Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-09-23, 14:25   #16

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Gazoline Mearas(nedstruken till femte)) 2,45 plats, Ninjas Kiss(ska köras lite snällt och med skor på, borde vara skaplig platschans ändå) 2,90 plats samt Karamel Hill 2,70 vinnare, känns intressanta på Unibet...den sistnämnda efter denna kommentar på travronden - Hon hade inte så stor chans från spår tolv i Derbystoet senast då tempot mitt i loppet var för långsamt. Allt har varit okej med henne efteråt och hon känns bra hemma i träningen. Hon är mycket snabb från start och hon kan nog ta ledningen och sedan kanske få en perfekt resa bakom ledaren. Då kan hon nog göra rätt mycket över open stretch. Det blir barfota runt om och jänkarvagn som senast. Förra gången hade hon helstängt huvudlag, men nu blir det can't see back-muffar, säger Ales Pavsic hos Johan Untersteiner...verkar som att dom tänkt släppa till BG och då är nog loppet över(med lite reservation, då BG:s stall inte levererat på topp den senaste tiden)...
Är 3 Gina Mearas verkligen så jävla himla snabb ut? Tycker inte att det ser ut som någon kanonkula direkt. Medelsnabb vid laddning, absolut, men verkligen ingenting utöver det vanliga.

Jag spikar nog 4 Karamel Hill som alla andra. Bästa hästen i loppet. Bästa spåret. Och lär få gå i ledningen härifrån. Spets och slut.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 14:48   #17

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Är 3 Gina Mearas verkligen så jävla himla snabb ut? Tycker inte att det ser ut som någon kanonkula direkt. Medelsnabb vid laddning, absolut, men verkligen ingenting utöver det vanliga.

Jag spikar nog 4 Karamel Hill som alla andra. Bästa hästen i loppet. Bästa spåret. Och lär få gå i ledningen härifrån. Spets och slut.
Jo, mycket stor spetschans på KH, oavsett...men vinnaroddset hos bolagen tyder på att det kommer "dras emot" från betaltjänsterna...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 15:25   #18

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3106
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg

Men inte är väl Karamel Hill en längd snabbare, framförallt sida vid sida? Kul med olika syn på spetsstrider, jag tror inte KH tar sig förbi av egen kraft och hoppas inte JU släpper
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 15:27   #19

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37618
Standard

Fan, jag blir nog tvungen att spika treåringen till slut. Sweetman tror jag fortsatt på och även Le Crack Sox. Det blir nog till att reducera lite idag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 15:40   #20

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8103
Standard

Mina drag i omgången hittas i fjärde och femte där jag chansspikar tuffa 2 Tonique & kör ett långskott direkt efter och singlar även 6 Högstenastalldräng! DD-draget får bli 8 Tullibardine Boe
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 15:45   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Men inte är väl Karamel Hill en längd snabbare, framförallt sida vid sida? Kul med olika syn på spetsstrider, jag tror inte KH tar sig förbi av egen kraft och hoppas inte JU släpper
Nej, jag vet inte riktigt hur snabb Karamel Hill är bakom bilen. Jag gissar att Gina Mearas är snabbare än Karamel Hill. Men snacket om att Gina Mearas skulle vara någon slags kanonkula bakom bilen är inte en bild jag delar.

Allt är relativt. Gina Mearas är troligtvis snabbare än Karamel Hill. Men själva ordalaget att Gina Mearas är "mycket startsnabb" är inte en bild jag delar om man talar om startsnabbhet rent objektivt.

Nåväl. Ord.
Gammal 2020-09-23, 15:45   #22

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50392
Standard

Daniel Berglund V86 Åby/Solvalla på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 15:47   #23

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14676
Standard

André Eklund låter oförskämt optimistisk på sina 2 hästar i Tarzans 6 hästarslopp V86 4. Men Nurmos hästen är ju grym när den travar hela vägen.
Hm inte helt enkelt att hitta stabila spikar idag Blunda och peka
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 16:02   #24

Standard

Jens Sjödén V86 Åby/Solvalla på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Henkezan (+5)
Gammal 2020-09-23, 17:26   #25

Standard

Kuriosa!

Spelvärde namnger 4 överspelade.SAMTLIGA ingår i Berglunds överspelades femling!

Travtjänstens alla tre överspelade ingår i ovannämnda!
joppe59 (+11)

Senast redigerad av hoola den 2020-09-23 klockan 18:03.
Gammal 2020-09-23, 17:29   #26

Standard

Börjar landa i detta:

Avd 1. 4 Sweetman. Spets och slut.
Avd 2. 3 Darlington spetsar. Leder länge. Kommer 10 Boston Wise L ikapp?
Avd 3. 3 Robin Hood spetsar. 7 Dynamite Light har bästa ryttarinnan. 9 Copimane bra motbud. Var inne på 4 Zebrina Font tidigare, men har kollat lite i arkivet och är inte helt såld.
Avd 4. 5 Queen Of Trix. Spets och slut.
Avd 5. 4 Zlatan Knick spetsar. 5 Velten Limelight kanske får överta? 2 Call Me Brodda med där bakom på innerspåret. 8 Tengil Face andra utvändigt. 11 Bordeaux S kanske kan runda allt sista biten – och 14 The Real Star får rygg på denne. Som det ser ut nu avstår jag 12 Unoicsdue Gnafa', men den kanske kommer med ändå.
Avd 6. 1 Global Tuxedo eller 7 B.B.S Day Dream spetsar och leder länge. Garderar stort där bakom dock.
Avd 7. 3 Gina Mearas eller 4 Karamel Hill hittar till ledningen. Lås.
Avd 8. 1 Break Through, 2 Dani's Princess eller 7 Whitestripe Maid (nedstruken) tar spets. Leder länge. 8 Tullibardine Boe (nedstruken) hittar position och attackerar med varvet kvar. 11 Marble Arch kan spurta ned allt.
Basse (+8), shasha (+5)
Gammal 2020-09-23, 18:06   #27

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Bästa spiken: Karmen Hill överlägsen, obesegrad från spets, bästa spåret. Känns som en bra spik.

Lillspiken: Le Crack Sox är rejält i ordningställd körs till spets och vinner!

Dragen:
Benjamin i avd1 som kommer spurta starkt med minsta klaff utmed vägen. 6 procent.
Darlington spår3 spetsade enkelt på charlottelund från bricka 8. Spets och slut igen 7 procent.
Ibeliveinamerica är riktigt bra och intressant igen med Ellinor.

Bedövaren: Super Sarah avd2 Svante lite spå optimist trots allt. Hästen kan ju mycket när hon travar på sin kapacitet. 4 procent.

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 18:11   #28

Standard

Berglund om avd.1: "Jag tror mest på 4 Sweetman ... när han är anmäld med amerikansk vagn för första gången."

HYBRID står det på vagninfo kl 18.11.
Gammal 2020-09-23, 18:17   #29

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Bästa spiken: Karmen Hill överlägsen, obesegrad från spets, bästa spåret. Känns som en bra spik.

Lillspiken: Le Crack Sox är rejält i ordningställd körs till spets och vinner!

Dragen:
Benjamin i avd1 som kommer spurta starkt med minsta klaff utmed vägen. 6 procent.
Darlington spår3 spetsade enkelt på charlottelund från bricka 8. Spets och slut igen 7 procent.
Ibeliveinamerica är riktigt bra och intressant igen med Ellinor.

Bedövaren: Super Sarah avd2 Svante lite spå optimist trots allt. Hästen kan ju mycket när hon travar på sin kapacitet. 4 procent.

God tur!
Du menar såklart Karamel Hill och efter ha kikat på det norska loppen, så förstår man att startsnabbheten finns där...det "roliga" med den är att "experterna" garderar, så streckningen lär minska mot slutet...BG:s stallform har ju inte varit helt stabil sista tiden, men alla har ju inte gått dåligt och är bara KH någotsånär, så bör den leka hem detta...
Klanke (+2)
Gammal 2020-09-23, 18:26   #30

Standard

Jag kombar KH(2,73) med Velten L(2,95) på svs till 8,05...Velten är ju helt ok ut och övriga startsnabba vill tydligen släppa...
Svara

td