Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-30, 13:20   #1

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17842
Standard

V64 Åby 30/7

En hel del fina hästar som selas ut i Göteborg ikväll!

Sportsliga höjdpunkten får väl en loppet "The Red Mile" vara!
Cyber Lane går ju ner några hack i klass här man har varit ute mot Milligan´s School, Double Exposure, Handsome Brad, Une Etoile Gar, Campo Bahia, Elian Web, Billie de Monfort med flera i sina senaste starter...
Nu går man även ner till favoritdistans! Jag tror Lill Unter kan vinna detta loppet på flera olika sätt, allt hänger på vad Wilhelm Paal väljer att göra bakom raketen Stepping Spaceboy vill han köra i spets så visst då kan nog Johan hittar ner i rygg och vinna via open stretch...
Men jag tror Paal nöjer sig med rygg på Cyber Lane och då vinner Cyber Lane spets o slut!

En liten varning för Tiny Rocket i avd 1 som kommer få ett fint lopp på innerspåret och får givetvis chansen via OS!

Laleh Pellini halv syster till Readly Express såg ut ha avgjort enkelt i ett uttagningslopp till Stochampionatet senast men galopperade med 200m kvar...Vinner felfri!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-30, 13:32   #2

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Jag släpper inte Rajesh Face idag

Hur bra är favoriten i avd 5? Spik eller garde.?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-30, 13:33   #3

Standard

Hur löser man monte lopp? ������
Gammal 2020-07-30, 13:39   #4

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17842
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Jag släpper inte Rajesh Face idag

Hur bra är favoriten i avd 5? Spik eller garde.?
Kan hålla med om att Rajesh såg spännande ut senast men spåret och distansen talar får mycket emot i min bok...Sen handlar det givetvis om hur hårt streckad Cyber Lane blir till slut...Monté brukar ju oftast slutat med att Leo eller Adolfsson vinner...Vill man gå utanför så bruka Aho sköta sig bra i sadeln + spännande debut i monté för Darshana!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-30, 13:45   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Kan hålla med om att Rajesh såg spännande ut senast men spåret och distansen talar får mycket emot i min bok...Sen handlar det givetvis om hur hårt streckad Cyber Lane blir till slut...Monté brukar ju oftast slutat med att Leo eller Adolfsson vinner...Vill man gå utanför så bruka Aho sköta sig bra i sadeln + spännande debut i monté för Darshana!
Tror tyvärr att Cyber är slut som artist..Kolla loppet i Östersund där kastas handduk tidigt trots dåligt tempo.. tyvärr
Gammal 2020-07-30, 14:20   #6

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15182
Standard

Åby V64 ser ganska favoritbetonad ut bortsett från öppna och ganska lågklassiga stayerloppet. Svårt att hitta dugliga stänkare i avd. 1-2-3-4. Jag nöjer mig nog med DD spel.

V64 1) Välstammade 5 Honey Mearas radar upp 13 tider och är väl hästen att slå.

V64 2) 3 Börge. Rutinerat monte’ ekipage.

V64 3) 3 Laleh Pellini hoppade bort en finalplats i Stochampionatet senast. Tar revansch idag.

V64 4) Klassiska Red Mile. 2 Cyber Lane vinner inte så ofta men är väl meritmässigt huvudet högre än övriga.
1 Stepping Spaceboy är distansgynnad och gör grymma lopp i ledningen när det stämmer.
När två strider vinner kanske en tredje ? 5 Baron Gift har form och är en typisk skrällhäst.

V64 5) 5 Zante Grif är en grym Varennare och är inte lätt att växla. Men jag har en DD stänkare. 11 Speedy Tilly gör debut för Robban som har slipat kniven när ingen ser.
Hästen gick bra hos Micke J. Men är normalt bäst med tätkänning. Lite surt läge men definitivt oddshöjande.

V64 6) Vidöppet stayerlopp. 2 Taxi Out har aldrig vunnit på 29 försök !! Men har gått bra hela året i ganska tuffa gäng. Bl. annat Sprintermästarkval. Sjunne kan nog stå emot länge om han får bestämma en bit. Men risken är väl stor att Robban kommer farande med Elche om han klarar volten. Lugauers är väl värst emot på tillägg om han står distansen.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-07-30 klockan 14:31.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-30, 14:22   #7

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15182
Standard

Citat:
Man gör som Flemming Jensen Hoppar upp på hästen och rider i trav.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-30, 15:58   #8

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Gulfstream AM 8,50 på svs, är ju obesegrad felfri och kanske lyckas sätta påkarna rätt idag...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-30, 16:03   #9

Standard

Testar också Il Duce Boko till 4,65 på svs, lopp i kroppen nu och krokade ihop senast vid andraplatsen...Håll igång Marc!...
Gammal 2020-07-30, 16:06   #10

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Cyber Lane brukar leverera när motståndet lättnar och jag tror så även idag. Han svarade för en stark spurt senast och gick i mål med bra fart. Johan kan välja att antingen pressa rejält mot ledningen, ta dödens eller lägga sig i rygg ledaren och invänta stretchen.

Över kort distans gör han sig alltid gällande och han har bara fått se sig besegrad i Åbergs efter en ruggig avslutning, Sweden Cup på en 09-tid, samt tvåa bakom Dante Boko och Cokstile. Han har segrat mot Racing Mange och Chief Orlando.

Man ska inte stirra sig blind på tider, men Stepping Spaceboy har varit ute ett antal gånger över kort distans och aldrig gått snabbare än 10,4. Det var också vad han vann på för tre starter sedan, före bland andra Dreammoko. Med det sagt är hästen bra och har växt in ordentligt i den högsta klassen, men jag tror att Cyber Lane är huvudet högre och plockar ned Paalemannens springare.
viking90 (+5)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-30, 16:10   #11

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Man gör som jag, chansspikar efter lite stallrapporter
nr.10 Darshana
dado (+2)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-30, 16:15   #12

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Cyber Lane brukar leverera när motståndet lättnar och jag tror så även idag. Han svarade för en stark spurt senast och gick i mål med bra fart. Johan kan välja att antingen pressa rejält mot ledningen, ta dödens eller lägga sig i rygg ledaren och invänta stretchen.

Över kort distans gör han sig alltid gällande och han har bara fått se sig besegrad i Åbergs efter en ruggig avslutning, Sweden Cup på en 09-tid, samt tvåa bakom Dante Boko och Cokstile. Han har segrat mot Racing Mange och Chief Orlando.

Man ska inte stirra sig blind på tider, men Stepping Spaceboy har varit ute ett antal gånger över kort distans och aldrig gått snabbare än 10,4. Det var också vad han vann på för tre starter sedan, före bland andra Dreammoko. Med det sagt är hästen bra och har växt in ordentligt i den högsta klassen, men jag tror att Cyber Lane är huvudet högre och plockar ned Paalemannens springare.
Frågan är om han är riktigt stridsvillig nuförtiden, men kanske räcker ändå ikväll...vi får si...
Gammal 2020-07-30, 16:31   #13

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Man gör som jag, chansspikar efter lite stallrapporter
nr.10 Darshana
Hur gör du med Cybers lopp?
Gammal 2020-07-30, 16:36   #14

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Hur gör du med Cybers lopp?
Inte bestämt mig än, då jag ska ha en spik till på andelen, antigen i det loppet eller i första. Ska avvakta värmningar innan jag tar ställning.
JU är en av de bättre o köra på OS, chansen är stor att den sitter i rygg på SS och spurtar bra. Sen har den kanske tappat det lilla extra, men o andra sidan är det billigare emot.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-30, 16:45   #15

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Frågan är om han är riktigt stridsvillig nuförtiden, men kanske räcker ändå ikväll...vi får si...
Hästen var ifrågasatt även ifjol efter Sweden Cup gällande stridsviljan. Då studsade han tillbaka efter lite paus och krossade Coktail Fortuna från dödens. Johan gjorde segergester halva upploppet.

Stepping är en tuffare konkurrent, men bara som en jämförelse. Dessutom höll han toppform runt den här tiden ifjol.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td