|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-07-30, 13:02 | #241 | |
Citat:
Du kunde ha postat en vanlig skärmdump med vanliga spel men istället valde att enbart posta dina storvinster. Om det bara var för principen att man kan posta sin spelhistorik. Att dina senaste inlämnade postade kuponger här på forumet ligger på 18 kr resp 4.50 säger mig att det kanske inte gick så bra efter dina vinster? Du får gärna motbevisa mig genom att posta nettoresultatet på atg... Jag refererade enbart till min chef, sedan råkade jag skriva hon (eftersom hon faktiskt är en hon) istället för hen, vilket var oerhört korkat av mig då detta verkar ha fått dig att gå fullständigt bananas. Och återigen, eftersom jag lägger ner mycket tid på trav så vet jag när någon är påläst. Mikaels behöver inte bevisa något för mig iaf. |
||
2020-07-30, 15:58 | #242 | |
Citat:
Angående Betfair så är det väl som DrMarre fyllde i en någorlunda liten marknad med hård konkurrens. Om du och några till vassa är där, även om man skulle ge sig in i det och göra det bra så skjuter man ner värdet både för sig själv och de som redan är där. Brytpunkten kan komma väldigt plötsligt om några vassa ger sig in. Och det tar ju ett tag att komma in i det också, även om man skulle ha skallen för det så lär det ju gå åt en del läropengar i början. Så jag ska nog låta bli, och önskar god tur till er som hittat er nisch där. Mest på grund av det ovan, men också pga att jag faktiskt inte heller gillar att hedga sådär. Utan låter hellre variansen ha sin gång och får spänningen på köpet.
2020-07-30, 16:01 | #243 |
Nu måste du väl själv inse att du sitter och jämför äpplen med kokosnötter?