Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-10-02, 22:43   #16

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10882
Standard

VM raden får bli mitt enda spel i morgon. Det luktar usel utdelning lång väg..

V75
Inlämnat: 2020-10-02, 22:40
Skellefteå
Lördag 2020-10-03
Start: 16:20
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 12 (8, 9)
2: 1, 6, 8, 11 (10, 2)
3: 4, 5 (6, 2)
4: 1, 14 (4, 10)
5: 6 Seismic Wave (2, 11)
6: 5, 12, 13 (1, 2)
7: 6, 11 (1, 7)

2x4x2x2x1x3x2 = 192 rader.
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: VMS GKK DQH
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-03, 00:07   #17

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Bara 16 inlägg hitills om jackpottomgången, vad är detta, sover alla lr var är ni fulsprit, asgaya, rimfrost, stekel , basse m fl!

Som vanligt handlar det om att välja rätt spikar, loppen är skiktade och de flesta går att lösa på ett fåtal streck, men dyrt att gardera överallt..
Mina spikbud just nu som jag väljer mellan (hänsyn taget både till vinstchansen samt aktuell spelprocent)

5 Tangen Haap avd 3
12 Abrystir avd 4
6 Seismic Wave avd 5
12 Apollon de Kacy avd 6
11 Cab Lane avd 7

För att få chansen till hyfsad utdelning så måste ju en del favoriter falla, då känns det rätt att spika mot Very kronos i avd 6. Även om den travar tror jag 12 kan slå den men 40-50% av gångerna hoppar den ju bort sig helt , och då bör Apollo vara huvudet högre än resten på denna distansen. Kul spik!

Cab Lane överlägset bäst, tror för många stirrar sig blinda på 6an i sista, inte van att gå kort distans direkt, tycker den går bättre med smygare som senast, kommer bli för hårt spelad.. Presterar Cab på top vinner han enkelt, annars är det jämnt bakom, 1,5,6,7 alla liknande vinstchans, och det kan smälla även bakom dessa känns det som...

Känns som det är ok procent på 5 Tangen Haap med. Bästa hästen bästa spåret. 4an tycker jag folk överskattar ngt enormt.. tror 5an knäcker den lätt från dödens faktiskt. Mer rädd för 2an om den är på topp isf.. Dessutom kommer nog 4 bara öka på strecken imorgon då folk har många spikbud att välja på så "måste" de försöka fälla favoriter och då ligger det nära till hans o gå på Mel odin för många..
Jag hoppas på att Tangen Haap landar på under 50% imorn, hade suttit fint!

Aja bara att plugga vidare =)
Gammal 2020-10-03, 00:13   #18

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6587
Standard

Jag fattar bara inte riktigt hur Apollon ska vinna? Om
Very går felfritt så springer den väl åttor runt dessa. Om den inte är det så går väl inte Apollon runt dem ute i spåren? Jag tror Algot är värst emot favoriten men har även respekt för Enriko Ha

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Bara 16 inlägg hitills om jackpottomgången, vad är detta, sover alla lr var är ni fulsprit, asgaya, rimfrost, stekel , basse m fl!

Som vanligt handlar det om att välja rätt spikar, loppen är skiktade och de flesta går att lösa på ett fåtal streck, men dyrt att gardera överallt..
Mina spikbud just nu som jag väljer mellan (hänsyn taget både till vinstchansen samt aktuell spelprocent)

5 Tangen Haap avd 3
12 Abrystir avd 4
6 Seismic Wave avd 5
12 Apollon de Kacy avd 6
11 Cab Lane avd 7

För att få chansen till hyfsad utdelning så måste ju en del favoriter falla, då känns det rätt att spika mot Very kronos i avd 6. Även om den travar tror jag 12 kan slå den men 40-50% av gångerna hoppar den ju bort sig helt , och då bör Apollo vara huvudet högre än resten på denna distansen. Kul spik!

Cab Lane överlägset bäst, tror för många stirrar sig blinda på 6an i sista, inte van att gå kort distans direkt, tycker den går bättre med smygare som senast, kommer bli för hårt spelad.. Presterar Cab på top vinner han enkelt, annars är det jämnt bakom, 1,5,6,7 alla liknande vinstchans, och det kan smälla även bakom dessa känns det som...

Känns som det är ok procent på 5 Tangen Haap med. Bästa hästen bästa spåret. 4an tycker jag folk överskattar ngt enormt.. tror 5an knäcker den lätt från dödens faktiskt. Mer rädd för 2an om den är på topp isf.. Dessutom kommer nog 4 bara öka på strecken imorgon då folk har många spikbud att välja på så "måste" de försöka fälla favoriter och då ligger det nära till hans o gå på Mel odin för många..
Jag hoppas på att Tangen Haap landar på under 50% imorn, hade suttit fint!

Aja bara att plugga vidare =)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-03, 00:39   #19

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Jag fattar bara inte riktigt hur Apollon ska vinna? Om
Very går felfritt så springer den väl åttor runt dessa. Om den inte är det så går väl inte Apollon runt dem ute i spåren? Jag tror Algot är värst emot favoriten men har även respekt för Enriko Ha

Apollon älskar ju distansen och avslutar ruskigt bra alltid.
Tror inte de står emot den sista 400 meterna här. 2an är förvisso bra, men tror inte den har farten att stå emot helt enkelt.
Sen tycker jag Very Kronos är överskattad på 3140 m, hade loppet varit 2140 hade saken varit en annan, helt överlägsen då givetvis, nu är den mer sårbar tycker jag
Gammal 2020-10-03, 05:36   #20

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag tycker att det ser ut att kunna ge bra betalt i morgon.
Det finns 4-5 klara vinnare och minst fem bra andrahandare med dom så blir det tufft att 5 rätt ger pengar.Men som sagt vi får inte ge upp för hög utdelning ändå.
Gammal 2020-10-03, 05:40   #21

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Jag är upptagen hela morgondagen och lämnar alltså in tidigt i dag. Som vanligt ska 2 av 3 A-hästar vinna.

Jag spikar 6 Seismic Wave i avdelning 5 (bästa hästen). Jag spikar även Cargo Door i avdelning 7 (spets och slut). Riktigt trist att Berglund har 6 Cargo Door som förstahäst, vilket borde innebära att strecken går upp emot 35-40% i morgon. Fortfarande spikvärt i min bok dock, även på de relativt höga procenten. Angående sista avdelningen så är 11 Cab Lane riktigt grym, men har bakspår. Blir svårt på 1640m att ta in det avståndet när det kommer att gå ruskigt snabbt. Första motbudet är 5 Fabian B.R som är mycket snabb ut – och det är det enda reella hotet för 6 Cargo Door i min bok. Jag spikar dock ändå.

Blir nog lite vinnarspel och raketer. Men där kommer jag skicka efterhandare om det är något att hänga i granen.

Jag ser bar ett hot i sista 1.Rossi Palema hur fan skall den torska det här?
Gammal 2020-10-03, 08:58   #22

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3272
Standard

Glöm inte att det är open stretch.
Gammal 2020-10-03, 09:19   #23

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38065
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Det finns 4-5 klara vinnare och minst fem bra andrahandare med dom så blir det tufft att 5 rätt ger pengar.Men som sagt vi får inte ge upp för hög utdelning ändå.
Jag hittar inte 4-5 klara, för i så fall är det bara att spika och köra flerkupong. Seismic Wave är klar, Tangen Haap stor favorit och kan vara en spik, men kort distans och dödens så det kan hända saker. Very Kronos 49 % har 3180 m på sig att hoppa. Sedan står favoriterna under 30 %.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-03, 09:30   #24

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5139
Standard

Innan inlämning

Fick lust att sticka ut hakan och motivera lite

1: 1 Mellby Granat, motiverad favorit. 27% på en bra favorit är inte
helt fel. 5. Global Upset, har sett modig ut vid segrarna och bör få
ett bra läge. Formen?

2: 11 Golden Boy Sisu. Erik kopplar in farthållaren på den här och i
lagom tid före mål är han förbi, behöver inte ens spurta.

3: 1 Philip Ess, ska inte klara det här tidsmässigt men Uffe O. tar sneak-
spåret och den här har en vass spurt. Inte alls omöjlig. Tangen Haap, favorit
men har väl inte alltid lyckats i den rollen? Goop på på kapable Myr Faksen
måste med. En stjärna med över 4 milj. på kontot, känns som den skulle haft 20 m.

4: 13 Easy Creation. Visar fin stamina men kanske kan få svårt komma till
från spåret? 14 Elieann. Min vinnare. Finns det ärligare sto? Alltid dessa lägen
i stodivisionen men med till slut nästan alltid. I symbios med Sofia Frilén! Mot-
ståndet idag tycker jag är lite "ljumt".

5: 6 Seismic Wave. Bäst men var väl inte som bäst senast. Dock idag sämre motstånd. 11 My Dream Art. Imponerande vinst när han gick 12,4 med volt och slog hästar som Heavy Sound. Normalt kör Björn sin till ledning och sedan är loppet över. Men kittlande att fälla "86 procent".

6: 13 Very Kronos. Borde vinna - klasshäst. Galoppen senast kom på frammarsch om jag minns rätt. Men det var i ett stentufft sprintgäng. Det
är det inte här. Borde kunna räcka med farthållaren inkopplad,,, Eriks
andra långloppsvinst!

7: Alla. 8 lågprocentare i det här loppet. Känns lite kul. Spelmässigt.

Lycka till!

PS We're all losers....mostly...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-03, 09:55   #25

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Apollon älskar ju distansen och avslutar ruskigt bra alltid.
Tror inte de står emot den sista 400 meterna här. 2an är förvisso bra, men tror inte den har farten att stå emot helt enkelt.
Sen tycker jag Very Kronos är överskattad på 3140 m, hade loppet varit 2140 hade saken varit en annan, helt överlägsen då givetvis, nu är den mer sårbar tycker jag
Det där är bakvänt resonerat för mig, är det bara två varv så ökar ju risken att man är stekt enormt jämfört med 3 varv. Har de 500k därframme och är något att ha som hästar och kuskar blir det svårt iaf. Låg 13 = vadå för dubbla tilläggen inkl spår på vägen? Menmen, nu är det 3 varv.

Vi får se hur strecken landar, men jag ska ha en utgång här tänkte jag och det står mellan Goop och favoriten. Faktiskt är kanske lås en bättre idé. Loppet är inget vanligt V75-stayerlopp utan ganska stängt med dåliga hästar för klassen. Defilering för Goop eller kross för Erik borde täcka runt 75-80% av utfallen. Och inte mycket som sticker ut jättemycket som understreckat bakom.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-03, 10:15   #26

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6587
Standard

Nu läste jag att VM i V75 skjuts upp!?!
Hittar dock inte nyheten igen nu efter att ha klickat bort
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-03, 10:17   #27

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2909
Standard

Kanske en dum fråga och kanske är inte här jag skall ställa fråga.... men jag håller på och testar ” spel idag ” och deras reducerad system med a b c d.
Min fråga är hur markerar jag spikarna ?
Med a eller b ?
ninovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-03, 10:26   #28

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38065
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ninovic Visa inlägg
Kanske en dum fråga och kanske är inte här jag skall ställa fråga.... men jag håller på och testar ” spel idag ” och deras reducerad system med a b c d.
Min fråga är hur markerar jag spikarna ?
Med a eller b ?
Du kan använda dem som A-hästar. Säg att du har två spikar (A-hästar) och sedan även använder A-hästar som utgångshästar i fyra lopp, av vilka du ger förutsättningarna att minst 2 av utgångshästarna ska gå in. Då kan du bestämma att minst 4 och högst 6 A-hästar får vinna. Det finns fler sätt att göra såklart, men det är en variant.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-03, 10:34   #29

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2909
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Du kan använda dem som A-hästar. Säg att du har två spikar (A-hästar) och sedan även använder A-hästar som utgångshästar i fyra lopp, av vilka du ger förutsättningarna att minst 2 av utgångshästarna ska gå in. Då kan du bestämma att minst 4 och högst 6 A-hästar får vinna. Det finns fler sätt att göra såklart, men det är en variant.
Ok, så om jag tippar 4 lopp med a-b-c och 3 lopp matematiskt och vill sätta kravet att 1-2 a, 1-2 b och 1-2 c skall vinna hur många a hästar skall vinna?
ninovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-03, 10:38   #30

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ninovic Visa inlägg
Ok, så om jag tippar 4 lopp med a-b-c och 3 lopp matematiskt och vill sätta kravet att 1-2 a, 1-2 b och 1-2 c skall vinna hur många a hästar skall vinna?
Om du bara ska använda A-B-C, så kan du ju använda D för spikarna. Sedan sätta kravet på A-B-C precis som du skriver dem här.
drn85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td