|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-09-06, 06:09 | #16 | |
Citat:
2020-09-06, 08:41 | #17 |
Känslan är att du måste vara ännu skickligare för att gå plus över tid på V64 än på V6 eftersom utdelningarna är så låga på 5 och 4 rätt och att du missar så mycket pengar de få gånger du sätter sexan men inte kryssat i V6. Sen går det såklart alltid hitta enskilda omgångar där det var rätt att gå in i alla poolerna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kgrh (+5) |
|
2020-09-07, 17:55 | #18 | |
Citat:
...riskerar man inte bli limiterad som hos andra bookmakers. Jag har väldigt dåliga erfarenheter av internationella spelbolag, så det var längesen jag spelade hos dessa. Jag har ingen koll på Betfair, men där satsar jag ju mot andra spelare. Det kan vara intressant att testa den spelbörsen. När det gäller Svenska Spel måste det väl ändå vara samma sak som Unibet % Co. De vill inte ha spelare som vinner. Nej, tacka vet jag ATG. Det bolaget är världens bästa utbetalare. V75 och V86 är bra spelformer, som dock kräver ett stort kapital. Det är alltid ett väldigt tjöt om Jackpot i TV/ATG Live, som jag är förbannat less på. Visst, det är självklart fördelaktigt med extra pengar i potten. Men det avgörande är att du tror på hästar som inte alla andra tror på. Det är ingen vits med Jackpot, om du tänker satsa som de flesta andra spelare. Det allra bästa är när du har goda skäl att tvivla på en storfavorit. Kan du bygga ditt system på en andra- eller tredjehandsfavorit, som har 40 procent chans att vinna har du en värdefull edge mot övriga spelare. "I am always looking for horses at short prices that I want to oppose". |
||
2020-09-07, 23:43 | #19 | |
Citat:
Tack för bra inlägg ang. streckspel med mera förresten. Senast redigerad av Kgrh den 2020-09-07 klockan 23:44. |
||
2020-09-07, 23:54 | #20 | |
Citat:
Vad har SvS för insatstak? |
||
2020-09-08, 02:16 | #21 |
|
|
2020-09-08, 02:40 | #22 |
Svenska Spel har en limit på 1000kr som standard, men i utvalda "ligor" har man valt en högre limit på 5000kr. Trav är en sådan liga, liksom NHL, men inte Nations League. Jag gillar deras approach till det här. Det är inte långsiktigt hållbart att spelmissbrukare och yrkesspelare skall kunna spela astronomiska summor, och det är heller inte rimligt att man inte får spela alls om man är lite insatt.
|