Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-09-16, 21:55   #91

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38065
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Dåså, Hevin Boko nu!
Fyra sexor som tröstpris. Snart sitter den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+6)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-16, 21:58   #92

Reg.datum: dec 2018
Sharp$: 4828
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Denna gång gjorde dock Jeppe "rätt", men sant att han inte alltid gör det...
Vad var det han gjorde han rätt?
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-16, 22:30   #93

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6587
Standard

När jag för en gångs skull är rätt på det så missade jag posta. Så ni får hålla till godo med en efterhandare. Kändes bra till en början med tre sjuor men förstod nu att det var punktering på favoriten i första.
2,6,10
4,6,7
6 Coumba
1,2,3,4,5,6,7,12,15
6,11
2 Emmet Downs
2 Hevin Boko

Plus ett vinnarspel på Cargo Door som satt fint
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-16, 22:34   #94

Standard

Roligt att vi hade samma drag i Cargo Door. Tyvärr åkte jag i första.

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Det är nästan sjukt hur rätt jag är på det. Synd med 4 Cab Lane och utgången på 6 Vae Victis Club, men också det faktum att 1 Redneck Woodland blev pressad hela vägen.
Gammal 2020-09-16, 22:45   #95

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Roligt att vi hade samma drag i Cargo Door. Tyvärr åkte jag i första.
Hade jag gått på spik på 4 Cab Lane som jag var inne på hela veckan och istället lagt utgången på 4 Rackham så hade jag satt 8 av 8. Ruskigt oturligt val i slutändan, men det är alltid lätt att vara efterklok när man sitter på facit.

Citat:
Ursprungligen postat av Fweewea
Avdelning 2:
6 Vae Victis Club (75%) är troligtvis rätt favorit, men det är ändå en favorit som kan förlora från spår 6. 4 Cab Lane och 7 Volnik Du Kras är tuffast emot. Om 4 Cab Lane hittar till spets så kan han nog vinna därifrån. Känns som en favorit man vill fälla, men det beror på om man har råd eller inte.

Avdelning 5:
Öppen avdelning. Är lite inne på att spika 1 Redneck Woodland (6%). Hyfsat snabb ut och det kanske kan bli spets och slut här. 4 Rackham känns överspelad, trots form och bra spår. Han kanske kan vinna från dödens, men jag är långt ifrån säker på det. 5 Il Duce Boko och 6 Velegance kan få fina resor. 8 Aslan D.K är oerhört bortglömd. 1% just nu.
Nåväl. Ett par sexor blev det till slut och jag gick plus för dagen.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-16, 23:15   #96

Standard

Du är ju där och nosar och den sitter snart igen. Jag grämer mig ju lite att jag målade på med nio streck i fjärde när favoriten vann. Hade dessutom spik på Cargo Door in in det sista innan jag dubblade med Mr Marvelous. Om inte om fanns..

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Hade jag gått på spik på 4 Cab Lane som jag var inne på hela veckan och istället lagt utgången på 4 Rackham så hade jag satt 8 av 8. Ruskigt oturligt val i slutändan, men det är alltid lätt att vara efterklok när man sitter på facit.

Nåväl. Ett par sexor blev det till slut och jag gick plus för dagen.
Gammal 2020-09-17, 09:25   #97

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Vad var det han gjorde han rätt?
När Steen visar att han vill köra i ledningen, så är det nog bäst att krypa ner och hoppas på att det blir lucka någon gång, alternativet hade troligtvis varit dödens på en häst som Jeppe vet är bra...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td