Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-29, 19:01   #196
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8245
Standard

Beställdes DDos attacken tre timmar försent eller varför strular atg.se NU???

Grattis till SO och hans anhängare som ånyo får en sjua att dela på.
Grattis även till Basse som satte sitt andelslir här och såklart till alla övriga jag missat!

Vi andra får ta nya tag!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 19:04   #197

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
Men hur kunde du tro på bara 25% spetschans? Vem skulle ta en längd av idel halvsega starthästar? Felfri hade den ju tre ben i spets. Speciellt på Bergsåker.

Och Moni Viking har fortfarande inte vunnit på 2140, den ska ha längre distanser helt klart. Eller åtminstone Goop i jollen.
Ja var lite snett ute om öppningen som sagt, långt mellan min värdering och den rätta.

Angående Moni så kan du ju inte ha sett sista varvet den gjorde senast om du tänker sådär. Om startsnabbheten vore riktigt bra hade nog sprint också funkat hyfsat.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 19:06   #198

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Grattis till Sjuan SO

Jag misstänker att du även spelade Merritt Vinnare eller som DD spik?
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 19:07   #199

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Men man är härdad. Snart är det vinter och han har väl gett den preparelopp hela året. Året när den var en het kandidat för många att vinna elitloppet.

Nya ta nästa helg. Då blir det trav både lördag och söndag. Ofrivillig paus till dess pga fullbokad kalender även nästa vecka.

Menyn i Danmark i morgon lockar inte....

Tycker det är så synd man inte får se vad den hästen egentligen kan med en riktig kusk... tänk en Björn Goop på den , som drar på 800 kvar.... hur många till segrar hade den haft? 1 Elitloppseger, 2 storloppssegrar och 10 till" vanliga"?

Här ser han alltså att Uffe med 1an får bestämma helt i spets, Moni Viking går på 800 kvar... då sitter han alltså KVAR i 3e ytter o blir fast till typ 150 kvar....

Man finner knappt ord... lr ja jag finner ord men de är så fula så jag ska inte skriva dem...
Gammal 2020-08-29, 19:10   #200

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58364
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Tycker det är så synd man inte får se vad den hästen egentligen kan med en riktig kusk... tänk en Björn Goop på den , som drar på 800 kvar.... hur många till segrar hade den haft? 1 Elitloppseger, 2 storloppssegrar och 10 till" vanliga"?

Här ser han alltså att Uffe med 1an får bestämma helt i spets, Moni Viking går på 800 kvar... då sitter han alltså KVAR i 3e ytter o blir fast till typ 150 kvar....

Man finner knappt ord... lr ja jag finner ord men de är så fula så jag ska inte skriva dem...
Hade jag ägt hästen hade jag nog funderat på tränarbyte . Hade varit kul att se den i regi Goop, Bergh eller Reden .
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 19:13   #201
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8964
Standard

DDosarna kanske trodde det var V86 i dag......

Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 19:17   #202
Ace

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 5715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg

Mr Stylez, vi tar inte dem orden en lördagskväll...
Men det måste vara en av Sveriges mest egocentriska
kuskar någonsin!!!
Pinsamt när man inte inser sin egen begränsning!

Senast redigerad av Ace den 2020-08-29 klockan 19:18.
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 19:27   #203

Reg.datum: dec 2016
Sharp$: 781
Standard

Gotland (+7), Kgrh (+7)
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 19:37   #204

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3076
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja var lite snett ute om öppningen som sagt, långt mellan min värdering och den rätta.

Angående Moni så kan du ju inte ha sett sista varvet den gjorde senast om du tänker sådär. Om startsnabbheten vore riktigt bra hade nog sprint också funkat hyfsat.
Moni Viking är en fantastisk häst. Men varje lopp har en ny förutsättning och med Jorma i jollen och varvet kortare idag var den en sårbar favorit. Ja faktiskt fel att den var favorit.
Visst fanns det scenarion som den kunnat vinna på idag, absolut. Men favoritscenariot var trots allt den skulle hamna bland de sista och i den här klassen vinner man på en 10-tid över distansen och då kan hästarna i kön i princip springa hur fort som helst utan att vinna.

Självklart, hade Moni Viking varit startsnabb så hade den kunnat hävda sig på kortare distanser. Men nu är den ju inte det och man måste väl ha förutsättningarna i åtanke när man lirar. Starttrögheten är ju den största anledningen till att den får svårt på kortare distanser när den möter eliten.

Över lång distans med Goop i jollen finns ingen i Sverige som slår den.
svepet är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 19:43   #205

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
DDosarna kanske trodde det var V86 i dag......
Det har inte med DDosare att göra. Det är ATGs egna oinsatta halvt efterblivna pöbelkundstock som får någon rad med 5 eller 6 rätt och "intern-DDosar" sajten.

Den gamla spelmotorn orkar inte med att plocka fram kupongerna i den takt som alla jävlar ska in och titta på dem och uppdatera och verkligen se om de vann.

På något sätt skulle de behöva en quick fix med någon slags captcha-lösning som bromsar ner alla F5-dårar.

De håller på för fullt med att bygga ny funktionalitet för just sånt här. Det har blivit kvar till sista stora surdegen från deras gamla tekniska skuld. Men de är inte färdiga med den riktigt ännu.
Gammal 2020-08-29, 19:48   #206
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8964
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Det har inte med DDosare att göra. Det är ATGs egna oinsatta halvt efterblivna pöbelkundstock som får någon rad med 5 eller 6 rätt och "intern-DDosar" sajten.

Den gamla spelmotorn orkar inte med att plocka fram kupongerna i den takt som alla jävlar ska in och titta på dem och uppdatera och verkligen se om de vann.

På något sätt skulle de behöva en quick fix med någon slags captcha-lösning som bromsar ner alla F5-dårar.

De håller på för fullt med att bygga ny funktionalitet för just sånt här. Det har blivit kvar till sista stora surdegen från deras gamla tekniska skuld. Men de är inte färdiga med den riktigt ännu.
Du är på gott humör i dag Strappa

Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 19:52   #207

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17844
Standard

Citat:
Jo, Milligans klarade ju inte av innerspåret särskilt väl....
Coogan var felfri så den vann va? Ibland har man rätt ibland har man fel, så är det med det.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 20:02   #208

Standard

Citat:
Du är på gott humör i dag Strappa
Du har rätt. V75-omgången inkl allt med pöbelns F5-ande var bara pricken över i:et på en av de sämsta veckorna för mig under de senaste 6-7 åren.

Bara att hoppas att jag inte av misstag sårar någon som inte förtjänar det.
Gammal 2020-08-29, 20:03   #209

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg

Vackert system.

Det behöver inte vara svårare än så.
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 23:52   #210

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

Tillsammansbolagen Vinnaren denna gång hade snurrat andelsspelet 45 gånger bara det fanns ett helt gäng tillsammansbolag idag som snurrade system ett gäng gånger. Tro vad utdelningen varit om det inte varit så?! Det är inte bara av godo tillsammansbolagen finns ...
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td