|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-08-29, 19:01 | #196 |
Administrator
|
Beställdes DDos attacken tre timmar försent eller varför strular atg.se NU???
Grattis till SO och hans anhängare som ånyo får en sjua att dela på. Grattis även till Basse som satte sitt andelslir här och såklart till alla övriga jag missat! Vi andra får ta nya tag!
2020-08-29, 19:04 | #197 | |
Citat:
Angående Moni så kan du ju inte ha sett sista varvet den gjorde senast om du tänker sådär. Om startsnabbheten vore riktigt bra hade nog sprint också funkat hyfsat.
2020-08-29, 19:06 | #198 |
Grattis till Sjuan SO
Jag misstänker att du även spelade Merritt Vinnare eller som DD spik? |
|
2020-08-29, 19:07 | #199 | |
Citat:
Tycker det är så synd man inte får se vad den hästen egentligen kan med en riktig kusk... tänk en Björn Goop på den , som drar på 800 kvar.... hur många till segrar hade den haft? 1 Elitloppseger, 2 storloppssegrar och 10 till" vanliga"? Här ser han alltså att Uffe med 1an får bestämma helt i spets, Moni Viking går på 800 kvar... då sitter han alltså KVAR i 3e ytter o blir fast till typ 150 kvar.... Man finner knappt ord... lr ja jag finner ord men de är så fula så jag ska inte skriva dem...
2020-08-29, 19:10 | #200 | |
Citat:
|
||
2020-08-29, 19:13 | #201 |
Super Moderator
|
DDosarna kanske trodde det var V86 i dag......
2020-08-29, 19:17 | #202 | |
Citat:
Men det måste vara en av Sveriges mest egocentriska kuskar någonsin!!! Pinsamt när man inte inser sin egen begränsning! Senast redigerad av Ace den 2020-08-29 klockan 19:18. |
||
2020-08-29, 19:27 | #203 |
2020-08-29, 19:37 | #204 | |
Citat:
Visst fanns det scenarion som den kunnat vinna på idag, absolut. Men favoritscenariot var trots allt den skulle hamna bland de sista och i den här klassen vinner man på en 10-tid över distansen och då kan hästarna i kön i princip springa hur fort som helst utan att vinna. Självklart, hade Moni Viking varit startsnabb så hade den kunnat hävda sig på kortare distanser. Men nu är den ju inte det och man måste väl ha förutsättningarna i åtanke när man lirar. Starttrögheten är ju den största anledningen till att den får svårt på kortare distanser när den möter eliten. Över lång distans med Goop i jollen finns ingen i Sverige som slår den. |
||
2020-08-29, 19:43 | #205 |
Det har inte med DDosare att göra. Det är ATGs egna oinsatta halvt efterblivna pöbelkundstock som får någon rad med 5 eller 6 rätt och "intern-DDosar" sajten.
Den gamla spelmotorn orkar inte med att plocka fram kupongerna i den takt som alla jävlar ska in och titta på dem och uppdatera och verkligen se om de vann. På något sätt skulle de behöva en quick fix med någon slags captcha-lösning som bromsar ner alla F5-dårar. De håller på för fullt med att bygga ny funktionalitet för just sånt här. Det har blivit kvar till sista stora surdegen från deras gamla tekniska skuld. Men de är inte färdiga med den riktigt ännu.
2020-08-29, 19:48 | #206 | |
Super Moderator
|
Citat:
2020-08-29, 19:52 | #207 |
|
|
2020-08-29, 20:02 | #208 |
Du har rätt. V75-omgången inkl allt med pöbelns F5-ande var bara pricken över i:et på en av de sämsta veckorna för mig under de senaste 6-7 åren.
Bara att hoppas att jag inte av misstag sårar någon som inte förtjänar det.
2020-08-29, 20:03 | #209 |
2020-08-29, 23:52 | #210 |
Tillsammansbolagen Vinnaren denna gång hade snurrat andelsspelet 45 gånger bara det fanns ett helt gäng tillsammansbolag idag som snurrade system ett gäng gånger. Tro vad utdelningen varit om det inte varit så?! Det är inte bara av godo tillsammansbolagen finns ...
|
|
|