|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-06-30, 21:31 | #91 |
Ännu en domarskandal på Lycksele - hur i helvete kan dom diska där???!!!
2020-06-30, 21:32 | #92 |
|
|
2020-06-30, 21:37 | #93 |
Hehe, sorry och jag menar verkligen detta till alla - jag är iskallare än en atomvinter...
2020-06-30, 21:38 | #94 |
Domarna från AX kanske är där
|
|
2020-06-30, 21:46 | #96 |
Det är gamla, senila gubbar och kärringar som inte har synen eller känslan med sig längre. Tarvsporten har förändrats, men inte domarkåren och ej heller reglementet i lika stor omfattning som den borde. I kväll handlade det bara om ren idioti. Gick ut lite snävt, det gjorde ekipaget, men var aldrig på frambenen och det "förfördelade" ekipaget behövde ej heller flytta ut en endaste centimeter och det hade inget med utgången av slutresultatet att göra. WTF - vinnaren gick till och med ner ti sitt andraspår och sedan ut igen och vann med huvud/hals - inget fel alls där! Helt sjukt!!!
Det som blir så förbannat sjukt är att inte nog med att det i perioder är omöjligt att hitta vinnare, så skall man efteråt vara uppriktigt rädd för domartabbar Men det är som vanligt med oss svenskar, vi knyter näven i byxfickorna och går vidare, högröda i ansiktet och 5 år äldre...
2020-06-30, 21:47 | #97 |
2020-06-30, 21:50 | #98 |
Kan inte några fler gå in så fort loppet från Lycksele ligger uppe och kolla reprisen om det var trängning, eller inte?
2020-06-30, 22:01 | #99 |
|
|
2020-06-30, 22:14 | #100 |
Snart har du dubbla degen på Leeds vinst mot Luton och där har du vändningen på oflytet.
|
|
2020-06-30, 22:31 | #101 |
Är det 3 Lucias Dotter i lopp 8 du syftar på ? Tja visst var det trångt och hjulet oroväckande nära benen på utvändig häst när Lucian smög ut ett spår. Men det har väl förekommit liknande situationer utan bestraffning. Ganska hårt dömt tycker jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
2020-06-30, 22:38 | #102 | |
Citat:
Hade inte spelat men jag vill ändå påvisa vilka nollor och amatörer som sitter och bestämmer över miljarder, varje år runt om på landets banor... Dessutom ställs inga frågor!!!
2020-06-30, 22:45 | #103 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10) |
||
2020-06-30, 22:52 | #104 |
2020-06-30, 22:54 | #105 |
Jag tänker nu öppna en tråd där vi samlar ALLA tveksamma och uppenbara domartabbar - kan vara allt från att starten skulle blåsas av (skedde även detta idag) till diskningar, eller vad ni vill!