Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-09-11, 20:35   #61

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 971
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BrakZen Visa inlägg
Snyggt där Strappa!

Ja det verkar inte vara allt för hårt ställda krav i Hall of fame systemet om jag fattar det rätt? Men ändå jäkligt bra satt ram.

Kan räkna på ena handens fingrar hur många gånger jag spelat på hästar. Alltid med för stor ram, vilkorat bort mig med konstiga vilkor som sänker inlämningskostnaden. Typ inte fan vinner Örjan två lopp i rad, jag sätter 0-1 på hans hästar i avd 3 och 4. DÅ vinner Örjan 2 lopp på V75 - irad dessutom avdelning 3 och 4. I efterhand har jag tänkt fyfan aldrig mer hästspel.

Men nu börjar jag fundera på att testspela lite i vinter. Fan det kan ju vara kul.
Det var samma typ av bakvända ABC-krav som efterfrågades i tråden där man riskerar att bli sittande kvar med lägre rankade utan att man klarar av högre rankade.

Minst 1A och minst 2B.

Det var en helt magisk systemram som ledde till 5M-vinst.

Den vinsten var trots reducering och inte tack vare val av verktyg.

När det gäller systemram så finns det en grundregel. Man kan inte få alla rätt om man inte har alla rätt på sin systemram.

När det gäller reduceringsvillkor är det starkt rekommenderat att undvika "i rad"-tänk.

Spela som om loppen kördes i vilken ordning som helst. Ta ingen hänsyn till att det är t ex första eller sista loppet.

Värdera hästarna med chans vs insatsfördelning.

Till sist. Det är ingen skillnad på att spricka på att inte ha med en häst på ramen jämfört med att spricka på något av sina villkor. Det är enbart en psykologisk effekt.

Med det sagt är det ingen höjdare att lägga till fler och fler helt olika och ibland motstridiga villkor.

Hellre färre villkor som är brantare ( och därmed svårare att klara av! ) Grejen är att villkoren ska vara genomtänkta och logiska. Ett "inte vinna två i rad"-villkor är inte genomtänkt.

Sedär: Blev ännu mer OT till slut ändå.

Senast redigerad av Strappa71 den 2023-09-11 klockan 21:09.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td