|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-08-08, 21:04 | #226 | |
Citat:
|
||
2020-08-08, 21:54 | #227 | |
Citat:
Gällande loppen så är man så klart extremt imponerad av Moni Viking. Tycker även att det var kul att Pastor Power lyckas plocka fram ännu en seger efter alla hedersamma förluster, bra kört av Peter U. Power såg riktigt fin ut och seglar upp som en av favoriterna till derbysegern. Vagabond Bi fortsätter att rada upp starka insatser – han lär kunna hävda sig mycket bra i Silver också och förväntar mig intressanta dueller mellan honom och Zap di Girifalco i kommande meeting. |
||
2020-08-08, 22:30 | #228 |
Såg din rad tidigare och undrade hur det gick.
Starkt tippat på 32 rader! |
|
2020-08-09, 07:59 | #229 |
Tung dag igår när man sitter med ADDE S.H spik för att håva in 7an.Kan ändå glädja mig med Luddes Rajja Face vinner monteloppet och 4000 lök in där. Jinxade rätt bra på Twitter innan start att hästen springer en 10 tid och vinner loppet.Inte nog med det så satt även V4an igår.
Sen förstår jag ännu inte varför Peter Ingves häst blir favorit i andra V75 avdelningen är många så för kära i Örjan när streckspelar? Sen måste spelkolletktivet kolla varför nästan Örjan.K nästan alltid vinner första avdelningen på V75an på lördagar.Känns som han är den kusk i landet som leder på flest segrar i avd1 på V75a.Det var bara lite statistik från spiken 64 som är lite halvsur idag över V75ans utfall igår.
2020-08-09, 09:24 | #230 |
örjan vunnit avd 1 hela 9 gånger av de senaste 28
björn har 7 och har dock "roligare odds" Rexine Björn Goop I Love Paris Björn Goop T.Rex Face Björn Goop Guillaume Boko Björn Goop Armagnac Björn Goop Unoicsdue Gnafa' Björn Goop Jackpot Vrijthout Björn Goop Burning Man Örjan Kihlström Burning Man Örjan Kihlström Man at Work Örjan Kihlström Don Fanucci Zet Örjan Kihlström Conrads Rödluva Örjan Kihlström Cobbys Nana Örjan Kihlström Double Exposure Örjan Kihlström Ribaude Örjan Kihlström Pleasure for Cash Örjan Kihlström Ps började lägga in vinnare 1 feb och räknar bara lördagar som V75 , alltså man kör guld silver brons osv |
|
|