Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-09-19, 18:56   #151

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4342
Standard

Neelix gick som ett sänke genom fältet över upploppet och drog tyvärr med sig Enzo AM.
Det går verkligen inte alls överhuvudtaget... Jag får helt enkelt släppa varenda egen tanke och rygga andra. Men gör jag det så drar jag väl med mig någon annan stackare i dyngpölen jag fastnat i.

Piss, skit och Vademecum
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-19, 19:20   #152

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Om 6 Look Håleryd placerar sig topp 3 så blir det drygt 7000 in på ett raketspel. Det räddar dagen.
Jag hade precis samma läge

Behövde Look Håleryd top 3 för att en Platstrippel hos SVS skulle sitta till fina oddset 47,64

Forfantore Am och Rushmore Face hade redan suttit och Look Håleryd var den sista som skulle jobbas in

Var ju inte ens nära. Vet inte om hästen kändes usel för dagen eller om Erik glömde försöka ta bra placering...
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-19, 19:29   #153

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Om storfavoriten Farlander vinner nu får jag 3 sexor och drygt 60 femmor. Det skall väl rädda dagen.
Fick drygt 6700. Systemet kostade 1512:-.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+10), Gotland (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-19, 19:35   #154

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 4312
Standard

Stora skillnaden är om det blir utd på 5orna eller inte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+10)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-19, 22:58   #155

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Tjohoo! Ytterligare en 15-oddsare (om han nu inte blir diskad...)! Vilken fantastisk dag!
RF håller ihop aktionen förbi mållinjen och ska självklart inte diskas...men Victorys Club glider ut minst ett spår i mitten på upploppet och vinner med några centimeter, undrar om det inte skulle varit nedflyttning där?...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-20, 07:52   #156

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Såg det värsta spelet igår på Twitter satsades 150kr på Kajsas häst 8 Victorys Club lirad till 25 gånger ihop med Adrians häst Ruchmore Face 30 gånger. 25x30 odds 750x150= 112.500kr

Bara att applodera till en Twittervän
Gammal 2020-09-20, 10:53   #157

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Såg det värsta spelet igår på Twitter satsades 150kr på Kajsas häst 8 Victorys Club lirad till 25 gånger ihop med Adrians häst Ruchmore Face 30 gånger. 25x30 odds 750x150= 112.500kr

Bara att applodera till en Twittervän

De som spelar slika spel är bara att applådera till sjukt bra spel - var nog lite nervös innan utropet på Kajsas suveräne springare där. Denne tog jag med som sista häst då många i Norge (där har du spelgurus värda namnet) ansåg denna stenklar (i princip), trots spåret.

OM, den som spelat denna dubbel ovan INTE även spelat dessa som singlar anser jag denne vara en dreglande och debil idiot och borde inte få disponera pengar, överhuvudtaget. Är svårt nog att få in EN skräll - att få in TVÅ i en dubbel är såklart oerhört svårt och en av dem räcker att få in för att gå stort plus!

Kudos!

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-20, 13:12   #158

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1949
Standard

Kollade om några av gårdagens lopp igen. Farlander Am är en otrolig häst. Får lite Moni Viking-känsla över det hela. Startsnabb, uthållig, stark och har ändå en ruggig spurt. Farlander Am kommer gå riktigt långt i sin karriär om utvecklingen fortsätter på det här sättet.

Om man ska vara självkritisk så borde man ju räknat ut att Always On Time och Chapuy skulle köra om det i starten, vilket öppnar för hästar därbakom. Enkel vinst för Rushmore Face till slut. Detsamma gäller i avdelning 2 där Abrakadabra, Mistelns Napoleon, Easy Cash och Dark Roadster alla ville ha spets. Det öppnade för vinstmaskinen Victorys Club som dessutom var nedstruken ett steg. Tror dock att Mistelns Napoleon hade tagit ned Victorys Club de sista meterna om den inte hade vinglat och fastnat bakom Victorys Clubs hjul. Ser ut som det om man kollar på reprisen iallafall, men jag kan ha sett fel.

Cyber Lane är också en otrolig häst. Den borde man förstås tagit med om man valt att gardera loppet. Spikade 1 Gigant Invalley på senaste starten. Det stod mig dyrt.

Nåväl. Alltid extremt lätt att vara efterklok. Bara att komma tillbaka, göra om och göra rätt.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-20, 20:09   #159

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
De som spelar slika spel är bara att applådera till sjukt bra spel - var nog lite nervös innan utropet på Kajsas suveräne springare där. Denne tog jag med som sista häst då många i Norge (där har du spelgurus värda namnet) ansåg denna stenklar (i princip), trots spåret.

OM, den som spelat denna dubbel ovan INTE även spelat dessa som singlar anser jag denne vara en dreglande och debil idiot och borde inte få disponera pengar, överhuvudtaget. Är svårt nog att få in EN skräll - att få in TVÅ i en dubbel är såklart oerhört svårt och en av dem räcker att få in för att gå stort plus!

Kudos!

Leta fel odds gör man inte på SS utan man kollar på andra ställen tydligen

td