Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-17, 21:38   #91

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2121
Standard

Tack för alla gratulationer!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
virre82 (+10)
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-17, 21:45   #92

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 4325
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Jeppe Juel emot
Grattis
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-17, 21:53   #93

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5179
Standard

Snälla2

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
OK. Fattade inte uttrycket var fel. Skiter fullständigt i Corona o vad andra säger i frågan. Jag menade i spelsammanhang det trodde jag att alla fattade.
Det är inget fel, bara nybildat och ett pop-uttryck har det blivit. Lägg märke till att jag skrev lite på skoj... Jag fortsätter att säga t.ex. "i fortsättningen". Men
språkliga uttryck som slår rot är svåra att göra något åt. Hur många "precis" kan man få höra i ett ordbyte i TV t.ex. Du har nog misstolkat mitt inlägg och kanske också uttrycket? Fridens!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+5)
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-17, 22:11   #94

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17842
Standard

Trodde Goop hade spår 2 i skiljeheaten nyss på Axevalla. Nu flyttade han ju ut hästen till klart bättre spår 4 så han kunde "överflyga" Setauket. Han hade väl säkert vunnit oavsett men jag trodde de var låste till spår 1 och 2. Kan dock inte minnas många skiljeheat så vet inte vad som är vanligt, såg bara skiljeheatet förra året på samma tävlingsdag då startade de i alla fall intill varandra...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td