar om jag trodde dom var närmast stenklara vinnare som SO skriver om sina två efterhandare . Det tredje spelet var också ett chanslir som jag tydligt skrev. Så nä. Ingen av dom tre hade spikats vilket du nog kan räkna ut om du läser mina motiveringar till spelen på sidan 4 i denna tråd. Men skrev som sagt heller inte att det var i närheten så klara vinnare som SOs fantastiska efterhandsvinnare.
Gammal 2020-10-03, 22:08   #113

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Om du har två så klara 20 procentare som du berättar om efteråt, men samtidigt väljer att massgardera dom på det andelssystem du lägger ut innan loppen körs och där spikar en 87 procentare, då börjar man misstänka mörkning. Kanske du körde en egen V75a med dom som var klara I efterhand för att ta hem storkovan själv ?
Grattis, O-lè! Du är som en Sharps Donald Trump. Alltid rätt ute när andra spelare kör med fake news
SO (+6)
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-03, 22:22   #114

Standard

Citat:

MVH

Förresten så hade jag nog åtminstone kört att minst en av två måste vinna på Mitt andelssystem om jag haft två 20 procentare som jag betraktat ha sådan toppchans som SOs efterhandsvinnare ovan.

Men för att köra andelssystem på V75 där jag spelar till största delen för andras pengar hade mitt grundkrav varit att läsa på något alldeles extra för att göra det med gott samvete och har tyvärr inte tid till det som läget är nu. Hade inte mått bra av att spela bort andras pengar på att jag slarvat med den delen.
Gammal 2020-10-03, 22:26   #115
Banned

Sharp$: 76
Standard

Jag gillar Olle, fortsätt så
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-03, 22:39   #116

Standard

Efterhandare?

Citat:
Jag gjorde tre spel idag varav två platslir. Hade väl inte lirat plats på hästar om jag trodde dom var närmast stenklara vinnare som SO skriver om sina två efterhandare . Det tredje spelet var också ett chanslir som jag tydligt skrev. Så nä. Ingen av dom tre hade spikats vilket du nog kan räkna ut om du läser mina motiveringar till spelen på sidan 4 i denna tråd. Men skrev som sagt heller inte att det var i närheten så klara vinnare som SOs fantastiska efterhandsvinnare.
Vet inte vad du menar med efterhandare Olle? Det är ju rättningskod med och jag har kollat. Efterhandare är rätt sällsynta på på Sharps som väl är. Efterhandare är väl också ett namn på spel som inte redovisats i förväg men som kanske görs i sista stund - är de med rättningskod är det ju helt just, precis som i fallet med SO. Nu får det räcka. Har annat att göra.
Gammal 2020-10-03, 23:04   #117

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10930
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
När Nurmos och Goop skickar upp ett gäng till Skellefteå så kan vi räkna med 99,9% chans att det blir jackpot på 5r och eventuellt 6r
Lägg till Bergh och Båth på det..
No shit Sherlock
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-04, 01:03   #118

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Vet inte vad du menar med efterhandare Olle?
Efterhandare är spel som redovisas i efterhand, när resultatet är klart.
Man visar hur duktig man varit. Egentligen är det en bra programide
till ATG. En panel redovisar 20:00 spelen som satt å dagens V75.
Med rättningskod. Hade säkert gjort succé, nya Nöjesmaskinen.

Senast redigerad av Grant den 2020-10-04 klockan 12:14.
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-04, 09:08   #119
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
För bolagssystemet hade jag redan en spik som var oslagbar
[/LIVarför chansa med en spik till när jag var nöjd med systemet? Enda jag ångrar är att jag skulle gjort en flerkupong. Hade räckt med 8 rader. Men efter-s om jag inte är i behov av eget kapital är det roligare att bolaget går bra. Efterhandskonstruktioner ingenting för mig
KalleKlut (+2)
Gammal 2020-10-04, 09:22   #120
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Efterhandare är spel som redovisas i efterhand, när resultatet är klart.
Man visar hur duktig man varit. Egentligen är det en bra programide
till ATG. En panel redovisar 20:00 spelen som sätt å dagens V75.
Med rättningskod. Hade säkert gjort succé, nya Nöjesmaskinen.

Jag visar gärna efterhandare för att andelsköpare ska se att formen och självförtroendet finns där. Viktigt att dom som köper av SO norrland blir nöjda. Nu har sjuan suttit 3 ggr sista 4 omg och sånt ger respekt eller hur
valo (+10), Frasse77 (+50)
Svara

td