|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-06-21, 22:02 | #1 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
V75 Bergsåker (27/6) 16.20 - Tips, idéer, ryggdunkningar och annat tjafs
Jag hade tänkt ta en välbehövlig paus just nu från spelet men en jackpott om en vecka lockar samt så är det Halmstad den 4 juli. Och ska det vara en paus på tre till fem veckor så behöver man ju koppla ner sig från internet innan det är dags att koppla upp sig igen inför Hugo Åbergs sista tisdagen i juli.
Jaja, nog tjafs om det! Nedan kommer jag gå igenom tidiga tankar innan jag påverkas av en enda annan än de från mig själv! V75-1: Nr 3 Deep Pockets slog ju nr 1 Ribaude med en nos plus några hårstrå för en vecka sen på Boden. Då var läget annorlunda med DP från innerspåret där det var tanke om ledning runt om. Tror dock det är stor risk att Ribaude blir av med ledningen även nu och sätter sig fast invändigt. Dock är distansen inte gynnsam för nr 3 Deep Pockets. Favorit borde Vikens High Yield bli på både spår (4) och kapacitet. De största hoten känns som de drog bakspår samt är den sylvasse från start Hossiana Boko lottad till spår 8 och det finns risk att Jörgen inte laddar iväg med henne men det borde inte finnas några andra alternativ för henne. Nr 11 Kennedy och nr 12 Ike Schermer får väl ses som goda utmanare åtminstone till att placera sig i topp tre. Kommer nr 1 Ribaude ut så får den väl också vara med och slåss om det. Spikförslag direkt ifall spelprocenten inte blir för hög på nr 4 Vikens High Yield. Ska jag säga 40-45%? V75-2: Svårlöst vid första anblick. Nr 1 First Ideal Man måste väl dock bli favorit. Sen får man studera lopparkivet och se om den kommer hålla upp en ledning eller är snabb nog för att kunna komma ut. Vid spår 2-5 hade det kunnat vara ett spikförslag för mig. Den var ju tvåa senast från bakspår och gjorde det då riktigt bra. Möter ju nu igen nr 2 Gigaro Am (trea senast) samt nr 9 Jagger Boko (vann senast), men dessa har ju inte dragit spårlotten i jämförelse. Min förhoppning var strecken hamnar är att nr 11 Dwayne Zet drar på sig ett gäng mer än den borde ha. Spåret gör väl att det kanske blir tveksamt. Nr 9 Jagger Boko känns som lite bortlottad trots en strålande inledning på karriären. Nr 10 Exclusive Matter hade haft toppchans från framspår men känns också helt utlämnad och får hoppas på en del tur. Orkar man strecka Leif Witasp igen med nr 4 Will I Am? Senast från bricka 1 trodde han på möjlig spets men satt i tredjespår i första sväng, då vinner man inga lopp. Björn Goops nr 5 Armagnac utvecklas hela tiden och presterar numera riktigt bra. Borde vara den som får tipset till sist men borde bli relativt jämnt spelat det här loppet. Lås på 1 och 5 kan nog vara en lösning. V75-3: Tredje avdelningen med treåriga ston som gör upp i E3-finalen. Ett par hästar rycker skorna för första gången men borde ha för dåliga spår och kapacitet likväl, det gäller nr 9 och nr 10. Blir mycket förvånad ifall vinnaren inte återfinns inom spåren 1-6 här. Nr 3 Loaded Maria med fem raka segrar i karriären vet vi inte alls var botten är. Nr 1 Florist som redan sprungit på sig 875 000 kronor från innerspåret kommer nog dra en hel del streck också. Svårt bena ut den här avdelningen men nr 4, nr 5 och nr 6 kommer också dra en hel del streck. Tror jag själv kommer strecka minst fem hästar här och från de innersta spåren plockar jag nog endast bort nr 2 Chablis Ribb med Leif Witasp. V75-4: Kallblod och jag tror vi kan blicka direkt mot de på 40 meter tillägg. Nr 7 Odd Herakles blir stor favorit med tanke på den form han visat upp på sistone. Här kommer nog endast streckningen att vara avgörande ifall man riktar blickarna mot nr 11 Månprinsen AM som får anses bli andrahandsfavorit. Övriga får anses vara ett gäng statister där nr 6 Tangen Haap vinner priset som bästa statist. Under 66% på Odd Herakles kanske får anses vara som spikalternativ men är det realistiskt att den sjunker så mycket? Men drar den över 75% och Månprinsen inte lyckas få mer än 12-15% av resterande så är det ju läge att ta med en andra häst här också. V75-5: Klass I-final där nr 12 Merritt drog en rejäl nitlott och inte mycket bättre blev det för min följehäst, nr 11 Cargo Door. Även nr 10 Whelk drog ett dåligt spår trots att den vann från bricka 9 över kort distans senast, och den är ju härdad i rätt tuffa omgivningar. Samtliga tre borde likväl få det tufft här. Min förstahäst här blir innerspårets nr 1 Feerie De Fael som gjort det bra och med lite bättre upplägg minst borde haft en seger i de två senaste starterna. Nu blir det åter barfota runt om, då hovarna sparades bak senast från spår 12. Min tro är att det finns en startsnabbhet i hästen och det måste ju till att det laddas för att den ska hålla upp ledningen. Den har dock inte laddats i det jag sett i lopparkivet men det kanske är dags nu. Väl i spets slår ingen den i det här fältet väl? Dock risk att nr 3 Redhot Tap Dancer susar till ledningen och då är det den som ska slås. Borde väl bli favorit här eller missar jag något? Nr 5 Announcement verkar sakna vinnarinställning och trots serverat fat senast blev det en fjärdeplats. Nr 4 Dwight Sisu blir också intressant, mest pga startspåret. Den har haft idel dåliga startspår på sistone så det är dags nu om den ska ta chansen. Men tveksamt om den kan springa lika snabbt som de andra här. V75-6: Sjätte avdelningen är finalen i E3 för de tre-åriga hingstarna och valackerna. Jag kommer tycka det blir oerhört intressant med Örjan Kihlström upp på Maestro Zon som har spår 4. Nu rycker man dessutom bakskorna och det här kan bli den mest spelvärda i loppet. Två av de bättre motståndarna har lottats till bakspår, nr 9 Revelation och nr 12 Natorp Bo, där den sistnämnde hade varit högaktuell från ett bra spår. Nr 2 Global Badman borde väl bli favorit här och känns som en av flera som gör upp om det. Tre till som kommer ha bra chans är nr 1 Global Bookmaker, nr 3 Despot Power som bara gjort fyra starter och utvecklas kraftigt, samt nr 7 Selected News som tål en del och moraliskt borde haft lite fler segrar. Ett getingbo eller hästsnår är det här loppet åtminstone och den som letar ordentligt kommer finna fynd som är alldeles för lågt streckade. Maestro Zon blir mitt förstaval tillsammans med Despot Power. Kan man hoppas på max 12% på dessa? V75-7: Silverdivisionsfinal och nu kommer svenskarna inte att glömma bort nr 3 Floris Baldwin och ej heller nr 4 Kick Off Classic som var tvåa bakom sin stallkamrat i senaste starten. Kan vi hoppas på tokstreck här så att jag kan få ha nr 6 Only One Winner för mig själv? Jag tycker den hästen varit strålande i två raka även om den var lite stum sista biten senast, men kan ursäktas med en öppning på 08.7. Nr 7 Giant Shadow som är en segermaskin och har 24 av 30 kommer bli en av favoriterna här trots spår längre ut än flera bra konkurrenter. Sen är frågan ifall man ska höja upp nr 11 Highspirit som avslutade strålande senast och kan den göra om en sådan avslutning så kan det bli seger, eller varför inte nr 12 Heading Reference som har två raka varav en var en skrällseger i silverdivisionen? Startsnabbe nr 2 From The Mine borde dock bli favorit när allt är över och väl i spets, kan någon slå den då? Under 30% så kommer jag vara här och meta med extra bete. Men det finns fler bra här, som nr 1 Evens Cool Boy som inte ville tävla om segern senast med Robert Dunder. Nu lär han aldrig få se dagens ljus men vid lucka så självklart! Summering: Tycker det är några avdelningar som sticker ut lite med någon het segerkandidat där det finns intresse av att spika, samtidigt är flera avdelningar väldigt öppna och det är tveksamt om strecken är lika utspridda här som de borde och då finns det pengar att hämta. Folk har ju en tendens till att följa John och sitter man med endast ekonomi för tre streck så är det lätt hänt att man följer strecklistan. Det ska bli en intressant vecka och se ifall man hamnar rätt i det som sticker ut även om många hästar nämnts. Sen lär man ändra sig lite under veckans gång och under lördagen kommer man ta intervjuer och övrigt på mer allvar. Nu är det fan dags för sju rätt och bra betalt!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-06-21 klockan 23:23. |
2020-06-21, 22:11 | #2 |
Har du öppnat din andel?
Köper in direkt isåfall och tar kanske ytterligare en del om jag gillar dina idéer på lördag. Tänker inte förstöra med några tidiga tankar utan kikar möjligen in här på lördag. |
|
2020-06-22, 00:03 | #3 |
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Väntar in lite åt vilket håll strecken drar sig åt. Blir liksom svårt om alla ens tokidéer blir "överstreckade". Bestämmer mig på onsdag eller torsdag tror jag ifall det blir spel. Vissa omgångar bara ser jag och visst, spikar jag Odd Herakles i fjärde samt låser på 1 och 5 i andra, plus spikar i första så känns det ju bra. Dock behöver jag ju krava in minst en lågprocentare då och det går ju så klart att göra - men helst ska jag ju tro det finns reell chans i något lopp samt behöver det ju finnas så inte lägsta procenten är 5.8
2020-06-22, 13:13 | #4 |
Vid min första koll så kommer jag att spika Vikens High Yield och dubbla Odd Herakles (som jag spikat två ggr i rad) med Månprinsen. Global Badman rankar jag först i E3-finalen för hingstar och valacker. Floris Baldwin är intressant i sjunde. Nu gäller det att hitta ett par spikar till, men jag har ju veckan på mig.
|
|
2020-06-25, 14:28 | #5 |
Vikens High Yield ser ut att dra enormt med streck (65 i nuläget). Lite mer försiktigt på Odd Herakles (endast 56% just nu). Ska bli intressant att se hur mycket det svänger de närmaste två dygnen! Endast knappa 3.6 miljoner omsatt hittills!
2020-06-25, 22:44 | #6 |
Ja vikens lär ju gå över 50% iallafall. Spikar ändå om Erka meddelar släpp. Lås annars.
Odd H kan nog stanna på knappt under 50%. Bra spik, kanske min enda! Vaduz blir nog ganska stor favorit, men risk för vingel finns. Messiah är nog tidigt fram att överta, har ryckt upp sig och blivit riktigt bra i år. Kan nypa ifrån sig bra om han kommer ner bra. Låser nog här. Evens i sista är nog förstahästen, då Dunder vill köra i spets nu och borde ha hygglig chans att hålla ut. Only One Winner före stallkamraten håller jag helt med om. Skrällvarning om det går för snabbt i början. From The Mine gillar jag ju, och från bricka 4 hade jag nog satt den som förstastreck. Men riskerar att hamna lite i kläm här.
2020-06-26, 09:27 | #7 |
Maestro Zon är i min värld en bra och spelvärd spik till 25% i nuläget. Toppfin välstammad 3 åring som vässas med barfota bak och helstängt. Dessutom storloppsvinnaren Örjan i vagnen. Hästen har aldrig gått tom i loppen och bara lunkar på. Helstängt är nog perfekt för den lite flegmatiske kusen. Här har Micke Larsson ett guldägg i korgen. Grym 3 åring med stor utvecklingspotential.
Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-06-26 klockan 11:15. |
|
2020-06-26, 10:07 | #8 |
Glöm inte att ta med From the Mine, Floris Baldwin och Kick Off Classic i silverdivisionen. Hinner inte plugga så jag gör det enkelt för mig denna vecka, och köper andel av Norrland, Dahle och Lazlo på Västertorp spel och tobak.
Lycka till allihopa. |
|
2020-06-26, 10:38 | #9 | |
Citat:
2020-06-26, 11:27 | #10 |
Svårslagna odds för morgondagen på outsiders (bet365)!
Deep Pockets 15ggr Gigaro Am 12ggr Messiah 12ggr Only One Winner 20ggr
2020-06-26, 12:28 | #11 | |
Administrator
|
Citat:
Känns bra!
2020-06-26, 12:38 | #12 | |
Citat:
Only One Winner har ju ett lockande odds! Övriga två har jag ingen aning om faktiskt!
2020-06-26, 12:49 | #14 |
Chanslös? Finns väl inte många andra positioner än ledningen/rygg ledaren för han?
2020-06-26, 12:53 | #15 |
Ja, vilken jävla grej, skulle precis till grannbutik som jag hjälper med system och lämna in med en som Spik. Skor av, Det var ganska tyst om den och hoppades att de flestas ögon skulle hamna på dem andra..
Och nu, Selected News struken samma lopp. Jaha, det vände fort. Spik Mestro Zon eller hemma hästen Badman? |
|
2020-06-26, 13:01 | #16 | |
Citat:
2020-06-26, 15:13 | #17 |
Maestro Zon helt given spik, Örjan upp är ju minst 30 m, sen Örjan och Storlopp så är det 20 m till.. Så Maestro ca 50 m bättre än sist, då vinner den med kanske 35 m här
Sen måste min skräm visa fel, har laddat om sidan flertalet ggr men samma sak hela tiden? Men så fulla kan väl folk inte vara? 4 Dwight Sisu 0,37 % och 11 Cargo Door 0,68% ??? Herregud... Kan vara de 2 mest underspelade hästarna på hela året nästan... 8an är bra men säkert bättre på långt och har dessutom just spår 8..... Den ska bara fällas, gärna med de 2 ovan nämnda... Andra intressanta är 10 Whelk till under 5 % Samt Feerie de fael med läget till under 3 %..... Kan nog låsa här på 1,4,10,11 och anse mig ha iaf 40% chans att sätta loppet, till en spelprocent på under 9%....
2020-06-26, 15:17 | #18 | |
Citat:
|
||
2020-06-26, 15:26 | #19 |
Men hur ska den vinna? Ska stå distansen. Lär inte få sitta i fred. Var ingen supermoral senast. Blir förvånad om den är med på något foto.
2020-06-26, 15:49 | #20 |
Man kanske få ha i åtanke att det rör sig om en 3-åring som ska ut på sin första långresa och varmt. Dock är han snabbare ut än Global Badman men som har hemmabana.
2020-06-26, 15:54 | #21 | |
Citat:
Whelk skall också med... Ett fräckt lås, månne?!
2020-06-26, 15:59 | #22 |
Är inte Armagnac märkligt understreckad med tanke på spåret och insatsen senast på icke-optimal distans?
|
|
2020-06-26, 16:35 | #23 |
Sant men de hade intervju med Larsson på lunchen, den var redan uppe och inga orosmoln på himlen efter det.
2020-06-26, 17:16 | #24 |
Jens Sjödèn V75 Bergsåker lördag på Service Plays
|
|
2020-06-26, 17:58 | #25 |
Moderatorn! Flytta Berglund till Service Plays!
|
|
2020-06-26, 18:43 | #26 | |
Citat:
|
||
2020-06-26, 20:02 | #27 |
|
|
2020-06-26, 20:22 | #28 |
Stallkörning ?
Ni som brukar konspirera om stallkörningar - ni har väl koll på att 3,5 och 12 i avd 3 har samma ägare ?
Vad kan ägaren tänkas ge för direktiv här för att se till att hans hästar blir bland de 3 främsta eller kanske låter han 3 och 5 köra i hårt tempo för att bjuda in 12an som vinnare ? / TT |
|
2020-06-26, 20:37 | #29 | |
Citat:
Och eftersom det är Svedbergs släkt som har hästarna skulle jag väl bli lite förvånad om de krattar det för något annat än att pojken ska vinna. Om de nu gör upp något på förhand alltså. Att Loaded och Barbro körs mot varandra kan vi nog utesluta iallafall.
2020-06-26, 21:17 | #30 |
Jättedrag på Will I Am senast. Presterade lite sämre än väntat (men inte mycket) och nu totalt tappad till 2% från bra läge. Spelarna vänder kappan fort.
2020-06-26, 21:41 | #31 | |
Citat:
2020-06-26, 22:01 | #32 | |
Citat:
Så med lite tur så är skrällen ett faktum till 1,72% |
||
2020-06-26, 22:13 | #33 |
Wäjersten övriga styrningar på V75an är två hästar från spår 12 och en från spår 8. Ingen kusk jag vill hålla i handen från dom lägena..
Kanske känner han lite samma och kör för allt han är värd med Global Badman om det i praktiken är hans enda chans. Och kör bort den. |
|
2020-06-26, 22:21 | #34 |
Känner mig förväntans full:
12 3 4 59 10 11 3 5 7 3 8 4 1 2 4 7 8 9 12 Kanske ingen miljonutdelning men kanske pengarna tillbaka |
|
2020-06-26, 22:56 | #35 |
Vinner nummer 59 i andra så blir det nog bra betalt - troligtvis ensam vinnare!
2020-06-26, 23:04 | #36 |
|
|
2020-06-26, 23:41 | #37 | |
Citat:
Ca 30-35 av de där 168 raderna har miljonvittring.
2020-06-27, 00:03 | #38 |
Tidig inlämning så att ni övriga kan dra nytta av att spela det mest sannolika utfallet, dvs. tvärtemot:
Vikens High Yield 1,3,5,9,11 1,5,6 Odd Herakles Vaduz Wise As 2,4,12 1,2,3,6,7,9,10,11 Fast eg tror jag ju att det räcker långt med streck för 2 och 9 i sista |
|
2020-06-27, 00:24 | #39 | |
Citat:
2020-06-27, 02:31 | #40 | |
Citat:
Floris Baldwin anser jag vara ytterst lurig från ett perfekt läge, form och kapacitet! Adielsson i grym form upp i jollen är enkom ett stort plus... Varför inte Kick Off Classic? Denne skall ju med MYCKET tidigare än sprintern Highspirit... Nå, vad anser du?
Trinity (+1) Senast redigerad av Fulsprit den 2020-06-27 klockan 02:45. |
||
2020-06-27, 08:59 | #41 |
Bra Fulsprit. Tror också Kick Off Classic blir farlig. Såg att Jens Statistik också varnade för denna kuse.
|
|
2020-06-27, 09:55 | #42 |
Banned
|
Min rad för inlämning. Och en kul DD-idé kan jag tycka:
1. 1 Ribaude, 4 Vikens High Yield 2: 11 Dwayne Zet 3: 6 Bank Wise As, 10 Globalizer 4: 7 Odd Herakles, 11 Månprinsen A.M. 5: 1 Feerie De Fael, 8 Vaduz Wise As, 11 Cargo Door 6: 4 Maestro Zon, 5 Vici Volantes 7: 1 Even's Cool Boy, 4, Kick Off Classic, 6 Only One Winner, 7 Giant Shadow, 9 Viking Brodde 240 r DD: Vici Volantes - Giant Shadow 50 kr (dubbelt Uffe kan det bli) Slänger in Örjan och 12:an i 3:e, höjer utdelning avsevärt om den sitter Lycka till! Senast redigerad av valo den 2020-06-27 klockan 10:05. Anledning: Extra |
2020-06-27, 10:30 | #43 |
Är verkligen Vikens High Yield så mycket bättre än dom andra att han ska vara favorit till 69 procent i nuläget?
Tycker ju verkligen att Hossiana Boko är spelvärt till nuvarande procent, även 9, 11 och 12 men kanske är helt ute och cyklar? |
|
2020-06-27, 10:30 | #44 |
Har bestämt mig för att spika 2 From The Mine i sista. Detta lopp har stallet satt upp som mål att vinna. Därefter blir det sommarsemester. Man hade tur i spårlottningen. Han bör ta ledningen från 1, som försöker ta sig ut och överta eller får dödens. Tufft för dem där bak att hinna fram.
I V75-6 går jag kort med 2 och 4. DD 2,4 - 2 ger närmare 20 gånger. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
2020-06-27, 10:31 | #45 |
Eller tvärtom, då närmar han sig en seger igen. Robban på Bergsåker, perfekt spår och värsta motståndaren har ett skitspår. Dessutom så gick han i dödens på Seismic Wave förra gången och höll som fyra.
|
|
2020-06-27, 10:36 | #46 |
Det är ju spåren som är så viktiga som gör procenten här. Normalt är han även huvudet högre de övriga men senaste starten oroar så klart och vänder du om på startspåren så kommer den vara 25-33%
2020-06-27, 10:42 | #47 | |
Citat:
Kommer troligen få gå i dödens igen. Trissar han upp tempot a´la Bergh känns det som det kan öppna för två kanoner från bakspår. Ribaude om Deep Pockets öppnar för snabbt kan få loppet i rygg och fritt tillslut. Inget snack om att det är en bra häst, men känns som formtoppen kanske har varit för flera av hans bästa hästar i stallet. De har ju alla förlorat på slutet. Såklart ej förvånad om denna vinner enkelt. Brukar ju alltid bli så Senast redigerad av Nobleflash den 2020-06-27 klockan 10:44. |
||
2020-06-27, 10:46 | #48 | |
Citat:
Jo givetvis, men jag tänker att om nån svarar Bergh om spets och det blir lite körning där framme så gynnas ju dom med sämre spår, och har ju sett Hossiana Boko göra grymma spurter förut. Men det är ju ett stort "om" ifall någon utmanar om spets, men Deep Pockets öppnar ju snabbt bland annat, dock inte favorit distans nu, så kanske nöjer sig med rygg ledare.. Svårt att veta |
||
2020-06-27, 10:46 | #49 | |
Citat:
|
||
2020-06-27, 10:46 | #50 |
Gårdagens nästagångare gjorde följande resultat: Ivanhoe andraplats slagen med en läpp typ...6,40% på strecken och gav 2,26 i platsodds.
Mellby Guava var märkligt bortglömd trots en bra prestation senast, spelade till 1,16% på strecken men hade ju inget med seger att göra men spurtade in fint till en tredjeplats som gav 12,39 i platsodds!! I samma lopp hade jag även med Karribean Dreams som NG spelad till 0,64% och slutade på en femte plats... Idag har jag 3 nya hästar från Nästagångare-listan som ska ut och tävla! Kanske värt att slänge in en plats raket eller dylikt på dem för egen del... i Avd 1, 7 Tayson Bi satt senast fast med krafter bakom vinnaren Deep Pockets... Avd 2, 3 Bordeaux S. Spurtade riktigt vasst senast från näst längst bak i kön till en andraplats! Då från spår 7 nu har man ett bättre läge med spår 3. Avd 7, 1 Evens Cool Boy ville inte ens Dunder försöka vinna med senast? Där fanns utan snack krafter kvar när man satt rygg ledaren! |
|
2020-06-27, 11:19 | #51 |
Valde mellan att spika 4 i första eller 2 i sista. Bolagssystemet:
1) 1,3,4,12 r11-8 (3 tar ledningen. Om han släpper till megafavoriten är sannolikt loppet över. Björn är positiv till 1. 12 är tuff. Schas på dagerns största favorit) 2) 1,2,3,5,6,9,10,11 r7-12 ( i Klass II finalen spikas lillfavoriten 11 eller garderas rejält. Det kan bli tufft att runda från bakspåren och någon där fram kan rinna undan) 3) 1,3,.5,9 r2-10 (favoriten 3 är bra. 5 imponerade i kvalet och har bäst kusk. 1 har tjänat mest pengar - kan ta ledningen men vill nog ha en rygg. Tufft lopp senast för 9 och kan småskrälla) 4) 7,11 r6-1 (11 har springspår och kan få en bättre start än favoriten. Lås) 5) 5,7,8,9,10,12 r3-2 (3 kan ta ledningen och sedan släppa till favoriten 8. Därmed är loppet över. Detta är dock final och alla hästar håller bra form. Garderar och hoppas att någon av mina skräller) 6) 2,4 r3-1 (de två favoritspelade höjer sig över resten. Lås) 7) 2 r1-7 (2 har siktat på detta lopp och går därefter på sommarsemester. Racerbalans och tar sannolikt ledningen. Har visat form och rinner undan. Spik till 18 %) Kostar 1536:-. DD 2,4 -2 till närmare 20 gånger. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7) |
|
2020-06-27, 11:54 | #52 | |
Citat:
2020-06-27, 11:55 | #53 |
Ja känns väldigt sannolikt. Walk over står i programmet.
2020-06-27, 11:56 | #54 | |
Citat:
|
||
2020-06-27, 12:08 | #55 |
De är ofta väl förberedda och kan gå rakt ut och vinna efter nio månaders uppehåll ja!
2020-06-27, 12:18 | #56 |
Valde nu att fega och till slut spika dagens största favorit..
Då det blir spets för Vikens High Yield och eftersom det lär gå sakta, Så kör Ike Schermer till dödens och skruvar upp tempot och är anmäld med skor runt om.. Så Bergh har tillräckligt med krafter kvar och vinner! Min enkelrad: 4,11,1,7,1,1,3 Är här mest osäker på Florist i avd: 3, Då Bank wise As är riktigt intressant med lopp i kroppen.. V75 1: 4 Vikens High Yield (1, 12) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (11, 4) 3: 1, 3, 5, 6, 10, 11 (2, 9) 4: 7, 11 (3, 7) 5: 1, 8 (12, 7) 6: 1 Global Bookmaker (12, 3) 7: 3 Floris Baldwin (9, 4) 1x12x6x2x2x1x1 = 288 rader. 288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr. Totalt: 144,00 kr. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
2020-06-27, 12:42 | #57 |
Utgångsrad på icke-favoriter: 11-9-2-11-10-12-3. Om noll rätt på denna äter jag upp mina strumpor
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
2020-06-27, 13:05 | #58 |
V75
Inlämnat: 2020-06-27, 13:02 Bergsåker Saturday 2020-06-27 Start: 16:20 Kostnad: 1 296,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Vikens High Yield (1, 12) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (11, 5) 3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (3, 5) 4: 7, 11 (1, 6) 5: 8 Vaduz Wise As (7, 12) 6: 2, 4, 12 (3, 1) 7: 1, 6, 9 (7, 2) 1x12x12x2x1x3x3 = 2592 rader. 2592 x 1 x 0,50 kr = 1 296,00 kr. Totalt: 1 296,00 kr. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
2020-06-27, 13:12 | #59 |
V75-1 4 Vikens High Yield
V75-2 A:5, 9, 10, 11 B:1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 12 V75-3 5 Barbro Kronos V75-4 A:7 B:11 V75-5 8 Vaduz Wise As V75-6 A:4 B:2, 3, 12 V75-7 A:1, 2, 3, 6, 7, 9 B:4, 12 Minst 2 av 4 A Minst 1 fetmarkerad 204kr Lycka till allihopa! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
2020-06-27, 14:17 | #60 |
V75
Inlämnat: 2020-06-27, 14:14 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 16:20 Kostnad: 336,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Vikens High Yield (12, 1) 2: 1, 3, 5, 6, 7, 9, 11 (2, 10) 3: 1, 2, 3, 5, 6, 9 (10, 12) 4: 7, 11 (6, 9) 5: 8 Vaduz Wise As (12, 7) 6: 2, 4 (3, 1) 7: 1, 2, 7, 9 (6, 3) 1x7x6x2x1x2x4 = 672 rader. 672 x 1 x 0,50 kr = 336,00 kr. Totalt: 336,00 kr. Rättningskod: KNV DTX HWN |
|
2020-06-27, 14:37 | #61 |
Det får bli en snabbis på V4!
V4 Inlämnat: 2020-06-27, 14:37 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 14:45 Kostnad: 48,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Self Explosive (2, 1) 2: 9, 10 (7, 8) 3: 4 Estelle Nordique (8, 10) 4: 1, 8, 10, 14 (7, 13) 1x2x1x4 = 8 rader. 8 x 3 x 2,00 kr = 48,00 kr. Totalt: 48,00 kr. Rättningskod: HTP CTX JPR
2020-06-27, 14:40 | #62 |
V4
Inlämnat: 2020-06-27, 14:40 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 14:45 Kostnad: 336,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 6, 8, 9, 12 (5, 10) 2: 9 Ulvsåsen (10, 7) 3: 2, 4, 8 (10, 6) 4: 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 14 (13, 5) 7x1x3x8 = 168 rader. 168 x 1 x 2,00 kr = 336,00 kr. Totalt: 336,00 kr.
2020-06-27, 14:44 | #63 |
OM jag skulle spelat idag hade raden blivit ungefär så här:
Spikförslagen Avd1) 4 Vikens High Yield - får högst sannorlikt överta ledning tidigt och är då hästen att slå. Förste utmanarna 1 & 12 får bli reservvalen i loppet , i den ordningen. Avd2) 5 Armangac - sitter i spets direkt och enda(?) hotet 11 Dwayne Zet behöver vinna från dödens om man ska vinna. Måste för att klara det vara 20meter bättre än min spik. Armangac är det bästa spikförlaget jag harr sett till spelvärde , 18 % är taget. Avd4) 7 Odd Herakles lite förvånade så går båda de två största betaltjänsterna på feglåset 7 Odd Herakles och 11 Månprinsen. Garderar man Odd Herakles så skall man väl inte dubbla med samma som hela Sverige dubblar med. Då får man istället ta med hästar som 1 & 6 som bägge är 5 procentare. Jag tar ställning för hästen som gång på gång visat att han är bäst av kallbloden i år! Hade jag garderat hade jag streckat 1,6,7 och chansat bort Månprinsen som mycket väl kan hamna på vingel . Systemenförlaget blir följande: Avd1) 4 Vikens High Yield (1-12) Avd2) 5 Armangac (11-1) Avd3) alla 12 startande (2-3) Avd4) 7 Odd Herakles (11-6) Avd5) 1,8,9 (12-5) Avd6) 1,2,3,4,5,11,12 (6-10) Avd7) 1,2,3,4,7,9,10,11,12 (6-5) 1x1x12x1x3x7x9= 2 268rader/ 1134kr Översätter man raden till Svenska Spels Challenge blir förslaget: 2 - Vikens High Yield X - alla utom 9-11 1x2 - alla 1 - Odd Herakles 1X - alla utom Merritt 1X2 - alla 1x - alla utom Viking Brodde 36rader a’ 10kr = 360kr lycka till alla som spelar idag - minst ett system i tråden vill vi se med 7 rätt idag! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+3) |
|
2020-06-27, 14:48 | #64 | |
Citat:
SUCK!
2020-06-27, 14:57 | #65 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3089Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Två Björn Karlsson-kallblod med proffskuskar. Känns surt att åka på nån av dom. En norge-tävlande med Ulf Ohlsson. Den vill man inte åka på för då får man ovett av Jens.
Rubus i sitt livs form. Nae mot bättre vetande får det bli sexhästarslås |
2020-06-27, 15:15 | #66 |
Tillräckligt bra häst med spår 5 över 2140, med Erik i sulkyn. Upplagt för vinst.
Feg som man är blir det bara utgångar på dom två, den modige inleder med tre raka spikar... |
|
2020-06-27, 15:16 | #67 |
Lämnar in följande "trasig AC, helvete vad varmt och bara 2 öl kvar"-system:
1 1,3,4,8,12 2 5 Armagnac 3 3,5,6 4 7 Odd Herakles 5 8 Vaduz Wise As 6 2,4 7 1,3,4,5,6 75 svenska pesetas
2020-06-27, 15:18 | #68 |
Vilken klant som är inne på banan. Var det mikaels?
2020-06-27, 15:19 | #69 |
Och passar också på att banna mig själv för att man spelar V4 med monte: att man aldrig lär sig!
Antingen vinner favoriten när man helgarderar, eller en omöjlig häst när man spikar favoriten...
2020-06-27, 15:20 | #70 |
Det är på mållinjen som checkarna skrivas ut är ett begagnat uttryck som alltid håller.......... hoppas det inte blir några skrällar på slutet. SELFEN hade vunnit med 30-40 meter och orutinen från monté gjorde sig tyvärr påmind
V4 Inlämnat: 2020-06-27, 11:35 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 14:45 Kostnad: 336,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Self Explosive (1, 2) 2: 9 Ulvsåsen (10, 7) 3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (4, 8) 4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 (14, 7) 1x1x12x14 = 168 rader. 168 x 1 x 2,00 kr = 336,00 kr. Totalt: 336,00 kr. Rättningskod: JZZ CTQ CQP |
|
2020-06-27, 15:21 | #71 |
Skulle gissa på det. Såg ut att ha en bong i handen på någon "överspelad" och skulle till luckan och hämta pengarna men fick vända om lika snabbt.
Sen borde de kollat hur mycket kontakt det var för hästens spark var inte heller snygg då mikaels var utan bollen. Gick han för att skada tro?
2020-06-27, 15:22 | #72 | |
Citat:
2020-06-27, 15:24 | #73 | |
Citat:
Mycket surt!
2020-06-27, 15:30 | #74 |
TVILLING
Inlämnat: 2020-06-27, 15:30 Bergsåker Lopp 3 Lördag 2020-06-27 Start: 15:31 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 2, 8 1 x 100,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr.
2020-06-27, 15:35 | #75 |
Reden ligger riktigt lågt med Messiah.
Undra om det är fog för det eller bara ett trick.. |
|
2020-06-27, 15:38 | #76 |
Gigaro Am. Robban är positiv och hästen ser lite lagom ilsken och taggad ut i värmningen.
Öronen bakåt. Bör nog bevakas i ett som vanligt öppet klass 2 lopp. Silver känns oxå garderingsvänligt. 3-4-10 är stänkardragen. |
|
2020-06-27, 15:39 | #77 |
1, 2, 5, 6 ska alla laddas för spets i sista.
Bergh lite uppåt på 10, kan va rolig skräll om inte 7 eller 9 är tidiga fram o ställer frågan efter en (eventuellt mest troligt) stenhård öppning |
|
2020-06-27, 15:43 | #78 |
Tänker inte missa 12) Heading reference i sista avd. Hade 8 hästar på Gävle 23 maj i de loppet den vann som storskräll, men missade den då...
|
|
2020-06-27, 15:46 | #79 |
Ingen fara, stukade bara mitt finger lite...
Fulsprit (+10) |
|
2020-06-27, 15:48 | #80 |
Går rakt ut på Floris Baldwin i sista. Tycker loppet är jämnt, men tror det kan bli lite körning initialt och sedan lär inte Magnus Djuse få sitta ifred alltför mycket om han tar spetsen med From The Mine. Erik behöver bara hitta ned i andraspår direkt och sedan sitter han och gottar sig i tredje-fjärdepar utvändigt. Bergsåkers upplopp är långt och Floris brukar gå hela vägen.
|
|
2020-06-27, 15:54 | #81 |
Ett spel lagt idag, Jagger Boko till 8,60 på svs...återgår till gamla balansen då den inte fick rätt fäste vid V75-segern i Gävle. Thule Jonsson brukar då och då få fram dessa kanoner och det här är en riktig stridsvagn, brukar normalt bara köra fram och göra slarvsylta från dödens, men tror den får lite hjälp med tempot idag och Ulf kan "kyrk-åka" till slut...Hur brukar vi säga?, jo, "trav är lätt".......
|
|
2020-06-27, 16:00 | #82 | |
Citat:
Satt ju fint - kunde gett mer, men är nöjd då trean i första hade vunnit och då hade det gett "peanuts"... Har denna i Finland också: V4 Inlämnat: 2020-06-27, 05:30 Kouvola Lördag 2020-06-27 Start: 14:50 Kostnad: 420,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 12 Don Williams (7, 14) 2: 1, 3, 4, 7, 9 (2, 5) 3: 1, 8, 9, 10, 11, 12 (4, 2) 4: 1, 2, 3, 6, 7, 9 (5, 8) 1x5x7x6 = 210 rader. 210 x 1 x 2,00 kr = 420,00 kr. Totalt: 420,00 kr.
2020-06-27, 16:05 | #83 |
V75
Inlämnat: 2020-06-27, 16:04 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 16:20 Kostnad: 1 680,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 8, 11 (12, 3) 2: 2, 5, 9, 11 (1, 10) 3: 1, 2, 3, 5, 9, 10, 12 (6, 4) 4: 7, 11 (1, 6) 5: 8 Vaduz Wise As (12, 7) 6: 2, 3, 4 (1, 5) 7: 1, 2, 3, 7, 9 (6, 10) 4x4x7x2x1x3x5 = 3360 rader. 3360 x 1 x 0,50 kr = 1 680,00 kr. Totalt: 1 680,00 kr. Rättningskod: FZV DTX JZX Lycka till alla! |
|
2020-06-27, 16:08 | #84 |
Djävla stallkörning av Goophästarna! Inte faan släpper man med en sådan som Moni Viking när denne oväntat fått spetsen???!!! BESTRAFFNING!!!
2020-06-27, 16:09 | #85 |
V75
Inlämnat: 2020-06-27, 16:08 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 16:20 Kostnad: 18,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 12 (11, 3) 2: 6 Golden Guard (11, 5) 3: 10 Globalizer (3, 5) 4: 11 Månprinsen A.M. (7, 1) 5: 3, 10 (8, 12) 6: 2, 5, 12 (4, 3) 7: 3, 4 (9, 7) 3x1x1x1x2x3x2 = 36 rader. 36 x 1 x 0,50 kr = 18,00 kr. Totalt: 18,00 kr. Rättningskod: HSX KTX CZZ
2020-06-27, 16:09 | #86 |
Ja det där såg inte vackert ut i mina ögon...Klart mycket värre än stallkörning folk ropade om i Elitloppet när Linderoth släppte ner Proppen....
Fulsprit (+5) |
|
2020-06-27, 16:10 | #87 |
Nu var väl Moni Viking en bit efter i mål, men håller med lite. Var ju helt utan strid. Själv hade jag lirar Cokstile och han var ju heroisk.
Fulsprit (+5) |
|
2020-06-27, 16:11 | #88 | |
Citat:
Jag tror inte det. Messiah är inte direkt snabb ut och jag är (ganska) säker på att Örjan kommer backa från start. Kapacitetsmässigt är hästen bland de bästa men på snabba sommarbanor är det tufft att vinna från position långt bak. Vaduz Wize As är inte heller blixtsnabb men kommer nog i form av stort favoritskap köras framåt omedelbart då risken/chansen att bli släppt till ledning är stor då konkurenterna har respekt för Jormas häst. Om någon svara spets har Vaduz fortfarande bra chans från dödens. I bägge de scenarierna missgynnas Messiah. Sitter Vadus i ledning måste Messiah slå den från dödens. Sitter Vaduz i dödens lär knappt Örjan ens försöka avancera till dödens då han knappas blir nersläppt av Jorma/Vaduz. Så mitt tips är att Örjan backar och sedan tar vad han får placeringsmässigt. Att vinna blir tufft *** varför får man alltid en sån känsa av att man jinxat in en häst som vinnare varje gång man , som jag nu gjort, dissat en häst totalt Senast redigerad av Basse den 2020-06-27 klockan 16:14. |
||
2020-06-27, 16:11 | #89 |
V75
Inlämnat: 2020-06-27, 16:08 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 16:20 Kostnad: 280,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Vikens High Yield (1, 12) 2: 5 Armagnac (11, 9) 3: 5 Barbro Kronos (3, 1) 4: 7 Odd Herakles (11, 1) 5: 1, 3, 4, 5, 6, 9, 11 (8, 10) 6: 4 Maestro Zon (3, 2) 7: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10 (9, 11) 1x1x1x1x7x1x8 = 56 rader. 56 x 10 x 0,50 kr = 280,00 kr. Totalt: 280,00 kr. Senast redigerad av Rob den 2020-06-27 klockan 16:13. |
|
2020-06-27, 16:11 | #90 |
Super Moderator
|
Kioskvältaren:
V75 Inlämnat: 2020-06-27, 15:51 Västertorps Spel & Tobak, Skäggets Kioskvältars andelsspel Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 16:20 Kostnad: 1 017,60 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 10, 12 (5, 11) 2: 5 Armagnac (11, 1) 3: 1, 2, 3, 4, 5 (6, 9) 4: 1, 6, 7, 11 (3, 12) 5: 3, 8 (1, 9) 6: 2 Global Badman (3, 4) 7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 9) 4x1x5x4x2x1x12 = 1920 rader. 1920 x 1 x 0,50 kr = 960,00 kr. Avgift 57,60 kr. Totalt: 1 017,60 kr.
2020-06-27, 16:13 | #91 |
V75
Inlämnat: 2020-06-27, 16:08 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 16:20 Kostnad: 16,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4 (12, 11) 2: 11 Dwayne Zet (5, 9) 3: 3, 5 (1, 9) 4: 7, 11 (1, 6) 5: 8 Vaduz Wise As (12, 7) 6: 2, 4 (3, 1) 7: 7, 9 (2, 1) 2x1x2x2x1x2x2 = 32 rader. 32 x 1 x 0,50 kr = 16,00 kr. Totalt: 16,00 kr. Rättningskod: GSX KTX CZR Litet är fiiint Hade ett jättesystem (för att vara jag) på gång men snålheten tog överhand plus känslan av att kämpa en vidunderlig kamp med alla odds emot sig... Men någon gång så... Lycka till!!! |
|
2020-06-27, 16:13 | #92 | |
Citat:
2020-06-27, 16:14 | #93 |
V75
Inlämnat: 2020-06-27, 16:12 V7 - endast utdelning som räknas på 7 rätt Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 16:20 Kostnad: 576,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Vikens High Yield (1, 12) 2: 1, 2, 3, 5, 6, 9, 11, 12 (10, 7) 3: 5 Barbro Kronos (3, 1) 4: 7, 11 (1, 6) 5: 1, 3, 5, 7, 8, 9, 11, 12 (10, 2) 6: 2, 3, 4 (1, 5) 7: 1, 2, 7 (9, 3) 1x8x1x2x8x3x3 = 1152 rader. 1152 x 1 x 0,50 kr = 576,00 kr. Totalt: 576,00 kr. Rättningskod: FSV DTS BZP
2020-06-27, 16:18 | #94 |
Mina 2 lappar idag efter mycket funderande!
Spik Vikens på en lapp, 1 8 11 12 på andra lappen där jag går för mer pengar! Armagnac tror jag vinner lätt från spets! V75 Inlämnat: 2020-06-27, 14:19 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 16:20 Kostnad: 462,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 8, 11, 12 (4, 3) 2: 5 Armagnac (11, 9) 3: 2 Chablis Ribb (3, 5) 4: 7, 11 (1, 6) 5: 1, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 3) 6: 3, 4 (2, 1) 7: 1, 2, 3, 6, 7, 9, 11 (10, 12) 4x1x1x2x8x2x7 = 896 rader. 896 x 1 x 0,50 kr = 448,00 kr. Avgift 14,00 kr. Totalt: 462,00 kr. V75 Inlämnat: 2020-06-27, 14:20 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 16:20 Kostnad: 694,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Vikens High Yield (1, 12) 2: 5 Armagnac (11, 9) 3: 1, 2, 3, 4, 5, 12 (9, 6) 4: 7, 11 (1, 6) 5: 1, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 3) 6: 3, 4 (2, 1) 7: 1, 2, 3, 6, 7, 9, 11 (10, 12) 1x1x6x2x8x2x7 = 1344 rader. 1344 x 1 x 0,50 kr = 672,00 kr. Avgift 22,00 kr. Totalt: 694,00 kr.
2020-06-27, 16:23 | #95 |
Fanns det verkligen lucka för Örjan där...?!
|
|
2020-06-27, 16:24 | #96 |
Bergh kör ju mot helt fel hästar och ska ju inte rycka med den hästen så tidigt! Suck! vad håller han på med?
2020-06-27, 16:25 | #97 |
Haha han e sjuk Örjan, bara han hittar de luckorna från 3e inner... var 100% på att man skulle ryka på att man tog bort deep pockets från rygg ledaren, men Örjan kom såklart ut han med haha, helt otroligt...
SÄger bara passa 12 Malva Ha i avd 3!! Örjan är på G! Edit.. diskar de honom nu så stänger jag fan ner för idag...
2020-06-27, 16:25 | #98 |
|
|
2020-06-27, 16:26 | #99 |
Typiskt...
Bergh körde lite för tidigt. Annars hade vunnit. |
|
2020-06-27, 16:26 | #100 |
Visst är det trångt. Men Örjan diskas inte i första taget. Man svär inte i kyrkan.
|
|
2020-06-27, 16:27 | #101 |
Varför kör han slut på hästen innan mål?
Ska fan aldrig spika Bergh igen. |
|
2020-06-27, 16:28 | #102 |
Nä, hade det varit en italienare eller fransman, så vet man aldrig….
Efterhandaren (+5) |
|
2020-06-27, 16:28 | #103 |
En riktig Berghare precis som med Ivory Di Quattro senast... jag säger ju att nåt är fel i skallen på människan.
|
|
2020-06-27, 16:30 | #104 |
Banned
|
Trevlig inledning - hade den också som rakethäst.
|
2020-06-27, 16:31 | #105 |
Hade 1,3,4,12 i första. Får vara nöjd med att dagens största favorit torskade.
|
|
2020-06-27, 16:31 | #106 |
Han har väl lirat själv....
AmaerildeRimfrost (+1) |
|
2020-06-27, 16:32 | #107 |
Banned
|
Kan man få önska tre raka av Örjan nu?
|
2020-06-27, 16:32 | #108 |
Tyckte inte platsen fanns, han gick ut för tidigt... dessutom 1,5 spår och hade han suttit kvar 30 m till är det inte solklart han vunnit.
Ingen stor överträdelse men dock! En amatör hade dom bestraffat. |
|
2020-06-27, 16:34 | #109 |
Som dom sa på tv, om formen hos RB:s...vi hade några Bergh-hästar i Lycksele igår, som alla presterade dåligt och det har ju fortsatt...
|
|
2020-06-27, 16:34 | #110 |
Spelar Armagnac 200 kr vinnare på svenska spel (5,50).
|
|
2020-06-27, 16:37 | #111 |
Tja hästen var väl inte som bäst och Robban var väl inte heller som bäst men det är små marginaler i trav. Och det är lätt att köra loppen i efterhand.
|
|
2020-06-27, 16:37 | #112 |
Inte hästen som är kass - det är ju ärthjärnan i sulkyn bakom!
2020-06-27, 16:40 | #113 |
|
|
2020-06-27, 16:40 | #114 |
|
|
2020-06-27, 16:46 | #115 |
Bra start....
V75 Inlämnat: 2020-06-27, 16:07 Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 16:20 Kostnad: 2 035,20 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 11, 12 (3, 8) 2: 1, 2, 3, 5, 6, 9, 10, 11 (4, 7) 3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (5, 3) 4: 7, 11 (1, 6) 5: 8 Vaduz Wise As (3, 12) 6: 2, 3, 4, 5, 11 (1, 12) 7: 2 From the Mine (6, 9) 4x8x12x2x1x5x1 = 3840 rader. 3840 x 1 x 0,50 kr = 1 920,00 kr. |
|
2020-06-27, 16:46 | #116 |
Jaha, där var en nästagångare som levererade dessvärre nöjde ju jag mig med en plats raket emot två andra....Med facit i hand skulle jag givetvis lagt in lite vinnare på Bordeaux S....
|
|
2020-06-27, 16:46 | #117 |
Typiskt spelade bara plats på B S
|
|
2020-06-27, 16:47 | #118 |
Tack CLaes Svensson för körningen med 6an där.. tack som fan.. idiotfanskap.
Tror han erik ska släppa med nästfavoriten då den fått spets med 2 raka segrar?? Vad är det för fel på folk? går ju inte att tippa/analysera då 9/10 kuskar inte har ngn hjärna.... bränner jag 7 rätt på den ska jag stämma han på varenda krona.
2020-06-27, 16:48 | #119 |
Så surt, sällan man känt sig så säker på en vinnare, när han kom upp utvändigt 800 kvar...
|
|
2020-06-27, 16:49 | #120 |
Snyggt Magnus A Djuse. Nu tar vi sista avdelningen också med 2 From The Mine
|
|
2020-06-27, 16:52 | #121 | |
Citat:
2020-06-27, 16:54 | #122 |
Administrator
|
Helt fel på det idag och har alltså 0/2 trots gardering i båda avdelningarna.
Blir att ta nya tag. V5 snart!
2020-06-27, 16:56 | #123 |
Super Moderator
|
Apropå det:
V5 Inlämnat: 2020-06-27, 16:49 Skäggets andelsspel Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 17:05 Kostnad: 600,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (3, 5) 2: 7, 11 (1, 6) 3: 8 Vaduz Wise As (1, 3) 4: 2, 3, 4, 5, 12 (11, 1) 5: 1, 2, 6, 7, 9 (3, 5) 12x2x1x5x5 = 600 rader. 600 x 1 x 1,00 kr = 600,00 kr. Totalt: 600,00 kr. Rättningskod: FTZ GTT MSN
2020-06-27, 16:58 | #124 | |
Citat:
Ja det är segt som fan då det är kuskarna som förstör ens tips.. att hästar hoppar ibland kan man ta, men man tycker de som kör ska kunna tänka normalbegåvat iaf... :P Revanch med en liten v5a nu, får se om Örjan vinner både avd 3 och 6... Inlämnat: 2020-06-27, 16:33 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 17:05 Kostnad: 72,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 4, 5, 12 (9, 6) 2: 11 Månprinsen A.M. (7, 6) 3: 1, 8, 10, 12 (7, 9) 4: 4 Maestro Zon (2, 3) 5: 6, 7, 11 (9, 2) 6x1x4x1x3 = 72 rader. 72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr. Totalt: 72,00 kr. Rättningskod: DRX MTN DZV
2020-06-27, 17:00 | #125 | |
Citat:
Jag kontrar dig med ett 10-sekunders! V5 Inlämnat: 2020-06-27, 16:54 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 17:05 Kostnad: 48,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 6 (3, 1) 2: 7, 11 (6, 1) 3: 1, 3, 8 (12, 7) 4: 4, 12 (2, 3) 5: 2, 3 (9, 1) 2x2x3x2x2 = 48 rader. 48 x 1 x 1,00 kr = 48,00 kr. Totalt: 48,00 kr. Rättningskod: DWQ CTN KSQ
2020-06-27, 17:01 | #126 |
V5
Inlämnat: 2020-06-27, 16:59 andelsspel 35 andelar Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 17:05 Kostnad: 700,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9 (12, 10) 2: 7 Odd Herakles (11, 6) 3: 3, 5, 8, 9, 12 (7, 10) 4: 2, 3, 4, 11 (5, 1) 5: 2, 6, 9, 10, 11 (7, 1) 7x1x5x4x5 = 700 rader. 700 x 1 x 1,00 kr = 700,00 kr. Totalt: 700,00 kr. |
|
2020-06-27, 17:09 | #127 |
Så får han perfekta luckan som alltid Örjan (Helt sjukt hur det alltid blir så för killen), FAN han fick korrigera den 100 kvar annars vinner den ju!
Hade suttit fint på v75, v5 och Vinnarspel :(
2020-06-27, 17:10 | #128 |
Denna var sur!!! Satt fast med rubbet kvar, Florist!
TVILLING Inlämnat: 2020-06-27, 17:02 Bergsåker Lopp 7 Lördag 2020-06-27 Start: 17:05 Kostnad: 184,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 1, 5 1 x 184,00 kr = 184,00 kr. Totalt: 184,00 kr.
2020-06-27, 17:10 | #129 |
Toppkuskarna visar vart skåpet ska stå när det är storlopp. Men såg ni hur Svedberg kollade på Örjan och tog upp så att luckan skulle komma för Malvha Ha i slutet på kurvan. Nu hade den kommit tillslut ändå, men inget snyggt att se.
|
|
2020-06-27, 17:12 | #130 |
Tänkte inte på att det var samma ägare där men det har du rätt i, det var rätt svinigt gjort ja.. Får hoppas dem kollar på det! (även om jag hade spelat 12an så jag var tacksam) :P
2020-06-27, 17:13 | #131 |
Kuskseger med bästa hästen. Snyggt Erik. Man fick nästan Fama Currit vibbar.
Jäklar vilken fin 3 åring. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3) |
|
2020-06-27, 17:14 | #132 |
Följde det noggrant då jag var livrädd för Malvha Ha och Örjan så fort ekipaget slank ut i andraspår.
|
|
2020-06-27, 17:16 | #133 |
HubbaBubba...
1-3-5-7-9 Kan det börja så?
2020-06-27, 17:20 | #134 |
|
|
2020-06-27, 17:20 | #135 |
|
|
2020-06-27, 17:22 | #136 |
Efter avd 3 är v75 värt 2707 kronor. På challenge är det värt 3541 kronor. Någon kvar här?
|
|
2020-06-27, 17:23 | #137 |
|
|
2020-06-27, 17:24 | #138 |
|
|
2020-06-27, 17:24 | #139 |
Hans internet strulade som fan med kvarten kvar!
2020-06-27, 17:27 | #140 | |
Citat:
joppe59 som satte V6 igår är kvar på en andel. Lever också på ett reducerat som Ceezy spelat i sitt tillsammans lag. V75 Inlämnat: 2020-06-27, 13:47 Johnny Åhlunds andelsspel Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 16:20 Kostnad: 1 120,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 10, 11, 12 (7, 8) 2: 3, 5, 6, 11 (10, 9) 3: 1, 2, 3, 5, 6, 9, 10 (12, 4) 4: 7, 11 (7, 11) 5: 8 Vaduz Wise As (1, 9) 6: 2 Global Badman (2, 4) 7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9 (10, 12) 5x4x7x2x1x1x8 = 2240 rader. 2240 x 1 x 0,50 kr = 1 120,00 kr. Totalt: 1 120,00 kr. Min kostnad: 1 120,00 kr x 2/50 = 44,80 kr Rättningskod: JZR GTS DWQ |
||
2020-06-27, 17:34 | #141 |
Vilket lopp Odd Herakles gör! Den slalomkörning Solberg drar till med i starten det såg ut som det var ett varmblod mot kallblod nästa! Tom Erik satt inte och sov bort loppet inte
Gotland (+5) |
|
2020-06-27, 17:34 | #142 |
V5
Inlämnat: 2020-06-27, 16:59 andelsspel 35 andelar Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 17:05 Kostnad: 700,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9 (12, 10) 2: 7 Odd Herakles (11, 6) 3: 3, 5, 8, 9, 12 (7, 10) 4: 2, 3, 4, 11 (5, 1) 5: 2, 6, 9, 10, 11 (7, 1) 7x1x5x4x5 = 700 rader. 700 x 1 x 1,00 kr = 700,00 kr. Totalt: 700,00 kr. Såja!! V75 lever likaså V5 i allra högsta grad... |
|
2020-06-27, 17:35 | #143 |
1.20.2 över medeldistans - av KALLBLOD! Otroligt!!!
2020-06-27, 17:35 | #144 |
Galopp på Månprinsen, ska det bli det sista vi ser av honom på tävlingsbanan? Något som är fel där för den hoppar väl aldrig annars?
|
|
2020-06-27, 17:37 | #145 |
Spel nr2(samtidigt som det ska grillas, stressigt nu), komb på OH och Evens Cool Boy...tycker svs har tilltalande 5,70 på den sistnämnda...gissar att den spetsar ganska enkelt, då vi befinner oss på B, men lite rädd för att tvåan tar sig förbi(fast inte mycke)...
|
|
2020-06-27, 17:37 | #146 |
|
|
2020-06-27, 17:37 | #147 |
Ja jävlar vad han sneglar järnet på stallkamraten i sista sväng och drar i hästen därefter Svedberg, tog en kik på reprisen nu.
2020-06-27, 17:38 | #148 | |
Administrator
|
Citat:
Har vi fler att heja på här inne nu? Både Dahle och Lotta lever på Västertorp och har gott om rader kvar! Heja heja!
2020-06-27, 17:38 | #149 |
Dahle är också kvar.
Lopp 1 nr 1,4,12 Lopp 2 nr 1,2,3,4,5,6,7,9,11 Lopp 3 spik Barbro Kronos. Lopp 4 nr 7,11. Lopp 5 nr 1,5,8,9,10,12. Lopp 6 spik nr 4 Maestro Zon. Lopp 7 nr 1,2,3,4,5,6,7,9. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7) |
|
2020-06-27, 17:40 | #150 | |
Administrator
|
Citat:
Lotta sitter med spik på Vaduz och Maestro och sedan många i sista (1,2,3,5,6,7,9)!
2020-06-27, 17:42 | #151 |
VWS värmde sämre PGA av resan sa dom i studion. Men det var ju inga problem att resa till Boden o det är ju klart längre dit
|
|
2020-06-27, 17:45 | #152 |
|
|
2020-06-27, 17:46 | #153 |
Den är dock inte så snabb ut så fanns liksom inte så mycket att jobba på trots springspår!
2020-06-27, 17:50 | #154 |
Alla hästar kan väl hoppa men jag tror Månprinsen har passerat zenit. Med hedern i behåll.
Men inte lika vass som förut. |
|
2020-06-27, 17:50 | #155 |
Ursäkta till er som spikat 8 Vaduz Wise As nu. Jag hoppas, att 5,7,8,9,10,12 vinner för V75.
|
|
2020-06-27, 17:51 | #156 |
V&P
Inlämnat: 2020-06-27, 17:47 Bergsåker Lopp 9 Lördag 2020-06-27 Start: 17:50 Kostnad: 400,00 kr Vadet gäller startnummer 11 Cargo Door 1 x 2 x 200,00 kr = 400,00 kr. Totalt: 400,00 kr.
2020-06-27, 17:55 | #157 |
|
|
2020-06-27, 17:56 | #158 | |
Banned
|
F-nCitat:
Hade den för storodds på raket med Ribaude. Kusken var definitivt INTE vaken idag. Gick fort på slutet. Senast redigerad av valo den 2020-06-27 klockan 17:56. Anledning: FEL |
|
2020-06-27, 17:56 | #159 |
Härlig bortkörning utav Cargo Door - hade varit riktigt nära i mål, om inte till och med vinst om Mattias Djuse kört bara någorlunda bättre...
2020-06-27, 17:57 | #160 |
Mattias Djuse ska helst bara ägna sig åt att träna, det är han bra på. Bröderna kan sköta styrningarna för där är han begränsad.
Fulsprit (+11) |
|
2020-06-27, 17:58 | #161 |
V5 samt sex rätt är det man får hoppas på.
V5 Inlämnat: 2020-06-27, 16:31 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 17:05 Kostnad: 70,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 5, 6, 9, 10 (4, 12) 2: 7, 11 (6, 1) 3: 8 Vaduz Wise As (12, 7) 4: 1, 2, 3, 4, 5 (12, 11) 5: 9 Viking Brodde (2, 1) 7x2x1x5x1 = 70 rader. 70 x 1 x 1,00 kr = 70,00 kr. Totalt: 70,00 kr. Rättningskod: MNS LTV JZT |
|
2020-06-27, 17:58 | #162 |
Banned
|
DD.
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2020-06-27, 12:04 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 18:20 Kostnad: 52,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Vici Volantes 2: 7 Giant Shadow 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Avgift 2,00 kr. Totalt: 52,00 kr. Rättningskod: KNV DTT LQQ |
2020-06-27, 17:58 | #163 |
Notera Racing Brodda
Fulsprit (+5) |
|
2020-06-27, 17:59 | #164 |
V75
Inlämnat: 2020-06-27, 15:07 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 16:20 Kostnad: 96,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 11, 12 (8, 3) 2: 1, 3, 5, 11 (9, 10) 3: 5 Barbro Kronos (3, 1) 4: 7, 11 (1, 6) 5: 8 Vaduz Wise As (7, 12) 6: 3, 4, 5, 10, 11, 12 (2, 1) 7: 9 Viking Brodde (7, 1) 4x4x1x2x1x6x1 = 192 rader. 192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr. Totalt: 96,00 kr. Rättningskod: LVW FTT DPV V5 Inlämnat: 2020-06-27, 16:14 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 17:05 Kostnad: 150,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 5, 10 (3, 9) 2: 7, 11 (6, 1) 3: 8 Vaduz Wise As (12, 7) 4: 3, 4, 5, 11, 12 (2, 1) 5: 2, 3, 5, 9, 10 (1, 7) 3x2x1x5x5 = 150 rader. 150 x 1 x 1,00 kr = 150,00 kr. Totalt: 150,00 kr. Rättningskod: LVT FTW HZZ |
|
2020-06-27, 18:00 | #165 |
Avstår att lira DD idag eftersom jag har 2,4 - 2 på V75. DD med dessa ger drygt 15 gånger.
|
|
2020-06-27, 18:01 | #166 |
Hade den på plats till 7.00 Men fastnade bakom Tobbes.. borde han kunnat förutse tycker jag.
2020-06-27, 18:02 | #167 |
Kör 12-2 på DD, insats 33 kronor och odds 77.55!
2020-06-27, 18:09 | #168 |
Super Moderator
|
DD:
2-5 Rakt av.
2020-06-27, 18:10 | #169 |
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-06-27, 18:10 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 18:20 Kostnad: 44,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Vici Volantes 2: 4 Kick Off Classic 1 x 44,00 kr = 44,00 kr. Totalt: 44,00 kr.
2020-06-27, 18:11 | #170 |
Rak dubbel på Erik Adielsson 12-3. Hundra spänn.
|
|
2020-06-27, 18:12 | #171 |
DD 4,5-4 hoppas på körning i 2a så kommer Kick Off Classic fort.
Fulsprit (+5) |
|
2020-06-27, 18:12 | #172 | |
Citat:
|
||
2020-06-27, 18:13 | #173 |
Rätt lustigt med Jorma, vi gnäller på honom...men gubben är otroligt duktig på hästar som ska"köras hela vägen"...så går absolut inte att såga honom, rakt av...snarare så att vi måste "lära oss", vad han är bra på och inte...
Gotland (+5), SistaStallskriket (+5), Strappa71 (+222) Senast redigerad av mikaels den 2020-06-27 klockan 18:15. |
|
2020-06-27, 18:13 | #174 |
Tror 11 blir farlig som fan nu , stallet går mot formen!!
|
|
2020-06-27, 18:14 | #175 |
|
|
2020-06-27, 18:15 | #177 |
Bara jag som reagerade på vad överbetald Top7 var? Vaduz klar spik och Whelk samt Merritt var väl andra-tredjehandare för de flesta? Inga omöjliga konstellationer där bakom heller. Det är jättesvårt att få in alla sju, men kändes som den där raden borde gett 50-100k.
|
|
2020-06-27, 18:16 | #178 |
Jorma är väl som klippt och skuren på att lotsa in storfavoriter. Hästen leker ju med Klass 1 hästar bara han får chansen.
|
|
2020-06-27, 18:16 | #179 |
Håller med i sak. Men frågan är vilken topp 30-kusk som torskat med den hästen efter att han trillade ner i banan så bra.
2020-06-27, 18:16 | #180 |
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-06-27, 17:14 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 18:20 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 12 Natorp Bo 2: 1, 12 2 x 50,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: JSN CTN KSW X2 |
|
2020-06-27, 18:17 | #181 |
V3
Inlämnat: 2020-06-27, 18:17 Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 18:20 Kostnad: 150,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Vici Volantes 2: 2, 4, 7, 9, 10 3: 3, 6, 7 1x5x3 = 15 rader. 15 x 1 x 10,00 kr = 150,00 kr. Totalt: 150,00 kr.
2020-06-27, 18:19 | #182 |
DD förslag.
DD 1) 4 Maestro Zon. DD 2) 3-5-10. Måste ju leta lite odds men skulle inte förvåna om det blir en Örjan DD. Men oddset är inte spelvärt i min värld. Spelar aldrig DD under 10 i odds. Idiotiskt om man tror på raden. |
|
2020-06-27, 18:25 | #183 |
950.000 kr i första pris.
Om Kihlström hade kört åt Tarzan eller Redén skulle han även då gömt sig i tredje invändigt trots spår fyra i starten? |
|
2020-06-27, 18:25 | #184 |
Inget flyt nu - Vici Volantes allt kvar efter helknepigt lopp!
2020-06-27, 18:25 | #185 |
Klantigt o ta bort favoriten på 6 hästar usch :(
AmaerildeRimfrost (+6) |
|
2020-06-27, 18:26 | #187 |
Nej! Skrev det precis till Gotland. Helt otroligt att Örjan inte bryr sig utan kör på chans till 100%. Han får ju en miljon chanser till. Michael Larsson måste vara sjukt nöjd nu
2020-06-27, 18:26 | #188 |
Känner identiskt. Trav är ju inte kul när man ser hur det ser ut. Hahahaha! Troll i allt!
2020-06-27, 18:27 | #189 |
En riktig "otursdag", lirade GB, men hann bara få in 500 mot tänkta 2000...så kan det vara ibland, när man som vanligt "passar"...men gråter inte, gör man "rätt", så vinner man i längden...nu jobbar vi in Even Cool Boy, då blir det "klang och jubel"...
|
|
2020-06-27, 18:28 | #190 |
Jo men det var väl inte bara hästens förtjänst att dom trillade ner i banan. Men visst hästen var ju outstanding kapacitet mässigt i detta gäng.
|
|
2020-06-27, 18:28 | #191 | |
Citat:
Hästen hade säkert fått springa sig lite trött med Michael i vagnen istället.... |
||
2020-06-27, 18:29 | #192 |
Hela vägen nu!
SistaStallskriket (+5) |
|
2020-06-27, 18:31 | #193 | |
Citat:
Hm hästen fick inte chansen. |
||
2020-06-27, 18:32 | #194 |
Synd att Bergh torskade första loppet idag. Annars hade jag fått in Challenge och antagligen V7:an med ett lopp kvar.
|
|
2020-06-27, 18:35 | #195 |
Okej, men tack gode gud att Bergh inte vann för vad hade vi haft för värde då?
Piraten (+10) |
|
2020-06-27, 18:37 | #196 |
Administrator
|
Luktar ny jackpot på femmorna nu va?
2020-06-27, 18:38 | #197 |
5,90 på Gigant Shadow???, finns ju en mängd scenarier som ger den som vinnare...
|
|
2020-06-27, 18:40 | #198 | |
Citat:
|
||
2020-06-27, 18:44 | #200 |
Kom igen Robban och visa var skåpet skall stå på hemmabanan. Luckan kommer kanske.
|
|
2020-06-27, 18:45 | #201 | |
Citat:
|
||
2020-06-27, 18:46 | #202 |
Sablar...tror att vissa av er gjorde en slant...
|
|
2020-06-27, 18:46 | #203 |
Grattis Sista stallskriket!!
SistaStallskriket (+25) |
|
2020-06-27, 18:47 | #205 | |
Citat:
|
||
2020-06-27, 18:48 | #206 |
Har tjatat här hela dagen om 2 From The Mine. Hoppas någon tog rygg på DD och kanske V75. Jag är nöjd även om några bättre oddsare kunde vunnit i några lopp.
Nu går jag till grillen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
2020-06-27, 18:48 | #207 |
Vilken djäkla bluffseger - Floris Baldwin spelade jag såklart!!!
2020-06-27, 18:49 | #208 |
VINNARE
Inlämnat: 2020-06-27, 18:41 Bergsåker Lopp 11 Lördag 2020-06-27 Start: 18:43 Kostnad: 250,00 kr Vadet gäller startnummer 3 Floris Baldwin 1 x 250,00 kr = 250,00 kr. Totalt: 250,00 kr.
2020-06-27, 18:49 | #209 |
Grattis till er som satte den. Jag var väl medveten om att From The Mine skulle bli svårslagen men jag hade bra feeling för mitt drag Floris Baldwin och spikade som nämnt. Synd bara att det inte blev något tempo i loppet, då hade han kanske hunnit dit.
|
|
2020-06-27, 18:49 | #210 |
V75
Inlämnat: 2020-06-27, 16:07 Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel Bergsåker Lördag 2020-06-27 Start: 16:20 Kostnad: 2 035,20 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 11, 12 (3, 8) 2: 1, 2, 3, 5, 6, 9, 10, 11 (4, 7) 3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (5, 3) 4: 7, 11 (1, 6) 5: 8 Vaduz Wise As (3, 12) 6: 2, 3, 4, 5, 11 (1, 12) 7: 2 From the Mine (6, 9) 4x8x12x2x1x5x1 = 3840 rader. 3840 x 1 x 0,50 kr = 1 920,00 kr.[/QUOTE] GRATTIS!!! |
|
2020-06-27, 18:50 | #211 |
|
|
2020-06-27, 18:50 | #212 |
Grattis Sistastallskriket, Mackpeter och Joppe59 till 7 rätt
Ber om ursäkt om jag missat någon men det här var de 3 system jag hittade med alla rätt. Kan finnas fler som jag missat. |
|
2020-06-27, 18:53 | #213 |
Snyggt att gå på From the Mine...var min grundide innan Dunder sa att han svarar till varje pris...gäller att hålla fast vid grundideer, i alla fall oftast...
|
|
2020-06-27, 18:54 | #214 |
Det var ju surt att det blev femrättsjackpot så man inte fick mer tillbaka än 80 ynka kronor.
|
|
2020-06-27, 18:55 | #215 | |
Administrator
|
Citat:
2020-06-27, 18:56 | #216 |
V75 7 rätt idag 11.520 kronor.
7 rätt på Challenge idag gav 19.479 kronor. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
2020-06-27, 19:02 | #217 |
Nu tar vi V6 Vaggeryd! Andelar ute
|
|
2020-06-27, 19:05 | #218 |
Den hade man givetvis inte kunnat missa hm
|
|
2020-06-27, 19:15 | #219 |
Focusera på det du är bra på...dra ner lirandet med minst 50%...och grattis till vinsten idag...
SistaStallskriket (+5) |
|
2020-06-27, 21:23 | #220 |
Tack Viking, fulsprit och efterhandaren för alla 12 sharps jag fått idag för 7 rätt på V75, tjat om DD 2,4 - 2 här på forumet. Min nettovinst blev närmare 20000.
Grattis till er andra, som fick 7 rätt, möjligen publicerat i något fall på förhand - liksom jag - och utan motivering - vilket jag gjorde i varje lopp före lunch. |
|
2020-06-27, 21:29 | #221 |
SO... Kallblod imorrn på GS75!
Andels spel tack!! |
|
2020-06-27, 22:13 | #222 |
|
|
2020-06-27, 22:25 | #223 | |
Citat:
Och omsättningen på challenge var 166.970 kronor idag och gav drygt 19.000 kronor. |
||
2020-06-27, 22:49 | #224 |
|
|
2020-06-27, 22:49 | #225 |
Att jämföra utdelningen på challenge och V75 en och samma omgång känns ju helt orelevant. En svår omgång på V75 kan vara pissenkel på challenge och tvärtom. Om det vinner 3 favoriter och 4 andrahandare ger det väl 500 spänn på V75 medan den är omöjlig på challenge. En rad med ensampotential på V75 ger antagligen struntsummor på challenge då kryssen är högt streckade. Förstår faktiskt inte varför du hyllar challenge och dess utdelning så mycket.
GGS (+5) |
|
2020-06-27, 23:17 | #226 |
Vad uppskattas här på forumet? Basse - som jag uppskattar bland de bästa tipsters här - får drygt 60 sharps för att gratta tre 7-rättsvinnare idag. Jag publicerade mitt vinnande system med motiveringar före kl 12 och belönades med 12 sharps. Övriga vinnande system var efterhandare utan motiveringar. Fick flera sharps. Tack Viking och Frasse för uppskattning.
Jag ska läsa Basses, Fulsprits och andras spelidéer en tid framåt i dessa virustider och försöka förstå vad man bör publicera angående DD och andra spelformer. |
|
2020-06-27, 23:37 | #227 |
Bra mat av häxan From the hell!
2020-06-27, 23:40 | #228 | |
Administrator
|
Citat:
Du är en av de trognaste medlemmarna här inne och jag tror de flesta vet hur grym du är med bland annat dina DD tips men även dina tankar kring de större streckspelen. Jag är rätt säker att det är fler än jag som uppskattar dessa enormt. Även om inte alla uttrycker det så tydligt. Btw, Grattis till sjuan idag kompis! Snyggt lirat! Jag ryggade spiken i sista men gick ju vilse i de två första loppen idag. Men trav är trav och vi tar nya tag.
2020-06-28, 00:01 | #229 | |
Citat:
Vad tror du att utdelningen hade blivit ungefär på 7 rätt på V75 om det hade varit ca 223M i omsättning? Spoiler:
Och vad tror du att utdelningen hade blivit ett ungefär på 7 rätt på V75 med 11M i omsättning? Spoiler:
Jag är nyfiken eftersom jag inte förstår ett smack av din jämförelse. Spoiler:
Altoc (+20) Senast redigerad av Strappa71 den 2020-06-28 klockan 00:09. |
||
2020-06-28, 00:05 | #230 | |
Citat:
Trodde länge att jag var den som fick DD in oftast, men du slog mig mig med många längder Bara fortsätta med dina fina tips, sen hur många sharps du belönas med är oviktigt Du ska veta att du är en av de som uppskattas väldigt mycket här på Sharps. Dessutom gillar jag dina historier. Kämpa på kompis Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
||
2020-06-28, 00:33 | #231 |
Att kolla på vem som får antal sharps och för vad går ju inte riktigt såklart
Klart man tex får sharps om man gratulerar folk som fått 7 rätt, de är glada och delar gärna ut Likaså kan man få mycket om man skäller på ngn usel kusk/favorit som många missat på och då kan många sympatisera med inlägget och dela ut sharps i mängder. Handlar ju inte om att få sharps överhuvudtaget kan jag tycka, vi utbyter ju (förhoppningsvis oftast) bra tipstankar här, det som ger ngt i slutändan då man ska få ihop systemen och vinna pengarna. Sharps är väl ändå 100% oviktigt i sammanhanget, lr? =) Fortsätt komma med bra idéer Mackpeter och ni andra, det är det som är mest uppskattat! Särskilt dem som motiverar hur de tippar gillas såklart! =) Nu tar vi jacken nästa lör istället!
|