|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-07-22, 21:54 | #106 |
Självklart vinner Örjan direkt han får Köra 2an.... suck... hur man kan komma mer fel på en kusk än honom går inte för mig... tar man bort honom vinner han, spelar man honom skiter han i det och sitter i kön... varenda jäkla gång...
Kul utdelning på v4an då det är värt 1055 kr efter 2 lopp och man sitter med 5x8 hästar... Usch.... Dessutom bränner man 6 st 6or på v86an på förstareservn i sista, igen..... Man blir så trött... Tur man rädda skitomgången med 5an i 5e.. 4,6 mille på den raden är fanimej bra betalt... herregud! Grattis dem som vann
2020-07-22, 21:56 | #107 | |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
2020-07-22, 21:56 | #108 |
Förresten - båda TT´s överspelade vann i kväll.
|
|
2020-07-22, 21:57 | #109 |
Hade han möjlighet att ta andraspår ens? Såg inte allt i startrusningen där.
2020-07-22, 21:58 | #110 |
De kryddade inte detta med några alltför flagranta stavfel hoppas jag?
2020-07-22, 21:59 | #111 | |
Citat:
Ja, jag och polaren fick två 6or och hade jag spikat som jag först tänkte hade alla tre spikarna suttit och då vet man icke, men realistiskt så hade jag satt 7an då och varit än mer frustrerad, hehe!
2020-07-22, 22:00 | #112 | |
Citat:
Han börjar köra 500 kvar, knappast max, stannar så fort hästen framför stannat, låter 2 och 3 sticka iväg med 30 m medans han bara ligger bakom trött häst... då han äntligen går på tar han ca 2 längder på favoriten sista 200 m och tar övriga enkelt.... Han vet garanterat han har mycket att köra med men vill inte ens försöka vinna loppet... sorgligt att se han är ju grym i finaler annars. Nog för att han kör försiktigt med unga hästar ofta, vilket är bra, men i en final får man faktiskt iaf försöka vinna. Han kom 2a, antagligen gjort det ändå, så fine denna gången, men för vinst körde han absolut inte. Min åsikt
2020-07-22, 22:17 | #113 | |
Citat:
Angående Pane Vino så hade han aldrig möjlighet att gå ut i andra i början. Kanske Linderoth ändå inte gjort, han är väl inte den kusk som är vassast och mest angelägen att hugga i luckor när det går snabbt direkt. Sen kan han bara nästan ta luckan när Örjan går ut i tredje. En tuff kusk hade nog varit hårdare där och tråcklat sig ut kanske. Svårt att se den nypa vinnaren dock, vann ju åkandes.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Stekel den 2020-07-22 klockan 22:19. |
||
2020-07-22, 22:22 | #114 | |
Citat:
Nejdå det gör det inte såklart de har det lagom luddigt med "bästa möjliga placering" hehe, och som sagt han kommer troligen 2an ändå, absolut, var bara upprörd direkt efter loppet då jag bettat en liten DD på 9an där som spik.. Men jag vidhåller ändå att hade inte Tjomsland tränat 9an med hade han vridit på i fjärdespår direkt då han ser 2an och 3an sticka! I sista var Örjan och 2an bara bäst, fin häst då den vill det där, Örjan får nog chansen fler ggr på den gissar jag..