|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-10-02, 22:43 | #16 |
VM raden får bli mitt enda spel i morgon. Det luktar usel utdelning lång väg..
V75 Inlämnat: 2020-10-02, 22:40 Skellefteå Lördag 2020-10-03 Start: 16:20 Kostnad: 96,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 12 (8, 9) 2: 1, 6, 8, 11 (10, 2) 3: 4, 5 (6, 2) 4: 1, 14 (4, 10) 5: 6 Seismic Wave (2, 11) 6: 5, 12, 13 (1, 2) 7: 6, 11 (1, 7) 2x4x2x2x1x3x2 = 192 rader. 192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr. Totalt: 96,00 kr. Rättningskod: VMS GKK DQH |
|
2020-10-03, 00:07 | #17 |
Bara 16 inlägg hitills om jackpottomgången, vad är detta, sover alla lr var är ni fulsprit, asgaya, rimfrost, stekel , basse m fl!
Som vanligt handlar det om att välja rätt spikar, loppen är skiktade och de flesta går att lösa på ett fåtal streck, men dyrt att gardera överallt.. Mina spikbud just nu som jag väljer mellan (hänsyn taget både till vinstchansen samt aktuell spelprocent) 5 Tangen Haap avd 3 12 Abrystir avd 4 6 Seismic Wave avd 5 12 Apollon de Kacy avd 6 11 Cab Lane avd 7 För att få chansen till hyfsad utdelning så måste ju en del favoriter falla, då känns det rätt att spika mot Very kronos i avd 6. Även om den travar tror jag 12 kan slå den men 40-50% av gångerna hoppar den ju bort sig helt , och då bör Apollo vara huvudet högre än resten på denna distansen. Kul spik! Cab Lane överlägset bäst, tror för många stirrar sig blinda på 6an i sista, inte van att gå kort distans direkt, tycker den går bättre med smygare som senast, kommer bli för hårt spelad.. Presterar Cab på top vinner han enkelt, annars är det jämnt bakom, 1,5,6,7 alla liknande vinstchans, och det kan smälla även bakom dessa känns det som... Känns som det är ok procent på 5 Tangen Haap med. Bästa hästen bästa spåret. 4an tycker jag folk överskattar ngt enormt.. tror 5an knäcker den lätt från dödens faktiskt. Mer rädd för 2an om den är på topp isf.. Dessutom kommer nog 4 bara öka på strecken imorgon då folk har många spikbud att välja på så "måste" de försöka fälla favoriter och då ligger det nära till hans o gå på Mel odin för många.. Jag hoppas på att Tangen Haap landar på under 50% imorn, hade suttit fint! Aja bara att plugga vidare =)
2020-10-03, 00:13 | #18 | |
Jag fattar bara inte riktigt hur Apollon ska vinna? Om
Very går felfritt så springer den väl åttor runt dessa. Om den inte är det så går väl inte Apollon runt dem ute i spåren? Jag tror Algot är värst emot favoriten men har även respekt för Enriko Ha Citat:
|
||
2020-10-03, 00:39 | #19 | |
Citat:
Apollon älskar ju distansen och avslutar ruskigt bra alltid. Tror inte de står emot den sista 400 meterna här. 2an är förvisso bra, men tror inte den har farten att stå emot helt enkelt. Sen tycker jag Very Kronos är överskattad på 3140 m, hade loppet varit 2140 hade saken varit en annan, helt överlägsen då givetvis, nu är den mer sårbar tycker jag
2020-10-03, 05:36 | #20 |
Det finns 4-5 klara vinnare och minst fem bra andrahandare med dom så blir det tufft att 5 rätt ger pengar.Men som sagt vi får inte ge upp för hög utdelning ändå.
2020-10-03, 05:40 | #21 | |
Citat:
Jag ser bar ett hot i sista 1.Rossi Palema hur fan skall den torska det här?
2020-10-03, 08:58 | #22 |
Bara 16 inlägg hitills om jackpottomgången, vad är detta, sover alla lr var är ni fulsprit, asgaya, rimfrost, stekel , basse m fl!
Glöm inte att det är open stretch.
2020-10-03, 09:19 | #23 |
Jag hittar inte 4-5 klara, för i så fall är det bara att spika och köra flerkupong. Seismic Wave är klar, Tangen Haap stor favorit och kan vara en spik, men kort distans och dödens så det kan hända saker. Very Kronos 49 % har 3180 m på sig att hoppa. Sedan står favoriterna under 30 %.
|
|
2020-10-03, 09:30 | #24 |
Innan inlämning
Fick lust att sticka ut hakan och motivera lite
1: 1 Mellby Granat, motiverad favorit. 27% på en bra favorit är inte helt fel. 5. Global Upset, har sett modig ut vid segrarna och bör få ett bra läge. Formen? 2: 11 Golden Boy Sisu. Erik kopplar in farthållaren på den här och i lagom tid före mål är han förbi, behöver inte ens spurta. 3: 1 Philip Ess, ska inte klara det här tidsmässigt men Uffe O. tar sneak- spåret och den här har en vass spurt. Inte alls omöjlig. Tangen Haap, favorit men har väl inte alltid lyckats i den rollen? Goop på på kapable Myr Faksen måste med. En stjärna med över 4 milj. på kontot, känns som den skulle haft 20 m. 4: 13 Easy Creation. Visar fin stamina men kanske kan få svårt komma till från spåret? 14 Elieann. Min vinnare. Finns det ärligare sto? Alltid dessa lägen i stodivisionen men med till slut nästan alltid. I symbios med Sofia Frilén! Mot- ståndet idag tycker jag är lite "ljumt". 5: 6 Seismic Wave. Bäst men var väl inte som bäst senast. Dock idag sämre motstånd. 11 My Dream Art. Imponerande vinst när han gick 12,4 med volt och slog hästar som Heavy Sound. Normalt kör Björn sin till ledning och sedan är loppet över. Men kittlande att fälla "86 procent". 6: 13 Very Kronos. Borde vinna - klasshäst. Galoppen senast kom på frammarsch om jag minns rätt. Men det var i ett stentufft sprintgäng. Det är det inte här. Borde kunna räcka med farthållaren inkopplad,,, Eriks andra långloppsvinst! 7: Alla. 8 lågprocentare i det här loppet. Känns lite kul. Spelmässigt. Lycka till! PS We're all losers....mostly... |
|
2020-10-03, 09:55 | #25 | |
Citat:
Vi får se hur strecken landar, men jag ska ha en utgång här tänkte jag och det står mellan Goop och favoriten. Faktiskt är kanske lås en bättre idé. Loppet är inget vanligt V75-stayerlopp utan ganska stängt med dåliga hästar för klassen. Defilering för Goop eller kross för Erik borde täcka runt 75-80% av utfallen. Och inte mycket som sticker ut jättemycket som understreckat bakom.
2020-10-03, 10:15 | #26 |
Nu läste jag att VM i V75 skjuts upp!?!
Hittar dock inte nyheten igen nu efter att ha klickat bort |
|
2020-10-03, 10:17 | #27 |
Kanske en dum fråga och kanske är inte här jag skall ställa fråga.... men jag håller på och testar ” spel idag ” och deras reducerad system med a b c d.
Min fråga är hur markerar jag spikarna ? Med a eller b ? |
|
2020-10-03, 10:26 | #28 |
Du kan använda dem som A-hästar. Säg att du har två spikar (A-hästar) och sedan även använder A-hästar som utgångshästar i fyra lopp, av vilka du ger förutsättningarna att minst 2 av utgångshästarna ska gå in. Då kan du bestämma att minst 4 och högst 6 A-hästar får vinna. Det finns fler sätt att göra såklart, men det är en variant.
|
|
2020-10-03, 10:34 | #29 | |
Citat:
|
||
2020-10-03, 10:38 | #30 |
Om du bara ska använda A-B-C, så kan du ju använda D för spikarna. Sedan sätta kravet på A-B-C precis som du skriver dem här.
|
|
|