Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-15, 16:57   #1
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

16/10 V75 Åby

Idéer tankar?

Jag spikar iceland + ninotchka iaf. Kanske blir 3 spikar med, brukar ha regeln att är adielsson favorit i första avdelningen så spikar jag.

Sedan undrar jag hur fan untersteiner, tony wallin mfl klassas som lärlingar fortfarande??? Kör man 500-1000 starter per år samt på v75 så ska man inte ha någon annan titel än proffs.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-15, 17:55   #2

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Jag har också undrat på samma sak. Har för mig att det är ett visst antal vinster man måste ha innan man uppgraderas till proffs, men det är ju på tok för många om dessa fortfarande är lärlingar.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-15, 18:05   #3

Stekels avatar

Standard

Jag vågar nog inte ta bort Torvald och gör ett sällsynt dubbellås där. Att Spring Erom är streckad på 35% är hellöjligt. H2H-liret Torvald Palema över Spring Erom står i sjuka 1.70 på bet365, kan vara ett av årets bästa H2H-odds!
Gammal 2010-10-15, 18:07   #4

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 552
Standard

Tror som du hårt på Iceland däremot vill jag ha med Nursery Rhyme med störtsköne Calle Lindblom i sulkyn från bra läge. Detta känns som en av de mer spännande hästarna i en omgång där det är svårt att hitta riktiga skrällar. Var finfin senast.

Untersteiner tycker jag iofs kör som en lärling så han platsar väl på kompetens. Wallin är däremot alltför duktig för att finnas i dessa lopp. Men förstår din poäng och visst känns det märkligt med samma killar och tjejer år ut och år in. Skummast av alla ur ju ´yngligen´ Ingves som väl gott och väl passerat 50 år. Ung och lovande?
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-15, 19:08   #5
Banned

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1
Standard

Neo Smed dags tror jag barfota + det pratas om helstängt.

Lär få överta spets.
Ninotchka lär väl få traska i dödens klart sårbar då.
Min vinnare heter Vanessa Du Ling sämst 3 inner vrålspeedig.

Är Iceland i skaplig form tror jag han leder hela vägen men en Palena i form, från hålet då vet i tusan.

Adiesson i avd 2 med NuNu Hill låter det bra om spets slut?

Lycka till alla nu ingen som har TT tips i helgen då jag bjussade på det förra helgen sitter jag säker som immun antar jag??? hahaha
Alex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-15, 19:46   #6

pjaers avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 2254
Standard

Vet att Ninotchka är bra och att de har satsat på det här loppet. Men jag är ändå inne på Calamara Donna som satt instängd senast på Åby.
Lika dant som sist är jag sugen på att spika henne alternativt köra på rätt bra med streck.
pjaer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-15, 20:06   #7
Banned

Standard

Ja antingen spikar man eller garderar ,du måste stå för dina ideèr tankar. Snacka om 1x2 *s*
Gammal 2010-10-15, 20:37   #8

pjaers avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 2254
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alex Visa inlägg
Ja antingen spikar man eller garderar ,du måste stå för dina ideèr tankar. Snacka om 1x2 *s*
Haha jo blev en helgardering där Men jag tror donnan spurtar ner alla på upploppet
pjaer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-15, 22:31   #9

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Tjenare!

Spikar själv Photo diablo som har varit grym på slutet. Och även Debbie brodda som slog hingstarna senast. Islossning?
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-16, 10:22   #10
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pjaer Visa inlägg
Haha jo blev en helgardering där Men jag tror donnan spurtar ner alla på upploppet
Lycka till idag då...själv tror jag Adielsson bara vinner med Neo Smed dagens bästa spik
Gammal 2010-10-16, 12:47   #11

Stekels avatar

Standard

Jag förstår inte riktigt hypen på Neo Smed idag. Visst är det ett dåligt silverlopp och hästen har varit bra utan att få vinna, men Kari har aldrig varit någon tippare och på Åby kan allt hända. Med lite ångest spikar jag Global Limousine i sjätte, han har bra läge och borde kunna få rygg ledaren här och spurta förbi via OS. Är lite överstreckad men jag har väldigt svårt med spikarna den här gången och man får välja mellan pest eller kolera. I Sto-SM kan jag inte bestämma mig riktigt. Har efter en lång överläggning med lopparkivet bestämt mig för att Ninotchka eller Vanessa du ling vinner, men vem det blir är frågan? Det lutar ju åt Vanessa som borde få en lite lättare resa, men samtidigt är det ju risk för att hon hamnar en bit bak. Nagajka i fjärde är mitt drag i omgången, ska gå barfota idag för andra gången och har bra läge! Elstar Pride i andra kör barfota för första gången någonsin också. Är normalt sett sämre än många av dessa, men man vet aldrig hur mycket barfotakörningen kan göra. Klart intressant på strecken är båda dessa i alla fall.
Gammal 2010-10-16, 14:50   #12
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

ingen gillar efterhandare men här kommer mitt system (postad före avd2)

3,4,5,6,9,10
alla
8
3,7,10,11,12
1,2,4,6,7
1,3,8
8
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-18, 17:07   #13
JLO

JLOs avatar

Sharp$: 1578
Standard

Stekel: Kari e en storspelare, lr åtminstone var han det=) tro mig...mvh
Gammal 2010-10-18, 17:41   #14
Banned

Standard

JLO??? jaha och svaret var att vadå?
Gammal 2010-10-18, 21:51   #15
JLO

JLOs avatar

Sharp$: 1578
Standard

att han har klart för sig oftast när han levererar en vinnare!! var det svårt o förstå?????????????
Svara

td