|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-07-29, 22:04 | #196 |
Vet inte vad det blivit av detta forum. Majoriteten av inläggen är från spelare på paus som torrspelar, har ni verkligen inget liv utanför travet? Vad är poängen att följa trav om man inte lirar? Går ni så mycket back att ni inte har råd att lira eller? Och resterande inlägg består av bingorader på 3kr, är det då man kan kalla sig sharpsare? Och nu ska en av få seriösa få höra både det ena och det andra på grund av den svenska avundsjukan, usch säger jag bara.
Att Mikaels har satt merparten av sina spel på slutet är knappast förvånande, när man är påläst och i en bra period och dessutom spelar favoriter är det inget konstigt med det. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+25), Piraten (+10), Levan (+10) |
|
2020-07-29, 22:14 | #197 |
Den där Hobby de L’iton var väl inte helt kry va? Visst att den inte startat på en månad men kom ju knappt i mål! Bra speldag.....
|
|
2020-07-29, 22:15 | #198 | |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
Att följa travet när man inte lirar är ju för att ha info när man väl börjar lira igen! Jag har gått jävulskt back senast månaderna och då har ändå en V75 suttit samt 5-8 V4-V6 suttit! Just nu är jag bara trött, sliten och utmattad på trav! Varför kan inte folk få ha kul med tre kronor (inte rader!!!!) som en liten intern tävling? Stör det dig? Jag är sharp men jag är även tilt deluxe när det går dåligt. Jag har lite självaktning att då ta en paus! Vad gör du när det går dåligt? Eller du är som mikaels som alltid vinner? En av de få seriösa? Jag kan också bli seriös om det krävs att jag bara redovisar spel efter vinnaren är presenterad! Jag är väl oseriös då tillsammans med 98% av resten av de som skriver här. lyckligtvis finns det ju 2% seriösa som inte skriver alls eller presenterar sina vinster när dagen summerats! Att mikaels har satt merparten av sina spel det senaste halvåret är förvånande för mig och antagligen merparten av "Sharpsarna". Men det finns väl vissa Sharps som är så vassa att de har en träffprocent på 95% med snittodds på 4.00! Jag är långt från där. Jag är kanske rent ut sagt ett troll eller en jävla sopa i dina ögon! Jag kan inte hjälpa det men jag gnetar på och försöker så gott jag kan! Dessutom med spel redovisade innan loppen avgörs. Det är ju det som är det svåra med spel! Med tanke på spel och favoriter så står ju mackpeter ungefär sjuhundrafemtioåtta klasser bättre än mikaels! Spelen redovisas innan! Sen att jag personligen tycker han har en jävla flyt med spelen - det får jag ta! Cred till redovisade spel åtminstone! Sen sätter han väl aldrig en DD över 30 i odds! Men går det en till miljonär får jag väl följa efter eller vara den där sura, bittra och patetiska spelaren som inte har räd att spela just nu då jag är på PAUS! Eller missade jag vad du ville ha sagt?
2020-07-29, 22:16 | #199 | |
Citat:
2020-07-29, 22:16 | #200 | |
Citat:
Skärp dig ditt rötägg! Förmodar att det är mig du menar men är för feg att sätta ord på detta?! Går det dåligt är paus en ytterst bra idé både mentalt och för plånboken - det borde du som spelare förstå, eller? Jag skall sluta lägga upp mina torrspel i dessa trådar då jag själv förstår att det kan anses smått oseriöst och inte ger mycket åt andra. Lägger från och med nu upp mina spel i mina spreadsheets. Bättre så, faktiskt! Bingoraderna kan jag hålla med om, eller i alla fall att dessa också kan ha en egen tråd. Enklare att hålla översikt då! Har du sett många spel mikaels lagt INNAN spelstopp? Var har du sett dessa, i sådana fall? Han sätter ALLA favoriter som vinner och redovisar ingenting, men påstår att han vinner, nu i snart tre månader i sträck, varje dag - allt från ett par tusen till uppemot 20 000 på enkom vinnarspel... Tror du verkligen på detta?! "Svenska avundsjukan" - kan du påvisa att denna finns och är värre än i andra länder? Bullshit!
2020-07-29, 22:21 | #201 | |
Citat:
|
||
2020-07-29, 22:23 | #202 |
Du får en näsa typ Piniccio att vara liten.Otroligt att du kan ljuga varje dag.Visa vints bongar så ska jag börja tro dig Trollet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+500), Fulsprit (+25), SistaStallskriket (+250) |
|
2020-07-29, 22:23 | #203 |
Kan vara att detta "flyt", skulle kunna vara ett mönster....men det tror jag inte, eller så är det bara så...och isåfall har jag definitivt inte ljugit för er andra här...
|
|
2020-07-29, 22:24 | #204 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Jag kommer ta paus från forumet också! Rotagg har rätt!
Även om jag följer travet ska jag inte kommentera det här. Jag låter er spelare som vinner efter loppen och alltid har rätt kommentera istället! För är man Sharps så vinner man ju alltid även om man är i dålig form. jag är väl inte Sharps då även om jag _aldrig_ haft röda siffror i ett sheet under en längre period ! Nej, jag är så trött på alla er vinnare som aldrig kan förlora så det står mig upp över halsen! Jag önskar er all lycka till och jag ber er att aldrig ändra er strategi för då kommer ni superproffs aldrig kunna förlora nämligen! Tack och hej för mig! Jag är sur (nej, faktiskt inte!)! Men jag sk alåta er som vill sitta här och drömma om låtsasvinster få göra det- Jag är ändå på paus i en månad så då tillför jag ju ändå inget då jag bara "torrspelar". Jag "torrdricker" också! Testa den varianten säger jag bara! Hipp hipp hurra! Leve de som aldrig förlorar! De som aldrig stängt av sig själva! De som vinner varenda dag till fina odds! Jag avundas er något enormt! Vi ses om en månad ifall jag är "välkommen tillbaka" då - eller är jag kanske out of the game forever då jag är tvungen att sätta mig på paus? Kram and over and out! (kanske ger sharps om jag råkar vara inloggad framöver) Hoppas inte det räknas som att man är aktiv as hell!
2020-07-29, 22:25 | #205 |
|
|
2020-07-29, 22:25 | #206 | |
Citat:
Men att troll skall kunna påstå sig vinna tusentals kronor/dag utan redovisning och med vissas idiotiska medhåll går verkligen över mitt förstånd - vem tjänar på att se på andras efterhandare, förutom då kanske ibland gällande systemuppbyggnad, och liknande? Sjukt naiva en del är! USCH!
2020-07-29, 22:31 | #207 |
Jag ger er en "spelide", som verkar funka...det jag får är kritik...så avundsjuka är ni väl inte, det går ju att någotsånär kolla resultatet?!?...många av er är ju inne på samma sak, kolla upp vad min spelfilosofi ger, så kan vi snacka vidare...God natt och sov gott, pojkar!...
|
|
2020-07-29, 22:33 | #208 | |
Citat:
Du skulle lätt kunna sätta oss som tvivlar på pottkanten genom att redovisa spelen du hävdar du gjort och gått sådana summor i vinst på! Jag lovar dig att jag tar en paus från denna sajt på ett år om du uppvisar dessa vinster på flera hundra tusen, de senaste x antal månaderna... Måste vara värt det bara för att bli kvitt en gaphals såsom mig, hehe!?
2020-07-29, 22:35 | #209 | |
Citat:
Nej, du ger inte ett skit - det är det som är problemet!!! Tror du att du skulle få så mycket kritik om det inte fanns ett uns av "sanning" i det hela? Varför tror du vi är x antal som misstror dig?
2020-07-29, 22:36 | #210 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25) |
||
|