Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-22, 11:38   #31

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Var det jag misstänkte, hade för mig att det int var helt rivialt.
1 och 3 bör vara de som tjänar mest på strykningen då
Iom att 2 sällan är ordentligt med i kubbningen från början så tror jag inte det gör så stor skillnad. Skulle nästan sätta bakspåren som mesta vinnare på en sån strykning.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-22, 11:43   #32
Rob

Sharp$: 3082
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Iom att 2 sällan är ordentligt med i kubbningen från början så tror jag inte det gör så stor skillnad. Skulle nästan sätta bakspåren som mesta vinnare på en sån strykning.
Okej, då kör vi spik på 12 Kaptah!
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-22, 11:54   #33

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 669
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kilroy Visa inlägg
Blir så här. Till butiken för tidig inlämning. Sedan blir det till att se repriser kl. 18. Har inte
12:an där jag befinner mig.

1: 1
2: 10
3: 2, 10
4: 4, 6, 9
5: 1, 2, 3
6: 6
7: Alla

98 kr.

Spelar DD med Indra's Secret som spik, såg inte bra ut senast och jag spikar Björn på systemet men nog är Indra väldigt spelvärd idag? Är väl bästa hästen med tanke på
distansen? Björns verkar lite grön på lång och jag är tveksam till den egentligen.
Har form men kan vara tillfällig sådan. Per L. har dessutom lyckats bra med Bergh-hästar. Om Indra har en bra dag så vinner den det här. Ska fundera i butiken på DD 2. 4 - 3 till 20 ggr är för lågt för mig...

Lycka till!

Du kan ju följa via mobilen. Tror man kan få in Tv12 och ATG sändningar gratis via mobilen.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-22, 12:00   #34

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 741
Standard

Ska bort ikväll, så det blir tidig inlämning idag. Här är mina tankar så här i lunchtid:

Avd 1: Lipstick Tooma är en bra favorit och ett givet spikförslag. Är dock lite sugen på att ta med Lassie och Elsa Mearas här. Tidsmässigt är det de tre hästarna som sticker ut och det är rätt jämt dem emellan.

Avd 2: Svårt lopp. Tar definitivt med Brida, Jalna Boko, Don't Be Weak och Mellby Helios. Om jag har råd streckar jag några till. Inte helt säker på Equal to None här, men svårt att välja bort Björn Goop i den form han är. Kanske får bli de fem.

Avd 3: Moses en väl en helt okej favorit, men inte en spik för mig. Har Slippery Runway som etta. Tidsmässigt jämt lopp. Vill i alla fall ha med 2 och 4 också. Återigen vet jag inte om man vågar skippa Goop här, även om jag inte rankar hästen bland de främsta.

Avd 4: Bol Brage är min klara etta här. Därefter är det väldigt jämt, tycker jag. Om jag inte spikar tar jag med många hästar här. Pyrmo, Aas Balder och Joel Klipp är tidiga i så fall. Gomnes och Thess Vilja om man letar efter en riktigt rensare.

Avd 5: Trist med strykningen på Vae Victis Club. Zap di Girifalco blir ju så klart ett rimligt spikförslag därmed. Känns dock som att jag har spikat honom som storfavorit och missat ett par gånger i år. High Glider och Spickleback Face är tidiga bakom.

Avd 6: Ett av loppen jag hoppas på skräll. Kan tänkas att skippar antingen Jackpot Vrijthout eller Anything for you helt och hållet. Ett par av Lexington Tooma, Indra’s Secret, Everest Sisu och Ceasar F.C. tror jag kommer med på lappen som skrällbud. Four Guys Dream är också given. (Eftersom det inte sällan går tvärtemot mina tankar blir det väl kvällens enklaste favoritseger här, så Jackpot kan nog vara en klockren spik för er andra).

Avd 7: Lutar åt spik på Diamanten här. Om inte är Mindyourvalue W.F och Rose Run Sydney tidiga. Och Kihlström, så klart.

Som alltid avgörs det mesta av vilka spikar man landar i. Just nu står det mellan två eller tre av: Lipstick, Slippery Runway, Bol Brage, Zap och Diamanten. Får se var man landar - om man går för större pengar, eller för ett litet tillskott till helgkassan.
drn85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-22, 12:09   #35

Stekels avatar

Standard

Ni som funderar på att spika Diamanten idag ska jag påminna om historiken där. Skulle inte förvåna mig jättemycket om Ove får körorder att mosa Foppas häst. Kan bli enormt rens om två träter i det där loppet. Evaluate som någon nämnde är nog ingen dum idé.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2020-08-22, 12:10   #36

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75 domineras åter av Sveriges tre elitkuskar. Bolagssystemet bygger på, att ha med ett par skrällar i början och gå tunt på slutet med favoriterna. Siktar således på en rätt låg utdelning - men att få uppleva en trevlig travdag.

1) 1,3,6,8,9,11,13,14 r15-12 (jättefavoriten 14 har springspår och tränats till storform i ny regi. Han är sannolik vinnare och om han vinner är detta system i princip "dött". Får hoppas på trafikproblem och någon av våra skrällar vinner)

2) 1,3,4,5,7,8,10,12 r9-11 (ett lopp utan storfavorit.Eftersom "alla" kommer att gardera här borde man leta fram en spik. Men jag kan inte hitta någon - inte ens Goops 10. Många)

3) 1,2,3,4,5 r10-7 (5 är en tänkbar spik. Streckar de bästa spåren i detta sprinterlopp)

4) 4,6,9,11,12 r5-7 (kan inget om kallisar och streckar favoriterna)

5) 2 r3-4 (efter strykningen av 10 verkar 2 "bli ensam på plan"

6) 6,10 r5-4 (storfavorit blir 6. Airaksinen reser för första gången på ett par år från Finland med 10. Bra lås)

7) 3 r4-5 (Stig H har äntligen fått fräs på 3. Bara att spika)

Kostar 1600 kronor. Utdelningen för 7 rätt kryddas av 21 jackpotmiljoner, som vi langade in förra veckan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-22, 12:10   #37

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2909
Standard

Ingen känsla idag... men en enkelrad kan man alltid lämna in.

1) 14 Lipstick Tooma.

2) 5 Atlas Kronos.

3) 3 Slippery Runway.

4) 9 Pyrmo.

5) 10 Vae Victis club. ( 2 )

6) 12 Kaptah.

7) 4 Mindyourvalue W.F.

Sparar pengarna till nästa V75.

Senast redigerad av ninovic den 2020-08-22 klockan 12:13.
ninovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-22, 12:19   #38

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37849
Standard

Idag gäller det att få ta del av en överbetald jackpot-sjua. Lipstick Tooma och Zap di Girifalco är givna spikar. Diamanten har toppchans, men om Långben tar körorderna på allvar och trycker på rejält så måste ju Örjan med. Andra loppet är öppet, tredje behövs en handfull hästar, likaså i kallblodsloppet, men där får jag gå ner något och i sjätte räcker inte pengarna längre än till två pållar: Four Guys Dream och Jackpot Vrijthout.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-22, 12:20   #39

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17784
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ni som funderar på att spika Diamanten idag ska jag påminna om historiken där. Skulle inte förvåna mig jättemycket om Ove får körorder att mosa Foppas häst. Kan bli enormt rens om två träter i det där loppet. Evaluate som någon nämnde är nog ingen dum idé.
Vem är kyligast i ett sådant scenario? Jo Örjan jag spikar!
Bucks to Burn "står på tur för seger" dessutom.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-22, 12:21   #40

Stekels avatar

Standard

Kollade lite extra på anmälningarna, Ove bara tredjeval på övriga Berghs hästar på V75. Sen plockas han in som lydig legosoldat i sista loppet. Kan finnas mer legitima orsaker men känns rimligt. Att Per L kör som en tokig skulle se väldigt konstigt ut och kan ses som en ren beställd hämnd. Att Ove rejsar järnet kan ingen höja ögonbrynen så mycket åt.

Konspirationsteori eller inte, jag kommer nog gå på den här spaningen och strecka på i sista. Tänkte först låsa på 3,4.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+10)
Gammal 2020-08-22, 12:23   #41

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Vem är kyligast i ett sådant scenario? Jo Örjan jag spikar!
Bucks to Burn "står på tur för seger" dessutom.
Känns lite som en bruten hjälte efter knäckloppet i April. Men ja, Örjan är bra. Dock bara en av flera (mycket mindre spelade) med torrt bra spurtkrut då.

Gammal 2020-08-22, 12:31   #42

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37849
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Idag gäller det att få ta del av en överbetald jackpot-sjua. Lipstick Tooma och Zap di Girifalco är givna spikar. Diamanten har toppchans, men om Långben tar körorderna på allvar och trycker på rejält så måste ju Örjan med. Andra loppet är öppet, tredje behövs en handfull hästar, likaså i kallblodsloppet, men där får jag gå ner något och i sjätte räcker inte pengarna längre än till två pållar: Four Guys Dream och Jackpot Vrijthout.
Det kanske är onödigt att ta två hästar i sjätte. Goop i ledningen kan bli svårtuggad och då räcker strecken till att dra upp sista lite till samt lägga på någon häst i kallblodsloppet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-22, 12:47   #43
nh5

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 445
Standard

Lutar åt att det blir spik på Zap di girifalco i 5e nu när största motbudet i Vae Victis Club blev struken, men är lite sugen att fälla favoriten i första, tror ni det räcker med 6 och 8 som garderingar i första?
nh5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-22, 12:59   #44

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blåser med 7 m/s uppe på Solänget nu - någon som vet hur vinden ligger? Motvind på bortre lång, eller på upploppet, eller ren sidvind?
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-22, 13:00   #45

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det kanske är onödigt att ta två hästar i sjätte. Goop i ledningen kan bli svårtuggad och då räcker strecken till att dra upp sista lite till samt lägga på någon häst i kallblodsloppet.
Jag hade två hästar på ritbordet först (Fourguy/Jackpot), men kom nu fram till att det låset gör sig väldigt mycket bättre i första avdelningen (Anna/Lipstick). Goop har bästa springspåret, den allra värsta kuskmotståndaren innanför struken. 1,3 kommer inte bråka en sekund om ledningen och han SKA ta sig förbi 4,5. Four Guys verkar helt ok i volt, varken strulig eller långsam. Men inte heller så snabb att han ska ha en rimlig chans att kunna svara ut Goop med de där spåren. Kan bli ett otroligt sömnpiller det där loppet.

Anna Maud fick en strykning innanför sig så vägen till billig spets blir ännu enklare. Med barfota och ledning borde den kunna gå höga 13 här och med rätt tempon på klockan så ska faktiskt Lipstick (som säkert kan gå höga 12 eller bättre så jävlig som den sett ut) både bekänna färg och får inte ha speciellt mycket otur under vägen.

Svara

td